abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115037297
Mijn man, die ook echt niet door muggen heen kan slapen, doet zeker geen licht aan. Hij stopt in t donker de muggenstekker erin, en slaapt dan weer verder,
pi_115037346
Wat ik doe ligt eraan hoe erg het is, ik kan echt lang wakker liggen van dat klotegezoem in mijn oor. Maar als iemand die zelf ook wakker kan liggen van partneracties zou ik niet zo snel het grote licht aandoen als mijn lief daar last van had.
Mijn lief draait zich om en slaapt verder, dus dat is geen probleem.

Je vent zou trouwens beter in het donker kunnen blijven liggen met alles behalve oor en arm onder de dekens. Als ie m dan hoort, pats op zijn oor slaan. Mug dood (of oor tijdelijk doof, werkt ook prima voor t inslapen).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_115037375
Mijn ex knalde ook altijd het licht aan. Wat een kut gewoonte :P
Ik hoor ze niet. Zit enkel onder de bulten de volgende dag :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115037421
Spring, ik zou zeggen dat jullie allebei weinig begrip hebben voor elkaar. Natuurlijk knal je het grote licht niet aan. Maar hey, jij zou ook wat meer sympathie kunnen hebben voor zijn mugperikelen. Het is echt rot om daar 's nachts wakker van te liggen en daarna met bulten en bijbehorende jeuk rond te lopen.

Maar dit zijn echt van die nonproblemen. Hang een klamboe op, klaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:40:04 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_115037479
Ik hoor ze en mijn partner niet. En 9 van de 10x trek ik de deken over me heen. Zo eens in de zoveel tijd trek ik het niet meer en doe ik dus inderdaad het licht aan en spring op het bed om ze dood te slaan. En als mijn partner dan niet uit zichzelf wakker is geworden, dan maak ik hem wakker en zeg dat hij mee moet helpen (met mijn 1.56 zitten muggen altijd te hoog).

Maar aangezien dat verder zinloos is (het enige resultaat is dat ik een bloedvlek op plafond of muur heb zitten en dat zijn vriendjes zodra het licht uit is gewoon weer door komen zoemen/prikken) doe ik dat echt maar heel heel zelden. Meestal wint mijn betere en verstandigere ik.

Echt verstandig zou inderdaad een klamboe of horren zijn, maar zo slim zijn we allebei dan weer niet |:(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_115037526
Oh dat doe k ook wel eens hoor.
Ligt er ook aan hoe groot mijn irritatie is trouwens. Als k al 3uur wakker lig van gezoem en hij ligt lekker te snurken ben k er sneller toe geneigd :')
Soms gaan we samen op muggenjacht O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:48:45 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115037586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Spring, ik zou zeggen dat jullie allebei weinig begrip hebben voor elkaar. Natuurlijk knal je het grote licht niet aan. Maar hey, jij zou ook wat meer sympathie kunnen hebben voor zijn mugperikelen. Het is echt rot om daar 's nachts wakker van te liggen en daarna met bulten en bijbehorende jeuk rond te lopen.

Maar dit zijn echt van die nonproblemen. Hang een klamboe op, klaar.
En als er daneenmug in de klamboe zit gooi ik alsnog het nachtlampje aan om hem te zoeken.
Scheelt ook wel dat we allebei weer als een blok in slaap vallen zodra het licht weer uit is. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:51:27 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_115037617
hier gebeurt dat ook wel hoor spring, en dan gaan we samen of apart op muggenjacht, dat hangt er maar net van af wie er wakker genoeg voor is/wie er 't meest last van had. ik heb wel 't geluk dat muggen vrijwel altijd 't bloed van mijn man verkiezen boven dat van mij. en hij weigert om diep onder de dekens te kruipen (terwijl ik dat nog wel een optie vind). meestal laat hij 't maar gebeuren, en hoopt dat ze als ze verzadigd zijn ook in slaap vallen.
maar ja, een lastige keuze: uren wakker liggen omdat het licht even aangeweest is of omdat er een mug om je hoofd zoemt. ik zou toch kiezen voor de licht-aan-variant.

en ik heb 't gemist denk ik: is jullie hond er niet meer?
in de haak.
pi_115037644
Het hangt er gewoon vanaf hoe moeilijk je partner als slaper is. Als ik de lamp aan zou doen, dan heeft m'n lief gegarandeerd een vreselijke nacht. Ik ga nog liever elders slapen dan.

Maar ik heb eigenlijk nooit last van muggen. Lena ook niet. Mijn lief en Ivan zijn meestal de klos. Boven Ivans bed hebben we nu ook een klamboe opgehangen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115037801
Ik ben van mezelf een goede slaper, maar heb wel echt mn acht uur slaap nodig. Ik kan veel hebben, maar met slaaptekort kan ik erg slecht omgaan. Vooral op mn werk kan ik me dan nauwelijks concentreren. N is er beweeglijk in zn slaap en gaat liggen woelen, draaien en geeuwen wanneer ie niet kan slapen. En dat gebeurt best regelmatig.

Dat, en vanwege het feit dat zn wekker al om vijf uur gaat, is de reden de reden dat ik sinds een paar weken op mijn werkdagen in het logeerbed slaap.

Waar hebben jullie die klamboes gekocht? Lijken me van die stofnesten.

We hebben onze hond vorige week in laten slapen, Trui. Ze was heeft 15 en had zo'n groot gezwel aan dr poot dat het weghalen ws een pootamputie zou betekenen. In het beste geval 'enkel' een huidtransplantatie, maar ook dat vonden we te heftig op dr ouwe dag. Hiernaast was de kans ook erg reëel dat het was uitgezaaid.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:27:51 #12
5428 crew  miss_sly
pi_115038194
B doet dat ook en ik vind het irritant. Vooral omdat ik namelijk degene ben die altijd gestoken word, en hij niet. Dus dan word ik en bruut uit mijn slaap gehaald, en ik heb de volgende dag een of meer muggenbulten en jeuk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115038221
Als n een mug hoort checkt hij eerst of ik 'm ook hoor. Meestal hoor ik het ook, en dan gaat hij op jacht. En dan gaan idd alle lampen aan.
Als ik een mug hoor en hij niet dan pak ik mijn oordoppen erbij. Laat ze me dan maar prikken.
Eerder waren we altijd beide de klos, maar nu in mijn zwangersschap ik alleen.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:33:55 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_115038292
Jodokus wordt nooit gestoken en ligt nooit ergens wakker van. Ik vroegâh wel dus als ik dan een mug hoorde knalde ik het licht aan én moest hij helpen zoeken >:)
Tegenwoordig zit ik onder de pillen en slaap ik als een blok...ik heb al heeeeeeel lang geen muggen meer gehoord O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_115041003
Ik had ook zo'n exvriend, die het licht aanknalde terwijl ik diep in slaap was.. }:|

Nu hebben we gewoon een klamboe, en zijn beide best panisch over het dichtdoen van dat ding :+ (Ravage iets meer dan ik overigens)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:01:51 #16
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115041213
Ik hoor nooit een mug, maar s'morgens wel helemaal lek geprikt, mijn man daar en tegen heeft bijna nooit een muggenbult, maar die slaapt ook overal doorheen, ik kan spoken s'nachts wat ik wil, hooguit als ik het licht aan doet dat hij even gromt, maar hij slaapt daarna gewoon verder. Andersom werkt het niet, als hij een onrustige nacht heeft ben ik ook de hele nacht wakker.
En een klamboe, die had ik vroeger ook om het bed en toch werd ik lek gestoken, volgens mij zodra ik onder het ding vandaan kwam voor bijv het toilet had ik al een muggenbult te pakken
Be happy with the little things in life
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:37:05 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115045323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus wordt nooit gestoken en ligt nooit ergens wakker van. Ik vroegâh wel dus als ik dan een mug hoorde knalde ik het licht aan én moest hij helpen zoeken >:)
Tegenwoordig zit ik onder de pillen en slaap ik als een blok...ik heb al heeeeeeel lang geen muggen meer gehoord O+
mijn vriend doet idd ook het licht aan bij muggenellende. maar ik gebruik ook slaapmedicatie, dus als ik slaap, word ik er wel een beetje wakker van en soms niet eens.

een klamboe heb ik wel bij L. geprobeerd, dat ging een paar dagen goed, maar daarna werd hij een paar keer 's ochtends in de klamboe gewikkeld wakker :D dus toen kon die weg.

ik heb m nog liggen: iemand nog een klamboe nodig? of misschien leg ik hem wel in de logeerkamer die we tegenwoordig hebben >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:41:46 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115045544
maar spring, ik begrijp je wel hoor. genoeg slaap krijgen is zo belangrijk om je fit te voelen en zulke kleine ergernissen kunnen dan ineens hoog oplopen zeker als je al prikkelbaar bent door slaapgebrek
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:46:01 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115045760
ik heb zeer recent ook iets meegemaakt waar ik behoorlijk niet van geslapen heb. of eigenlijk, ik sliep wel, maar ik had er de hele nacht alleen maar nachtmerries van. en nu heb ik vandaag vrij en ik ben gebroken. en nog voel ik me er niet over op mijn gemak. alsof die idioot elk moment weer toe kan slaan.
pi_115045840
mijnes huppelt elke avond door slaapkamer + gang met een boekje om alles dood te meppen. daarna doettie het ganglicht aan en zet het raam open *)

:* lady, als je er over wilt praten ga je gang hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:48:47 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115045869
Ik gooi onze klamboe (mooie ruime tweepersoons van de Trendhopper) gewoon eens in de zoveel tijd in de wasmachine.

Tip van mij: neem nooit een zwarte klamboe. :') Je slaapkamer wordt er heel donker door, en de muggen die onverhoopt wel de klamboe in weten te komen zijn vrijwel onvindbaar. -O-
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:50:16 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115045935
edit, wat kan mij het schelen ook, dit is het topic : hoe anoniem is anoniem op internet?

ik ben zo verschrikkelijk boos en bang voor wat me evt. nog meer te wachten staat
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:56:55 #23
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:57:47 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115046289
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi onze klamboe (mooie ruime tweepersoons van de Trendhopper) gewoon eens in de zoveel tijd in de wasmachine.

Tip van mij: neem nooit een zwarte klamboe. :') Je slaapkamer wordt er heel donker door, en de muggen die onverhoopt wel de klamboe in weten te komen zijn vrijwel onvindbaar. -O-
als je met je lijf tegen de klamboe in slaap valt, prikken ze gewoon door de klamboe heen :(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:09:12 #25
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_115046754
Sjees wat een laag bij de grond actie lady :{ kan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:13:12 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115046899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Rottdog het volgende:
Sjees wat een laag bij de grond actie lady :{ kan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.
mijn werkgevers doen er nu niks mee en hebben gezegd het volste vertrouwen in me te hebben. maar wie of wat wordt de volgende waar ze die onzin over mij gaat verkondingen?
pi_115046937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.
mijn werkgevers doen er nu niks mee en hebben gezegd het volste vertrouwen in me te hebben. maar wie of wat wordt de volgende waar ze die onzin over mij gaat verkondingen?
:*

wat een ellendige zooi. ik heb ff aan mijn wederhelft een berichtje achtergelaten over die mail ;)
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:21:38 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115047210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Rottdog het volgende:
kan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
haha nee, die schrijft geen woord foutloos en dit was in keurig abn geformuleerd
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:22:35 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_115047245
Wat een ellende, Lady-wrb.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:28:28 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115047488
tja, het is nu 5 dagen geleden en het begint een beetje te bezinken, maar het gevoel van op mijn hoede moeten zijn, blijft.
pi_115048830
Pff wat rot!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:22:09 #32
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_115049542
Denkt je vriend ook dat het daarvandaan kan komen lwrb? Wat ellendig joh!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:25:10 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115049656
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Oh bah wat rot zeg, wel fijn dat je werkgever vertrouwen in je heeft, maar ik snap dat je bang bent dat het uit de hand gaat lopen :* ik hoop dat je er gauw achterkomt wie het is en dit opgelost kan worden
Be happy with the little things in life
pi_115058741
Tjonge lady-wrb wat rot zeg... :*
Fake it till you make it...
pi_115065671
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Wat ik doe ligt eraan hoe erg het is, ik kan echt lang wakker liggen van dat klotegezoem in mijn oor. Maar als iemand die zelf ook wakker kan liggen van partneracties zou ik niet zo snel het grote licht aandoen als mijn lief daar last van had.
Mijn lief draait zich om en slaapt verder, dus dat is geen probleem.

Je vent zou trouwens beter in het donker kunnen blijven liggen met alles behalve oor en arm onder de dekens. Als ie m dan hoort, pats op zijn oor slaan. Mug dood (of oor tijdelijk doof, werkt ook prima voor t inslapen).
:D

Ik moest echt heel hard lachen!
pi_115067809
Nou ja! Het is dat ik mn arm uitstak anders was ie serieus op mn hoofd geland. :')

† In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:24:22 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115069539
ah een jonge duif. die hadden we hier onlangs ook. kwam vriend mee aan.
nummer op de ring kan je nazoeken op internet en dan kan je met een beetje mazzel de eigenaar bellen. www.npo.nl
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:12:10 #39
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_115075786
Geef maar aan mij O+ Vriendje voor de duif die bij mij aan is komen vliegen :-)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_115086312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geef maar aan mij O+ Vriendje voor de duif die bij mij aan is komen vliegen :-)
Als ie terugkomt hou ik m voor je! Als N m niet wil tenminste, want die had het ook al over een tilletje timmeren. :') O+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:33:12 #41
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_115087041
Ik weet niet meer wie mij geholpen hebben laatst met het vinden van de schoenveterstrikstopding en de pen en potloodgreepjes. Maar heel erg bedankt voor de hulp. Alles is er nu en het werkt.
pi_115087078
Knap dat je een foto hebt kunnen maken van de duif terwijl hij neerstreek op je hand, Spring! ^O^

Gisteren een mini-meet gehad met mrien. Erg gezellig!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_115087123
Wat fijn dat alles er nu is, luchtbel.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:48:46 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115089473
Lady wat ontzettend *ut voor je... En wat een zielig figuur moet het zijn die dat op zijn/haar geweten heeft. Ik hoop echt dat je erom kunt lachen over een poosje...

Spring, je vroeg me hoe het mij ging met de nieuwe situatie. Er is niemand meer ziek en de dagen draaien nog steeds om hem.
Ik heb een prachtig mooie traanvormige glazen hanger gevonden op etsy.com met traanvormige parels eraan. Daarin ga ik een lokje haar meedragen. Dat lijkt me mooi en fijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:30:12 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_115098935
Lady-wrb wat vreselijk voor je. ;(
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:59:54 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115099798
dank jullie wel allemaal voor de steun en aardige berichtjes.
ik hoop echt van harte dat het jullie nooit zal overkomen.
maar je ziet het, ik ben iemand die toch vrij onopvallend is en geen gekke dingen doet en toch moet iemand mij hebben.
ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want eigenlijk heb ik die iemand zelf naar mijn werkgever geleid door 'm in te vullen op mijn facebook.

kan iemand die mij op facebook heeft even controleren of ik alles goed verwijderd heb en of er nog iets aan mij te traceren valt?
pi_115101879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef lady-wrb het volgende:
dank jullie wel allemaal voor de steun en aardige berichtjes.
ik hoop echt van harte dat het jullie nooit zal overkomen.
maar je ziet het, ik ben iemand die toch vrij onopvallend is en geen gekke dingen doet en toch moet iemand mij hebben.
ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want eigenlijk heb ik die iemand zelf naar mijn werkgever geleid door 'm in te vullen op mijn facebook.

kan iemand die mij op facebook heeft even controleren of ik alles goed verwijderd heb en of er nog iets aan mij te traceren valt?
ik wil best ff kijken zo na het eten, maar we zijn nog geen faceboekvriendjes :P
pi_115109729
pst! volle pmbox alert lady!
pi_115112700
het ging hier in de omgeving dus aardig tekeer daarstrakjes

Tent stort in op festival Steenwijkerwold