graag gedaanquote:
Moet natuurlijk je koelkast leeg komen drinken voordat je verhuistquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag ook. Staat ook in de koelkast.
Ciderhomo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk je koelkast leeg komen drinken voordat je verhuist
Ik dacht dat dat expres wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Ow heb ik je naam achterstevoren. Nouja je had het zelf niet gezien
Cellular had ik al wel gezien!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Savannah (geloof ik) vind ik wel een lekker cidertje.
Ik weet niet welk merk ik heb. Maar ik vind de aardbeiencider ervan niet lekker. De perzikcider is heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Savannah (geloof ik) vind ik wel een lekker cidertje.
Hehe, wel toffe filmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cellular had ik al wel gezien!!
Oke. Dan laat ik de rum staan.quote:
Ja duh, want Statham.quote:
Is een appelcider, maar beter als Jilzz en die andere die je soms in de supermarkt ziet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet welk merk ik heb. Maar ik vind de aardbeiencider ervan niet lekker. De perzikcider is heerlijk
Jilzz vind ik sowieso niet ubergeweldig. Ik weet alleen dat er een zwart papiertje om de kurk zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is een appelcider, maar beter als Jilzz en die andere die je soms in de supermarkt ziet.
BEK DIcHTquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drommel ma boi. Hoeis het met de pandapunten?
Jouw probleemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, foutje. Te lui om te gaan kijken.
Nu nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw probleem
En nu eerst een jointje vouwen.
Die moet je draaien, of rollen joh, niet vouwen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw probleem
En nu eerst een jointje vouwen.
wat nu nog?quote:
origamiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die moet je draaien, of rollen joh, niet vouwen!
Het is al 0.12, jeetje wat ergquote:
Ja man oogjes dicht en snaveltje toe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al 0.12, jeetje wat erg
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man oogjes dicht en snaveltje toe.
quote:
Nixquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker gesquat, straks nog even de hond uitlaten en boodschappen doen. Man man man wat een dag. Ik heb lekker lopen lezen en heb een nieuw PR op mn calf raises, wat goed van mij he!![]()
![]()
Morgen lekker boodschappen doen, wat zal ik eens gaan koken!? Oja en nog even met mijn ouders geskyped, was suppergezellig![]()
![]()
![]()
Wat hebben jullie vandaag allemaal voor leuke dingetjes beleefd?
Ook ik heb heb keihard gezweet in de sportschoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker gesquat, straks nog even de hond uitlaten en boodschappen doen. Man man man wat een dag. Ik heb lekker lopen lezen en heb een nieuw PR op mn calf raises, wat goed van mij he!![]()
![]()
Morgen lekker boodschappen doen, wat zal ik eens gaan koken!? Oja en nog even met mijn ouders geskyped, was suppergezellig![]()
![]()
![]()
2 weken met een gram.. nooitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
Laatst weer een keer wat gehaald, maar men wat heb je weinig nodig alj je echt practisch nooit meer rookt. Laatste keer was denk ik een jaar geleden. Maar ik kon een joint die minder gevuld was dan toen ik het nog veel blowde gewoon echt niet wegkrijgen, heb hem in 3x op moeten roken. (lees 3 dagen). Dik 2 weken met een gram gedaan zo. En nu weer een tijdje niet wel ideaal dat er niet meer tegen kunnen
Het sarcasme druipt er gewoon van af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we sparren in de ring dan batty?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is dat omdat ik geen hond heb?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er gewoon van af.
Zomerregeling, ik zou eens kijken of kickboksen nog doorgaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we sparren in de ring dan batty?
Heloef lijpe modderfokker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er gewoon van af.
Zeg dan gewoon dat je niet durftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zomerregeling, ik zou eens kijken of kickboksen nog doorgaat
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat omdat ik geen hond heb?
Jij squat niet eens ectoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet durft
Niet nodig mietjequote:
Lekker wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef lijpe modderfokker.
Hoe was het, zo zonder FOK!?
Oja, je deed het al 15 jaar he en natuurlijk een hooliganverledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet nodig mietje
Heb maar 1 hooguit 2 minuten nodig met je in een ring voordat je gaat huilen dat je klaar bent
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oja, je deed het al 15 jaar he en natuurlijk een hooliganverleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Zit al 12 jaar op hocky en ballet
Wanneer ga je Europa onveilig maken met je nieuw verkregen hosselkunsten?quote:
Is hetzelfdequote:
Zondag, ik ben toe aan vakantie. Lekker niks doen, behalve zuipen dan he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ga je Europa onveilig maken met je nieuw verkregen hosselkunsten?
auw, op de puntjes van je tenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde
Ik kan op de puntjes van mijn tenen staan, jij kan niet eens de salsa doen
En neuken tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zondag, ik ben toe aan vakantie. Lekker niks doen, behalve zuipen dan he.
Het word me geleerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde
Teveel moeite.quote:
Je zou mij eens moeten zien gaan in mijn tutuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
auw, op de puntjes van je tenen
Zul je aan me denken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zondag, ik ben toe aan vakantie. Lekker niks doen, behalve zuipen dan he.
Door flipsels?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het word me geleerd[ afbeelding ]
Oeh kan jij mij de salsa leren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde
Wel een roze toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien gaan in mijn tutu
Flikker op man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door flipsels?
Niet geloven hoor, zij kan alleen maar hakken
Nee, iemand met een betere kontquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door flipsels?
Niet geloven hoor, zij kan alleen maar hakken
Tuurlijkquote:
Kan je dat al niet eens?quote:
Krijg je nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, waar blijft die foto met je gouden tand trouwens
Nee, goud met tierlantijntjesquote:
Ik vind goud lelijkquote:
Ja maar ik schrok er zelf van manquote:
Roze niet danquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok er zelf van man
Moest echt bijna huilen
Tuurlijk lieverd.quote:
Roze is mooi. Voor vrouwen en homo'squote:
Wil je nu zeggen dat ik gay ben ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roze is mooi. Voor vrouwen en homo's
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok er zelf van man
Moest echt bijna huilen
Ik zweer hetquote:
Ah menn stuur even dan kan ik lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zweer het
Foute gouden schakelketting
Petje scheef op mijn hoofd, haar op mijn hoofd
Timberland schoenen
the horror
Nee hoor. Ik zeg niks. Maar tutu's horen gewoon rozequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik gay ben ja?
Ik neem hem wel mee als ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah menn stuur even dan kan ik lachen
Niet bij mijn getto voorstelling van de notenkraker die ik moest doen 2jaar terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg niks. Maar tutu's horen gewoon roze
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet bij mijn getto voorstelling van de notenkraker die ik moest doen 2jaar terug
Ik ga er hard over nadenken of ik hem ga scannen of niet want wat ik toen blijkbaar heel stoer vond is nu echt zwaar kansloosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, ik beloof op mijn master blaster dat ik hem niet verspreid of aan andere mensen laat zien
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik weet serieus niet of je dit meent of niet
Te laat. Ik zag het voor me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem het maar niet al te serieus
Hoe dan, je kent mij niet eensquote:
Ik ben goed in mensen verzinnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan, je kent mij niet eens
Uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben goed in mensen verzinnen
Lange slungel, witte grote voeten, zwart glimmende legging, gouden tutu met goud balletpakje eronder, met van die zwarte graffiti letters erop beschreven, en dan een geschoren hoofd, 6mm ong, met flaporenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhu
Hoe zie je het voor je dan
Ik ben niet lang iigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lange slungel, witte grote voeten, zwart glimmende legging, gouden tutu met goud balletpakje eronder, met van die zwarte graffiti letters erop beschreven, en dan een geschoren hoofd, 6mm ong, met flaporen
ik zei dat ik goed was in mensen verzinnen. Ik zei niet dat ze erop lekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet lang iig
6mm klopt ook niet en de flaporen ook niet
Heb verder ook niet op ballet gezeten
Nee je inschattingsvermogen is niet echt correct
Ja zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei dat ik goed was in mensen verzinnen. Ik zei niet dat ze erop leken
Retro is in manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga er hard over nadenken of ik hem ga scannen of niet want wat ik toen blijkbaar heel stoer vond is nu echt zwaar kansloos
En toch zag ik het dus voor me.quote:
Hipster noemen we dat.quote:
Ja maar zo kan ik jou mij ook naakt voorstellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch zag ik het dus voor me.
have fun.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik jou mij ook naakt voorstellen
Met die foto's in je fobo helpt het al een stuk makkelijkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true true, maar wie zegt dat ik niet een of andere dikke, zwetende, behaarde 65+er ben, die zich voordoet als een of andere chick nadat hij dr foto's van een of andere social media site heeft geplukt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met die foto's in je fobo helpt het al een stuk makkelijker
Pak dan betere foto'squote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true true, maar wie zegt dat ik niet een of andere dikke, zwetende, behaarde 65+er ben, die zich voordoet als een of andere chick nadat hij dr foto's van een of andere social media site heeft geplukt?
Ik heb je fb net gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true true, maar wie zegt dat ik niet een of andere dikke, zwetende, behaarde 65+er ben, die zich voordoet als een of andere chick nadat hij dr foto's van een of andere social media site heeft geplukt?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
My love for you is taintedmooi nrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
je moet het wel 'echt' houden he?quote:
Het is dat mensen me op de cam hebben gezien maar iedereen dacht dat mijn fotoboek een hoax wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet het wel 'echt' houden he?
die ook door mij gerund word natuurlijk, je moet je act goed in elkaar zetten.quote:
Uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ook door mij gerund word natuurlijk, je moet je act goed in elkaar zetten.
behaard wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is dat mensen me op de cam hebben gezien maar iedereen dacht dat mijn fotoboek een hoax was
Het is niet voor niks dat mijn personage geen hyves heeftquote:
Daar had ik er weer 23 van, dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat mijn personage geen hyves heeft
Neen, daar word ik dan straks aangegeven dat ik de foto's heb gestolen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar had ik er weer 23 van, dus dat zegt niks
Je bent het verder wel maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neen, daar word ik dan straks aangegeven dat ik de foto's heb gestolen.
het is mijn kleindochter?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent het verder wel maar dat maakt niet uit
Uhu en ik ben familie van Barack Obamaquote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhu en ik ben familie van Barack Obama
Verder ben ik blank hoorquote:
Ja, Barack ook bijna.quote:
Ja maar ik ben echt echt blankquote:
soms vind ik die muziek best mooi.. ligt aan mn stemming. Maar ik ben meer van Tina Turner, Elvis, Guns n Roses, Etta James, Slash&Miles Kennedy and stuffquote:
Blanker dan mij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben echt echt blank
Ik ben Iers dus ik denk van wel jaquote:
Onmogelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben Iers dus ik denk van wel ja
Hoeveel wil je weddenquote:
gastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven is wel redelijk blank ja, mn kwakjes lijken bruin op die huid van hem
Als jij mijn fb hebt gezien, wil je hier niet op weddenquote:
Kom maar op hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij mijn fb hebt gezien, wil je hier niet op wedden
geef een foto van je beenquote:
Ik heb geen eens een foto van mijn been, wel een foto van mijn voet van vorige week dat verbrand was na een dagje strandquote:
ik kom niet op het strand omdat ik weet dat ik knoeprood naar huis gaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een foto van mijn been, wel een foto van mijn voet van vorige week dat verbrand was na een dagje strand
Ja ik dus ook, en ik heb mij dus niet goed ingesmeerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom niet op het strand omdat ik weet dat ik knoeprood naar huis ga
behandeld met yoghurt en komkommer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, en ik heb mij dus niet goed ingesmeerd
Azijn en aftersunquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
behandeld met yoghurt en komkommer?
Even fappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Azijn en aftersun
[ afbeelding ]
Ah, nee dat werkt niet bij mij.. aftersun brand door lijkt wel..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Azijn en aftersun
[ afbeelding ]
Azijn hielp wel met de pijn als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, nee dat werkt niet bij mij.. aftersun brand door lijkt wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
komkommer en yoghurt trekken de brand eruit, gelijk een stuk minder rood nadat je je er even mee hebt ondergekwaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Azijn hielp wel met de pijn als ik eerlijk ben
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zet je zonnebril maar vast op.
We zouden naast elkaar kunnen lopen en dan zou 1 van ons niet eens opvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
reflectie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zouden naast elkaar kunnen lopen en dan zou 1 van ons niet eens opvallen
ja zoietsquote:
Jij had wat anders in gedachten?quote:
Ik heb vieze gedachtes altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij had wat anders in gedachten?
quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:
Aan jou sowieso tochquote:
Niks. Je bent een man. Denk ik. Of je hebt gewoon lelijke voeten voor een chick..quote:
Ben gewoon man jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks. Je bent een man. Denk ik. Of je hebt gewoon lelijke voeten voor een chick..
Ja, aan het water zitten is levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben zo maf te gaan zeevissen op het strand terwijl ik ook zo'n witte ben, nu begint het weer licht te worden maar was lekker knalrood en gek worden van de jeuk
Op m'n arm allemaal blaasjes en had me met factor 50 ingesmeerd.
ik heb standaard 50 of 60 en ga altijd in de schaduw zitten.. Het schijnt dat die P20 geweldig moet zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ach heb er gelukkig maar 1 dag echt last van gehad, alleen heb ik nu nog blaasjes op mn arm zitten.
Factor 50 helpt dus al een stuk beter dan factor 28
Er was daar geen schaduw, ben uit ellende maar in de auto gaan zitten na een tijdje, en dat is fijn in de brandende zonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb standaard 50 of 60 en ga altijd in de schaduw zitten.. Het schijnt dat die P20 geweldig moet zijn
Nee, dat is meestal aan een strand niet, daarom ga ik nooit naar het strandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Er was daar geen schaduw, ben uit ellende maar in de auto gaan zitten na een tijdje, en dat is fijn in de brandende zon
Je kan dan beter een natte doek over je heenleggenquote:
Maar strand en water is wel leuk, dus soms moet het even. 's Avonds goed verdoven met bier en hopen dat het daarna wat minder isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat is meestal aan een strand niet, daarom ga ik nooit naar het strand
Trekt wel weer extra vocht uit je huid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan dan beter een natte doek over je heenleggen
te weinig vocht in je huid, of een verbrande huid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar strand en water is wel leuk, dus soms moet het even. 's Avonds goed verdoven met bier en hopen dat het daarna wat minder is
Douchen is dan ook zo'n hel, daar droogt je huid nog meer van uit.
[..]
Trekt wel weer extra vocht uit je huid.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik douche dan altijd met ijskoud water..
Bikkel enzoquote:
Verbrande huid, dan is ie dus al vrij droog en water trekt water aan en dan raakt je huid dus nog droger (dacht ik). Doordat je lichaam wat vettig (hydrofoob) is en water in de doek water (hydrofiel) trekt die doek nog extra vocht uit je huid. Zoiets dacht ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
te weinig vocht in je huid, of een verbrande huid?
Slecht voor mn oude hartquote:
Ik bedoelde erop leggen voor je verbrandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verbrande huid, dan is ie dus al vrij droog en water trekt water aan en dan raakt je huid dus nog droger (dacht ik). Doordat je lichaam wat vettig (hydrofoob) is en water in de doek water (hydrofiel) trekt die doek nog extra vocht uit je huid. Zoiets dacht ik.
nee, eerlijk geruildquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je hebt het hart gestolen van een bejaarde?
En koud ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
Die ijsbaden bij zwembaden zijn altijd wel leuk.
Wat voor een demonische krachten heb je daar in ruil voor gekregen dan?quote:
Slechts een beetjequote:
De kracht om uren over de bank te hangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat voor een demonische krachten heb je daar in ruil voor gekregen dan?
Over de bank hangen lijkt me niet echt prettig, maar lekker bank hangen is wel prettigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De kracht om uren over de bank te hangen.
Ik neem mijn hele bank in beslag als ik het goed doe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Over de bank hangen lijkt me niet echt prettig, maar lekker bank hangen is wel prettig
Hoekbank hier, dus dat red ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik neem mijn hele bank in beslag als ik het goed doe.![]()
En dan met wat geluk kan Varken er ook nog bij
Ik een 3,5-zits en een fauteuil.. Dus de bank is voor mij, visite mag de stoel gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoekbank hier, dus dat red ik niet
Ik heb een bank die graag een 2persoons bed wil zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik een 3,5-zits en een fauteuil.. Dus de bank is voor mij, visite mag de stoel gebruiken.
Zit die stoel wel een beetje oké dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik een 3,5-zits en een fauteuil.. Dus de bank is voor mij, visite mag de stoel gebruiken.
kan je ook prima overheen hangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit die stoel wel een beetje oké dan?
slaapbank?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb een bank die graag een 2persoons bed wil zijn
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze vindt het niet leuk als je haar zo noemt
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel lollig
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel lollig
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
aftersun met aloe veraquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, nee dat werkt niet bij mij.. aftersun brand door lijkt wel..
quote:
Kut, weer geen darwin awardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Skv het volgende:
Moggol. Ik leef weer na mijn avontuurtje van gisteren.
Heeft me een topdag gegeven van 9 uur 's ochtends tot 20.00.quote:
Oh, jij was dat heldere licht dat ritalin slikte terwijl ie geen ahdh heeft, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeft me een topdag gegeven van 9 uur 's ochtends tot 20.00.. Godsamme, met mn speedkop op werk. Natuurlijk kwam er vanaf 10 u een collega recht tegenover me zitten.
.
Concerta.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij was dat heldere licht dat ritalin slikte terwijl ie geen ahdh heeft, toch?
Werkzame stof wel, afgifte niet.quote:
Waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Werkzame stof wel, afgifte niet.
Het is net iets stompzinniger nog.
Maar heb je het werk nu af?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeft me een topdag gegeven van 9 uur 's ochtends tot 20.00.. Godsamme, met mn speedkop op werk. Natuurlijk kwam er vanaf 10 u een collega recht tegenover me zitten.
.
Ik wilde zien of ik Darwin award zou kunnen winnen. Hopeloos gefaald.quote:
Nee, ik heb de hele dag als een idioot zitten malen en kon me nergens op concentreren.quote:
Wat is een darwin award?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wilde zien of ik Darwin award zou kunnen winnen. Hopeloos gefaald.
Nah, had van verschillende mensen goede verhalen gehoord over verbetering in concentratie (ook niet-ADHD-ers) en dat had ik écht even nodig. Ging niet. Fail.
Naja, lijkt me dat je het niet snel weer zult doen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag als een idioot zitten malen en kon me nergens op concentreren.
Dacht je ook dat je dood ging?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag als een idioot zitten malen en kon me nergens op concentreren.
Nee. Ik had het idee dat ik xtc op had, maar dan zonder het euforische gevoel. En met misselijkheid en koppijn en steeds terugkomende rushes.quote:
Ik heb de rest weggetyft idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, lijkt me dat je het niet snel weer zult doen dan
Weet je hoeveel drukke kindertjes daar profijt van gehad zouden hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik had het idee dat ik xtc op had, maar dan zonder het euforische gevoel. En met misselijkheid en koppijn en steeds terugkomende rushes.![]()
Episch spul.
[..]
Ik heb de rest weggetyft idd.
Ik zie Skv ze nu weer uit de prullenbak halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
dat is zo'n 4 euro per pil, op een feestje zo'n 15
Conserta heeft 12 uur lang continue afgave. Ook kan je ze makkelijker meenemen naar feesten ed als zijnde medicijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Skv het volgende:
15 euro voor een pilltje concerta?
xtc kost 4.
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie Skv ze nu weer uit de prullenbak halen
Jij bent slecht voor Skv's gezondheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Conserta heeft 12 uur lang continue afgave. Ook kan je ze makkelijker meenemen naar feesten ed als zijnde medicijn.
Ik gebruik ze niet meer hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent slecht voor Skv's gezondheid
Onzin, enkel goed voor zijn portemonneequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent slecht voor Skv's gezondheid
Dat ding is al zo leeg als wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onzin, enkel goed voor zijn portemonnee
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Spirit, suikersnoepje, dropje, liefje
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Spirit, suikersnoepje, dropje, liefje
Datingsite-ervaringen #222: Your love life is DOA...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Is de datingsiteervaringentopic opgeheven of zijn jullie gewoon verhuisd omdat het behang en dergelijke hier mooier is?
We posten overal waar we kunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Is de datingsiteervaringentopic opgeheven of zijn jullie gewoon verhuisd omdat het behang en dergelijke hier mooier is?
Stingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wilde haar ermee irriteren, maar ik ben niet geslaagd geloof ik
Je gaat gewoon vreemdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Kwam je ff goed mee weg, volgende keer gewoon in DM hosselen ipv openbaar. Misschien kick je op ruzies en drama. In dat geval ben je op de goede weg bezig...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je je seriousness level even een paar tandjes lager moet doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kwam je ff goed mee weg, volgende keer gewoon in DM hosselen ipv openbaar. Misschien kick je op ruzies en drama. In dat geval ben je op de goede weg bezig...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kwam je ff goed mee weg, volgende keer gewoon in DM hosselen ipv openbaar. Misschien kick je op ruzies en drama. In dat geval ben je op de goede weg bezig...
Ik ben kei serieus en dat blijf ik ook!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je je seriousness level even een paar tandjes lager moet doen
Of jij de jouwe als je niet doorhad dat ik niet serieus aan het posten benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je je seriousness level even een paar tandjes lager moet doen
Ohquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben kei serieus en dat blijf ik ook!!
Het nadeel van iemand niet kennenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Of jij de jouwe als je niet doorhad dat ik niet serieus aan het posten ben
Hou vol!! Ooit zal hij zwichten voor je en een gehoorzaam trouw mannetje worden. Ooit he...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben kei serieus en dat blijf ik ook!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hou vol!! Ooit zal hij zwichten voor je en een gehoorzaam trouw mannetje worden. Ooit he...
Hij probeert... en hij...quote:
Welk station?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkoop je kontje achter het station
Verkoop je pilletjes! Of slik er 1 en verkoop je kontje. Daar voel je dan niks meer van totdat het pilletje is uitgewerkt.quote:
Ik normaal ook niet, maar gisteren heb ik mn eerste huur overgemaakt en nu heb ik geen geld meer om een verhuiskarretje te huren en mn spullen over te verhuizen. Episch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Verkoop je pilletjes! Of slik er 1 en verkoop je kontje. Daar voel je dan niks meer van totdat het pilletje is uitgewerkt.
1 groot voordeel is wel dat het poepen makkelijkerder gaat...
En nee... zelf geen ervaring mee. Geef niet zoveel om het ontbreken van geld.
Zorg nu maar eerst dat je 1 van de twee bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef STING het volgende:
Nog een groot verschil tussen gehoorzaam en trouw
Oh? Ben je al een van de twee dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg nu maar eerst dat je 1 van de twee bent
Dat mag niet volgens mij. Is alleen op recept te krijgen toch?quote:
Overal op de interwebz te bestellen en het is geen drugs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens mij. Is alleen op recept te krijgen toch?
Ok, dan is het geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Overal op de interwebz te bestellen en het is geen drugs.
Het is wel drugs en alleen op recept te krijgen in Nederlandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Overal op de interwebz te bestellen en het is geen drugs.
Daar had ik het ook over, maar in relatie tot jouquote:
Het is een medicijn en alleen op recept verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel drugs en alleen op recept te krijgen in Nederland
Natuurlijk in relatie tot mij. Maar dat heeft niets met mijn relatie tot jou te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
Daar had ik het ook over, maar in relatie tot jou
Trouw en/of gehoorzaam is meestal in relatie tot een ander persoon
Noem je Skv nu een droplul?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is een medicijn en alleen op recept verkrijgbaar.
Sterker nog heb je striktere voorwaarden voor. Al kan je het vast wel zogenaamd "via internet bestellen" van een of andere droplul waar je niet van weet wat er in zit
Idd, is nog wat mild na gisterenquote:
Dat is zeker een stuk milder dan wat ik daar echt van vind..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, is nog wat mild na gisteren.
Vind je, It takes two to tangoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk in relatie tot mij. Maar dat heeft niets met mijn relatie tot jou te maken
Jij kan de tango heul nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Vind je, It takes two to tango
Maar terug naar de kern, ik was heul niet ontrouw
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, is nog wat mild na gisteren.
kusjekroel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is zeker een stuk milder dan wat ik daar echt van vind..
Good to knowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee
Maar ik kan wel heel goed volgendus als jij het nou eens kon
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef STING het volgende:
Good to knowMaar dan zijn er vast ook wel andere dingen naast de tango waar je dat goed kan
Als iemand het terecht gebruikt dan heeft hij het iig voorgeschreven gekregen door een arts en krijgt diegene het vergoed.. En dat ligt maar net aan de indicatie en welke verzekering je hebt. Dan heb jij blijkbaar pech gehad of moet je zelf dat bonnetje opsturen lijkt me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
kusjekroel.
Heb er ook bijgezet dat je het niet verkeerd moet gebruiken. Dit spul wordt alleen niet vergoed door de verzekering, dus dacht iemand er blij mee te kunnen maken.
Niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Als iemand het terecht gebruikt dan heeft hij het iig voorgeschreven gekregen door een arts en krijgt diegene het vergoed.. En dat ligt maar net aan de indicatie en welke verzekering je hebt. Dan heb jij blijkbaar pech gehad of moet je zelf dat bonnetje opsturen lijkt me.
Correctie heet jouw verzekeringsmaatschappij er met jouw pakket voor gekozen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet.
Ritalin wordt vergoed door de verzekering maar Concerta niet. Ritalin moet om de 4 uur ingenomen worden (3 pillen per dag), Concerta maar één keer (vertraagde afgifte). Omdat Concerta duurder is maar dezelfde werking heeft hebben de verzekeringsmaatschappijen er voor gekozen om dit niet te vergoeden, omdat het enige voordeel de handzaamheid in gebruik is.
Voor zover ik weet vergoed bijna geen enkele verzekering in Nederland het omdat het alleen gebruiksvoordelen heeft en qua werking precies hetzelfde is als de goedkopere ritalin. Anyway, ik heb het alsnog weggeflikkerd (gesloten container dat er niet een kind mee vandoor gaat als snoep).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Correctie heet jouw verzekeringsmaatschappij er met jouw pakket voor gekozen..Slimpie
Hmz meestal moet je oude medicijnen inleveren bij de apotheek. Maar goed dat je het gewoon weg hebt gedaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor zover ik weet vergoed bijna geen enkele verzekering in Nederland het omdat het alleen gebruiksvoordelen heeft en qua werking precies hetzelfde is als de goedkopere ritalin. Anyway, ik heb het alsnog weggeflikkerd (gesloten container dat er niet een kind mee vandoor gaat als snoep).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |