abonnement Unibet Coolblue
pi_115801680
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

*zucht* Even met Vodafoon contact opnemen is al te moeilijk voor deze mensen. :')

Contact opnemen is ook moeilijk voor mensen die de krant of een of ander roddelblad niet ontvangen. :')

Bijvoorbeeld: http://www.klacht.nl/de-telegraaf/klacht/zaterdag-krant-3/

Nee, de mensen bij de Telegraaf zien op klacht.nl naar wie deze krant nagezonden moet worden.
pi_115802164
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Nepthys het volgende:

[..]

:D
Zou ze weten dat schiphol niet een synoniem voor vliegveld is? :D
pi_115804171
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
Ze heeft mogelijk een punt!
Maar is wat voorbarig door haar angsten voor waarheden aan te zien.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115804249
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Handen pas wassen nadat je hebt gegeten ipv vooraf :')
Klagen dat je eetlust bedorven is als je net hebt gegeten :') Wat wil je dan? Dat je nog trek hebt?
Stikken :?
Als je net hebt gegeten bij MacDonalds, bedoel je?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:49:54 #255
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115806752
quote:
Klacht Politie: test

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 73
test

Gewenste oplossing
qweqwe
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:09:04 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115807483
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Wtf.
pi_115807612
quote:
Klacht Ryanair: Ryanair meet met 2 maten!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 22

Zoals ik nu lees zijn er meerdere mensen die een verkeerde of niet volledige naam hebben ingevuld op het vliegticket
van ryanaire, het is mij ook overkomen… koste me in totaal ¤1000 extra, maar wat me nog bozer maakt is het feit dat in de meeste gevallen er toch een oplossing terplekke (vliegveld Weeze) wordt gevonden dmv om boeken en bijbetalen of gewoon doorlaten.. er wordt dus met 2 maten gemeten!! er zit daar waarschijnlijk een medewerker die het leuk vind om mensen die het hele jaar gespaard hebben voor een leuke vakantie lekker dwars te zitten en gewoon naar huis te sturen met de boodschap… even een nieuw ticket te kopen! in ons geval 3 x ¤ 260 enkele reis!! + omboeken van het oude ticket ¤ 80 i.p.v 3 tickets voor ¤ 200.
Ik heb dit dus ook aan vrienden en kenissen verteld,
deze herkende wel het gegeven , verkeerde naam! heb je een probleem bij Ryanaire.. maar zonder oplossing zomaar naar huis sturen… nog nooit meegemaakt.
Gewenste oplossing

ik zou natuurlijk blij zijn met een finacielecompensatie vooral omdat het bedrag wat ik moest betalen niet meer in verhouding staat tot de overtreding die ik maakte en ik snap ook wel dat ik fout zat met de boeking maar dit lijkt mij wel een hele zware straf, ¤ 1000 ,2 huilende kindjes,een moeder die het helemaal niet meer ziet zitten.. veel stress dus en een zeeerr vervelende start van de vakantie..Daarnaast zou ik de medewerker(het gaat hier om iemand die dit leuk vind) als bedrijf een keer uitnodigen voor een gesprekje over hoe je met klanten omgaat, want volgens mij is het nog steeds zo,, geen klanten geen Ryanaire..
Klacht nummertje zoveel over dit onderwerp. :') Tevens...Ryanaire. :')
Hallon!
pi_115807620
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Wtf.
Dat lees je niet goed. Het is qweqwe.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:51:59 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115808804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat lees je niet goed. Het is qweqwe.
Het was een test :)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:42:38 #260
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115813326
Wat me ook opvalt is dat er een hoop huilende kindjes en moeders zijn die er geen zin meer in hebben met dit soort klachten :')
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:35:38 #261
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_115816349
quote:
Compliment Holland Casino: Begripvolle medewerkers


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze compliment: 121
We hadden een weekendje geboekt in Valkenburg, om ons 1 jarige bekering tot moslim te vieren, ik ben nog maar pas besneden, en dit heeft tot gevolg dat ik snel een erectie heb, bij het aanschouwen van al dat moois ben ik spontaan in mijn broek klaargekomen, ik moest even naar de toilet om de zaak te regelen, uw personeel had daar alle begrip voor, ik wil dan ook casino valkenburg daarvoor bedanken.
Deze al voorbij gekomen?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:38:37 #262
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115816460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef JochemP het volgende:

[..]

Deze al voorbij gekomen?
Edit: blijkbaar wel :P
Welke FOK!ker was dit? :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Ceviche op 21-08-2012 16:38:35 ]
pi_115816562
Hallo :@
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:45:52 #264
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_115816754
quote:
Klacht Holland Casino: Brandoefening

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze klacht: 138
Vorige week bezocht ik het HC in Nijmegen. Ik was gezellig aan de praat geraakt met de croupier bij de roulettetafel. Toen ik vertelde dat ik die dag al op een winst van ¤2000,- stond, vertelde ik dat ik nog één maal in wilde zetten, en dan ging omdat ik anders de trein zou missen. Vervolgens ging het brandalarm! Het bleek een oefening te zijn, iedereen moest naar buiten! Er was een vrouw die alles verloren had, en vroeg of ze alsnog haar jas mocht, en dat mocht! Vervolgens vroeg ik of ik ook mijn jas mocht, toevallig stond de croupier van de tafel erbij, en zei, nee, je moet naar buiten. Ze wist dat ik had gewonnen, en dan de trein zou missen. Terwijl de vrouw die alles verloren had wel haar jas kreeg. Dit betekend dus dat er niet gelijk behandeld word, en op deze manier alsnog geld probeert af te troggelen van haar gasten. Omdat ik de trein gemist had, heb ik alsnog ingezet en alles verloren. Ik stel hier toch het casino aansprakelijk voor, omdat spelers hierdoor uit hun ritme raken, op deze manier klanten niet gelijk worden behandeld, en ruim een half uur buiten in de kou laten staan. Ik vind dit absoluut een schande en wil graag in gesprek gaan over een passende oplossing.
pi_115817010
quote:
Omdat ik de trein gemist had, heb ik alsnog ingezet en alles verloren. Ik stel hier toch het casino aansprakelijk voor
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 11:52:13 ]
pi_115817067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef JochemP het volgende:

[..]

Deze al voorbij gekomen?
3 topics terug al ja..
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115817104
Misschien offtopic, maar wel een leuke aanvulling. UPC heeft ook een forum: http://www.chelloo.com/upc/index.php. Vooral bij het gedeelte 'lucht uw hart' zitten wat leuke bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=44819.0
Ben inmiddels al wat wijzer geworden maandag a's stuur ik een aangetekende brief met daarin een eis dat binnen 2 weken de storing verholpen is.

Zo niet zal ik de geschilencommissie inschakelen.


Probleem: slecht ontvangst van zenders. Oorzaak: binnenhuisbekabeling. Verantwoordelijkheid: klant. Deze klant heef dus dik moeten betalen voor de monteur, die de bekabeling na heeft gemeten en tot de conclusie kwam dat het binnenkomende signaal goed is. Je ziet mevrouw namelijk moet klagen over een slechte / wegvallende telefoon en internetverbinding.

[ Bericht 4% gewijzigd door Croissant.fr op 21-08-2012 12:01:57 ]
pi_115872638
quote:
Klacht RTL 4: Promotie filmpje rtl 4 debat wilders weer in kwaad daglicht

Hoelang zou er gedaan zijn om dit promo filmpje bij u thuis
weer zo “wilders” negatief mogelijk over te brengen.

We zenden dat stukje van wilders gewoon uit dat hij zelf zegt dat” hij de beste premier” is.

Ik vind dat dit soort zwartmakerij maar eens over moet zijn. Laat die rtl 4 l.. zijn politieke voorkeur voor zichzelf houden en niet bij mij via een promo filmpje de huiskamer in laten komen met zijn voorkeur opgedrongen..

Gewenste oplossing
komende maanden geen rtl meer kijken
:D _O-
pi_115873550
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

:D _O-
:')! :D.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115879730
quote:
Klacht Ryanair: Vlucht gemist door onduidelijkheid vliegveld
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 31

Doordat er op mijn ticket Airport Dusseldorf met grote letters stond, was het voor mij onduidelijk dat ik naar Airport Weeze moest (Airport Dusseldorf Weeze bestaat namelijk helemaal niet, alleen Ryan Air maakt gebruik van de naam Dusseldorf Weeze, de vraag is alleen waarom..?).

Doordat er Dusseldorf voor Weeze staat gaan meerdere mensen (op de dag dat ik zou vliegen, 8-8-2012, waren er alleen al vijf mensen die zich hiermee vergist hebben) de fout in. De informatiebalie van Airport Dusseldorf gaf al aan dat ze al eerder een klacht hebben ingediend tegen Ryanair voor het (onterecht) gebruiken van de naam Dusseldorf, die helemaal niks te maken heeft met Weeze.

De consequentie van deze onduidelijkheid was dat ik mijn vlucht en dus vakantie heb gemist.
Gewenste oplossing

Allereerst zou ik graag geld terug willen voor deze onduidelijkheid. Als Ryanair nu gewoon eens fatsoenlijk vermeld waar mensen heen moeten, krijg je dus ook niet dit soort problemen.Daarnaast moet Ryanair de naam Dusseldorf weghalen en gewoon alleen Airport Weeze vermelden, dan zullen er veel minder fouten worden gemaakt en krijgen mensen hun welverdiende vakantie.
Oud-collega van me is dit ook overkomen, zou ze dit gepost hebben vraag ik me nu af?! (en idd ze was ook niet bijster slim, 'n keer de ziggo helpdesk gebeld omdat internet 't niet deed bleek dat ze de stekker uit het stopcontact had getrokken bij het stofzuigen :') )
Hallon!
pi_115880759
quote:
Klacht Albert Heijn: Samung Galys S mobiele telefoon
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 61

Deze telefoon valt weg,contacten krijg ik niet meer
Met opladen kan ik niet bellen,alles weg.
Wordt niet goed van die telefoon.
Gewenste oplossing

Gewoon een andere telefoon,heb hem in mei 2012 gekocht op Keizerswaard bij Albert Heijn. Nu ben ik intussen verhuisd erg druk gehad,ben ik de bon kwijt,ik kan het misschien wel na gaan bij Air mail,want je moest zoveel Air mail inleveren,dan kreeg je hem voor 99 euro.
:')
pi_115883933
quote:
Klacht KLM: gestolen mobiel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 60

ik ben vanuit suriname naar nederland gekomen.op zanderij heb ik me handbagage afgegeven voor het luchtruim waarin mijn mobiele blackberry zat.toen we aangekomen waren op amsterdam schiphol en ik me handbagage terug kreeg bleek me mobiel er niet in te zitte.ik weet niet of hij gestolen of zoekgeraak is maar hij kan er niet uitgevallen zijn.mischien dat jullie het gevonden hebben er zit een blauw hoesje omheen ik hoop dat ik geholpen kan worden.

groetjes k
Gewenste oplossing

of dat hij terug gevonden word(vanwege belangrijke familiprive) of een vergoeding.
"belangrijke familiprive" :') en dit op klacht.nl zetten gaat natuurlijk ook echt helpen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:55:12 ]
Hallon!
pi_115924507
quote:
Klacht PostNL: En het wordt nog veel gekker

Allereerst heb ik al meerdere malen hier geplaatst dat 50% van mijn post zoek raakt en andere ellende. Nu toch echt het toppunt! Ik oop van iemand op het internet voor meer dan 400 euro spullen. Ik laat dit per remboursement versturen op mijn adres. Ik krijg het pakket afgeleverd en betaal aan de chauffeur. Was dit het, NEE. Ik krijg nu boze mails van die meneer dat hij nog steeds zijn geld niet heeft op zijn rekening, inmiddels meer dan 14 dagen later. Deze meneer schrijft mij ook dat toen hij belde niemand van deze zending afwist. Vreemd, want als ik het tracknummer nakijk staat er dat het afgeleverd is en ik heb getekend hiervoor. Qut-Qlote PostNL….. bedankt dat jullie mij nu ook al met iemand opschepen die denkt dat ik de boel heb belazerd en in zijn wagen wil stappen om hier naartoe te rijden. Ik ben jullie zo meer dan zat. Waarschuwing voor iedereen! verzend niks via remboursement want de chauffeurs steken nu ook al geld in hun zak.

Gewenste oplossing
Als alle aandeelhouders en directie morgen om 09:00 stoppen met ademen.
Gewenste oplossing :')
pi_115924964
quote:
Klacht Albert Heijn: jokers korting
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 31

ik ging om een tree amstelbier halve liters kreeg geen joker korting een week van te voren ging ik een krat amsstel halen en toen kreeg ik het wel en op st willibrord krijg je wel joker korting op een tree amstel alle filialen zijn toch het zelfde graag bericht terug
Gewenste oplossing

dat ik de korting krijg daar ik recht op heb
Alcoholisten met jokers. :')

Tevens: tree. :')

quote:
Klacht NS: Uitchecken gevolgd door direct weer inchecken niet mogelijk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 13

Ik reis nog wel eens op het traject Koog-Zaandijk – Den Helder. Dit is een reis met 2x overstap en ruim 20 minuten wachttijd tussendoor. Een alternatief is de sprinter naar Zaandam nemen (4 minuten reistijd) en vervolgens de Intercity rechtstreeks naar Den Helder. Sneller en comfortabeler. Echter, als ik het goed begrijp, moet er dan op Zaandam worden uitgecheckt en weer ingecheckt: het is immers feitelijk een ‘omweg’ (qua afstand) en geen ‘via’ reis. Probleem is alleen dat er niet kan worden ingecheckt als er kort daarvoor is uitgecheckt. Er verschijnt dan namelijk een melding dat er ‘al is uitgecheckt’. Er moeten dan eerst enkele minuten verstrijken alvorens het mogelijk is weer te kunnen inchecken. Wel lastig als je trein dan net op het punt van vertrekken staat.. want wat doe je dan? In de praktijk check ik niet uit en in op Zaandam als de trein op het punt van vertrekken staat, maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Of wel?
Gewenste oplossing

1) Systeem aanpassen zodat bovengenoemde uit- en incheckroutine wel mogelijk wordt.of2) Toestaan dat inchecken op Koog-Zaandijk en uitchecken op Den Helder voldoende is om de reis Koog-Zaandijk - Zaandam - Den Helder te kunnen maken
Wat een onzin. Waarom zou je in- en uitchecken als je de (qua tijd) snelste route neemt? :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:56:04 #275
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115957697
quote:
de nieuwe producht van alepsintje en van avriko ligen niet in de winkel en ik vraag er al 3 maanden na en ze zegen elke keer ja zo lang het er niet is moet het nog kommen maar het duurt al 3 maanden het had er al moeten zijn

toen de heropenig van het stroink albert heijn haden ze gezegt als u iets terug wil in de winkel dan moet het door geven dat heb ik al een paar keer gedaan over de roti van knorr de inge antwoord wat ik krijg is ja we moeten plaats maken voor andere produkten en voor ons eigen merk maar als ik eerlijk mag zijn vind ik de eigen prodcht niet leker ik heb liefer van de knorr afz amanda
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')