En als er daneenmug in de klamboe zit gooi ik alsnog het nachtlampje aan om hem te zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Spring, ik zou zeggen dat jullie allebei weinig begrip hebben voor elkaar. Natuurlijk knal je het grote licht niet aan. Maar hey, jij zou ook wat meer sympathie kunnen hebben voor zijn mugperikelen. Het is echt rot om daar 's nachts wakker van te liggen en daarna met bulten en bijbehorende jeuk rond te lopen.
Maar dit zijn echt van die nonproblemen. Hang een klamboe op, klaar.
mijn vriend doet idd ook het licht aan bij muggenellende. maar ik gebruik ook slaapmedicatie, dus als ik slaap, word ik er wel een beetje wakker van en soms niet eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus wordt nooit gestoken en ligt nooit ergens wakker van. Ik vroegâh wel dus als ik dan een mug hoorde knalde ik het licht aan én moest hij helpen zoeken![]()
Tegenwoordig zit ik onder de pillen en slaap ik als een blok...ik heb al heeeeeeel lang geen muggen meer gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je met je lijf tegen de klamboe in slaap valt, prikken ze gewoon door de klamboe heenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi onze klamboe (mooie ruime tweepersoons van de Trendhopper) gewoon eens in de zoveel tijd in de wasmachine.
Tip van mij: neem nooit een zwarte klamboe.Je slaapkamer wordt er heel donker door, en de muggen die onverhoopt wel de klamboe in weten te komen zijn vrijwel onvindbaar.
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Rottdog het volgende:
Sjees wat een laag bij de grond actie ladykan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.
mijn werkgevers doen er nu niks mee en hebben gezegd het volste vertrouwen in me te hebben. maar wie of wat wordt de volgende waar ze die onzin over mij gaat verkondingen?
haha nee, die schrijft geen woord foutloos en dit was in keurig abn geformuleerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Rottdog het volgende:
kan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
Oh bah wat rot zeg, wel fijn dat je werkgever vertrouwen in je heeft, maar ik snap dat je bang bent dat het uit de hand gaat lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.
mijn werkgevers doen er nu niks mee en hebben gezegd het volste vertrouwen in me te hebben. maar wie of wat wordt de volgende waar ze die onzin over mij gaat verkondingen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Wat ik doe ligt eraan hoe erg het is, ik kan echt lang wakker liggen van dat klotegezoem in mijn oor. Maar als iemand die zelf ook wakker kan liggen van partneracties zou ik niet zo snel het grote licht aandoen als mijn lief daar last van had.
Mijn lief draait zich om en slaapt verder, dus dat is geen probleem.
Je vent zou trouwens beter in het donker kunnen blijven liggen met alles behalve oor en arm onder de dekens. Als ie m dan hoort, pats op zijn oor slaan. Mug dood (of oor tijdelijk doof, werkt ook prima voor t inslapen).
Als ie terugkomt hou ik m voor je! Als N m niet wil tenminste, want die had het ook al over een tilletje timmeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geef maar aan mijVriendje voor de duif die bij mij aan is komen vliegen :-)
ik wil best ff kijken zo na het eten, maar we zijn nog geen faceboekvriendjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef lady-wrb het volgende:
dank jullie wel allemaal voor de steun en aardige berichtjes.
ik hoop echt van harte dat het jullie nooit zal overkomen.
maar je ziet het, ik ben iemand die toch vrij onopvallend is en geen gekke dingen doet en toch moet iemand mij hebben.
ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want eigenlijk heb ik die iemand zelf naar mijn werkgever geleid door 'm in te vullen op mijn facebook.
kan iemand die mij op facebook heeft even controleren of ik alles goed verwijderd heb en of er nog iets aan mij te traceren valt?
waarom zou dat raar zijn? het is jouw manier van ermee omgaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Het lokje is geknipt waarna de kist gelijk dicht ging... Heb het opgeborgen en verder niet meer bekeken maar wel altijd bij me. Raar he?
Mijn oudste begrijpt het, de jongste niet.
Verdriet delen, tja... Volgens mij kam dat nooit helemaal... Maar ben wel veel bij mijn moedertje (nu ook)
Makkelijk!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar kun je alles wat je met z`n drieen op wil eten in 1 x op kwijt
Yes!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Oe, nu maar hopen op mooi weer over twee weken!
van mij mag het gewoon vanaf nu ook mooi weer zijn hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Oe, nu maar hopen op mooi weer over twee weken!
Ow ja, je hoort mij niet klagen als het vanaf nu een beetje echt zomer wordt!quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van mij mag het gewoon vanaf nu ook mooi weer zijn hoor.
al is het maar om droog over te komen van werk naar huis en vice versa
Toch gek he er zit alleen een schelde tussen ons in, wij hebben geen regen gezien, sterker nog het is hier heerlijk weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef -Spring het volgende:
Hier heeft het vanmiddag immens hard geregend.
Kijk! Ik heb een hobby. Op mn ouwe dag.
[ afbeelding ]
Lekker doen waar jullie je prettig bij voelen! Het is immers jullie feestje en dus mogen jullie bepalen wie er komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef simmu het volgende:
nog een gewetensvraag erachteraan![]()
wat zouden jullie doen? selene begint op een leeftijd te komen dat ze al dat familiegezeik toch echt meekrijgt, hoe hard ik ook probeer om ze af te schermen. wat te doen? ik moet eerlijk zeggen dat ik het dusdanig beu ben dat ik zoiets heb van "nja. kinderfeestje voor de kindjes. met hun vriendjes en vriendinnetjes. en klaar verder. geen uitgebreid familiegedoe, want dat werkt niet, want de helft komt uit protest niet omdat de andere helft komt"
dat is een hele goede! gewoon dat *ik* het niet fijn vindt, dat zij gewoon wel hun feestje krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben al jaren geleden gestopt met familiefeestjes bij verjaardagen. Ik vind het een hoop gedoe en hou niet echt van feestjes. (gelukkig zijn er bij ons geen problemen met de familie verder).
Dus Katja en Job weten gewoon dat mama niet van de feestjes is en dat wij daar dus niet aan doen. Vooral Katja vindt het wel jammer, maar ze accepteert het verder als een voldongen feit.
Ik neem aan dat Selena en Ravi het op een zelfde manier wel accepteren.
voor ik het vergeet bar, wij zitten eind september een weekje in aqua deltaquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Toch gek he er zit alleen een schelde tussen ons in, wij hebben geen regen gezien, sterker nog het is hier heerlijk weer.
En leuk gedaan
vandaag mocht ik niet eens zelf uitmaken waar ik zat hoor. ik kreeg een "ja. jij moet maar even daar gaan zitten (wijs naar andere plek) want hier wil ik zitten."quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Lekker doen waar jullie je prettig bij voelen! Het is immers jullie feestje en dus mogen jullie bepalen wie er komen
Als ik me niet vergis is dat 2 eilanden boven onsquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:14 schreef simmu het volgende:
[..]
voor ik het vergeet bar, wij zitten eind september een weekje in aqua delta![]()
we gaan naar mijn familie in west brabant en ook nog een keertje naar st annaland, is dat nog ver van jullie vandaan? visvis
Daar ga je toch niet echt op in hoop ik?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef simmu het volgende:
[..]
vandaag mocht ik niet eens zelf uitmaken waar ik zat hoor. ik kreeg een "ja. jij moet maar even daar gaan zitten (wijs naar andere plek) want hier wil ik zitten."
als een van mijn kinderen dat had gedaan had ik ze keihard uitgelachen, maar nu wist ik oprecht niet wat er mee te doen. was ff flabbergasted, zo in mijn eigen huis met mijn eigen meubels met ons eigen fesstje en alles
https://maps.google.nl/maps?hl=nl 2x maarquote:
Hee, daar ben ik wel eens geweest op dat festival. Zwientjetik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef simmu het volgende:
het ging hier in de omgeving dus aardig tekeer daarstrakjes
Tent stort in op festival Steenwijkerwold
Hij is leuk hè! Lekker over de top.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik vermaak me op maandagavond tegenwoordig met Good Christian Bitches. Ik kijk normaal nooit naar series, maar deze vind ik echt leuk.
Oh, dat is jammer. Het smaakte wel naar meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 06:55 schreef danic het volgende:
[..]
Hij is leuk hè! Lekker over de top.
Helaas was het gisteren alweer de laatste, volgende week weer Private Practice.
OMG baanfietsen, ik kon dat ook wel, dacht ik ooit eens, en tiefde zo van boven naar benedenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:50 schreef livelink het volgende:
Leuk om de Olympische Spelen met de kinderen te kijken. Job vindt het baanwielrennen fantastisch en wil nu ook gaan wielrennen. OS 2028?
haha ja dat is inderdaad ontzettend steil. m'n broertje heeft 't wel eens gedaan, en zelfs hij vond 't wel wat erg steil. je moet een flinke vaart hebben om daartegenaan te blijven 'plakken'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef moussy het volgende:
[..]
OMG baanfietsen, ik kon dat ook wel, dacht ik ooit eens, en tiefde zo van boven naar beneden
de zwangerschap of de ban?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef livelink het volgende:
Feliciteer je ze nog met de zwangerschap, Rottdog? Anders heb ik weer wat gemist.
je weet het nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef livelink het volgende:
Ik ga er toch vanuit dat ze niet worden gefeliciteerd met een ban?
Nou, daar dachten mensen anders over, Joen en Tico hebben 2 weken, ik had 2 dagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet alles gelezen daar, maar een ban lijkt me wat overdreven?
het laatste neem ik aan, het eerste is niet onze zaak maar die van haar en haar (ex-)manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Pvoesss het volgende:
Whut ik heb zitten terug lezen maar wat was er nu fout dan?
Zij is vreemdgegaan heeft lopen zoenen met meerdere FHFers tijdens haar relatie en haar daar op aanspreken mag niet? Of omdat ze blijft bedelen om spullen?
dat moet haast wel want ik heb me kostelijk vermaakt. zowel met de bewuste topics als de slowchat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef Vanyel het volgende:
Of is de interessante smeuigheid gewoon gedelete?
Op moment gewoon heel erg goed op de vermoeiheid na. Ben klaar met de chemo's hoef niet bestraald te worden dus het traject is afgelopenquote:
als je een garmin nodig hebt, bedoel je? want elders is een hardlooptopic volgens mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef Pvoesss het volgende:
Vreemd absoluut... maar als ik ooit wil hardlopen dan weet ik ze te vinden
Gelukkig ben je van de chemo af, Rottdog. Ik hoop dat je vermoeidheid ook snel minder wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:19 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Op moment gewoon heel erg goed op de vermoeiheid na. Ben klaar met de chemo's hoef niet bestraald te worden dus het traject is afgelopenJammer genoeg nog geen uitslag wat het genetische onderzoek betreft. De 21ste terug komen om aan de hormoontherapie te beginnen maar daar ben ik zelf nog niet over uit want wat mij betreft mogen ze mijn eierstokken wel verwijderen.
Wat betreft DJMO tja ze heeft het zichzelf op de hals gehaald, kostelijk vermaak vond het niet echt banwaardig.
Mwah, kweenie, ik vind het jammer dat er op een bepaalde manier te veel/te makkelijk gebruik van maakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het idee dat het hele concept van fhf een beetje verdwenen is.
vroeger ging het om losse dingen
tegenwoordig gaat het met hele inboedels tegelijk
o ja dat zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Mwah, kweenie, ik vind het jammer dat er op een bepaalde manier te veel/te makkelijk gebruik van maakt.
ja natuurlijk, maar dan moeten de aangeboden koffiekopjes ineens aan eisen voldoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:58 schreef livelink het volgende:
Iedereen mag toch zelf weten of en wat hij geeft? Ik zie het probleem niet zo eigenlijk.
nou kijk dat was precies waar het voor mij ook ophield. er is daar een groepje dat nieuwe spullen koopt en doneert. en dan paraderen van kijk mij eens goed zijn want ik heb duizenden euro besteed aan fhf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef simmu het volgende:
ik vind het nu juist vervelend dat het zo om geld gaat. het lijkt soms wel een of andere maffe wedstrijd "wie kan het meeste geven" worden. en dat er mensen zijn die iets aanbieden dat dan wel nadrukkelijk bestemd is voor "de doelgroep". alsof je geen hulp nodig kan hebben met iets niet-financieels. daar ben ik dus afgehaakt
ik had ook het idee dat de spullen idd steeds bij hetzelfde groepje terechtkwamen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:28 schreef livelink het volgende:
Tja, ik zie vooral veel hulpvaardige, vrijgevige mensen en heel goed bedoelde acties in FHF. Ik ben wel blij dat ze dat idee van doelgroep een beetje los hebben gelaten. Op een gegeven moment kreeg ik het idee dat er maar een heel beperkt groepje van steeds dezelfde mensen voor hulp in aanmerking kwam. Maar sinds dat is versoepeld, vind ik het juist enorm verbeterd.
Dat was natuurlijk wel een tophit, maar als ik iemand iets geef wat ie echt niet wil hebben, heb ik liever dat ie dat zegt dan dat het 100 jaar in een hoekje ligt te verstoffen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar dan moeten de aangeboden koffiekopjes ineens aan eisen voldoen.
nou weet je, als ik in die positie zou zijn, zou ik eerst hemel en aarde bewegen om zelf wat bij elkaar te sprokkelen. hoe dan ook. te beginnen bij kleine dingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel een tophit, maar als ik iemand iets geef wat ie echt niet wil hebben, heb ik liever dat ie dat zegt dan dat het 100 jaar in een hoekje ligt te verstoffen.
Haha iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou weet je, als ik in die positie zou zijn, zou ik eerst hemel en aarde bewegen om zelf wat bij elkaar te sprokkelen. hoe dan ook. te beginnen bij kleine dingen.
maar als zelfs de rol alufolie (toch wel 75 eurocent) opgestuurd moet worden, is het eind toch zoek?
of wasknijpers is toch ook niet zo onoverkomelijk?
dat is wat ik steeds meer mis. het eigen initiatief. alleen maar zitten en afwachten tot de spullen binnengedragen worden.
maar goed, dat mag je daar niet zeggen, want dan gun je een ander niks en ben je een zeikerd. nou je ziet wat ervan komt: er wordt een heel huis door fhf gevuld met spullen en na nog geen twee jaar verwacht men gewoon hetzelfde kunstje nog een keer.
volgens mij heeft fhf al meerdere huwelijken gekost. dat is volgens mij hier nog niet het gevalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die slowchat in FHF zit vol ranzigheden. Maar goed, de slowchat in OUD doet er niet voor onder.
Ik vind de gedachte achter FHF trouwens wel tof. Natuurlijk kun je ook op andere maniere aan spullen komen, maar hey, dit is voor velen nu eenmaal een bestaand netwerk. Ik probeer ook veel via Fok te kopen en verkopen, bijvoorbeeld. En ik vind het wel fijn om iemand die ik 'ken' blij te maken met spullen.
Jij ook alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook nog een zeeppompje nodig! Ik heb alleen maar die plastic dingen waar de zeep al in zit. Sloebers zijn we.
quote:
Ghee, I wonder whyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook nog een zeeppompje nodig!
Wispelturig vrouwke ben je...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
Van mij mogen de mannen wel wegblijven, Nielsch. Dat praat toch net iets makkelijker over tepelkloven, verzakkingen, uitscheuren, inknippen en zeeppompjes.
Da's een tautologie.quote:
Ik heb een paars plastic zeeppompjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook nog een zeeppompje nodig! Ik heb alleen maar die plastic dingen waar de zeep al in zit. Sloebers zijn we.
Valt best mee!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Nielsch het volgende:
De OUD mods strooien heel snel met bans als er iemand langskomt die een andere mening is toegedaan. Extreem treurig zwaktebod is dat altijd.
whahahaha nee joh muts, die mag je zo hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
Aanbieding? Moet ik daar voor betalen? En dan mag ik het zeker ook nog zelf op komen halen?
en de verzendkosten dan? Of moet je nu in het FHF vervoerstopic vragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef danic het volgende:
[..]
whahahaha nee joh muts, die mag je zo hebben.
Ik ben afgelopen jaar minstens 3 keer gebanned in OUD dus dat is niet waar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er is al eeuwen niet meer geband in OUD en we hadden het nu over FHF.
Nee we gaan 3 nachten, ook nog een dag Parijs natuurlijk en ik ga nog naar een rugbywedstrijd. Dochter is 2 jaar. Efteling paar maanden geleden was ook geweldig, dus ik kijk hier ook erg naar uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef danic het volgende:
Ga je een dagje of blijf je ergens overnachten Nielsch?
En hoe oud zijn de kinderen/is het kindje wat mee gaat?
ik had tenminste de eerste oud banquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar minstens 3 keer gebanned in OUD dus dat is niet waar.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:33 schreef moussy het volgende:
[..]
ik had tenminste de eerste oud ban
ik had hem van een ander modjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Serieus, zeker in OUD is strooien met bans echt een extreem zwaktebod. Vooral Rockabella is daar goed in.
Och, zeg eens wat over een bepaald DJ en je hebt hem zo hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Dan ben je niet veel gewend, Nielsch.
Maar hey, wat weet ik ervan. Ik ben volgens mij nog nooit geband. Misschien een keertje bij wijze van misverstand.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog steeds maar 1 note en die note is omdat ik tegen Qwea zei dat ze normaal moest doen
dat topic herinner ik me nog. hier maakt het nogal uit hoe je iets zegt danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik had een keer een ban omdat ik zei dat ik bakfietsen maar irritant vond (zijn ze ook trouwens). Ja, zelfs voor een mening krijg je in OUD een ban.
ik heb er eentje omdat ik in een zweefteeftopic zei "oh leuk! een zweefteeftopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb nog steeds maar 1 note en die note is omdat ik tegen Qwea zei dat ze normaal moest doen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb er eentje omdat ik in een zweefteeftopic zei "oh leuk! een zweefteeftopic"
ik ben overal ontopic, behalve in de SC, en dan een banquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben in menig verhit debat in POL betrokken geweest, waar veel bans vielen. Maar ik heb geloof ik altijd redelijk fatsoenlijk en ontopic gediscussieerd.
BE natuurlijk, ik had opeens een voorbeeldfunctie met die ban..quote:
Maar jij bent toch ook een groot voorbeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]
BE natuurlijk, ik had opeens een voorbeeldfunctie met die ban..
machtspel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, dat modereren op fok is maar een ondankbare taak.
jaa nou poe!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een groot voorbeeld?
das geen ban, maar een soort van tik op de vingers (met mededeling, die je kan zien als je 4,95 betaald)quote:
Ik ga dat echt niet betalen, ik weet wel wanneer ik een note heb en ook wel waaromquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef Incantrix het volgende:
¤ 4,95?![]()
Hebben jullie dat allemaal betaald? Of krijg je er bij het krijgen ervan ook nog een mededeling over?
mijn notes niet hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef danic het volgende:
Maar als je een note krijgt, wordt je dat wel medegedeeld lijkt me? per pm ofzo?
Vertel! Wie is dat! Ms waren we nog collega's.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn langste vriendin is een tijdje mod geweest. Die is er toch wel op zo'n ondankbare manier uitgegooid en afgeserveerd![]()
Nuh ik heb het niet zo hoog op met de hoge heren/dames.
Nee joh, dat gaat veel te veel tijd kosten. Ik ben blij dat ik niet elke note hoefde door te geven. Veel te veel werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef danic het volgende:
Maar als je een note krijgt, wordt je dat wel medegedeeld lijkt me? per pm ofzo?
Nee zolang geleden is het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vertel! Wie is dat! Ms waren we nog collega's.
kopje 'abonnementen' staat links van zoeken/dm/pm. En dan klikken op 'notes'. laat maar, spuit 11.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, sorry, traag van begrip, je kunt wel zien óf je notes hebtNu nog dat abbo-gebeuren zoeken
Dat fotoboek kan ik ook al nooit vinden
/noob
Maar hoe weet je dan wanneer je er eentje krijgt? Moussy zegt te weten wanneer ze er eentje krijgt en waarom. Maar als dat niet aan je wordt medegedeeld......quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat veel te veel tijd kosten. Ik ben blij dat ik niet elke note hoefde door te geven. Veel te veel werk.
Ik heb er zeker drie, daarvan weet ik de inhoud. Verder boeit het me niet zo.
joh dat voel je meteen aan je waterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef danic het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan wanneer je er eentje krijgt? Moussy zegt te weten wanneer ze er eentje krijgt en waarom. Maar als dat niet aan je wordt medegedeeld......
en al je andere accounts?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb geen notes en nog nooit een ban gehad. Wel een keer bijna omdat ik een tekening van kleurdoos postte
ik vond het dan ook onterecht en heb over mijn tarotkaarten een ban over de betreffende mod uitgesprokenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef moussy het volgende:
[..]das ook om te janken zeg! je paste er wel goed bij met je jurk in combi met kisten er onder!
Je kunt na elke post je aantal checken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef danic het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan wanneer je er eentje krijgt? Moussy zegt te weten wanneer ze er eentje krijgt en waarom. Maar als dat niet aan je wordt medegedeeld......
Daar zijn ook notes voor! Voor als je geen note heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb we twee. Waanzin. Ik ben een voorbeeldige user, een oldbie nota bene.
daarom hoeven wij ook niet naar FHF voor alufolie!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja notes kan je zien als je abo's afsluit maar niemand van ons heeft een abo
tijdje terug kon je even tijdelijk grats een abo hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja notes kan je zien als je abo's afsluit maar niemand van ons heeft een abo
om banners weg te krijgen, om automatisch mee te doen aan verlotingen van prijzen, om je notes te kunnen lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam een abonnement nemen?
niks spuit elf, bedankt! ik wist het nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:56 schreef danic het volgende:
[..]
kopje 'abonnementen' staat links van zoeken/dm/pm. En dan klikken op 'notes'. laat maar, spuit 11.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niks spuit elf, bedankt! ik wist het nog niet.
ik weet nu dat ik 2 notes heb.
heel waardevol om te weten, ik heb geen flauw benul waarvoor en ik vind het eigenlijk nog tegenvallen. in mijn betere dagen relde ik gezellig mee.
ik heb wat strijd geleverd met swetsenegger vroeger.
tot ik een keer een foto van een vadsige vent met een bril tegenkwam die hem bleek te zijn.
heel mijn beeld bij de stoere swetsenegger naar zijn grootje.
ik was daarna niet meer in staat om nog serieus ruzie met hem te gaan schoppen
ik bleef dat beeld houden
o dat zou wel handig zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
om banners weg te krijgen, om automatisch mee te doen aan verlotingen van prijzen, om je notes te kunnen lezen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niks spuit elf, bedankt! ik wist het nog niet.
ik weet nu dat ik 2 notes heb.
heel waardevol om te weten, ik heb geen flauw benul waarvoor en ik vind het eigenlijk nog tegenvallen. in mijn betere dagen relde ik gezellig mee.
ik heb wat strijd geleverd met swetsenegger vroeger.
tot ik een keer een foto van een vadsige vent met een bril tegenkwam die hem bleek te zijn.
heel mijn beeld bij de stoere swetsenegger naar zijn grootje.
ik was daarna niet meer in staat om nog serieus ruzie met hem te gaan schoppen
ik bleef dat beeld houden
dat geeft niet, hoeft ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef Nielsch het volgende:
ik was altijd bang voor yvonne totdat ik haar ontmoette.
ze heeft trouwens niet zoveel met de mensen in OUD zei ze.
dat hoeft toch ook niet? ik heb niet zo veel met het fhf-clubjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef Nielsch het volgende:
ik was altijd bang voor yvonne totdat ik haar ontmoette.
ze heeft trouwens niet zoveel met de mensen in OUD zei ze.
k_man is een schatje! Hij is wel een beetje zoals op fok, maar irl ook wel anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet? ik heb niet zo veel met het fhf-clubje
ik ben wel nieuwsgierig hoe K-man er nu in het echt uitziet
zoals hij post op fok is het echt een eerstklas eikel, maar wie weet is dat ook een puisterige nerd met een dikke bril en gescheurde slechtzittende jeans met bruine veterschoenen
ik denk fatsig met een bril, met te kleine deignerskleding, want, diesaaain en van bommel schoenen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet? ik heb niet zo veel met het fhf-clubje
ik ben wel nieuwsgierig hoe K-man er nu in het echt uitziet
zoals hij post op fok is het echt een eerstklas eikel, maar wie weet is dat ook een puisterige nerd met een dikke bril en gescheurde slechtzittende jeans met bruine veterschoenen
Ik heb 'm aangeraakt.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef moussy het volgende:
oh nee das FHF, moet weer ff terugschakelen.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet hoe remlof en yvonne eruit zien...
o maar sinds ik ontdekte dat swetsenegger meer weg had van barbapappa dan die spierbundel uit oostenrijk neem ik geen enkele user met een grote bek serieusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Dames, da's toch maar een forumfoefje. K_man is gewoon een vriendelijke, zachtaardige jongen.
Omdat ik ooit eens naar een POL meet in Utrecht ben geweest... Moest toch in de stad zijn omdat ik met vrienden had afgesproken en ben daarvoor dus een uurtje bij de FOK!kers geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
En hallo, ik heb 6 notes. Allemaal voor lapohunten, allemaal in hetzelfde topic, van dezelfde mod.
Bijzonder is dat.
dus jij hebt een abonnement?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
En hallo, ik heb 6 notes. Allemaal voor lapohunten, allemaal in hetzelfde topic, van dezelfde mod.
Bijzonder is dat.
Why tell me whyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat ik ooit eens naar een POL meet in Utrecht ben geweest...
quote:
Dat is een note waard! Die vergelijking!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef moussy het volgende:
[..]
je deed je tanden uit en stak je tong er in?
Lapohunten in Lesbeau?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Vanyel het volgende:
Bijzonder is dat.
Dat zou erg kunnen zijn in stormlopende slowchats waarvan er 30 in een dag doorheen gaan. Dan is het zonde van de ruimte.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef danic het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik dacht.
Het tweede was: 'waarom is dat lapohunten erg dan?'
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Nielsch het volgende:
Vanyel ga je mee hockeyfinale kijken in Dikke Dries op vrijdag? Jij hebt toch gehockeyed vroegah?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is een note waard! Die vergelijking!!!!!
Juist dat je dan 4,95 uitgeeft om dat wel te weten te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wat is het nut dan van kunnen zien dat je notes hebt als je toch niet kan zien waar je m voor gekregen hebt?
er zijn topics waarin de vaste kliek dan al klaar zit met een nieuwe topictitel en die het rete-irritant vinden als er zo'n lapo-hunter met de tt vandoor gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap mensen die problemen hebben met lapohunters niet. Het topic is dan toch dicht en als die persoon dan netjes een nieuw topic opent is er niets aan de hand.
Ja eerst wilde ik er ook gewoon langs lopen maar toen dacht ik 'ach what the fuck'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Juist dat je dan 4,95 uitgeeft om dat wel te weten te komen.
Ik zou denk ik bij een FOKmeet niet verder komen dan stiekem van een afstandje de fokkers begluren. Ik ben niet zo van het internetmeeten.
en dan kan fok weer blijven bestaan, hoezé!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Juist dat je dan 4,95 uitgeeft om dat wel te weten te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |