Zie de link van Tahiti.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef -Spring het volgende:
Dank, Spijkerbroek!
Is het een Engelse duif dan? Waar vind je dat nou?
Ah johquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een filmpje waarop m'n vriend dat geluid staat te maken. Ik vermoed alleen dat ik dat niet op het www mag zetten...
Duidelijk! Naar het westen de lucht in gooien dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Contact opnemen met
North of England Homing Union
58, Ennerdale Road
Walker Dene
Newcastle upon Tyne NE6 4DG
Engeland
Tel. 0044-191-262-5440
E-mail: nehu@nehu.co.uk
Die nemen dan contact op met de eigenaar van de duif, die dan wel beslist of en hoe ie 'm terug wil.
Heeeuuuuul hardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef Pakspul het volgende:
Duidelijk! Naar het westen de lucht in gooien dus
In een documentaire die ik laatst heb gezien is dat je vogels best met een katapult kunt afschieten.quote:
Ah, niet gezien. Thanks, Tahiti.quote:
En dan met een geweer erop schieten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Pakspul het volgende:
In een documentaire die ik laatst heb gezien is dat je vogels best met een katapult kunt afschieten.
Hij mag bij de kippen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan ook het formulier in die link invullen, of contact opnemen met je lokale duivenhoudersvereniging.
Dat laatste is wellicht het makkelijkste, want ik denk niet dat je een plekje hebt voor het beest
Nee, ging over een stel achterstand vogels die ruzie hadden met een stel varkens. Documentaire ging eigenlijk nergens over, maar dat afschieten was wel handig om te weten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan met een geweer erop schieten?
Was het een documentaire over de Olympische Spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |