quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Lutte het volgende:
Pak een willekeurige post van Stuart, bestaat toch maar uit één woord!
Noem haar dan gewoon Roséquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef PatriQue89 het volgende:
En ook heeft Doortje haar andere kat al naar mijn favorietje drankje vernoemt. MALIBU
Weet even niet meer welke instantie dat is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:
Blijft u alstublieft aan de lijn.....
x20
Stichting Korrelatie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet even niet meer welke instantie dat is...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef iBenny het volgende:
Dit gesprek wordt verbroken....
Kut. Slet. Hoer. Sterf.
Gomiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
zie niet vaak vrouwen juichen om hoertjes
Ik kan het ook in het groenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
weet niet of ik nu blij moet zijn met je gejuich he
groen juchend, daar kan ik alleen maar blij mee zijnquote:
In het album 'Diertjes' niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef gomi het volgende:
[..]
groen juchend, daar kan ik alleen maar blij mee zijn
heb btw op fb gekeken maar kon een bepaalde foto niet vinden
Gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef gomi het volgende:
[..]
oh zo goed heb ik niet gekeken heb gewoon op je profiel gekeken. ga nu diertjes bekijken
je vader houdt t gewei op?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha thxM'n vader figureert ook zo leuk
Glennisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
Zangeres Glennis Grace: 'Ik herken die blik van Ranomi'
wat een aids
Grote gloeiende, wat een ego. Past d'r hoofd nog door de boord van d'r t-shirt als ze zich aankleedt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
Zangeres Glennis Grace: 'Ik herken die blik van Ranomi'
wat een aids
wat waar welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef iBenny het volgende:
Mijn nieuwe laptop volproppen met shit!
Het is ook een lekker dierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef Kally het volgende:
Eerste overstap gemaakt, sjans door het kittentje
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef Kally het volgende:
Eerste overstap gemaakt, sjans door het kittentje
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Kally het volgende:
Ik ben vanaaf dus tering saggo, gvd nooit meer de trein pffff
OV = Pure kquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Kally het volgende:
Zeg dat wel.. Net proberen te regelen voor anderhalve maand van hier naar Nijmegen, grapje gaat 160 euro + stadsdienst kosten.quote:
Oefenen op je burenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nou! Maar in Oss beginnen ze vroeg met schieten
Die jongens gaan de boel overcompenseren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Kally het volgende:
jeeeeeeeeee gelukkig wel ja! Heb het nodig, ben een beetje moe whehequote:
Omdat Nintendo dacht "ach iedereen en zijn grootmoeder heeft al een ds oplader omdat ze een oudere versie in huis hebben"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef iBenny het volgende:
Pheno, waarom zit er geen oplader bij de 3DS XL?
Was bij Bol inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
wacht, nee, ik ben in de war, ik zie het niet meer staan namelijk
Stond me bij dat hij ergens wel met oplader werd geleverd. even checken
Vanavond lekker thuis in je huispak (je hebt vast zoiets) 'aftakelen'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
jeeeeeeeeee gelukkig wel ja! Heb het nodig, ben een beetje moe whehe
niet ten opzichte van de 3ds dan, want die zijn op het scherm en de accu na hetzelfdequote:Sneller en mooier
De snellere processor maakt het mogelijk om de grafische prestaties naar een nieuw niveau te brengen. Niet alleen door de gamewerelden in 3D weer te geven, maar ook door de verbeterde texturen en het verhoogde aantal polygonen, dat deze console vloeiend op het scherm weet te zetten.
De accu was iets slechter toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet ten opzichte van de 3ds dan, want die zijn op het scherm en de accu na hetzelfde
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef Lutte het volgende:
Voor de derde keer de prijspuzzel uit de lokale krant gewonnenWeer 11,50 in de pocket
Je wordt toch zeker niet voorgetrokken als bezorgerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef Lutte het volgende:
Voor de derde keer de prijspuzzel uit de lokale krant gewonnenWeer 11,50 in de pocket
Ik doe foldertjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wordt toch zeker niet voorgetrokken als bezorger
Ik ga d´r straks heul veul liefde geven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:41 schreef Kally het volgende:
Hela, ik schiet op de trein niet, en nu op het laatste stuk gaatze mauwen haha
Zo'n hypocrietje dat ik ken is vega en loopt de ganse dag en public op FB de McD af te zeiken.. Maar ze werkt er welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef iBenny het volgende:
McDonalds afkraken en er nog voor beloond worden ook!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n hypocrietje dat ik ken is vega en loopt de ganse dag en public op FB de McD af te zeiken.. Maar ze werkt er wel__!
ja! Doe ik altijd gelijk aan als ik thuis kom, heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanavond lekker thuis in je huispak (je hebt vast zoiets) 'aftakelen'.![]()
Ik loop ook altijd in joggingpak en veel te wijd shirtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja! Doe ik altijd gelijk aan als ik thuis kom, heerlijk
Ja joh, lekker shinen en plezier hebben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd in joggingpak en veel te wijd shirtZo bezorg ik ook m'n foldertjes en ga naar m'n oma trouwens, ben niet zo lastig
Maar vanavond strak in het pak uitgaanHelaas tikt er nu wat minder leuk gezelschap aan maar /care
Verrassingselement, zij weten niet dat ik meegaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja joh, lekker shinen en plezier hebben!
Overdonderingseffect.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verrassingselement, zij weten niet dat ik meega
Ik luister en leer wel naar/van jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Overdonderingseffect.
Hele avond geen last meer van.
Klinkt goed. Al heb ik geen klagen, wordt vaak goed met advies omgegaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaduz, dat zouden meer mensen moeten doen!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Lutte het volgende:
Fml
Ik ga douchen, Ron was net geweest dus waarmm zet een raampje open, niet meer aan gedacht ik sta vrolijk te douchen terwijl ik lekker Journey lal.. Staat dat raam de hele tijd open. 1 x 0,50 meter zeker en aan de straatkant
Of course!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Do'nt stop believing!
Groot applaus?
awww, moet even nog wennen dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Poessie ging onder de bank en kwam niet meer tevoorschijn![]()
Maar nu is hij met Pat zijn mama mee, mi`jn inet werkt niet![]()
Kusjen Kally
Nou.. was bij Rene thuis... Nu is ze met mijn moeder mee naar mijn huis. De kat die we al hadden blazen en blazenquote:
oooh ok dan. Nou komt vast snel goed, zo'n kleintje accepteren ze volgens mij meestal veel sneller dan een kat van gelijke grootte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. was bij Rene thuis... Nu is ze met mijn moeder mee naar mijn huis. De kat die we al hadden blazen en blazen
Hopen dat 't snel goed komt
Ja... even acclimatiseren voor beidequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooh ok dan. Nou komt vast snel goed, zo'n kleintje accepteren ze volgens mij meestal veel sneller dan een kat van gelijke grootte.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
Yaaawn. Kom maar terug als je in de top 10 zt.
Ze is klein en lief en mauwtquote:
Hierquote:
Moet je er zelf voor zorgen? Of wordt er voor je gekookt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik eet vanavond
Het wisselt nog wel eens. Denk dat we vanavond vreemd zullen eten omdat mijn vader aan het werk isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je er zelf voor zorgen? Of wordt er voor je gekookt?
Ook lekkerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef iBenny het volgende:
Als je het over de duivel hebt.... Pistoletjes gezond, it is
Tofquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook lekker
Wij gaan aan de mini-wok zo
Lekker met mijn 2 lovely hommo's tafelen
Okee, ook lekker zo nu en danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef iBenny het volgende:
Als je het over de duivel hebt.... Pistoletjes gezond, it is
Viel best meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Het was een beetje veel voor 3 personen
[ afbeelding ]
Gewoon even flink schijten en je bent het kwijtquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon even flink schijten en je bent het kwijt![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit bij een ander in huis, dan kan ik dat sowieso al niet.
Ga gerust je gang!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
mag best, wij luisteren heus nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach morgen weer thuisquote:
vroeger was daar wel een topic over...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik post het maar even hier, om er nou een topic over te openen is ook wat overdreven, op MTV is nu Randy Jackson Presents American's best dance crew bezig met Danin de jury. Het is wel al om 10 over begonnen.
herkenbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:21 schreef Kally het volgende:
Uhh, het is niet van ga gerust je gang, ik KAN het gewoon niet
Ik heb zitten zoeken, maar ik kon het niet vinden... Misschien was dit ook wel een herhaling, geen idee, ik keek het nooit, kwam voorbij toen ik zat te zappen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
vroeger was daar wel een topic over...
Op MTV wordt alles tig keer herhaalt. Zeker in die marathonwekendenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zitten zoeken, maar ik kon het niet vinden... Misschien was dit ook wel een herhaling, geen idee, ik keek het nooit, kwam voorbij toen ik zat te zappen.
aha... Is het een beetje leuk? Ik zit naar slap gelul te kijken/luisteren op Nederland 1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sophie presenteert in de studio, tim is op locatie
Het is wel boeiendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
aha... Is het een beetje leuk? Ik zit naar slap gelul te kijken/luisteren op Nederland 1
Ik zit me vooral te ergeren aan al die onnozele opmerkingen die geplaatst worden..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
aha... Is het een beetje leuk? Ik zit naar slap gelul te kijken/luisteren op Nederland 1
Ja zag haar voorbij komen, leuk zeg!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Marleen is gewoon zo enorm leuk!
Iets anders:
Jamaicaanse sprintster met een mooi lint/strik in d'r haar. Scoort ze punten mee bij mij!
Wat?....quote:
Prachtig hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:47 schreef Lutte het volgende:
Benny is verantwoordelijk voor een maand vermaak van mij
Echt?quote:
Helleu, hoe was het?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Zo weer thuis en weer normaal internet
Ik hou er zo vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kreeg net de bevestiging binnen. Echt!
Heerlijk, echt lekker weer gehad, lekker bijgekleurd, hele aparte dingen gezien, veel bier en 2 weken bij mijn mansquote:
veel plezierquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Lutte het volgende:
Naar bed! Morgen vroeg op, foldertjes doen en 's middags naar schoonmamsSpannend
Welterustenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Lutte het volgende:
Naar bed! Morgen vroeg op, foldertjes doen en 's middags naar schoonmamsSpannend
Wat heb je gezien dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerlijk, echt lekker weer gehad, lekker bijgekleurd, hele aparte dingen gezien, veel bier en 2 weken bij mijn mans
Iets gezien dat ik nooit weer in mijn leven wil zien, maar dat ik niet had willen missen, en ik ben ontzettend vaak met mijn giechel live op de Portugese TV geweest
ik ben naar de stieren arena geweest, dat werd live uitgezonden en wij zaten recht voor de hoofd cameraquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heb je gezien dan?
En waarom op tv?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:05 schreef Lutte het volgende:
Oh dat is zo zieligquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben naar de stieren arena geweest, dat werd live uitgezonden en wij zaten recht voor de hoofd camera
ja het was ook best zielig, hoewel de stieren in Portugal er wel goed vanaf komen gelukkig. Anders was ik niet eens gegaan zelfs. Er werd wel een van de paarden van de matador gegrepen door een stier, maar ook die is er goed vanaf gekomen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is zo zielig
Maar die tv is wel leuk
Ik ga dan letterlijk zitten huilenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het was ook best zielig, hoewel de stieren in Portugal er wel goed vanaf komen gelukkig. Anders was ik niet eens gegaan zelfs. Er werd wel een van de paarden van de matador gegrepen door een stier, maar ook die is er goed vanaf gekomen.
Ja erg he? Even een windvlaag en whoem weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ravage bij dat muziekfestival. Gelukkig geen zwaargewonden of doden. Jemig. Niet te voorkomen, wat een doemscenario.
Hagelstenen zo groot als eieren. Dan ben je gezien. Bizar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja erg he? Even een windvlaag en whoem weg.
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hagelstenen zo groot als eieren. Dan ben je gezien. Bizar.
Ja, waren 150 mensen binnen, dus al met al valt het gelukkig mee.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die versiertruck gebruik ik ook altijd!
Werkt het?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die versiertruck gebruik ik ook altijd!
Oh. Dat is de moeite wel waard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Soms krijg ik een toestemmende kreun en soms een klap in mijn gezicht.
kijk wel eerst naar het formaat van je tegenstander (in het geval van die klap in je gezichtquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jup. En het is ongeveer 50/50
Bij 10 pogingen per week... Mooie opbrengst
dat is nooit verkeerdquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:49 schreef iBenny het volgende:
Altijd leuk als je geld vind waarvan je niet meer wist waar je het had neergelegd![]()
Ik blijf erbij dat je op Hugo Metsers III lijktquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef Symphonic het volgende:
Behalve live op tv staan we ook nog op een heleboel foto's op een website...
Dit paard is heel goed weggekomen. Gegrepen door de stier en behoorlijk geplet, maar gelukkig niet noemenswaardig gewond.
[ afbeelding ]
ik zit naast de linkerpaal in de bruin leren jas
nicequote:Op zondag 5 augustus 2012 10:48 schreef Lutte het volgende:
In een half uurtje m'n halve wijk gelopen, gaat steeds sneller! Nu gauw de rest
Wild schreeuwend en ongecoördineerd door de wijk rennend, een regen van foldertjes overal, armen wapperend in de lucht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
nice
Je gaat jezelf trucjes aanleren hoe je het snelst kan lopen natuurlijk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wild schreeuwend en ongecoördineerd door de wijk rennend, een regen van foldertjes overal, armen wapperend in de lucht.
Dat ga ik doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
zeggen dat de bewoners er eentje van de stapel af moeten pakken en de rest door moeten geven
quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:41 schreef Symphonic het volgende:
Behalve live op tv staan we ook nog op een heleboel foto's op een website...
Dit paard is heel goed weggekomen. Gegrepen door de stier en behoorlijk geplet, maar gelukkig niet noemenswaardig gewond.
[ afbeelding ]
ik zit naast de linkerpaal in de bruin leren jas
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten die mannen los in de arena laten en dan een paar boze stieren erbij
dat doen ze ook, ze vergeten alleen de cowards op die paarden erbij te zettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten die mannen los in de arena laten en dan een paar boze stieren erbij
Dit weet ik al.. Like 2 yearsquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef Renesite het volgende:
Hela, er staat passoa in de kast.
Okeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |