Het is maar goed dat de jury geen punten geeft voor gezichtsuitdrukkingen tijdens het schoonspringen op de OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik vind schoonspringen ook altijd leuk om te kijken of synchroon springen(nu kijk ik even schoonspringen
)
Mwoh, met een 25 meter bad kan dat best.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haaien of krokodillen hebben..
In dat geval ken ik er nog wel een paar die de duikplank af mogen
Edit: oh, Belle bedoel je? Wie weet.. Hoewel ik dat toch niet zou adviseren, via een duikplank met dubbele salto achterover in bad springen..
Nooit geweten dat Belle zo'n grote badkamer heeft..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwoh, met een 25 meter bad kan dat best.
Dat wist ik ook niet? Waar is die verstopt dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Belle zo'n grote badkamer heeft..
Ding Dong had leuker geweest..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef belle1608 het volgende:
Bij trampoline springen heet er 1 Dong Dong, das nou een coole naamen hij is ook nog eens 1e geworden
hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet gestofzuigd en gedweild. Ik zuig echt dikke tijd qua huishoudelijk werk.
Ik doe erop kloppenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Moet je eroverheen aaien of blazen en niet krabben!!Maar dat weet je vast allang
Jij bent altijd viesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo, het huis is schoon, ik ben vies. En ik koop pas een villa als ik geld heb voor personeel.
Lam dagje, beetje FOK!ken, kom je nog eens ergensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
lutte in deze sc. waar hebbeb we dat aan te danken
ah k. leuk je hier ook eens te treffen iigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lam dagje, beetje FOK!ken, kom je nog eens ergens
Chineesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. wat zal ik eens gaan eten?
Heb helemaal geen zin om te koken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |