FOK! niet snappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben een van de weinige die serieus antwoord geeft, dus ik begrijp je commentaar niet?
Als man laten doen? Nah, vind ik zelf niet zo nodig. Ik vind het ook een raar idee, maar misschien overheerst dat idee juist.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Cavalinho het volgende:
Wel eens laten doen?
Ik denk dat de veel het idee raar vinden en bij voorbaat al niet willen.
Klopt. Ook echt geen behoefte aan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Cavalinho het volgende:
Wel eens laten doen?
Ik denk dat de veel het idee raar vinden en bij voorbaat al niet willen.
Simpele antwoordjes heb jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Cavalinho het volgende:
Dan kun je er eigenlijk ook niet goed over oordelen of het lekker is...
Hij heeft wel gelijk...als het nooit bij je gedaan is, hoe weet je dan dat je het niet lekker zou kunnen vinden? (mits je dus over dat idee kan heen stappen dat dat niet hoort of raar is bij mannen)quote:
Klopt. Ik denk alleen wel dat als het gaat over (hetero)mannen en 'iets met hun kontgaatje' het vaak het idee erachter is wat ze tegenhoudt (en waardoor ze de behoefte dus ws niet zullen hebben) dan dat het iets is wat echt niet plezierig zal zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Dagkaart het volgende:
Hij heeft een punt ja. maar mensen hebben wel of geen behoefte ergens aan. maar om nou alles te moeten proberen om er goed over te kunnen oordelen, nee. lijkt me dat je eerst ergens behoefte aan moet hebben om het te proberen.
Klopt, het idee is niet fijn, behoefte dus ook niet, proberen dus ook niet. Zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk alleen wel dat als het gaat over (hetero)mannen en 'iets met hun kontgaatje' het vaak het idee erachter is wat ze tegenhoudt (en waardoor ze de behoefte dus ws niet zullen hebben) dan dat het iets is wat echt niet plezierig zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, ieder zijn/haar ding natuurlijk. Ik ben het wel met je eens dat ik het ook vaak niet zo begrijp. Maar seks hoort bovenal gewoon lekker te zijn en dan moet je natuurlijk geen dingen tegen je zin gaan doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef Cavalinho het volgende:
En bij vrouwen is het ineens wel geil?
Ik begrijp daar dus echt niks van. Dat is ook met anaal gaan, bij een vrouw is dat helemaal te gek, maar owee als een heteroman gepenetreerd wil worden, dan moet hij wel homo zijn. Zo apart....
Waarom niet gewoon genieten van wat lekker voelt zonder er bij te bedenken of dat nou alleen voor heteros of alelen voor homos zou zijn weggelegd?
Gevoelige plekjes hebben geen homo of hetero label.
Maar goed ik ken zelfs homo's die vies zijn van poepgaatjes, dus ik snap ook wel dat er weerstand kan zijn.
Passief of actief?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef Sekhmet het volgende:
Meeste mannen die ik ben tegen gekomen houden er wel van
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het idee op zich vind ik niets, maar zeg nooit nooit.Dat dacht ik ook, totdat er een verdwaalde tong was tijdens standje 69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not all angels have wings.
Parttime Splackavellie :P
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Heb het nooit gedaan, maar zou er wel open voor staan als ze het wilt.
Bij mij hoeft het niet, no way dat ik een vrouw aan mijn harige zweetreet laat likken, en ik ga het echt niet scheren daar.
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Eye_of_god het volgende:
Ja, baffen/rimmen is lekker, mits hygiënisch - dus lekker fris gebadderd - en geen oerwoud van haren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |