FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Helaas.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:50:52Het gaat niet over Miralem Sulejmani..... #AJAX reageer retweet
Wat gaat niet over sulejmani?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Helaas.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:50:52Het gaat niet over Miralem Sulejmani..... #AJAX reageer retweet
quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:26:41Vandaag heeft @MikeVerweij opvallend nieuws in de #Telegraaf over concreet bod voor speler #Ajax. Kan 4 jaar tekenen bij andere club. #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:38:28Het gaat niet over Vurnon Anita.... #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:46:25Het gaat niet over Gregory Van Der Wiel..... #AJAX reageer retweet
Ik hoop ook Janssen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef TheDutchguy het volgende:
Janssen voor 4 jaar is wel erg lang. Eriksen zou wel langer dan 4 jaar tekenen.
Denk eigenlijk en hoop janssen.
Ik denk Eriksen 40 mil United of Barca.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk Ebecilio voor 20 miljoen naar PSG
Dat is wel leuk ja, weet je nu nog meer dan wat verder niemand nog weet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist wel al paar maanden geleden dat ze voor Bocarra gingen
Nee gewoon een jeugdspeler die voor vier jaar bij NEC tekent ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk Eriksen 40 mil United of Barca.
Eriksen is het sowieso niet, die zou direct 5 jaar contract krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk Eriksen 40 mil United of Barca.
Of Civanietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten. DAt juich ik toe
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:59:26Morgen rond 06.00 uur op Telesport.nl. #Telegraaf #Ajax reageer retweet
Blessure.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef BlaBla87 het volgende:
Waar hangt die Enoh van jullie eigenlijk uit?
Die heb ik uberhaupt nog niet in de voorbereiding gezien ofwel?
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 01:04:04Het AD zat er volledig naast mbt Joris Mathijsen, @MikeVerweij verteld vandaag in de Telegraaf hoe het wél zit. #AJAX reageer retweet
Ah oke, was hem al gewoon bijna vergeten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Blessure.
Hoe staan jullie tegenover een middenveld Serero, Eriksen, Anita wanneer koning Siem (in de Boers ogen) een keer niet meedoet?
Sowieso Eriksen en Anita, andere halfspeler het liefst Schöne of Serero. Al ben ik wel benieuwd hoe de Jong het nu gaat doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Blessure.
Hoe staan jullie tegenover een middenveld Serero, Eriksen, Anita wanneer koning Siem (in de Boers ogen) een keer niet meedoet?
Wat zei het AD?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 01:04:04Het AD zat er volledig naast mbt Joris Mathijsen, @MikeVerweij verteld vandaag in de Telegraaf hoe het wél zit. #AJAX reageer retweet
Mesbilic moet blijven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef Omega het volgende:
Zal wel over özbilliz gaan. Lijkt me echt zo een speler die door de russen wordt gevolgd
En hoeveel invloed zal het vertrekken van sterkhouder vertonghen hebben op de selectie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Stiggie het volgende:
Onze jeugd is verrassend goed gebleken in de voorbereiding en zullen nog wel wat spelers bijkomen (1a2 waarvan wss een ervaren jongen, zoals bijv een mathijsen).
Dus op naar het volgende kampioenschap. Kunnen iedereen denk ik aan.
PSV is de concurrent wss van dit seizoen.
Verdedigend een aderlating maar qua voetbal zou het kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
En hoeveel invloed zal het vertrekken van sterkhouder vertonghen hebben op de selectie?
Ook als Mathijsen zou komen?
Dus jij zou zeggen dat mathijsen beter is in de opbouw?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verdedigend een aderlating maar qua voetbal zou het kunnen verbeteren.
Ajax zijnde moet weer een belgische jeugdspeler halen ala vermaelen vertonghen :;pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, ik bedoel dat Vertonghen sterk was aan de bal maar ik vond hem niet sterk in het combinatiespel wat Ajax wil,mja misschien ben ik te kritisch..want Jantje![]()
![]()
Mathijsen is in alles minder en van mij hoeft die man ook niet te komen.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:32:55GERUCHT: Pape Moussa Konaté van Macabbi Tel Aviv wellicht naar Ajax? Jordi Cruijff (Technisch Directeur) heeft dit geadviseerd. #AJAX reageer retweet
19 jaar, contract tot 2013.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:44:57Jordi Cruijff is de zoon van Johan en TD bij Macabbi Tel Aviv. Hij ziet Ajax als de perfecte volgende stap voor Pape Moussa Konaté. #AJAX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |