Wie wil er nou geen koekje van Liesje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand?
* liesje1979 rammelt met de koektrommel.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie wil er nou geen koekje van Liesje?
Kan ff geen eten meer zien. Gisteren in een restaurant wat verkeerds gegeten geloof ik. Misselijk, buikpijn en diarree. Voel me nog steeds vreselijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand?
ik mis ons openingslogoquote:
Ja was ff boodschappen doen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand?
Alsof ik ga bakken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh lastigZandkoekje mits zelfgebakken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof ik ga bakken.Neem maar een stroopwafel ofzo.
En dank voor Netsplitter want ik kreeg hem niet gekoppeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef dolfina-chica het volgende:
dank je liesje!! zo ziet de op er weer netjes uit
Dat zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef dolfina-chica het volgende:
pakt een emmer zand... gooit het tafel...
pakt een koekvormpje...
hier lutte... een zandkoekje
Dank je netsplitterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dank voor Netsplitter want ik kreeg hem niet gekoppeld.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dank je netsplitter![]()
(het blijft grappig om je een beetje te plagen netsplitter)
ik ga de hond wel uitlaten, dan blijft het hier stillerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:52 schreef belle1608 het volgende:
jaaaa dank je wel liesje
nu eerst 45 minuten autorijden dus niet te veel kletsen he
Oeh, die maakte mijn moeder wel eens. Alleen waren er dan wel minder koekjes dan dat er deeg was want mijn broer en ik zaten altijd van het deeg te snoepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh lastigZandkoekje mits zelfgebakken
Schudt de hand! Ij mij is het over een week feest + de vakantie zooi jaja ik heb dr zin in :pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het nadeel van bijna jarig zijn:
je hele huis opruimen en schoonmaken.![]()
Wat een kutwerk is dat toch ook.
Moet je er eens wat cacao doorgooien, blijft er helemaal geen deeg meer overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oeh, die maakte mijn moeder wel eens. Alleen waren er dan wel minder koekjes dan dat er deeg was want mijn broer en ik zaten altijd van het deeg te snoepen.
Oh jee, beterschap!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kan ff geen eten meer zien. Gisteren in een restaurant wat verkeerds gegeten geloof ik. Misselijk, buikpijn en diarree. Voel me nog steeds vreselijk.Kennelijk was ik niet de enige, m'n moeder is ook flink over de zeik. Ik hoop zo weer in slaap te vallen.
Vind ik leukquote:
Morgen naar een vriendinnetje dat terug is van vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef Merlijn het volgende:
Beterschap !
Bijna weekend. Nog iemand leuke plannen ?
Thanks! Nou ja, morgen rustig aan doen en wat klussen in vriendliefs huis. 's Avonds verjaardagsfeest. Zondags varend corsoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef Merlijn het volgende:
Beterschap !
Bijna weekend. Nog iemand leuke plannen ?
Fijn dat je bent opgeroepen weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef Ehhe het volgende:
Haha Ireth, die is goed
Ik ben eindelijk weer eens aan het werk! Wist bijna niet meer wat 't was. Nu ff pauze
Welk gedeelte zit jij? Hier is het nog zonnigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef Ehhe het volgende:
Zit buiten... Begint het te sputteren terwijl het zo lekker was juist vanochtend!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef Ehhe het volgende:
Zit buiten... Begint het te sputteren terwijl het zo lekker was juist vanochtend!
noord nederland zijn wij.. Drenthe/Groningen. Langs de Hondsrug.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Welk gedeelte zit jij? Hier is het nog zonnig
Hoop ook dat het zo blijft, straks naar Blijdorp
kolere.. ik loop met de hond... en echt een paar dikke druppen.. waarvan je weet dat als het 2 min. zo regent dat je tot op je bot nat bent..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef Ehhe het volgende:
Zit buiten... Begint het te sputteren terwijl he zo lekker was juist vanochtend!
Thanks Yska. Ik ga nu maar proberen of ik nog wat kan slapen. Ik baal zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]ik deel het gevoel! Het was lekker t-shirtje zonder jas naar buiten weer maar nu zit ik op de bank en word het steeds donkerder in huis
Enne Beterschap Kahlie!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
noord nederland zijn wij.. Drenthe/Groningen. Langs de Hondsrug.
Hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef Ehhe het volgende:
Nee joh komt vast niet deze richting opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:22 schreef Ireth het volgende:
Houden jullie die regen even daar?? Heb mijn was buiten hangen en die is nog niet helemaal droog
Leren je mond te houden op het juiste momentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik met mijn grote bek ook, gelijk na mijn vorige post wordt het donker.
Heerlijk weekendje niets. Beetje in huis hobbien, uitslapen. even wat administratie bijwerken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen naar een vriendinnetje dat terug is van vakantie
En jij?
Zeg, ik ben net geweest voor je!quote:
* dolfina-chica gooit een po naar jjquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet plassen, maar heb geen zin.. Wie gaat ff voor me ?
Pfieuw.. Opluchting!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heerlijk weekendje niets. Beetje in huis hobbien, uitslapen. even wat administratie bijwerken.
[..]
Zeg, ik ben net geweest voor je!
Karma!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik met mijn grote bek ook, gelijk na mijn vorige post wordt het donker.
Thanks belle. Ik zit verdorie nog steeds te boeren... wat is dit voor reactie. *boos op lijf*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef belle1608 het volgende:
hier is ook zonlekker hardlopen zometeen
beterschap kahlie
@Merlijn nee geen leuke plannen.. alhoewel een heel weekend bij mijn lieffie zijn is ook een leuk plan toch?
Hi Jaleees hi Jaleeesa Hiii Jaleesaaaa halloo jalees! Haai Jalees!quote:
die laatstequote:
Ik had dezelfde..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
amazing, beautiful, honest
nou jullie
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Weekend!
![]()
Heerlijk uitslapen, bankhangen en leuke dingen doen. Wat zijn jullie plannen?
*kijkt naast zich op de bank*quote:
Ik moet helaas nog evenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naast zich op de bank*![]()
Ah, leeg. *rekt zich nog eens lekker uit *
Mijn bank.
Ik heb een reeks van 12 werkdagen gehad dus ik vind het wel even voldoende zo.quote:
Doe je wel voorzichtig?quote:ik ligt dubbel om je sig...
Dan mag je nu genietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een reeks van 12 werkdagen gehad dus ik vind het wel even voldoende zo.
[..]
Doe je wel voorzichtig?
Ah, jij hebt nog een lege plek dus! Gezellig!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naast zich op de bank*![]()
Ah, leeg. *rekt zich nog eens lekker uit *
Mijn bank.
Forever alone of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog een lege plek dus! Gezellig!
Beetje rondtouren dus.quote:Ik ben morgen even in Utrecht en zondag in Assen.. Verder een beetje thuis rommelen..
Wie, ikke? Of jij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Forever alone of zo.
[..]
Beetje rondtouren dus.Ik ga morgen nog een middagje naar Rotterdam.
Zeg jij het maar.quote:
Ik kijk trampolinespringenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Iemand die OS kijkt?
Van de Ven doet het goed op boogschieten.
Waar? Op een stream? Ik kijk nu naar beachvollybal op Ned 1.quote:
Ja via http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/ zijn heleboel live streams en kan je ook precies zien wanneer wat isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar? Op een stream? Ik kijk nu naar beachvollybal op Ned 1.
Da's wel leuk! Want ik vind juist die 'acorbatische' onderdelen zo leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja via http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/ zijn heleboel live streams en kan je ook precies zien wanneer wat is
haha leef je uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel leuk! Want ik vind juist die 'acorbatische' onderdelen zo leuk.
En zwemmen. En atletiek ook.
Ja, maar dat klinkt zo vermoeiend....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel leuk! Want ik vind juist die 'acorbatische' onderdelen zo leuk.
En zwemmen. En atletiek ook.
1 keer in de vier jaar ben ik sportfan.quote:
Heerlijk toch, dat je het zelf niet hoeft te doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt zo vermoeiend....![]()
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
1 keer in de vier jaar ben ik sportfan.
[..]
Heerlijk toch, dat je het zelf niet hoeft te doen?![]()
Boogschieten, dat zou een van de weinige geschikte olympische sporten voor me zijn.
Ook leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springen(nu kijk ik even schoonspringen
)
Sterren klappen op het water?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springen(nu kijk ik even schoonspringen
)
Vetflubbels in strakke pakjes?quote:
Oeh ja dat vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
)
Die komt denk ik niet op mijn kijklijst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef belle1608 het volgende:
http://www.sbs6.nl/programmas/sterren-springen-op-zaterdag dit dus
*zelf even onder water springt tot zo!*
Dat kon an sich nog wel eens lachen worden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef belle1608 het volgende:
http://www.sbs6.nl/programmas/sterren-springen-op-zaterdag dit dus
*zelf even onder water springt tot zo!*
Zou ze een duikplank hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat kon an sich nog wel eens lachen worden..![]()
![]()
Tosso!
Ik hoop dat ze haaien of krokodillen hebben..quote:
Het is maar goed dat de jury geen punten geeft voor gezichtsuitdrukkingen tijdens het schoonspringen op de OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
)
Mwoh, met een 25 meter bad kan dat best.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haaien of krokodillen hebben..
In dat geval ken ik er nog wel een paar die de duikplank af mogen
Edit: oh, Belle bedoel je? Wie weet.. Hoewel ik dat toch niet zou adviseren, via een duikplank met dubbele salto achterover in bad springen..
Nooit geweten dat Belle zo'n grote badkamer heeft..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwoh, met een 25 meter bad kan dat best.
Dat wist ik ook niet? Waar is die verstopt dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Belle zo'n grote badkamer heeft..
Ding Dong had leuker geweest..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef belle1608 het volgende:
Bij trampoline springen heet er 1 Dong Dong, das nou een coole naamen hij is ook nog eens 1e geworden
hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet gestofzuigd en gedweild. Ik zuig echt dikke tijd qua huishoudelijk werk.
Ik doe erop kloppenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Moet je eroverheen aaien of blazen en niet krabben!!Maar dat weet je vast allang
Jij bent altijd viesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo, het huis is schoon, ik ben vies. En ik koop pas een villa als ik geld heb voor personeel.
Lam dagje, beetje FOK!ken, kom je nog eens ergensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
lutte in deze sc. waar hebbeb we dat aan te danken
ah k. leuk je hier ook eens te treffen iigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lam dagje, beetje FOK!ken, kom je nog eens ergens
Chineesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. wat zal ik eens gaan eten?
Heb helemaal geen zin om te koken..
hier bestellen we bij de thaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. wat zal ik eens gaan eten?
Heb helemaal geen zin om te koken..
Oeh, dat heb ik al een tijd niet gehad..quote:
yvonne is wel ok imoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:22 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, hey.
Had ik al gezegd dat ik Yvonne tof vond? Volgens mij niet he? Nou, bij deze!
Oeh, lekker! Met een flinke klodder mayonaise, ketchep/curry en uitjes.quote:
yeah is ook een hele goede. zelfs johannes van dam vond het de beste thai waar hij ooit heeft gegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar dat kennen wij hier niet..
das vrij kut idd. mag je nog eens op en neer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Ehhe het volgende:
Er bij de kassa pas achter komen dat je je pinpas niet bij je hebt is best lullig
Ghehehe...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Ehhe het volgende:
Er bij de kassa pas achter komen dat je je pinpas niet bij je hebt is best lullig
* Inlognaam heeft al 2 jaar niet meer gepind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Ehhe het volgende:
Wilde op het station ff wat drinken halen ivm mn maag maarja.
ah k das dan.idd kut ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Ehhe het volgende:
Wilde op het station ff wat drinken halen ivm mn maag maarja.
Zwart geld aan het opmaken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam heeft al 2 jaar niet meer gepind.
da's best langquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dit is echt heel stom, maar ik heb nog nooit gepindquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
We have a winner!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is echt heel stom, maar ik heb nog nooit gepind
jij bent nog vrij jong he. na de zomer uiterlijk zal.dat wel veranderen gok ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is echt heel stom, maar ik heb nog nooit gepind
oh ja. ik dus ook niet tot ik ging studerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent nog vrij jong he. na de zomer uiterlijk zal.dat wel veranderen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |