En als er daneenmug in de klamboe zit gooi ik alsnog het nachtlampje aan om hem te zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Spring, ik zou zeggen dat jullie allebei weinig begrip hebben voor elkaar. Natuurlijk knal je het grote licht niet aan. Maar hey, jij zou ook wat meer sympathie kunnen hebben voor zijn mugperikelen. Het is echt rot om daar 's nachts wakker van te liggen en daarna met bulten en bijbehorende jeuk rond te lopen.
Maar dit zijn echt van die nonproblemen. Hang een klamboe op, klaar.
mijn vriend doet idd ook het licht aan bij muggenellende. maar ik gebruik ook slaapmedicatie, dus als ik slaap, word ik er wel een beetje wakker van en soms niet eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus wordt nooit gestoken en ligt nooit ergens wakker van. Ik vroegâh wel dus als ik dan een mug hoorde knalde ik het licht aan én moest hij helpen zoeken![]()
Tegenwoordig zit ik onder de pillen en slaap ik als een blok...ik heb al heeeeeeel lang geen muggen meer gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je met je lijf tegen de klamboe in slaap valt, prikken ze gewoon door de klamboe heenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi onze klamboe (mooie ruime tweepersoons van de Trendhopper) gewoon eens in de zoveel tijd in de wasmachine.
Tip van mij: neem nooit een zwarte klamboe.Je slaapkamer wordt er heel donker door, en de muggen die onverhoopt wel de klamboe in weten te komen zijn vrijwel onvindbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |