quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zegt iemand die op linux draait
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Windhoos
Linux gebruikers zijn echt altijd van die socially akward, íets dikkige gefrustreerde mannetjes he
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Tsk. Het is gewoon veel beter dan Windhoos of elk ander OS...
Argumenten voor wat? Ik kies er voor om Linux te gebruiken en daar heeft niemand last van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef papernote het volgende:
Weet je wat triest is: Windows schrijven als "windhoos". Als je daarmee je punt moet maken, heb je duidelijk geen goede argumenten.
Ja dat gevoel krijg ik bij Windows nou niet bepaalt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het zelf weten, als hobbyist kan het leuk zijn. Maar ik heb gewoon liever een PC die meteen doet wat ik wil.
Jullie hebben wel een beetje jehovagedrag hoor, bij elk topic over windows met een foutmelding is er altijd wel 1 linuxer om het geloof te predikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Argumenten voor wat? Ik kies er voor om Linux te gebruiken en daar heeft niemand last van.
Waarom moet je dan gaan lopen steken door "windhoos" te schrijven? Als je zo overtuigd bent van Linux, waarom dan andere keuzes afkraken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Argumenten voor wat? Ik kies er voor om Linux te gebruiken en daar heeft niemand last van.
Jij voelt je dan weer op een vrij trieste wijze superieurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef nutoj het volgende:
Linux is leuk en flexibel
Als mensen daar niet mee om kunnen gaan, dan gaan ze er op lopen zeiken
Zelf gebruik ik liever windows, omdat ik daarbij meer weet waar ik aan toe ben, maar dat is ook gebrek aan tijdsbesteding en interesse van mijn kant.
Dus als windows-gebruiker zeg ik, linux is fantastisch.
Je moet er alleen mee om kunnen gaan, hoop kunnen dat niet en reageren dat op jou af
Omdat sarcasme.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef papernote het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gaan lopen steken door "windhoos" te schrijven? Als je zo overtuigd bent van Linux, waarom dan andere keuzes afkraken?
Nope.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef foknerd het volgende:
Heb je ook geitenwollen sokken TS? En Nike Airmax?
Ik heb last van jouw keuze om aandacht te trekken met dit topic. Je wordt niet buitengesloten omdat je Linux gebruikt, maar omdat je een zeur bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
nee, omdat niemand jouw geliefde prutsOSje leuk vindtquote:
Overdrijven is ook een kunst, de installatie van software is in de meeste Linux distributies beter geregeld dan in Windowsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, omdat niemand jouw geliefde prutsOSje leuk vindt.
"dit werkt niet" "oh, gewoon ff je kernel opnieuw compilen, deze apt-get commando's runnen en het werkt weer, half dagje werk hooguit!"
Ik heb idd altijd zoveel moeite met op setup klikkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Henno het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, de installatie van software is in de meeste Linux distributies beter geregeld dan in Windows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |