hier bestellen we bij de thaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. wat zal ik eens gaan eten?
Heb helemaal geen zin om te koken..
Oeh, dat heb ik al een tijd niet gehad..quote:
yvonne is wel ok imoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:22 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, hey.
Had ik al gezegd dat ik Yvonne tof vond? Volgens mij niet he? Nou, bij deze!
Oeh, lekker! Met een flinke klodder mayonaise, ketchep/curry en uitjes.quote:
yeah is ook een hele goede. zelfs johannes van dam vond het de beste thai waar hij ooit heeft gegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar dat kennen wij hier niet..
das vrij kut idd. mag je nog eens op en neer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Ehhe het volgende:
Er bij de kassa pas achter komen dat je je pinpas niet bij je hebt is best lullig
Ghehehe...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Ehhe het volgende:
Er bij de kassa pas achter komen dat je je pinpas niet bij je hebt is best lullig
* Inlognaam heeft al 2 jaar niet meer gepind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Ehhe het volgende:
Wilde op het station ff wat drinken halen ivm mn maag maarja.
ah k das dan.idd kut ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef Ehhe het volgende:
Wilde op het station ff wat drinken halen ivm mn maag maarja.
Zwart geld aan het opmaken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam heeft al 2 jaar niet meer gepind.
da's best langquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dit is echt heel stom, maar ik heb nog nooit gepindquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
We have a winner!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is echt heel stom, maar ik heb nog nooit gepind
jij bent nog vrij jong he. na de zomer uiterlijk zal.dat wel veranderen gok ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is echt heel stom, maar ik heb nog nooit gepind
oh ja. ik dus ook niet tot ik ging studerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent nog vrij jong he. na de zomer uiterlijk zal.dat wel veranderen gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |