Nee, dat is de BSA, die gaan over software. Brein is van de entertainmentindustrie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:12 schreef tcr het volgende:
[..]
Damn haal ik het nog door elkaar, oke, nou maak je borst dan maar nat.
Ik dacht dat Brein de software-tak was.
Ow oeps iets te snel getypt.quote:
Ach ja, dus Brein is wel degelijk aan het meekijken. Alleen is het voor hun momenteel denk ik gewoon te duur om elke torrent-gebruiker apart voor het gerecht te slepen, tenzij het zo'n grote vis is als die e-book gast (tja dat zijn ook bestanden van een paar Mb, die deel je wel per 100 ipv films van meerdere Gb's).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is de BSA, die gaan over software. Brein is van de entertainmentindustrie.
Ze willen geen individuele mensen aanklagen, ze willen het illegale downloaden aanpakken door diensten uit de lucht te halen die het aanbieden. Ze hebben al diverse torrentsites uit de lucht gekregen. Bij The Piratebay is dat alleen niet gelukt, waardoor ze nu de Nederlandse providers via de rechter hebben gedwongen om deze site niet langer door te geven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef tcr het volgende:
[..]
Ach ja, dus Brein is wel degelijk aan het meekijken. Alleen is het voor hun momenteel denk ik gewoon te duur om elke torrent-gebruiker apart voor het gerecht te slepen, tenzij het zo'n grote vis is als die e-book gast (tja dat zijn ook bestanden van een paar Mb, die deel je wel per 100 ipv films van meerdere Gb's).
Ik weet het, maar wat maakt het nou uit of het 10 min of 20 min duurt? ff pissen, koffie zetten en je kan kijken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Torrent sneller dan nieuwsgroepen
Voordat die torrents een beetje op gang komen bij mij zijn de films via nieuwsgroepen al binnen.
10 mb per seconde van begin tot eind steady met nieuwsgroepen. Zie dat torrents niet zo snel doen.
Het enige kutte van nieuwsgroepen is dat ze soms pakketten missen. Laatst 100 GB NZB bestand gedownload en dan mis je 1 bestandje. Kan je alles verwijderen
Sowieso zie ik het voordeel niet van je verbinding helemaal volgooien met het downloaden van een film. Leuk voor je vriendin die probeert te YouTuben, notquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat maakt het nou uit of het 10 min of 20 min duurt? ff pissen, koffie zetten en je kan kijken...
Nou soms is er net een paar uur een nieuwe film uit. Als ik dan kijk op nzbmatrix kan ik hem gelijk pakken en met volle snelheid downloaden. Bluraytje is dan in 20 minuten binnen. Kan ik hem dezelfde avond nog kijken. Met torrents moet je wachten tot hij een beetje goede seeders heeft. Op het begin zijn die lijntjes altijd teringlangzaam omdat iedereen zit te leechen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wat maakt het nou uit of het 10 min of 20 min duurt? ff pissen, koffie zetten en je kan kijken...
Dan kijk je 'em morgen. Of volgend jaar. Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nou soms is er net een paar uur een nieuwe film uit. Als ik dan kijk op nzbmatrix kan ik hem gelijk pakken en met volle snelheid downloaden. Bluraytje is dan in 20 minuten binnen. Kan ik hem dezelfde avond nog kijken. Met torrents moet je wachten tot hij een beetje goede seeders heeft. Op het begin zijn die lijntjes altijd teringlangzaam omdat iedereen zit te leechen.
Als ik vroeger downloadde met torrents werd mijn hele lijn dichtgeknepen. Je kon vaak niks anders dan een torrent downloaden. Ook al liep hij maar 20 kb/sec.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso zie ik het voordeel niet van je verbinding helemaal volgooien met het downloaden van een film. Leuk voor je vriendin die probeert te YouTuben, not
Daar heb je gelijk in. Oude films en series zijn moeilijk te vinden op nieuwsgroepen en vaak allemaal dood.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan kijk je 'em morgen. Of volgend jaar. Lekker belangrijk.
En als je 'em over 10 jaar wil kijken, dan moet je 'em wel downloaden via BitTorrent want dan staat 'ie niet eens meer op de nieuwsservers.
Dan maak je teveel verbindingen tegelijk waardoor je je router overbelast. Je kunt het aantal verbindingen inperken in je torrentclient, maar een betere router kopen is ook een optie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik vroeger downloadde met torrents werd mijn hele lijn dichtgeknepen. Je kon vaak niks anders dan een torrent downloaden. Ook al liep hij maar 20 kb/sec.
Maar ik vind torrents verder prima hoor! Alleen nieuwsgroepen behoeven mijn voorkeur
Ik gebruik torrents ook voor de nieuwe shit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb het idee dat nieuwsgroepen meer iets zijn voor filmgekken/-verzamelaars die op zoek zijn naar het nieuwste van het nieuwste. Ik heb persoonlijk niets met films en nieuwsgroepen ook nooit nodig gevonden. Als ik al een film zou downloaden, dan mag het best een wat oudere film zijn. In de bioscoop zal ik ze niet zien, want daar kom ik niet.
jullie tellen niet mee, sorryquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik mis een optie...
Ik gebruik Linux
Nee andere mensen hebben jullie sowieso weinig mee hequote:
Nou zeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee andere mensen hebben jullie sowieso weinig mee he
Zegt iemand die op linux draaitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:32 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso veelvuldig downloaden... Heb je geen leven ofzo?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zegt iemand die op linux draait
Tsk. Het is gewoon veel beter dan Windhoos of elk ander OS...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zegt iemand die op linux draait
Windhoosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Tsk. Het is gewoon veel beter dan Windhoos of elk ander OS...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |