Misschien moest mevrouw nu net met een trein mee waar geen toilet in zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Je ziet bij thuiskomst al dat ze een andere kleur hebben, toch wil je de schoenen bewaren om een maand later en na een keer dragen erachter te komen dat je een nieuw paar wilt hebben. Waarom ga je niet meteen terug?quote:Klacht Action: De action uggs schoenen
Hallo,
Ik heb een maand geleden de schoenen action ( uggs ) gekocht
De zwarte. Was er zo blij mee totdat ik thuis kwam
En zag dat de uggs verkleurd waren ipv zwart paars ok denk dat dit door
De felle lampen in de winkel komen ik doe ze nu niet meer aa.
Omdat het Zo erg opvalt ! Heb ze 1 keer gedragen
Gewenste oplossing
Ik zou al heel blij zijn met een paar nieuwe
Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding.quote:Klacht NS: Staan van Antwerpen naar Amsterdam
Voor ¤38,- een weekendretour Amsterdam-Antwerpen gekocht. De eerste 5 kwartier was er geen plek om te zitten.
Gewenste oplossing
Vergoeding / 'kiosk' bonnen
Je ziet dit type mens zich al helemaal opvreten in de trein en boos worden dat ze nergens kunnen zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:01 schreef Bundesrepublik het volgende:
Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding.
De NS verkoopt vervoersbewijzen, geen plaatsbewijzen.
Die oplossing ook. Bazooka?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
Nee, het is andwoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust!
Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):
[..]
Zit er een vertaling bij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust!
Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):
[..]
Ik deed een keer mee met de Staatsloterij, toen won iemand met lot JE395730 de hoofdprijs van 25 miljoen. Ik had lot JM395730.quote:Klacht Postcode Loterij: postcode fiets
ik speel al heel veel jaren mee met de postcodeloterij,maar heb nog nooit een leuke geldprijs gewonnen.alleen maar kleine prijsjes.nu is de postcode fiets gevallen in mijn straat maar alleen aan één zijde van de straat nmr 2t/16 ik woon aan de overkant op nmr 9 en heb dus gewoon vette pech omdat ik net een ander postcode heb.waar de fiets op is gevallen is 1992 JE en ik heb 1992 JM.bij de postcodeloterij op de site staat dat als je zo,n fiets wint dat dan de hele wijk zo,n fiets wint WAAROM IK DAN NIET.ik vind dit echt een teleurstelling ik zelf speel met twee loten en mijn vriend met één lot.nogmaals als er staat dat de hele wijk zo,n fiets wint dan moet de rest van de potcodes er ook bij staan.ik vind dit niet eerlijk.
Gewenste oplossing
ik ben heel blij als ook de postcode 1992JM net zoals 1992JE ook de fiets mag ontvangen per lot.en anders moeten ze niet op de site zetten dat de hele wijk zo,n fiets wint ik kan er niks aan doen dat wij net een andere postcode hebben maar ik vind het wel een terleurstelling.
Wel mooi dat deze tokkies het geloven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.klacht.nl/mcdonalds/klacht/brutale-medewerkster/
Wel baas hoor.
Ik vind klacht.nl anders de perfecte site voor jou...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef x-Lily het volgende:
Een postcodeloterij fiets willen winnen
Ahum, jij hoort daar ook bijquote:
Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen?quote:Klacht RTL4: Storend te haard reclame geluid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over RTL4
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 86
Veel te hard reclame geluid.
En veel te veel onderbrekingen.
Gewenste oplossing
een vast volume. en zappen naar een andere zender.
Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen?
Nooit last van gehad dat je TV zit te kijken op een normaal volume, en dat als er reclame komt, het opeens voelt alsof er iemand met een megafoon in je oren aan het schreeuwen is?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:12 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?
Kijk eens, een terechte klacht! Maar de gewenste oplossing.quote:Klacht Corendon: Vlucht gemist – aanpak oplossing
Mijn vader en broertje zitten sinds afgelopen vrijdag in Istanbul d.m.v. een pakketreis. Oorspronkelijk zouden zij gisterenavond teruggevlogen zijn maar……door toedoen van reisleidster komen ze (in totaal 20 man!) te laat op het vliegveld en missen zij de vlucht. Zoals het hoort wordt er gezocht naar een oplossing en worden ze geplaatst in een 5-sterrenhotel.Dit klinkt mooi maar is het niet. De groep wordt apart gezet, ontvangt geen normale maaltijden maar restjes en wordt behandeld als een stelletje schooiers. Water moet buiten het hotel met plasticzakken worden gehaald en hotelpersoneel sluit kamers af nadat gasten niet bereid zijn om creditcards in te leveren.Raar verhaal allemaal. Zoals het er nu naar uitziet kunnen ze pas MAANDAG naar huis via Antalya. Om dit te realiseren worden ze in de nacht op het vliegveld gedropt om vervolgens te mogen wachten tot 6 uur voordat ze kunnen vertrekken. Waar zijn we nu allemaal meebezig? We praten hier over een vlucht van 3 uur en 20 man die sinds vrijdag thuis hadden moeten zijn. De tussenoplossing klinkt leuk maar is in praktijk te schoffterig voor woorden en de manier om thuis te komen laat al helemaal te wensen over! Wat een prutsbedrijf en klachtafhandeling kan een peuter nog beter.
Gewenste oplossing:
Vergoeding van totale reiskosten. Excuses voor de zeer ongewone gang van zaken (hoop ik toch) Per direct een normaal verblijf met normaal eten en drinken vergoed door reisorganisatie. Juiste, tijdige en correcte manier van informatievoorziening naar de gestrande reizigers. Kamerovernachting voor vertrek nieuwe vlucht en vertrek vandaag of morgen (en NIET maandag) naar Nederland - Eindhoven. En dus niet een halve nacht moeten doorbrengen op een luchthaven!
quote:Ik durf mijn klacht niet eens op te schrijven. Je kunt nog beter in conflict zijn met de Maffia. Willem Holleeder mocht je nog een baantje zoeken, ga dan aub solliciteren bij het CBR, alles is daar zo goed georganiseerd en dichtgespijkerd, het geld stroomt met bakken binnen en zelfs de rechters in dit land hebben er geen weerwoord tegen.
Gewenste oplossing
Mijn oplossing is het CBR oplossen, het liefst in Caustic soda.
quote:lacht Dirk van den Broek: onbeschoft
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Dirk van den Broek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 13
Ik woon nu sinds een half jaar in amsterdam west. En doe sinds Vd week geen boodschappen meer bij de dirk , ik vind het personeel ronduit onbeschoft , ik ben zelf pas 20 jaar en begrijp dat de jongeren die als caissières werken nou eenmaal goedkoper zijn , maar het is belachelijk dat ze met kauwgum in de mond achter de kassa zitten , je niet groeten als je afrekent , en anders word behandelt als hollandse(bijna alle personeelsleden zijn Turks ). Zo heb ik al meegemaakt dat zonder ze het me te vragen een Turkse meneer met een mandje vol voor mij lieten gaan terwijl het mijn beurt was en ik maar 2 dingen in mijn hand had, ook sta ik weleens aan de kassa en dan word ik totaal genegeerd maar de Turkse klanten worden vervolgens in het Turks aangesproken terwijl ze met mijn artikelen bezig zijn! Ik vind het heel erg dat ik nu een supermarkt die vlak bij mijn woning ligt vermijd omdat er geen service is voor de Hollandse klanten, soms spreek ik weleens een Hollandse dame of heer aan en vraag ze wat zij vinden. En zijn het allemaal met me eens en komen daar alleen maar omdat ze slecht ter been zijn of haast hebben. Als laatste punt wil ik ook graag aangeven dat de zaak altijd naar zweet stinkt , van de personeelsleden , ik heb daar 1 keer iets van gezegd omdat het gwn misselijkmakend was en toen kreeg ik een hele tirade over me heen , en werd ik bijna de zaak uitgezet. Ik heb zelf 4 jaar als kassière gewerkt , en weet dus wel aardig hoe mensen graag behandelt willen worden , en hoe je iemand hoort te behandelen . Heel erg jammer dat dit niet gebeurt.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat er een goede blik geworpen word door mensen van boven af zodat zij met eigen ogen kunnen zien hoe het er daar aan toe gaat en het kunnen veranderen.ik heb het over het filliaal van de dirk aan de bos en lommerplein te amsterdam west.
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk?
Geen spelfouten? Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
Ze rook waarschijnlijk verschillende zweetaroma's door elkaar, waardoor het uitgesloten is, dat zij het is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk?
Nja, vergeleken met de rest valt het alleszins mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Geen spelfouten? Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.
Iemand is gezakt voor z'n examen.quote:
Daar zou ik ook pistof van raken.quote:Klacht Tele2: pistof
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 3
hallo tele2
waarom kunnen jullie me voor de zoveelste keer niet verstaan zodra ik een telefoon nummer heb genoemd en jullie zoeken de gegevens erbij dan kunnen jullie me ineens niet meer verstaan vreemd vind ik dit.dan bieden jullie je excuses wel aan maar daar ben ik niet meegeholpen natuurlijk.
word er gewoon pisnijdig van wand in sommige gevallen gaat het goed maar heel vaak gebeurd het dat jullie me niet meer kunnen verstaan terwijl anderen die ik bel me wel goed kunnen verstaan.
Gewenste oplossing
dat jullie mij wel kunnen verstaan ook na het erbij pakken van mijn gegevens.
...en aan henzelf ligt het uiteraard nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Iemand is gezakt voor z'n examen.
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!quote:Klacht Albert Heijn: biologische olijfolie
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Albert Heijn heeft deze week de biologische olijfolie in een nieuw plastic jasje gestopt. Vroeger was dit gewoon van glas en daarmee een stuk gezonder. In plastic zitten weekmakers zoals BPA die uitstekend oplossen in vet. De hersenen bestaan voor ruim 60% uit vetten, dus je kunt wel nagaan dat het beter is deze stof niet binnen te krijgen. Appie noemt het milieu bewust, ik noem het een zoveelste kostenbesparing waar de gezondheid wederom het onderspit moet delven. Glas is beter, het liefst donker zodat het licht de kwaliteit niet kan aantasten.
Gewenste oplossing
terug naar de liefst donkere GLAS fles.vriendelijke groet, Marianne
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerinkquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
En jij bent zo slim wil je zeggen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef Klaploper het volgende:
[..]
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerink
om het volk dom te houwe
Hij typt expres zo. Wil je je reactie nog laten staan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Linda94 het volgende:
[..]
En jij bent zo slim wil je zeggen?
quote:Klacht Klacht.nl: Over uw organisatie –> www.KLACHT.nl
Heb ik gisteren een klacht ingediend over uw organisatie: www.KLACHT.nl.
Heb ik daar gisteren een antwoord op gehad en de status werd gewijzigd in “opgelost”.
Maar wat schetst mijn verbazing: de klacht over uw organisatie is verdwenen.
Da’s wel een beetje jammer en niet erg eerlijk…
Buiten dat. Jullie werken langs elkaar heen dat het niet mooi meer is. Er zijn nu inmiddels 4 accounts voor me aangemaakt.
Met de ene heb ik ene klacht geplaatst. Een klacht over jullie. RESULTAAT: account opgeheven.
Met de andere heb ik een reactie geplaatst bij mij “klager”. RESULTAAT: account opgeheven, omdat jullie van elkaar niet weten wat je doet en voor hetzelfde bedrijf 2 verschillende accounts aanmaken
Nieuw account gemaakt om te klagen over jullie: RESULTAAT: wordt waarschijnlijk opgeheven.
Omdat jkullie website niet klopte is er met de hand door jullie een account aangemaakt: RESULTAAT: daar kan ik niet meer mee inloggen. Reden: nobody knows.
Snappen jullei dan niet dat dit stompzinnege gedoe gewoon ons ondernemers geld kost. Als je zoiets begint als www.KLACHT.nl regel dan eerst je organisatie goed en dan pas aan de gang.
Suggestie. Misschien handig om de klager het emailadres van het bedrijf waarover hij klaagt te vragen. Dan komt een onderneming er niet per toeval achter dat er over hen geklaagd is en kan de beklaagde zich adequaat verdedigen!!
Gewenste oplossing
Laat klachten over jullie eigen \\\" organisatie\\\" staan en reageer daar eerlijk op. Beter dan ze gauw weg te halen
quote:Oplossing van het bedrijf
Beste,Onze excuses voor het feit dat er meerdere bedrijfsaccounts voor cheapmemory.nl naar u zijn verstuurd. We hebben telefonisch contact met u opgenomen en vernomen dat u nu een werkend bedrijfsaccount heeft. Verder zijn de klachten die u over Klacht.nl ook zichtbaar op Klacht.nl. Ten slotte hebben we u een email gestuurd, waarin uitgelegd wordt hoe u een Google Alert kunt aanmaken voor cheapmemory.nl, zie : http://www.google.nl/alerts Met een Google Alert ontvangt u een email van Google indien uw bedrijfsnaam op een andere website wordt genoemd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag op redactie@Klacht.nlWe willen u bedanken voor uw kritische opmerkingen, omdat we daarmee Klacht.nl weer beter hebben kunnen maken. Vriendelijke groet,Onno Redactie Klacht.nl
quote:Klacht Klacht.nl: Klacht.nl wordt niet meer serieus genomen
klacht.nl wordt door tele2 niet meer serieus genomen zij pakken de klachten op systeematisch en sluiten ze vervolgens gelijk waardoor het voor klacht.nl lijkt alsof alles wordt opgelost
Gewenste oplossing
Klacht.nl kan misschien gaan bemiddelen tegen tele2 of hun hier verwijderen want ze werken niet serieus mee.
quote:Geachte heer/mevrouw,Dank u wel voor uw email. Indien u van mening bent dat een klacht onterecht op opgelost is gezet, zullen we daarover contact opnemen met het desbetreffende bedrijf. Zou u daarvoor de openbare link naar uw klacht willen emailen naar redactie@klacht.nl?Met vriendelijke groet, Linde redactie@klacht.nl
quote:Klacht freecruise.com: Florida cruise en reis Disney
De miljoenste bezoeker van Google won een reis naar Florida voor 3000 dollar, ik dus. Ik moest ook drie kwartier wachten alvorens mij werd gezegd dat ik 898 dollar zelf moest bijbetalen. Dat wilde ik binnen een week doen nadat ik een en ander gecheckt zou hebben. Toen ik dit zei werd ook bij mij de verbinding onmiddellijk verbroken. Dit kan dus geen zuivere koffie zijn. Jammer van mijn tijd en de reis.
Gewenste oplossing
Als deze reis alsnog gemaakt kan worden, ook voor die kosten. Maar dan wil ik wel garanties dat dit betrouwbaar en veilig is!Ik kreeg de naam van de telefoniste: Ci, zij was erg vriendelijk. Ik kreeg ook een customernummer en kon 18 maanden over deze reis beschikken
quote:Klacht freecruise.com: wel in getrapt
kan geen adres of email vinden om het binnen 7 dagen te kunnen annuleren van deze reis.
Enkel een telefoon nr wat is doorgeschakeld.wie kan mij helpen om dit op te lossen,zodat ik een brief kan schrijven.
Gewenste oplossing
Annulering van dit aanbod om deze reis te maken maar daar heb ik wel een adres voor nodig.
quote:Klacht freecruise.com: reis voor $3000 naar florida gewonnen
Gisteren een reis naar Florida gewonnen. Ik was de miljoenste persoon die op een bepaalde website zat en was de uitverkorene. Ik moest 020- 7084195 bellen om mijn reis te claimen. Daar dit een nummer in eigen land was waagde ik de gok.
Eénmaal per jaar gaven ze deze reis weg in samenwerking met disneyworld en hilton amsterdam marriot werd me verteld. De reis was 14 dagen voor 4 personen. Na een reis van 45 minuten door alles wat er gewonnen was, werd ik doorverbonden en vroegen ze mijn creditcard gegevens. (De reis zou me zelf $898 kosten). Een reis winnen en dan toch nog zelf moeten betalen? Daar ik niet in het bezit ben van een creditcard werd al snel aan de andere kant de verbinding verbroken.
Gewenste oplossing
Ik heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven en heb zelf geen financiële middelen om op reis te gaan. De teleurstelling was dus enorm. Ik zag me al helemaal met mijn 2 kinderen in disneyworld. En de rest bezoeken zoals ze vertelden: universal studio's, seaworld, 5* resort calypso bay enz enz. Te mooi dus om waar te zijn. Het zou mooi zijn als deze reis alsnog zou kunnen doorgaan en dan zonder dat ik zelf de $898 moet betalen. Een reis cadeau krijgen is ook krijgen, hier komt voor de winnaar geen kosten bij. Ik ben tevreden als ik deze reis zoals bij winnen is bedoeld helemaal gratis krijg.
Doet die prullenbak niet vervelend genoeg of wat is het probleem?quote:Suggestie Lidl: Lidl te Nunspeet
Suggestie
Suggestie voor Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze suggestie: 48
Prullenbak met Sensor (66714) doet niet goed naar een week 32 11-08-2012
Zoooo sneu Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...quote:
Misschien krijgt ze binnenkort nog wel een mailtje van een aardige prins uit Nigeria die haar wel van geld voor een cruise wil voorzien in ruil voor wat hulp.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Zoooo sneu Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...
Judeska?quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.klacht.nl/mcdonalds/klacht/brutale-medewerkster/
Wel baas hoor.
Deze mensen hebben zeker ook 3 ipads gewonnenquote:
Handen pas wassen nadat je hebt gegeten ipv voorafquote:Klacht McDonalds: Sanitair Mc Donalds Maastricht centrum
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 77
Heerlijk gegeten, daarna even handen wassen en naar toilet.
Het was zo smerige toilet, stikken, overvolle pedaalemmer, kapotte deuren, geen toiletpapier,en een smerige vloer.
Eetlust bedorven , bah
Gewenste oplossing
Meer momenten van poetsen en zeker hygiëne waarborgen.
*zucht* Even met Vodafoon contact opnemen is al te moeilijk voor deze mensen.quote:Klacht Vodafone: vesta payment solutions
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Vodafone
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 13
2 augustus j.l. is 20,00 afgeschreven van mijn rek.
om mijn mobiele telefoon nr; 06 op te waarderen.
Dit bedrag is niet door U ontvangen want dit bedrag is niet
bijgeschreven.
Ik heb al eerder een klacht ingediend bij Vesta Payment Solutions en de klacht is opgenomen.
Bet.kenmerk is; 10V5AYLFBG nr.1120000113465148.
Gewenste oplossing
ZO SPOEDIG MOGELIJK TERUGSTORTEN OP MIJN REKENINGOF OPWAARDEREN MOBIELE TELEFOON.
Ik vind dit eigenlijk best triest...hoe kan iemand 'n situatie zo uit de hand laten lopen dat hij/zij nou 1500 E moet betalen?quote:Klacht Vodafone: klantenservice en oplossingen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Vodafone
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 54
al 2 jaar probeer ik tot een oplossing te komen verschillende nummers laten blokeren die me al met al 45 euro hebben gekost om dan tot de conclusie te komen dat ze de verkeerde nummers hebben geblokkeert,door de klantenservice word je ronduit onbeschoft behandelt. het gevolg? een rekening van 1500,00 euro dat kan ik nooit betalen aangezien ik rond moet komen van 850,00 euro met 2 kinderen een betalingsregeling? kan wel maar het termijnbedrag is zo hoog dat ik net zo goed gelijk in een kartonnen doos kan gaan liggen. gevolg? aanmaningen deurwaarders en boetes. bedankt vodafone,ik heb van alles geprobeert om tot een oplossing te komen maar er is niet met ze te praten
Gewenste oplossing
ik heb nu opgezegt en aangeboden om tenminste 50,00 euro per maand te betalen maar dat word natuurlijk niet goed gekeurd. ze hebben liever niets dan iets
quote:Klacht Royal Air Maroc: klacht in schipol tanger
bij schiphol in tanger waar de bagage weegt was daar een vrouw die behandeld mensen alles een dieren.ik wil dat zij niet meer dar gat werken anders zal ik volgende stap nemen
Gewenste oplossing
helamaal niet voor al in tanger schiphol sory dat ik zeg zo raken toristen kwijt
quote:(Kunnen jullie dit doorsturen naar de maker van de serie Inazuma Eleven n het Engels of Japans ofzo)
Beste Nintendo,
Ik heb een klacht over de serie Inazuma Eleven GO.
Ik heb namelijk gezien dat Nelly (Natsumi) dan met Mark (Endou) is getrouwt…
Mag dit alsjeblieft anders want ik ben namelijk…
Verliefd op Nelly en een vriend van me op Silvia (Aki Kino)
Want toen ik filmpjes zag toen brak mijn hart echt uitelkaar.
Ik vraag het nog een keer.
Mag Nelly(Natsumi) alsjeblieft het uit maken met Mark(Endou)
Want ik kan er niet meer tegen…
Als jullie wat gehoord hebben stuur dan een bericht naar:
Gewenste oplossing
Geen
Hahahaha hoop het!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:04 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze binnenkort nog wel een mailtje van een aardige prins uit Nigeria die haar wel van geld voor een cruise wil voorzien in ruil voor wat hulp.
Want dat staat niet op de verpakking?quote:zit er wel calcium (kalk) in de karnemelk van de Zaanse hoeve ?
Gewenste oplossing
s.v.p. antwoord op mijn vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |