En als er daneenmug in de klamboe zit gooi ik alsnog het nachtlampje aan om hem te zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Spring, ik zou zeggen dat jullie allebei weinig begrip hebben voor elkaar. Natuurlijk knal je het grote licht niet aan. Maar hey, jij zou ook wat meer sympathie kunnen hebben voor zijn mugperikelen. Het is echt rot om daar 's nachts wakker van te liggen en daarna met bulten en bijbehorende jeuk rond te lopen.
Maar dit zijn echt van die nonproblemen. Hang een klamboe op, klaar.
mijn vriend doet idd ook het licht aan bij muggenellende. maar ik gebruik ook slaapmedicatie, dus als ik slaap, word ik er wel een beetje wakker van en soms niet eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus wordt nooit gestoken en ligt nooit ergens wakker van. Ik vroegâh wel dus als ik dan een mug hoorde knalde ik het licht aan én moest hij helpen zoeken![]()
Tegenwoordig zit ik onder de pillen en slaap ik als een blok...ik heb al heeeeeeel lang geen muggen meer gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je met je lijf tegen de klamboe in slaap valt, prikken ze gewoon door de klamboe heenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi onze klamboe (mooie ruime tweepersoons van de Trendhopper) gewoon eens in de zoveel tijd in de wasmachine.
Tip van mij: neem nooit een zwarte klamboe.Je slaapkamer wordt er heel donker door, en de muggen die onverhoopt wel de klamboe in weten te komen zijn vrijwel onvindbaar.
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Rottdog het volgende:
Sjees wat een laag bij de grond actie ladykan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.
mijn werkgevers doen er nu niks mee en hebben gezegd het volste vertrouwen in me te hebben. maar wie of wat wordt de volgende waar ze die onzin over mij gaat verkondingen?
haha nee, die schrijft geen woord foutloos en dit was in keurig abn geformuleerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Rottdog het volgende:
kan het niet bij diegene wegkomen die is vertrokken
Oh bah wat rot zeg, wel fijn dat je werkgever vertrouwen in je heeft, maar ik snap dat je bang bent dat het uit de hand gaat lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb mijn vermoedens en ik weet bijna zeker dat ik het daar moet zoeken. maar ik vrees gewoon verdere idioterie.
mijn werkgevers doen er nu niks mee en hebben gezegd het volste vertrouwen in me te hebben. maar wie of wat wordt de volgende waar ze die onzin over mij gaat verkondingen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Wat ik doe ligt eraan hoe erg het is, ik kan echt lang wakker liggen van dat klotegezoem in mijn oor. Maar als iemand die zelf ook wakker kan liggen van partneracties zou ik niet zo snel het grote licht aandoen als mijn lief daar last van had.
Mijn lief draait zich om en slaapt verder, dus dat is geen probleem.
Je vent zou trouwens beter in het donker kunnen blijven liggen met alles behalve oor en arm onder de dekens. Als ie m dan hoort, pats op zijn oor slaan. Mug dood (of oor tijdelijk doof, werkt ook prima voor t inslapen).
Als ie terugkomt hou ik m voor je! Als N m niet wil tenminste, want die had het ook al over een tilletje timmeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geef maar aan mijVriendje voor de duif die bij mij aan is komen vliegen :-)
ik wil best ff kijken zo na het eten, maar we zijn nog geen faceboekvriendjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef lady-wrb het volgende:
dank jullie wel allemaal voor de steun en aardige berichtjes.
ik hoop echt van harte dat het jullie nooit zal overkomen.
maar je ziet het, ik ben iemand die toch vrij onopvallend is en geen gekke dingen doet en toch moet iemand mij hebben.
ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want eigenlijk heb ik die iemand zelf naar mijn werkgever geleid door 'm in te vullen op mijn facebook.
kan iemand die mij op facebook heeft even controleren of ik alles goed verwijderd heb en of er nog iets aan mij te traceren valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |