FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Helaas.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:50:52Het gaat niet over Miralem Sulejmani..... #AJAX reageer retweet
Wat gaat niet over sulejmani?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Helaas.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:50:52Het gaat niet over Miralem Sulejmani..... #AJAX reageer retweet
quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:26:41Vandaag heeft @MikeVerweij opvallend nieuws in de #Telegraaf over concreet bod voor speler #Ajax. Kan 4 jaar tekenen bij andere club. #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:38:28Het gaat niet over Vurnon Anita.... #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:46:25Het gaat niet over Gregory Van Der Wiel..... #AJAX reageer retweet
Ik hoop ook Janssen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef TheDutchguy het volgende:
Janssen voor 4 jaar is wel erg lang. Eriksen zou wel langer dan 4 jaar tekenen.
Denk eigenlijk en hoop janssen.
Ik denk Eriksen 40 mil United of Barca.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk Ebecilio voor 20 miljoen naar PSG
Dat is wel leuk ja, weet je nu nog meer dan wat verder niemand nog weet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist wel al paar maanden geleden dat ze voor Bocarra gingen
Nee gewoon een jeugdspeler die voor vier jaar bij NEC tekent ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk Eriksen 40 mil United of Barca.
Eriksen is het sowieso niet, die zou direct 5 jaar contract krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk Eriksen 40 mil United of Barca.
Of Civanietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten. DAt juich ik toe
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:59:26Morgen rond 06.00 uur op Telesport.nl. #Telegraaf #Ajax reageer retweet
Blessure.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef BlaBla87 het volgende:
Waar hangt die Enoh van jullie eigenlijk uit?
Die heb ik uberhaupt nog niet in de voorbereiding gezien ofwel?
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 01:04:04Het AD zat er volledig naast mbt Joris Mathijsen, @MikeVerweij verteld vandaag in de Telegraaf hoe het wél zit. #AJAX reageer retweet
Ah oke, was hem al gewoon bijna vergeten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Blessure.
Hoe staan jullie tegenover een middenveld Serero, Eriksen, Anita wanneer koning Siem (in de Boers ogen) een keer niet meedoet?
Sowieso Eriksen en Anita, andere halfspeler het liefst Schöne of Serero. Al ben ik wel benieuwd hoe de Jong het nu gaat doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Blessure.
Hoe staan jullie tegenover een middenveld Serero, Eriksen, Anita wanneer koning Siem (in de Boers ogen) een keer niet meedoet?
Wat zei het AD?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 01:04:04Het AD zat er volledig naast mbt Joris Mathijsen, @MikeVerweij verteld vandaag in de Telegraaf hoe het wél zit. #AJAX reageer retweet
Mesbilic moet blijven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef Omega het volgende:
Zal wel over özbilliz gaan. Lijkt me echt zo een speler die door de russen wordt gevolgd
En hoeveel invloed zal het vertrekken van sterkhouder vertonghen hebben op de selectie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Stiggie het volgende:
Onze jeugd is verrassend goed gebleken in de voorbereiding en zullen nog wel wat spelers bijkomen (1a2 waarvan wss een ervaren jongen, zoals bijv een mathijsen).
Dus op naar het volgende kampioenschap. Kunnen iedereen denk ik aan.
PSV is de concurrent wss van dit seizoen.
Verdedigend een aderlating maar qua voetbal zou het kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
En hoeveel invloed zal het vertrekken van sterkhouder vertonghen hebben op de selectie?
Ook als Mathijsen zou komen?
Dus jij zou zeggen dat mathijsen beter is in de opbouw?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verdedigend een aderlating maar qua voetbal zou het kunnen verbeteren.
Ajax zijnde moet weer een belgische jeugdspeler halen ala vermaelen vertonghen :;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, ik bedoel dat Vertonghen sterk was aan de bal maar ik vond hem niet sterk in het combinatiespel wat Ajax wil,mja misschien ben ik te kritisch..want Jantje![]()
![]()
Mathijsen is in alles minder en van mij hoeft die man ook niet te komen.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:32:55GERUCHT: Pape Moussa Konaté van Macabbi Tel Aviv wellicht naar Ajax? Jordi Cruijff (Technisch Directeur) heeft dit geadviseerd. #AJAX reageer retweet
19 jaar, contract tot 2013.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:44:57Jordi Cruijff is de zoon van Johan en TD bij Macabbi Tel Aviv. Hij ziet Ajax als de perfecte volgende stap voor Pape Moussa Konaté. #AJAX reageer retweet
Winner!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef Omega het volgende:
Zal wel over özbilliz gaan. Lijkt me echt zo een speler die door de russen wordt gevolgd
Hele bericht staat nog niet op telegraaf.nl, 2 miljoen is best veel. Weg ermee.quote:Telegraaf: Ozbiliz heeft aanbieding Kuban Krasnodar in beraad
Volgens De Telegraaf heeft Aras Özbiliz een aanbieding van het Russische Kuban Krasnodar in beraad. Maanden geleden werd hij al in verband gebracht met de Russische ploeg. De club uit Zuid-Rusland heeft Ajax een transfersom van zo'n 2 miljoen euro geboden en deed de buitenspeler een voorstel voor een vierjarig contract.
quote:Krasnodar biedt op Özbiliz
Aras Özbiliz (22) overweegt zijn loopbaan voort te zetten bij Kuban Krasnodar. De club uit Zuid-Rusland legde een eerste bod bij Ajax neer (van circa twee miljoen euro) en deed de buitenspeler een voorstel voor een vierjarig contract. Özbiliz heeft die aanbieding in beraad.
In Rusland kan hij een veelvoud verdienen van zijn huidige Ajax-salaris. De keuze van Kuban voor Özbiliz is niet vreemd, omdat de club een Armeense voorzitter heeft, de speler een Armeens paspoort bezit en onlangs besloot voor de nationale ploeg van Armenië te gaan voetballen.
VersteegLucoquote:Krasnodar biedt op Özbiliz
Van onze Telesportredactie
KRASNODAR - Aras Özbiliz (22) overweegt zijn loopbaan voort te zetten bij Kuban Krasnodar. De club uit Zuid-Rusland legde een eerste bod bij Ajax neer (van circa twee miljoen euro) en deed de buitenspeler een voorstel voor een vierjarig contract. Özbiliz heeft die aanbieding in beraad.
In Rusland kan hij een veelvoud verdienen van zijn huidige Ajax-salaris. De keuze van Kuban voor Özbiliz is niet vreemd, omdat de club een Armeense voorzitter heeft, de speler een Armeens paspoort bezit en onlangs besloot voor de nationale ploeg van Armenië te gaan voetballen.
Het is vooral de prestigestrijd tegen PSV voor mij: eigen kweek tegen de euro's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nog 2 nachtjes en we gaan eindelijk weer van start. Al is het 'maar' de Johan Cruijff Schaal, ik heb er zin in.
quote:'Mathijsen naar Feyenoord als salaris bij zijn status past'
Joris Mathijsen wil de komende drie jaar voor Feyenoord uitkomen als de club hem een salarisaanbieding kan doen, die past bij zijn status als Oranje-international. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De verdediger van Málaga is bereid in te leveren om in De Kuip leiding te gaan geven aan een jonge ambitieuze ploeg.
Feyenoord maakt een goede kans om de 32-jarige Mathijsen gratis binnen te halen. Málaga verkeert in financieel zwaar weer en wil af van diverse grootverdieners. De spelers van Manuel Pellegrini hebben nog salaris tegoed en zullen één voor één uit La Rosaleda vertrekken. Mathijsen maakte een jaar geleden de overstap van Hamburger SV naar Zuid-Spanje, waar hij een tweejarig contract signeerde.
De aanwezigheid van Martin van Geel bij Feyenoord is een van de doorslaggevende factoren in de beslissing van Mathijsen. Onder Van Geel was Mathijsen eerder succesvol bij Willem II en AZ. Hij gelooft bovendien heilig in de ontwikkeling van het jonge Feyenoord, dat een sensationele ontwikkeling doormaakt. Mathijsen moet in Rotterdam-Zuid de opvolger worden van de vertrokken Ron Vlaar. Het eveneens geïnteresseerde Ajax wacht de ontwikkelingen rond Mathijsen af.
Dat is duidelijk, niet te hopen dat hij dan nadat hij er met Feyenoord niet uit komt wel naar Ajax wil, hij wil een contract voor 3 jaar als ik het goed begrijp, dat is toch wel lang.quote:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 09:12:18Ajax meldt zich bij Heerenveen voor aanvaller Assaidi http://t.co/CnIRdfyU reageer retweet
Fuck Yeahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:14 schreef Tarado het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 09:12:18Ajax meldt zich bij Heerenveen voor aanvaller Assaidi http://t.co/CnIRdfyU reageer retweet
Assaidi is gewoon een hele normale jongen hoor. niet zoals de probleemmarokkanen bij ajaxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Enchanter het volgende:
IK weet het niet , goede voetballer , maar Ajax met Marokkanen is volgens mij nooit een goede combi geweest en waar moet hij gaan spelen dan ?
quote:De Boer: 'Geen pijlen op Assaidi'
20 juli 2012 12:33
Frank de Boer richt zijn pijlen niet op Oussama Assaidi. Dit omdat de trainer hem veel beter vindt als linksbuiten dan als rechtsbuiten en hij zoekt iemand voor op rechts.
Op links heeft De Boer meer opties. 'Met Fischer, Sulejmani, Boerrigter en misschien Eriksen en Schone hebben we veel opties daar.'
Eerder deze week meldden verschillende media dat Ajax haar interesse van Luciano Narsingh naar Assaidi had verlegd. Hier blijkt dus niks van te kloppen. (foto: VI Images/Orange Pictures)
AS.com
Als Fischer zich door blijft ontwikkelen krijgt hij echt wel speeltijd, belangrijker is dat degene die speeltijd krijgt ook wat brengtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef BankAardappel het volgende:
Vooral voor op rechts lijkt me inderdaad. Ben alleen wel bang dat hij de ontwikkeling van Fischer in de weg zou staan. Als Sulejmani en Assaidi fit zijn, en Boerrigter niet dan is het makkelijk om Assaidi op links te zetten. Zie het ten koste gaan van speeltijd van Fischer, en dat zou jammer zijn.
Moet Sulejmani eerst eens stoppen met het runnen van zijn patatkraamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef BankAardappel het volgende:
Vooral voor op rechts lijkt me inderdaad. Ben alleen wel bang dat hij de ontwikkeling van Fischer in de weg zou staan. Als Sulejmani en Assaidi fit zijn, en Boerrigter niet dan is het makkelijk om Assaidi op links te zetten. Zie het ten koste gaan van speeltijd van Fischer, en dat zou jammer zijn.
Fischer is een talent, meer niet. Je moet een team hebben dat er staat. Als FdB Fisher goed genoeg zou vinden zou hij geen versterking zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef BankAardappel het volgende:
En in de wetenschap dat Boerrigter vaak geblesseerd is, kunnen we dat wel in de CL gebruiken. Fischer gelijk in de CL laten starten vind ik wat risicovol.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer is een talent, meer niet. Je moet een team hebben dat er staat. Als FdB Fisher goed genoeg zou vinden zou hij geen versterking zoeken.
Op dit moment krijg ik een enorm gevoel dat dit Ajax veels te licht is. Technisch gezien kunnen ze allemaal voetballen, maar ploegen als Utrecht zullen die jonkies opvreten op het moment. Dus een beetje ervaring erbij is echt nodig.
Ook dat nog idd, vorig jaar waren we na 10 weken met Ajax-B aan het spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En in de wetenschap dat Boerrigter vaak geblesseerd is, kunnen we dat wel in de CL gebruiken. Fischer gelijk in de CL laten starten vind ik wat risicovol.
Op dit moment geeft Matthijssen liever de voorkeur voor Feyenoord. Moet wel een gepast salaris bij uitkomen. Feyenoord wil hem 3 jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog idd, vorig jaar waren we na 10 weken met Ajax-B aan het spelen.
En ook daarom juich ik de komst van Matthijsen evt toe. Ik ben geen fan, het is geen supertopper, maar wel iemand met ervaring en ballen.
Nou ja, dan iemand anders met ervaringquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou dit het einde betekenen van Ebecilio? Bij een eventuele komst van Assaidi?
Links:
Boerrigter, Fischer & Assaidi
Rechts:
Assaidi, Sulejmani & Sana
[..]
Op dit moment geeft Matthijssen liever de voorkeur voor Feyenoord. Moet wel een gepast salaris bij uitkomen. Feyenoord wil hem 3 jaar.
Je hebt nog wel kans dat Sulejmani weggaat en 3 jaar Mathijsen lijkt me echt te lang: 1 jaar met optie op een tweede zou voor zo'n speler toch het maximum moeten zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou dit het einde betekenen van Ebecilio? Bij een eventuele komst van Assaidi?
Links:
Boerrigter, Fischer & Assaidi
Rechts:
Assaidi, Sulejmani & Sana
[..]
Op dit moment geeft Matthijssen liever de voorkeur voor Feyenoord. Moet wel een gepast salaris bij uitkomen. Feyenoord wil hem 3 jaar.
Joris is vriendjes met van Geel. Speelde ook al bij Willem II & AZ toen Van Geel daar de kar trokquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dan iemand anders met ervaring.
Wat zijn dat toch voor angsthazen, die Narsingh ook, bang om CL te spelen, bang voor een keer moeten ipv mogen in het voetbal?.
Is wel begrijpelijk ook en Ajax is verder niet concreet geïnteresseerd, "hij staat op de lijst"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joris is vriendjes met van Geel. Speelde ook al bij Willem II & AZ toen Van Geel daar de kar trok
Dan nog, CL zekerheid, sportief gewoon op dit moment het hoogst haalbare in NL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joris is vriendjes met van Geel. Speelde ook al bij Willem II & AZ toen Van Geel daar de kar trok
Ik heb liever Joris 1 seizoen erbij. Volgend jaar dan Denswilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt nog wel kans dat Sulejmani weggaat en 3 jaar Mathijsen lijkt me echt te lang: 1 jaar met optie op een tweede zou voor zo'n speler toch het maximum moeten zijn
Maar Narsingh wou best wel naar Ajax. Maar Ajax ging niet verder dan een bod tussen de 3.5 en 4 miljoen euro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, CL zekerheid, sportief gewoon op dit moment het hoogst haalbare in NL.
Ik heb juist begrepen dat Narsingh eerst niet akkoord ging met het gboden contract van Ajax, en dat daardoor Ajax niet ging onderhandelen met Heerenveen. Vandaar ook dat Ajax heeft gezegd dat spelers naar Ajax willen komen voor het voetbal en niet voor het geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Narsingh wou best wel naar Ajax. Maar Ajax ging niet verder dan een bod tussen de 3.5 en 4 miljoen euro.
Dit zou dan weer slecht nieuws zijn voor Theo Janssen. Want Siem de Jong zal dan op het middenveld komen en voorlopig niet meer in de spits (alleen als Samuel en Kolbeinn geblesseerd zijn). Siem de Jong is dus ook aanvoerder en zal en moet spelen.quote:Armenteros: 'Als je aan Nederland denkt, komt Ajax het eerst in je op'
Alhoewel de onderhandeling tussen Ajax en Heracles Almelo nog in volle gang zijn, heeft Samuel Armenteros zijn voorkeur al luid en duidelijk kenbaar gemaakt. De aanvaller van Heracles laat in gesprek met het Zweedse Fotbollskanalen doorschemeren niet te kunnen wachten tot de transfer rond is. “Als je aan Nederland denkt, dan komt Ajax het eerst in je op.”
De 22-jarige Zweed met Cubaanse roots, wil echter niet te veel op de zaken vooruit lopen. “Er is nog niets rond, dus ik wil er eigenlijk niet teveel over zeggen. Ik kan alleen bevestigen dat de onderhandelingen gaande zijn en aangeven dat het een eer is dat Ajax interesse toont. Ajax moet eerst een akkoord zien te bereiken met Heracles. Nu is er nog de kans voor Heracles om een transfersom voor me te krijgen en dat weten ze.”
Hij geeft evenwel te kennen dat Ajax wat hem betreft een ideaal volgend station zou zijn. “Ajax zou een prachtige stap in mijn carrière zijn. Als je aan Nederland denkt, dan komt Ajax het eerst in je op. Ook bij mij van jongs af aan. Het is een hele grote club in Nederland en ook in Europa. Veel topspelers komen bij Ajax vandaan en natuurlijk zou een transfer naar Ajax fantastisch voor me zijn”, aldus Armenteros.
Apart, er zijn blijkbaar zoveel verschillende verhalen dat het gewoon niet te volgen valt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb juist begrepen dat Narsingh eerst niet akkoord ging met het gboden contract van Ajax, en dat daardoor Ajax niet ging onderhandelen met Heerenveen. Vandaar ook dat Ajax heeft gezegd dat spelers naar Ajax willen komen voor het voetbal en niet voor het geld.
Toch altijd leuk om op de zaken vooruit te lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is altijd maar gokken wat er klopt. Ik zie het altijd wel als er iemand getekend heeft.
Ach maakt allemaal niet uit, hij speelt niet bij onsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Omega het volgende:
Ik lees zelfs op internet verschillende berichten;
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169121 Hiet staat dat Riola en Narsingh een lage gelimiteerde transfersom in het contract wilde, dat het voor Ajax niet rendabel was om het gevraagde bedrag aan Heerenveen te betalen.
En hier staat juist dat het gesprek met speler en zaakwaarnemer positief was maar dat Heerenveen te veel vroeg;
http://www.telegraaf.nl/t(...)ingh_schieten__.html
Ooit zullen we het echte verhaal horen hopelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Omega het volgende:
Ik lees zelfs op internet verschillende berichten;
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169121 Hiet staat dat Riola en Narsingh een lage gelimiteerde transfersom in het contract wilde, dat het voor Ajax niet rendabel was om het gevraagde bedrag aan Heerenveen te betalen.
En hier staat juist dat het gesprek met speler en zaakwaarnemer positief was maar dat Heerenveen te veel vroeg;
http://www.telegraaf.nl/t(...)ingh_schieten__.html
Is nu lekker bezig bij de Boeren. Gisteren op PSV TV wat aardige acties van 'm gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach maakt allemaal niet uit, hij speelt niet bij ons
Ben ook wel benieuwd, hun zwakte ligt achterin maar dat is bij ons ook zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is nu lekker bezig bij de Boeren. Gisteren op PSV TV wat aardige acties van 'm gezien.
Ben wel benieuwd hoe Frank gaat spelen tegen PSV aangezien ze sterk op de counter zijn.
Op het middenveld bij PSV is er ook wel een zwakte met Van Bommel. Eriksen heeft die zo in de broekzakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, hun zwakte ligt achterin maar dat is bij ons ook zo
twitter:televoetbal twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 09:54:00Ajax vindt Assaidi te duur http://t.co/8FINTKzi reageer retweet
Eriksen speelt niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het middenveld bij PSV is er ook wel een zwakte met Van Bommel. Eriksen heeft die zo in de broekzak
Sana is voor rechts joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef tammepiet het volgende:
Ajax heeft Sana, Boerrigter en Fischer toch voor op links?
Sulejmani, Ebecilio, Lukoki, de Sa en Ozbiliz voor een plek op rechts.
Waarom zou je dan in vredesnaam Assaidi halen? Prioriteit ligt nu bij een centrumspits en 2 CV's lijkt mij.
2 CV's??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef tammepiet het volgende:
Waarom zou je dan in vredesnaam Assaidi halen? Prioriteit ligt nu bij een centrumspits en 2 CV's lijkt mij.
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef tammepiet het volgende:
Gehoord van Frankie himself.quote:
Is net ook al gepost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef tammepiet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)saidi_te_duur__.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah. Dan zeker Theo en Siem sjokkend op het middenveld
Ja, heb Oranje 2012 en Barca 2012 via DealExtreme, geen Nike-logo, maar best redelijk voor dat geld (15 dollar incl).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef tammepiet het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van (imitatie) wedstrijdshirts afkomstig uit het buitenland?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef tammepiet het volgende:
Lache ventje ... praat bijna als gijppiequote:'Op de training vallen ze soms om'
Door sv, 3 augustus 2012 11:32, 4828 views, Bron: AD |
EINDELIJK WEER EEN MENS - Ajax heeft er na Derk Boerrigter weer een Ajacied bij met gepeperde uitspraken. Mitchell Dijks windt er geen doekjes om. In het Algemeen Dagblad verheugt het 19-jarige talent zich op een sprintduel met Luciano Narsingh en heeft hij het over zijn duels 'met de kleintjes bij Ajax'. 'Op de training zet ik m'n lichaam erin en dan vallen ze ineens om', zegt hij gortdroog.
Dijks kan nog steeds niet goed koppen. Hij heeft dat nooit geleerd. 'Ik vind dat zo moeilijk. Ik kan niet goed timen ofzo. In de jeugd riep de tegenpartij altijd bij de corners: 'Let op die lange!' Dan dacht ik: 'Dat hoeft niet hoor, ik kan toch niet koppen'. En als ik dan een keer kop, heb ik koppijn. Nee, daar is in de jeugd nooit op getraind. Gek eigenlijk.'
De Purmerender verbaast zich erover dat hij bij Ajax soms als een god wordt behandeld. 'Ben ik in de kleedkamer de tape van m'n been aan het halen, komt er al iemand aangerend om dat voor mij te doen. Ze behandelen je hier als god', zegt hij. 'Laatst liep ik in de kleedkamer binnen voor een oefenwedstrijd. Hangt mijn shirt daar met mijn naam achterop. Heb ik meteen op Facebook gezet.'
'Ben toch geen held?'
Aan fans moet hij ook nog wennen. Hij stond in de file voor de oefenwedstrijd tegen Celtic toen hij werd herkend. 'Stond ik naast een auto, begonnen ze te toeteren en te roepen: 'Jij bent toch Mitchell Dijks', schreeuwden ze. Dan denk ik wel van: Sjonge, ik ben toch geen held ofzo? Ik speel toch niet bij Barcelona?'
Dijks kijkt ernaar uit om zondag tegen Luciano Narsingh te spelen. Hij is de op twee na snelste van de selectie met zijn 1.93 meter. 'Ik wil graag laten zien dat ik hem kan afstoppen. Ik bedacht me laatst al dat ik graag een keer zou willen sprinten tegen die Narsingh. Veel mensen denken over me: 'Die lange kan toch niet zo snel zijn?' Maar ik ben de op twee na snelste van de selectie. Echt waar!'
Kabouters bij Ajax
De voetballer is bij Ajax met zijn lengte een rots in de branding. 'Er spelen hier veel kleine, beweeglijke mannetjes, hé. Op de training zet ik m'n lichaam erin en dan vallen ze wel eens om.'
De linksback van Ajax heeft respect voor Frank de Boer. Hij moet er wel aan wennen als De Boer hem belt. 'Dat was gek. In het begin had ik ook nog zoiets van: Wow, De Boer praat gewoon tegen me. Laatst tegen Southampton schold hij me verrot. Ik stond lucht te dekken volgens hem. 'Weet ik', wilde ik zeggen. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet.' (foto: Black Bath Towel Photographers)
Ik heb hem in de zomerstop bij mij naast de deur (Olympisch Stadion) zien trainen met een personal trainer, op explosiviteit sprintjes etc. Dus qua inzet en wil zit het wel goed bij hem denk ik dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Lache ventje ... praat bijna als gijppie
Wat een onzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
Met zo'n kapsel als die Sana heeft mag je in Amsterdam echt niet 1 of 2 slechte wedstrijden spelen, want dan ben je al heel snel de pispaal van het hele publiek en kun je het verder wel vergeten....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
Met zo'n kapsel als die Sana heeft mag je in Amsterdam echt niet 1 of 2 slechte wedstrijden spelen, want dan ben je al heel snel de pispaal van het hele publiek en kun je het verder wel vergeten....
Nee daarom is hij intensief gescout.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Stiggie het volgende:
Sana lijkt echt net 12....Tis te hopen dat hij er wat van kan
[ afbeelding ]
Pantelic, Charisteas, etc etc. Spelers die puur vanwege hun uiterlijk/uitstraling zich al 2x zo hard moeten bewijzen bij de achterban.quote:
Dat zal best wel uitmaken maar 1 a 2 wedstrijden vind ik wel wat weinig kredietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pantelic, Charisteas, etc etc. Spelers die puur vanwege hun uiterlijk/uitstraling zich al 2x zo hard moeten bewijzen bij de achterban.
Bij zo'n jongen als Fischer en Eriksen, die een jonge frisse sympathieke uitstraling hebben, dan merk je ook gewoon dat ze iets meer 'krediet' verdienen bij het publiek.
Dat is nu eenmaal zo.
Als Pantelic er uit had gezien als Dani en exact hetzelfde had gespeeld als Pantelic deed, dan had hij hoogstwaarschijnlijk een stuk meer respect gekregen dan nu het geval was.
Hij heeft het trouwens uitstekend gedaan, maar het duurde even voordat dat bij iedereen doordrong.
Uiterlijk/uitstraling telt wel zeker mee wat betreft het krediet dat je krijgt van het publiek.
terwijl het merendeel positief is op AN. Gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:49 schreef Stiggie het volgende:
Ik hoor Gijppie en Derksen al grapjes over hem maken als hij paar wedstrijden kut speelt. Dat jongetje kan best aan het begin de druk teveel vinden en daardoor wat minder spelen..... tis te hopen dat hij gelijk knalt en ze hem voorzichtig brengen. Ik bedoel kom op hij is IFK Göteborg gewend...
En wat Yi-Long zegt klopt wel.... bijna alle posts op de Ajax FB zijn negatief over zijn voorkomen. Dus hij moet wel gaan knallen op het veld.
Hij heeft niet bijgetekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef tammepiet het volgende:
Weet iemand het standpunt van Sulejmani t.o.v. contractverlenging? Ajax en hij praten als sinds midden mei.
Laatste interview dat hij überhaupt op camera of papier gaf is alweer van ruim een jaar terug.
Waarom zouden ze uberhaupt met elkaar door willen!? Die jongen heeft zelden fatsoenlijk gespeeld, zal vast een riant salaris verdienen, en ik vraag me af hoeveel hij nog zal opbrengen na al die prutsjaren, gezien de gigantische investering destijds om hem te halen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef tammepiet het volgende:
Weet iemand het standpunt van Sulejmani t.o.v. contractverlenging? Ajax en hij praten als sinds midden mei.
Laatste interview dat hij überhaupt op camera of papier gaf is alweer van ruim een jaar terug.
De Ajax FB.. nou daar heb je me wat hoor. Gaan we dat nu als leidraad gebruiken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:49 schreef Stiggie het volgende:
Ik hoor Gijppie en Derksen al grapjes over hem maken als hij paar wedstrijden kut speelt. Dat jongetje kan best aan het begin de druk teveel vinden en daardoor wat minder spelen..... tis te hopen dat hij gelijk knalt en ze hem voorzichtig brengen. Ik bedoel kom op hij is IFK Göteborg gewend...
En wat Yi-Long zegt klopt wel.... bijna alle posts op de Ajax FB zijn negatief over zijn voorkomen. Dus hij moet wel gaan knallen op het veld.
Ik vind sulejmani goed genoeg, mits op gewicht en fit. Beter dan Ebe, Aras en lukokiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zouden ze uberhaupt met elkaar door willen!? Die jongen heeft zelden fatsoenlijk gespeeld, zal vast een riant salaris verdienen, en ik vraag me af hoeveel hij nog zal opbrengen na al die prutsjaren, gezien de gigantische investering destijds om hem te halen...
Hij heeft gewoon niet kunnen brengen wat iedereen er van verwacht en gehoopt had. Verlies nemen en afscheid nemen, want ik neem aan dat Sulejmani geen genoegen zal nemen met een nieuw contract tegen een lager salaris, en meer salaris is hij gewoon niet waard.
Bullshit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sulejmani heeft in de eerste 3 maanden van het seizoen echt staan knallen. Toen kwam het overgewicht, de blessures en iets wat leek op dat hij er gewoon geen zin meer in had.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind sulejmani goed genoeg, mits op gewicht en fit. Beter dan Ebe, Aras en lukoki
Godverdomme, wat een onzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pantelic, Charisteas, etc etc. Spelers die puur vanwege hun uiterlijk/uitstraling zich al 2x zo hard moeten bewijzen bij de achterban.
Bij zo'n jongen als Fischer en Eriksen, die een jonge frisse sympathieke uitstraling hebben, dan merk je ook gewoon dat ze iets meer 'krediet' verdienen bij het publiek.
Dat is nu eenmaal zo.
Als Pantelic er uit had gezien als Dani en exact hetzelfde had gespeeld als Pantelic deed, dan had hij hoogstwaarschijnlijk een stuk meer respect gekregen dan nu het geval was.
Hij heeft het trouwens uitstekend gedaan, maar het duurde even voordat dat bij iedereen doordrong.
Uiterlijk/uitstraling telt wel zeker mee wat betreft het krediet dat je krijgt van het publiek.
Alleen als je geen motivatie toont en daardoor faalt zoals vd Wiel en Sulejmani een paar kaar lieten zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bullshit!
Ik denk zelfs dat wanneer hij een keer goed speelt hij op handen en voeten gedragen gaat worden.
Juist door zijn opvallende kapsel/voorkomen.
Daarbij wat voor held was Suk niet bij Ajax? en Verhoeven? hebben die veel laten zien?
Internet heldenin het stadion word je tegenwoordig bij Ajax niet meer zo snel de pispaal, zeker niet de laatste 2 seizoenen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor hommo's is het wel belangrijk ja.
Je vriend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee 99,9999999999999999999999999999999999901 % hetero, raad eens wie die overige percentage is
nee je moeder die ziet er zo gek uit dat ze niet onder het vrouwelijke ras valt XDPXPDPXDPXDPXDPXPDPXDOXDPquote:
Het probleem zit hem in die 'mits'....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind sulejmani goed genoeg, mits op gewicht en fit. Beter dan Ebe, Aras en lukoki
Uiteraard, als iemand goed speelt over ongelooflijk veel inzet toont, dan staat het publiek ook klaar om zo'n iemand in de armen te sluiten. Dat was het geval bij Suk. Die deed het vrij aardig, maar toonde ook erg veel inzet, en er gebeurde wat. Daarnaast vond men dat gewoon een sympathieke gozer die even kwam binnenwandelen en mee mocht doen. Jongensboek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bullshit!
Ik denk zelfs dat wanneer hij een keer goed speelt hij op handen en voeten gedragen gaat worden.
Juist door zijn opvallende kapsel/voorkomen.
Daarbij wat voor held was Suk niet bij Ajax? en Verhoeven? hebben die veel laten zien?
Internet heldenin het stadion word je tegenwoordig bij Ajax niet meer zo snel de pispaal, zeker niet de laatste 2 seizoenen
Vooral als je dan boos wordt op het fluiten en spontaan WEL een goal maakt, echt toen was het helemaal klaar met meneer Sulejmani, hoe meer kan je bewijzen eerst geen reet te doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alleen als je geen motivatie toont en daardoor faalt zoals vd Wiel en Sulejmani een paar kaar lieten zien
Ja precies, bij Ebecilio vond ik het wat anders. Vind hem er nooit echt "ongemotiveerd" maar hij was veel te nonchalant en zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral als je dan boos wordt op het fluiten en spontaan WEL een goal maakt, echt toen was het helemaal klaar met meneer Sulejmani, hoe meer kan je bewijzen eerst geen reet te doen?
Ook echt 15 seconden inzet getoond, en een goal gemaakt daarin. Wat was de tegenstander toen prut zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral als je dan boos wordt op het fluiten en spontaan WEL een goal maakt, echt toen was het helemaal klaar met meneer Sulejmani, hoe meer kan je bewijzen eerst geen reet te doen?
Probeert te veel met driedubbele scharen enz.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja precies, bij Ebecilio vond ik het wat anders. Vind hem er nooit echt "ongemotiveerd" maar hij was veel te nonchalant en zelfverzekerd.
Ebicilio is idd veels te overtuigd van zijn eigen kunnen, anders schiet je niet zovaak, zo waardeloos "op" doel....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja precies, bij Ebecilio vond ik het wat anders. Vind hem er nooit echt "ongemotiveerd" maar hij was veel te nonchalant en zelfverzekerd.
nee maar ff serieusquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind dat Verhoeven toch een redelijk groot aandeel (ha-ha) heeft gehad in het 30e kampioenschap.
Voor een derde keeper heeft hij het toen meer dan redelijk gedaan.
het was natuurlijk weer achterlijk dat ie uberhaupt moest spelen, maar ja, hij deed het best goed verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind dat Verhoeven toch een redelijk groot aandeel (ha-ha) heeft gehad in het 30e kampioenschap.
Voor een derde keeper heeft hij het toen meer dan redelijk gedaan.
Dan hoop ik dat dat aan de prestaties en voetbalkwaliteiten ligt en niet om het uiterlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee maar ff serieus
je hebt gasten die geilen helemaal op ronaldo en messi etc
ik heb dat gwn met eriksen
Waarom denk je dat zoveel gasten Ronaldo geweldig vinden? Ze zien hem als voorbeeld, natuurlijk ook omdat hij samen met Messi de beste voetballer van nu is maar ook omdat hij echt een massa spieren is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat dat aan de prestaties en voetbalkwaliteiten gaat en niet om het uiterlijk![]()
Maar ook dan heb je het over prestaties, inzet en mentaliteit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zoveel gasten Ronaldo geweldig vinden? Ze zien hem als voorbeeld, natuurlijk ook omdat hij samen met Messi de beste voetballer van nu is maar ook omdat hij echt een massa spieren is.
Opbokken perslul, laat die man zijn werk doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax niet blij met uitspraken van open Overmars
dat Brinkhuis ook lekker oprotquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hé rustig, ik was het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opbokken perslul, laat die man zijn werk doen.
Vind ik ook, allemaal kinnesinnequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opbokken perslul, laat die man zijn werk doen.
Ik vind dat Eriksen ook gewoon een leuke uitstraling heeft enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ook dan heb je het over prestaties, inzet en mentaliteit.
het is een heel aardig jochie, heb met hem gelunched, prima ventje verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat Eriksen ook gewoon een leuke uitstraling heeft enzo
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een heel aardig jochie, heb met hem gelunched, prima ventje verder.
heb ik,maar ga ik niet op FOK! zettenquote:
ok stuur via dmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik,maar ga ik niet op FOK! zetten, mijn bedrijf mocht een keer met de selectie lunchen en ik was er ook bij, zat bij Rommedahl, Greg, Siem en Eriksen aan tafel.
Jouw bedrijf?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik,maar ga ik niet op FOK! zetten, mijn bedrijf mocht een keer met de selectie lunchen en ik was er ook bij, zat bij Rommedahl, Greg, Siem en Eriksen aan tafel.
Nou ja, het bedrijf waar ik werkquote:
Hij woont of woonde bij mij om de hoek, zie hem niet zo vaak meer dus kan best dat hij er niet meer woontquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke is dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het bedrijf waar ik werk.
misschien verhuisd naar amsterdamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij woont of woonde bij mij om de hoek, zie hem niet zo vaak meer dus kan best dat hij er niet meer woont
Een van de sponsors van de eredivisiequote:
Dat zijn er zooo veel. Burger King?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een van de sponsors van de eredivisie.
je werkt bij de Burger Kingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een van de sponsors van de eredivisie.
Als ik had willen zeggen had ik het al gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zijn er zooo veel. Burger King?
Ja, en die laten al hun burgerflippers naar dit soort dingen gaanquote:
hou dan ook gewoon je mondquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik had willen zeggen had ik het al gedaan.
Waarom zou je het niet willen zeggen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik had willen zeggen had ik het al gedaan.
dan weet iedereen wie hij is want wij gaan met zn allen naar dat bedrijf bellen en vragen naar heatwavequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet willen zeggen?
Omdat hij vakkenvuller voor de plus isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet willen zeggen?
Waarom? Ik leg alleen uit hoe ik er terecht kwam.quote:
Omdat ik benieuwd ben waar je werktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Ik leg alleen uit hoe ik er terecht kwam.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd ben waar je werktdan ga ik daar ook werken, kom ik in contact met Eriksen. Maak ik pics voor Tyron.
Suarez kijkt lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
1tje dan, Eriksen zie je niet. Ik kijk zelf een beetje stoned
.
Die doet echt niets anders dan etteren en dollen de hele tijd, gek zou je er van wordenquote:
Hij is dan ook een beetje zwakbegaafdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die doet echt niets anders dan etteren en dollen de hele tijd, gek zou je er van worden.
Duidelijk allemaal Burger King medewerkersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
.
Mwah, hij is wel ok verder hoor, maar ADHD is zijn ding zeg maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is dan ook een beetje zwakbegaafd
geen eriksenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik heb twee wedstrijden (90 minuten) van hem gezien, en dat zag er goed uit. Speelt heel makkelijk een man voorbij, heeft een prima voorzet, kan schieten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Komakie het volgende:
Als ik dit filmpje moet geloven en het zijn de beste "skills" die hij heeft ben ik niet bepaald onder de indruk....
nee, die kan ik niet terug vinden op de foto's zijn sowieso allemaal een beetje te donker geworden, sorryquote:
Ik denk dat het wel een goede speler is maar ajax koopt nogal veel spelers die het fysiek niet aan kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Komakie het volgende:
Als ik dit filmpje moet geloven en het zijn de beste "skills" die hij heeft ben ik niet bepaald onder de indruk....
in Zweden wel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb twee wedstrijden (90 minuten) van hem gezien, en dat zag er goed uit. Speelt heel makkelijk een man voorbij, heeft een prima voorzet, kan schieten...
Ben benieuwd.
Tegen RKC NAC, of een Zwolle moet het sowieso wel lukken jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, Eredivisie zal het iets lastiger gaan. Maar zo'n verschil is dat ook niet.
Sowieso gaat dit technische, maar erg lichte, Ajax het heel zwaar krijgen tegen vechtploegen als Utrecht, Fnoord en misschien zelfs ADO, PSV is gewoon sterk, twente ook, AZ schrijf ik nog niet af..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tegen RKC NAC, of een Zwolle moet het sowieso wel lukken ja
Ado uit en Utrecht uit zullen wel weer kut worden ja. NAC uit kan ook moeilijk zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso gaat dit technische, maar erg lichte, Ajax het heel zwaar krijgen tegen vechtploegen als Utrecht, Fnoord en misschien zelfs ADO, PSV is gewoon sterk, twente ook, AZ schrijf ik nog niet af..
Ajax is iig geen huizenhoog titelfavoriet voor mij.
Klopt, dat zijn ze de laatste jaren niet geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso gaat dit technische, maar erg lichte, Ajax het heel zwaar krijgen tegen vechtploegen als Utrecht, Fnoord en misschien zelfs ADO, PSV is gewoon sterk, twente ook, AZ schrijf ik nog niet af..
Huizenhoog niet maar zeker een titelkandidaat samen met PSV eventueel Twente en misschien AZ of een andere outsiderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar ervoor was Ajax bij vrijwel iedereen de nummer 1. Dat het nou zo beroerd begon en goed kwam ok, wat jij zegt klopt niet echt. Alle journalisten hadden Ajax op 1.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ze de laatste jaren niet geweest.
PSV was huizenhoog favoriet, de journalisten (Die er kennelijk verstand van hebben) hadden PSV op 1 en Ajax op 2 bij de voorspellingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorig jaar en het jaar ervoor was Ajax bij vrijwel iedereen de nummer 1. Dat het nou zo beroerd begon en goed kwam ok, wat jij zegt klopt niet echt. Alle journalisten hadden Ajax op 1.
nee want ze hebben een prutser als trainerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef tammepiet het volgende:
Ik tip FC Twente als kampioenskandidaat.
Hebben met Bjelland, Tadic, Gutiérrez, Schilder, Castaignos en supersub Bulykin prima aankopen gedaan en zijn dus minder afhankelijk van gasten als Brama of Rosales.
Okay de Jong en John zijn vertrokken maar ik betwijfel of men dat sportief gaat merken.
Joopie Munsterman heeft ook financieel de beste bedrijsfvoering gedraaid, met ruim 20 miljoen aan inkomsten. Als alles met MCclaren weer op de rails komt zie ik het wel gebeuren.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 17:14:57Eriksen ontbreekt in duel om Johan Cruijff Schaal #ajax - http://t.co/TselLin2 reageer retweet
he, wat jammer nouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 17:14:57Eriksen ontbreekt in duel om Johan Cruijff Schaal #ajax - http://t.co/TselLin2 reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef Tarado het volgende:
Zag je dinsdag wel weer, de technische lichte spelers voornamelijk bestaande uit 'B' spelers speelde een veel betere wedstrijd dan de 'A' spelers tegen Southampton.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef Komakie het volgende:
Ajax mag licht zijn, maar zoals gewoon moeten ze het hebben van het voetbal. De lichtere spelers zijn ook een stuk behendiger dan grotere. Daar moet je voordeel uit halen.
Dat de A spelers niet super gemotiveerd zijn voor een oefenwedstrijdje kan ik op zich wel begrijpen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zag je dinsdag wel weer, de technische lichte spelers voornamelijk bestaande uit 'B' spelers speelde een veel betere wedstrijd dan de 'A' spelers tegen Southampton.
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:43 schreef TJV het volgende:
Tikken met Eriksen, Schöne en Serero gaat ook wel iets makkelijker dan met Theo sjoksjok Janssen naast je.
2 wedstrijdjes zonder Eriksen dus, gelukkig maar.quote:Eriksen werkt toe naar NEC-uit en slaat JC-schaal over
Frank de Boer doet tijdens de ontmoeting met PSV om de Johan Cruijffschaal geen beroep op Gregory van der Wiel en Christian Eriksen. Dit vertelde de trainer tijdens het persmoment. Lasse Schøne was ook actief op het EK, maar is wel inzetbaar.
Niet overhaasten
Ajax springt deze zomer bijzonder voorzichtig om met zijn spelers, zeker als zij het EK achter de rug hebben of op de weg terug zijn van blessures. Eriksen kreeg al een week extra vakantie, terwijl ook Van der Wiel goed mocht uitrusten voordat hij zich weer moest melden.
Ook nu Eriksen en Van der Wiel weer in training zijn, stelt De Boer ze niet overhaast op. Eriksen doet maandag mee met Jong Ajax, dat om de Supercup speelt tegen Jong FC Twente. Het is de bedoeling dat de Deen een uur in actie komt.
"Dan kan Christian tegen AZ, als de competitie begint, op de bank zitten en is hij klaar voor een basisplaats tegen NEC," schetst De Boer het traject dat Eriksen de komende weken voor zich heeft.
quote:Vitesse doet Ajax tegenvoorstel en onderhandelt al met Janssen
Vrijdag, 3 augustus 2012 om 18:12
Frank de Boer wil Christian Eriksen rustig brengen en dat betekent dat Theo Janssen zondag in de basis staat bij Ajax in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. Mogelijk is dit direct de laatste wedstrijd die de middenvelder in het shirt van de recordkampioen speelt, want Vitesse is druk bezig met de terugkeer van de Arnhemmer. De club heeft al meerdere malen met Janssen gesproken.
/
Interim-directeur Erwin Kasakowski van Vitesse bevestigt tegenover Omroep Gelderland de interesse en de reeds gevoerde onderhandelingen met Janssen over een hernieuwde samenwerking. "Dat klopt. Wij willen hem hier bij ons", zei de sportbestuurder. De 31-jarige Janssen heeft bij Ajax een contract dat nog een jaar doorloopt. In die verbintenis zit nog wel een optie voor een extra seizoen.
De Boer heeft laten weten dat hij Janssen niet kwijt wil raken, maar donderdag werd er plotseling beweerd dat Ajax zou hebben laten weten dat de middenvelder voor 1,8 miljoen euro kan vertrekken. "Wij hebben op het voorstel van Ajax gereageerd en een tegenvoorstel gedaan. Op bedragen ga ik niet in", zei Kasakowski daarover. "Tot eind augustus hebben we nog de tijd om spelers te halen. Er komen er zeker nog een paar."
Eens. Ervaring wordt onderschat door veel posters hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:21 schreef tammepiet het volgende:
Theo moet je houden. Zouden Vermeer, Schone en Enoh met 26 jaar de oudste worden.
Lever je met Vertonghen, Ooijer en Janssen veel te veel karakter (lees: gezicht) in.
Inderdaad Janssen niet laten gaan en zeker niet voor 1,8 miljoen. En als Ajax Janssen wil verkopen vind ik dat ze sowieso moeten verkopen voor de prijs waarvoor ze hem gekocht hebben. Maar liever niet verkopen, want hij kan zeker nog veel toevoegen aan dit jonge Ajaxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eens. Ervaring wordt onderschat door veel posters hier
Was Janssen niet transfervrij aangetrokken ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Inderdaad Janssen niet laten gaan en zeker niet voor 1,8 miljoen. En als Ajax Janssen wil verkopen vind ik dat ze sowieso moeten verkopen voor de prijs waarvoor ze hem gekocht hebben. Maar liever niet verkopen, want hij kan zeker nog veel toevoegen aan dit jonge Ajax
Voor 4,2 miljoen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Was Janssen niet transfervrij aangetrokken ?
3.2 actually. Dat was de clausule in z'n Twente contract...quote:
Ach, 3.2 miljoen voor de beste speler in de Eredivisie op dat moment...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Met het huidige beleid was dat bedrag nooit neergelegd voor Theo.
Euhm zoveel is het team ook weer niet anders dan vorig jaar? De enige echte belangrijke speler die vertrokken is, is Vertonghen. Een team wat bij elkaar blijft is ook steeds beter op elkaar ingespeeld, das ook een voordeelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perslul gaat dat ook echt via de pers naar buiten brengen. Lekkere perslul ben je dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vergis je ook niet in de druk van een Ajax. Bij Ajax moet je altijd winnen. En voor veel spelers is de stap van een gemiddelde ploeg in de eredivisie naar Ajax al te groot. Boerrigter gaf ook aan dat hij aan het begin teveel gas gaf wat eigenlijk boven zijn kracht lag / lichaam aan kon. Ga er van uit dat Ajax hem nu wel goed kan begeleiden met de nieuwe (medische) staf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, Eredivisie zal het iets lastiger gaan. Maar zo'n verschil is dat ook niet.
Inderdaad wat een flapdrol. Het hele ding bij deze technische staf is transparantie en duidelijkheid geven. Overmars verteld alleen datgene wat de Boer, Bergkamp en Jonk vinden wat naar buiten mag. Door open kaart te spelen verlaag je de prijs want je hebt eerder gezegd dat je een nauwkeurige onderhandelaar bent. Het is een kat en muisspel wat Overmars volgens mij beter begrijpt dan deze Miel Koekenbakkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die gast beheerst duidelijk zijn vak niet en mag de loonlijst wel verlaten. We mogen blij zijn dat iemand als Overmars zijn nek wil uitsteken voor onze club, gaat zo'n stomme klootzak hem publiekelijk afvallen en in de toekomst frustreren.
Laat gaan joh die hele Miel bestaat niet of het is gewoon een verzonnen verhaal. De woordvoerder van Aegon gaat toch ook niet zeggen dat zijn directeur eens zijn mond moet houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die gast beheerst duidelijk zijn vak niet en mag de loonlijst wel verlaten. We mogen blij zijn dat iemand als Overmars zijn nek wil uitsteken voor onze club, gaat zo'n stomme klootzak hem publiekelijk afvallen en in de toekomst frustreren.
Die zat toch halverwege het seizoen met Goteborg?quote:
Is inderdaad al wedstrijdfit maar lijkt me dat hij nog niet in de selectie zit. Ebecilio / Lukoki / Ozbiliz / Fischer krijgen de voorkeur lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die zat toch halverwege het seizoen met Goteborg?
Waarschijnlijk fitter dan de meeste Ajacieden en sowieso fitter dan Ozbiliz.
Kat in 't bakkie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)voriet-waarmaken.htm
Ik had die nieuwe vent uit Denemarken wel basis verwacht, heeft ook rugnummer '2' gehad. Het wordt inderdaad een clash tussen euro's en eigen kweek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kat in 't bakkie.
Er ging even een rilling door me heen bij het zien van onze achterhoede. Blind is geen topper en we moeten nog maar afwachten hoe Dijks het gaat doen.
En toen zag ik hun verdediging en moest ik lachen.
Alles over links of door het centrum en de buit is binnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Siemp spits fisher links , serero en schone middenveldjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Janssen en de Jong is toch geweldig joh.
![]()
Boerrigter heeft nog maar 45 minuten gespeeld dus ik neem aan dat Fischer er nog wel inkomt, dan nog even Schöne / Serero laten invallen en dan nog even genieten.
Willems heeft die Armeen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Willems heeft die Armeen.
Boerigter tegen Hutch is ietsjes voordeel Boerigter, tegen Manolev is het een hattrick of 2..
Uhm, Sighthorsson kan ik weinig over zeggen, maar denk dat hij ’t wel makkelijk heeft..
Strootman heeft de Jong denk ik, Van Bommel tegen Janssen lijkt me een paar mooie duels. En Toivonen-Anita ligt helemaal aan Toivonen.. denk Anita, want Toivonen is slecht in uitwedstrijden/topwedstrijden.
Aanvallend denk ik dat Narsingh wint, want ik ken die ene niet..
Lens moet toch wel langs Blind komen, en Alderweireld is toch slecht zonder Vertonghen? althans is mij ooit verteld.
En Mertens tegen van Rhijn ligt weer aan Mertens, als Mertens uitsyndroom/topwedstrijdensyndroom-trekjes laat zien is het Rhijn die wint, zo niet dan is PSV aanvallend toch wel erg sterk..
Denk dat PSV/AJAX heul moeizaam wint, of na verlenging/penalty’s.. Ik hoop natuurlijk PSV, maar dat is mijn smaak/mening.
Vind jequote:
Ben hier 100% mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Willems heeft die Armeen.
Boerigter tegen Hutch is ietsjes voordeel Boerigter, tegen Manolev is het een hattrick of 2..
Uhm, Sighthorsson kan ik weinig over zeggen, maar denk dat hij ’t wel makkelijk heeft..
Strootman heeft de Jong denk ik, Van Bommel tegen Janssen lijkt me een paar mooie duels. En Toivonen-Anita ligt helemaal aan Toivonen.. denk Anita, want Toivonen is slecht in uitwedstrijden/topwedstrijden.
Aanvallend denk ik dat Narsingh wint, want ik ken die ene niet..
Lens moet toch wel langs Blind komen, en Alderweireld is toch slecht zonder Vertonghen? althans is mij ooit verteld.
En Mertens tegen van Rhijn ligt weer aan Mertens, als Mertens uitsyndroom/topwedstrijdensyndroom-trekjes laat zien is het Rhijn die wint, zo niet dan is PSV aanvallend toch wel erg sterk..
Denk dat PSV/AJAX heul moeizaam wint, of na verlenging/penalty’s.. Ik hoop natuurlijk PSV, maar dat is mijn smaak/mening.
Door wie? Je bent altijd welkom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben uit het PSV topic gejaagd, daar houden ze niet van kinderen.. en zeggen ze dat ik geen verstand van voetbal heb
Ze moeten niet zo zeuren. Gewoon blijven posten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben uit het PSV topic gejaagd, daar houden ze niet van kinderen.. en zeggen ze dat ik geen verstand van voetbal heb
sommige mensen daar echt wel hoor..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Vind je?
Hoe durven ze dat te zeggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Vind je?
Ajacied 422 volgens mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier 100% mee eens.
[..]
Door wie? Je bent altijd welkom.
Fuck hun jongen. Je bent altijd welkom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ajacied 422 volgens mij
Maar die halen mijn eerste post erbij, en die was echt heul slecht..
Maar das een ajacied, die snapt er niks vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ajacied 422 volgens mij
Maar die halen mijn eerste post erbij, en die was echt heul slecht..
Niemand trollt hem joh. Ik vind het serieus een goede post.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Kap eens met trollen op hem, zielige mensen
Het waren geen PSVers, het waren een paar Ajacieden die posts uit het verleden moesten quoten om een statement te maken..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand trollt hem joh. Ik vind het serieus een goede post.
Als mensen in het PSV-topic zoveel moeite in hun posts staken zag het topic er een stuk beter uit.
Ah, hoe dan ook; triest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het waren geen PSVers, het waren een paar Ajacieden die posts uit het verleden moesten quoten om een statement te maken..
Zin om te verlieznequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Okee, maar PSV topic wordt sowieso veel minder gepost..
Ik heb eigenlijk wel zin in JC trouwens..
Kom maar hier hoor knulquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Okee, maar PSV topic wordt sowieso veel minder gepost..
Ik heb eigenlijk wel zin in JC trouwens..
quote:
Oke. Je hebt nog een kerst UI btw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]Ik haat het als mijn team verlieznet, dan ben ik dagen niet aan te spreken vanwege het verliezn van mijn team.
Ik hoop dat PSV nooit meer zal verlieznen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]Ik haat het als mijn team verlieznet, dan ben ik dagen niet aan te spreken vanwege het verliezn van mijn team.
Ik hoop dat PSV nooit meer zal verlieznen
Alvast verlies goed praten dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
En terug ontopic; ik verwacht ook een spannende wedstrijd. Ajax speelt sowieso niet met het eerste elftal. Interesseert me verder niks wie er wint, ben vooral benieuwd naar het spel.
Uh,nee? Dat had Frank De Boer gezegd toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alvast verlies goed praten dus
Ja.. ik ben SLOWPOKE in de winter neem ik eentje met een zonnetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Je hebt nog een kerst UI btw.
Alvast verlies goed praten dus, aldus Frankquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh,nee? Dat had Frank De Boer gezegd toch?
Gaat dus ook nog wel ff duren voordat je de weg naar het stadion gevonden heb?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ja.. ik ben SLOWPOKE in de winter neem ik eentje met een zonnetje
Ja, we stellen ons 2e elftal op om ons verlies goed te maken iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alvast verlies goed praten dus, aldus Frank
Als hij op een voetbalclub zit, dan kan hij een kaartje regelen geloof ik.. Gezellig met teamgenoten naar de wedstrijd ipv alleenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaat dus ook nog wel ff duren voordat je de weg naar het stadion gevonden heb?
Past dat wel allemaal? Al die quotes van mij??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we stellen ons 2e elftal op om ons verlies goed te maken idd
Goede redenatie hou je er op na.
Ik ben een keer in het Heerenveen stadion geweest, met schoolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gaat dus ook nog wel ff duren voordat je de weg naar het stadion gevonden heb?
Ik snap niet wat je bedoelt eigenlijk, maar het zal wel weer onzin zijn. Meestal als het inhoudelijk wordt begin jij onzin uit te kramen namelijk. Geeft niks verder, maar daar ga ik m'n tijd verder niet mee verdoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Past dat wel allemaal? Al die quotes van mij??
Je zegt wel eens vker dat je iets onthoud van mij..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt eigenlijk, maar het zal wel weer onzin zijn. Meestal als het inhoudelijk wordt begin jij onzin uit te kramen namelijk. Geeft niks verder, maar daar ga ik m'n tijd verder niet mee verdoen.
Boilesen, Eriksen, Sulejmani doen sowieso niet mee. Staan normaal gesproken wel in de basisopstelling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Sulejmani ga je niet echt missen lijkt mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen, Eriksen, Sulejmani doen sowieso niet mee. Staan normaal gesproken wel in de basisopstelling.
Maar hij had toch sowieso gezegd dat we met een 2e elftal zouden gaan spelen, omdat AZ belangrijker was? Zoiets dacht ik gelezen te hebben namelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen, Eriksen, Sulejmani doen sowieso niet mee. Staan normaal gesproken wel in de basisopstelling.
Bouma staat bij PSV in de basis, dus wij spelen met G elftalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar er zit sowieso een interland ertussen, dus wat heb je aan zogenaamde rust?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij had toch sowieso gezegd dat we met een 2e elftal zouden gaan spelen, omdat AZ belangrijker was? Zoiets dacht ik gelezen te hebben namelijk.
Geen idee, het was mijn idee niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar er zit sowieso een interland ertussen, dus wat heb je aan zogenaamde rust?
Idd. Ook alvast gefeliciteerd met het kampioenschap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaan jullie het hele seizoen met een B team spelen dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd. Ook alvast gefeliciteerd met het kampioenschap!
deden we vorig jaar de 2e seizoenshelft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaan jullie het hele seizoen met een B team spelen dan?
Ja. A-team gebruiken we voor de CL.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaan jullie het hele seizoen met een B team spelen dan?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
deden we vorig jaar de 2e seizoenshelft.
Werkte prima.
Nou ja, van der Wiel en Eriksen zouden gewoon kunnen spelen alleen ze zijn pas een aantal weken in training en hebben nog maar 45 minuten gespeeld. Die gaat hij dus nog niet gebruiken. Tegen AZ waarschijnlijk ook niet, wel op de bank maar niet basis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij had toch sowieso gezegd dat we met een 2e elftal zouden gaan spelen, omdat AZ belangrijker was? Zoiets dacht ik gelezen te hebben namelijk.
Tja, hij heeft veel meer rendement dat Özbiliz en Lukoki. Die 2 gaan het sowieso niet redden denk ik. Mijn boy Sana gaat schitteren dit seizoen maar die is pas 1 dag bij de club dus die speelt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar Sulejmani ga je niet echt missen lijkt mij?
Is gewoon A selectie ja maar ik vind het niet de beste spelers die in de basis staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef Doublepain het volgende:
Je gaat toch wel met je A selectie spelen? Voor het eerst sinds jaren uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |