quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zegt iemand die op linux draait
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Windhoos
Linux gebruikers zijn echt altijd van die socially akward, íets dikkige gefrustreerde mannetjes he
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Tsk. Het is gewoon veel beter dan Windhoos of elk ander OS...
Argumenten voor wat? Ik kies er voor om Linux te gebruiken en daar heeft niemand last van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef papernote het volgende:
Weet je wat triest is: Windows schrijven als "windhoos". Als je daarmee je punt moet maken, heb je duidelijk geen goede argumenten.
Ja dat gevoel krijg ik bij Windows nou niet bepaalt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het zelf weten, als hobbyist kan het leuk zijn. Maar ik heb gewoon liever een PC die meteen doet wat ik wil.
Jullie hebben wel een beetje jehovagedrag hoor, bij elk topic over windows met een foutmelding is er altijd wel 1 linuxer om het geloof te predikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Argumenten voor wat? Ik kies er voor om Linux te gebruiken en daar heeft niemand last van.
Waarom moet je dan gaan lopen steken door "windhoos" te schrijven? Als je zo overtuigd bent van Linux, waarom dan andere keuzes afkraken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Argumenten voor wat? Ik kies er voor om Linux te gebruiken en daar heeft niemand last van.
Jij voelt je dan weer op een vrij trieste wijze superieurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef nutoj het volgende:
Linux is leuk en flexibel
Als mensen daar niet mee om kunnen gaan, dan gaan ze er op lopen zeiken
Zelf gebruik ik liever windows, omdat ik daarbij meer weet waar ik aan toe ben, maar dat is ook gebrek aan tijdsbesteding en interesse van mijn kant.
Dus als windows-gebruiker zeg ik, linux is fantastisch.
Je moet er alleen mee om kunnen gaan, hoop kunnen dat niet en reageren dat op jou af
Omdat sarcasme.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef papernote het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gaan lopen steken door "windhoos" te schrijven? Als je zo overtuigd bent van Linux, waarom dan andere keuzes afkraken?
Nope.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef foknerd het volgende:
Heb je ook geitenwollen sokken TS? En Nike Airmax?
Ik heb last van jouw keuze om aandacht te trekken met dit topic. Je wordt niet buitengesloten omdat je Linux gebruikt, maar omdat je een zeur bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
nee, omdat niemand jouw geliefde prutsOSje leuk vindtquote:
Overdrijven is ook een kunst, de installatie van software is in de meeste Linux distributies beter geregeld dan in Windowsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, omdat niemand jouw geliefde prutsOSje leuk vindt.
"dit werkt niet" "oh, gewoon ff je kernel opnieuw compilen, deze apt-get commando's runnen en het werkt weer, half dagje werk hooguit!"
Ik heb idd altijd zoveel moeite met op setup klikkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Henno het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, de installatie van software is in de meeste Linux distributies beter geregeld dan in Windows
dit is toch wel beetje flamen hoor ... ik heb ik 5 jaar geen enkele kernel compile gedaan en sins ik ubuntu gebruik geen enkel apt commando gedaan, geen enkele keer problemen gehad met dependancy probs of zo ... ik ben het helemaal met je eens enkele jaren geleden ... maar deze argumenten zijn naar mijn mening toch wel een beetje achterhaald ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, omdat niemand jouw geliefde prutsOSje leuk vindt.
"dit werkt niet" "oh, gewoon ff je kernel opnieuw compilen, deze apt-get commando's runnen en het werkt weer, half dagje werk hooguit!"
amen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef HaerdenC het volgende:
Er zijn veel meer mensen die Linux gebruiken maar er zich niet van bewust zijn ... bv digicorders, navigatie systemen, telefoons, etc.
Ikzelf ben Linux gebruiker maar vind dat windows ook een markt moet hebben. Einde verhaal. Ieder moet het zelf maar weten
Ik krijg anders op Windows ook weinig voor elkaar zonder te $$$'en. Ja games spelen, dat wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef John5 het volgende:
De meeste mensen gebruiken een OS als middel naar een doel. Linux is een doel op zich en dus compleet kansloos voor mensen die iets voor elkaar willen krijgen.
Ergo, niet janken.
En vervolgens wordt er allemaal troep overal over de schijf verspreid en weet die setup zelf niet eens hoe alles weer moet worden opgeruimdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd zoveel moeite met op setup klikken
En wat is er mis met betalen? Goed gereedschap kost geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Bastian het volgende:
[..]
Ik krijg anders op Windows ook weinig voor elkaar zonder te $$$'en. Ja games spelen, dat wel.
natuurlijk is het flamen, dit is KLB, geen DIGquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
dit is toch wel beetje flamen hoor ... ik heb ik 5 jaar geen enkele kernel compile gedaan en sins ik ubuntu gebruik geen enkel apt commando gedaan, geen enkele keer problemen gehad met dependancy probs of zo ... ik ben het helemaal met je eens enkele jaren geleden ... maar deze argumenten zijn naar mijn mening toch wel een beetje achterhaald ...
maar als eerlijke linux gebruiker kan ik jouw argumentatie wel wat verbeteren ... Ow probeer eens even je gps te updaten, of de android van je telefoon naar een nieuwere versie te zetten (ook al is dat op zich een linuxen dus hypocriet dat dat meestal met een windows client moet), speel eens de laatste games. Probeer eens alle functies van je Lexmark all-in-one printer aan het werk te krijgen ... kijk ... daar heb je echt een punt me
![]()
maar verder ... ieder gebruikt wat hij wil en war hij zich goed mee voelt.
En dan het de-installatie proces. Je kan niet eens een wachtrij makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef Henno het volgende:
[..]
En vervolgens wordt er allemaal troep overal over de schijf verspreid en weet die setup zelf niet eens hoe alles weer moet worden opgeruimd
Dat KAN,maar ligt aan de programmeur, niet per se aan windows. Een goeie applicatie verwijder je gewoon zonder problemen en restmeuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef Henno het volgende:
[..]
En vervolgens wordt er allemaal troep overal over de schijf verspreid en weet die setup zelf niet eens hoe alles weer moet worden opgeruimd
wel ... die-hard man ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd zoveel moeite met op setup klikken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef John5 het volgende:
De meeste mensen gebruiken een OS als middel naar een doel. Linux is een doel op zich en dus compleet kansloos voor mensen die iets voor elkaar willen krijgen.
Ergo, niet janken.
hele domme, onterecht arrogante techneuten post.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef robin007bond het volgende:
Arch Linux
En TS, vaak is het inderdaad een gebrek aan kennis die ze moeten projecteren op het OS. We moeten dus eigenlijk medelijden met hen hebben.
ik ben er dus nu 1000 procent zeker van dat jij de laatste 2 jaar geen enkele ubuntu of mint geprobeerd of geinstalleerd hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hele domme, onterecht arrogante techneuten post.
Linux is zo gebruiksvriendelijk als een Skoda uit 1937, hij doet het wel, maar je moet het van haver tot gort doorhebben.
En nee, daar is voor techneuten niets mis mee, sterker nog, een voordeel. Maar 95% van de computers wordt niet door techneuten gebruikt.
Dus zie je dat in Windows elke third party applicatie z'n eigen updater service heeft draaien, jaja dat is het voorbeeld van efficiëntie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
wel ... die-hard man ...
als je in linux software van verschillende leveranciers installeerd via de packet manager ... die heel makkelijk werkt en doorzoekbaar is ... te filteren ... wordt dat mooi bijgehouden. De update manager houd AL je apps up to date ...
In windows is dat er ook voor je microsoft producten maar andere aplicaties moeten dat maar zelf regelen. Voor de gemiddelde gebruiker is het Linux systeem dan toch net een tikkeltje beter ...
voor je weer begint te spouwen ... je kan kiezen om bepaalde dingen niet te updatenalles staat in 1 mooi venster samen gepakt.
Dus eigenlijk bevestig je mijn post gewoon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hele domme, onterecht arrogante techneuten post.
Linux is zo gebruiksvriendelijk als een Skoda uit 1937, hij doet het wel, maar je moet het van haver tot gort doorhebben.
En nee, daar is voor techneuten niets mis mee, sterker nog, een voordeel. Maar 95% van de computers wordt niet door techneuten gebruikt.
lekker onderbouwd :-)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
het leuke is, de linux-users geven allemaal hele goeie, kloppende argumenten.
En toch is het een kutOS, mooi is dat.
Nee, maar dat hoeft ook niet, alle normale mensen zijn het met me eensquote:
ja, dat vindt de gemiddelde gebruiker ook zo'n gemis, mijn visboer klaagde er van de week nog overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Henno het volgende:
Qua storage is Windows al helemaal incompetent te noemen, ze hebben niet eens een fatsoenlijke RAID implementatie
FreeBSD/ZFS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |