Heerlijk weekendje niets. Beetje in huis hobbien, uitslapen. even wat administratie bijwerken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen naar een vriendinnetje dat terug is van vakantie
En jij?
Zeg, ik ben net geweest voor je!quote:
* dolfina-chica gooit een po naar jjquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet plassen, maar heb geen zin.. Wie gaat ff voor me ?
Pfieuw.. Opluchting!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heerlijk weekendje niets. Beetje in huis hobbien, uitslapen. even wat administratie bijwerken.
[..]
Zeg, ik ben net geweest voor je!
Karma!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik met mijn grote bek ook, gelijk na mijn vorige post wordt het donker.
Thanks belle. Ik zit verdorie nog steeds te boeren... wat is dit voor reactie. *boos op lijf*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef belle1608 het volgende:
hier is ook zonlekker hardlopen zometeen
beterschap kahlie
@Merlijn nee geen leuke plannen.. alhoewel een heel weekend bij mijn lieffie zijn is ook een leuk plan toch?
Hi Jaleees hi Jaleeesa Hiii Jaleesaaaa halloo jalees! Haai Jalees!quote:
die laatstequote:
Ik had dezelfde..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
amazing, beautiful, honest
nou jullie
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Weekend!
![]()
Heerlijk uitslapen, bankhangen en leuke dingen doen. Wat zijn jullie plannen?
*kijkt naast zich op de bank*quote:
Ik moet helaas nog evenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naast zich op de bank*![]()
Ah, leeg. *rekt zich nog eens lekker uit *
Mijn bank.
Ik heb een reeks van 12 werkdagen gehad dus ik vind het wel even voldoende zo.quote:
Doe je wel voorzichtig?quote:ik ligt dubbel om je sig...
Dan mag je nu genietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een reeks van 12 werkdagen gehad dus ik vind het wel even voldoende zo.
[..]
Doe je wel voorzichtig?
Ah, jij hebt nog een lege plek dus! Gezellig!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naast zich op de bank*![]()
Ah, leeg. *rekt zich nog eens lekker uit *
Mijn bank.
Forever alone of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog een lege plek dus! Gezellig!
Beetje rondtouren dus.quote:Ik ben morgen even in Utrecht en zondag in Assen.. Verder een beetje thuis rommelen..
Wie, ikke? Of jij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Forever alone of zo.
[..]
Beetje rondtouren dus.Ik ga morgen nog een middagje naar Rotterdam.
Zeg jij het maar.quote:
Ik kijk trampolinespringenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Iemand die OS kijkt?
Van de Ven doet het goed op boogschieten.
Waar? Op een stream? Ik kijk nu naar beachvollybal op Ned 1.quote:
Ja via http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/ zijn heleboel live streams en kan je ook precies zien wanneer wat isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar? Op een stream? Ik kijk nu naar beachvollybal op Ned 1.
Da's wel leuk! Want ik vind juist die 'acorbatische' onderdelen zo leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja via http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/ zijn heleboel live streams en kan je ook precies zien wanneer wat is
haha leef je uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel leuk! Want ik vind juist die 'acorbatische' onderdelen zo leuk.
En zwemmen. En atletiek ook.
Ja, maar dat klinkt zo vermoeiend....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel leuk! Want ik vind juist die 'acorbatische' onderdelen zo leuk.
En zwemmen. En atletiek ook.
1 keer in de vier jaar ben ik sportfan.quote:
Heerlijk toch, dat je het zelf niet hoeft te doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt zo vermoeiend....![]()
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
1 keer in de vier jaar ben ik sportfan.
[..]
Heerlijk toch, dat je het zelf niet hoeft te doen?![]()
Boogschieten, dat zou een van de weinige geschikte olympische sporten voor me zijn.
Ook leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springen(nu kijk ik even schoonspringen
)
Sterren klappen op het water?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springen(nu kijk ik even schoonspringen
)
Vetflubbels in strakke pakjes?quote:
Oeh ja dat vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
)
Die komt denk ik niet op mijn kijklijst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef belle1608 het volgende:
http://www.sbs6.nl/programmas/sterren-springen-op-zaterdag dit dus
*zelf even onder water springt tot zo!*
Dat kon an sich nog wel eens lachen worden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef belle1608 het volgende:
http://www.sbs6.nl/programmas/sterren-springen-op-zaterdag dit dus
*zelf even onder water springt tot zo!*
Zou ze een duikplank hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat kon an sich nog wel eens lachen worden..![]()
![]()
Tosso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |