graag gedaanquote:
Moet natuurlijk je koelkast leeg komen drinken voordat je verhuistquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag ook. Staat ook in de koelkast.
Ciderhomo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk je koelkast leeg komen drinken voordat je verhuist
Ik dacht dat dat expres wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
Ow heb ik je naam achterstevoren. Nouja je had het zelf niet gezien
Cellular had ik al wel gezien!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Savannah (geloof ik) vind ik wel een lekker cidertje.
Ik weet niet welk merk ik heb. Maar ik vind de aardbeiencider ervan niet lekker. De perzikcider is heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Savannah (geloof ik) vind ik wel een lekker cidertje.
Hehe, wel toffe filmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cellular had ik al wel gezien!!
Oke. Dan laat ik de rum staan.quote:
Ja duh, want Statham.quote:
Is een appelcider, maar beter als Jilzz en die andere die je soms in de supermarkt ziet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet welk merk ik heb. Maar ik vind de aardbeiencider ervan niet lekker. De perzikcider is heerlijk
Jilzz vind ik sowieso niet ubergeweldig. Ik weet alleen dat er een zwart papiertje om de kurk zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is een appelcider, maar beter als Jilzz en die andere die je soms in de supermarkt ziet.
BEK DIcHTquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drommel ma boi. Hoeis het met de pandapunten?
Jouw probleemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, foutje. Te lui om te gaan kijken.
Nu nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw probleem
En nu eerst een jointje vouwen.
Die moet je draaien, of rollen joh, niet vouwen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw probleem
En nu eerst een jointje vouwen.
wat nu nog?quote:
origamiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die moet je draaien, of rollen joh, niet vouwen!
Het is al 0.12, jeetje wat ergquote:
Ja man oogjes dicht en snaveltje toe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al 0.12, jeetje wat erg
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man oogjes dicht en snaveltje toe.
quote:
Nixquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker gesquat, straks nog even de hond uitlaten en boodschappen doen. Man man man wat een dag. Ik heb lekker lopen lezen en heb een nieuw PR op mn calf raises, wat goed van mij he!![]()
![]()
Morgen lekker boodschappen doen, wat zal ik eens gaan koken!? Oja en nog even met mijn ouders geskyped, was suppergezellig![]()
![]()
![]()
Wat hebben jullie vandaag allemaal voor leuke dingetjes beleefd?
Ook ik heb heb keihard gezweet in de sportschoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker gesquat, straks nog even de hond uitlaten en boodschappen doen. Man man man wat een dag. Ik heb lekker lopen lezen en heb een nieuw PR op mn calf raises, wat goed van mij he!![]()
![]()
Morgen lekker boodschappen doen, wat zal ik eens gaan koken!? Oja en nog even met mijn ouders geskyped, was suppergezellig![]()
![]()
![]()
2 weken met een gram.. nooitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
Laatst weer een keer wat gehaald, maar men wat heb je weinig nodig alj je echt practisch nooit meer rookt. Laatste keer was denk ik een jaar geleden. Maar ik kon een joint die minder gevuld was dan toen ik het nog veel blowde gewoon echt niet wegkrijgen, heb hem in 3x op moeten roken. (lees 3 dagen). Dik 2 weken met een gram gedaan zo. En nu weer een tijdje niet wel ideaal dat er niet meer tegen kunnen
Het sarcasme druipt er gewoon van af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we sparren in de ring dan batty?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is dat omdat ik geen hond heb?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er gewoon van af.
Zomerregeling, ik zou eens kijken of kickboksen nog doorgaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we sparren in de ring dan batty?
Heloef lijpe modderfokker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er gewoon van af.
Zeg dan gewoon dat je niet durftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zomerregeling, ik zou eens kijken of kickboksen nog doorgaat
Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat omdat ik geen hond heb?
Jij squat niet eens ectoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet durft
Niet nodig mietjequote:
Lekker wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef lijpe modderfokker.
Hoe was het, zo zonder FOK!?
Oja, je deed het al 15 jaar he en natuurlijk een hooliganverledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet nodig mietje
Heb maar 1 hooguit 2 minuten nodig met je in een ring voordat je gaat huilen dat je klaar bent
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oja, je deed het al 15 jaar he en natuurlijk een hooliganverleden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Zit al 12 jaar op hocky en ballet
Wanneer ga je Europa onveilig maken met je nieuw verkregen hosselkunsten?quote:
Is hetzelfdequote:
Zondag, ik ben toe aan vakantie. Lekker niks doen, behalve zuipen dan he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ga je Europa onveilig maken met je nieuw verkregen hosselkunsten?
auw, op de puntjes van je tenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde
Ik kan op de puntjes van mijn tenen staan, jij kan niet eens de salsa doen
En neuken tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zondag, ik ben toe aan vakantie. Lekker niks doen, behalve zuipen dan he.
Het word me geleerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde
Teveel moeite.quote:
Je zou mij eens moeten zien gaan in mijn tutuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
auw, op de puntjes van je tenen
Zul je aan me denken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zondag, ik ben toe aan vakantie. Lekker niks doen, behalve zuipen dan he.
Door flipsels?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het word me geleerd[ afbeelding ]
Oeh kan jij mij de salsa leren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hetzelfde
Wel een roze toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien gaan in mijn tutu
Flikker op man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door flipsels?
Niet geloven hoor, zij kan alleen maar hakken
Nee, iemand met een betere kontquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door flipsels?
Niet geloven hoor, zij kan alleen maar hakken
Tuurlijkquote:
Kan je dat al niet eens?quote:
Krijg je nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, waar blijft die foto met je gouden tand trouwens
Nee, goud met tierlantijntjesquote:
Ik vind goud lelijkquote:
Ja maar ik schrok er zelf van manquote:
Roze niet danquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok er zelf van man
Moest echt bijna huilen
Tuurlijk lieverd.quote:
Roze is mooi. Voor vrouwen en homo'squote:
Wil je nu zeggen dat ik gay ben ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roze is mooi. Voor vrouwen en homo's
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok er zelf van man
Moest echt bijna huilen
Ik zweer hetquote:
Ah menn stuur even dan kan ik lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zweer het
Foute gouden schakelketting
Petje scheef op mijn hoofd, haar op mijn hoofd
Timberland schoenen
the horror
Nee hoor. Ik zeg niks. Maar tutu's horen gewoon rozequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik gay ben ja?
Ik neem hem wel mee als ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah menn stuur even dan kan ik lachen
Niet bij mijn getto voorstelling van de notenkraker die ik moest doen 2jaar terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg niks. Maar tutu's horen gewoon roze
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet bij mijn getto voorstelling van de notenkraker die ik moest doen 2jaar terug
Ik ga er hard over nadenken of ik hem ga scannen of niet want wat ik toen blijkbaar heel stoer vond is nu echt zwaar kansloosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, ik beloof op mijn master blaster dat ik hem niet verspreid of aan andere mensen laat zien
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik weet serieus niet of je dit meent of niet
Te laat. Ik zag het voor me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem het maar niet al te serieus
Hoe dan, je kent mij niet eensquote:
Ik ben goed in mensen verzinnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan, je kent mij niet eens
Uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben goed in mensen verzinnen
Lange slungel, witte grote voeten, zwart glimmende legging, gouden tutu met goud balletpakje eronder, met van die zwarte graffiti letters erop beschreven, en dan een geschoren hoofd, 6mm ong, met flaporenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uhu
Hoe zie je het voor je dan
Ik ben niet lang iigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lange slungel, witte grote voeten, zwart glimmende legging, gouden tutu met goud balletpakje eronder, met van die zwarte graffiti letters erop beschreven, en dan een geschoren hoofd, 6mm ong, met flaporen
ik zei dat ik goed was in mensen verzinnen. Ik zei niet dat ze erop lekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet lang iig
6mm klopt ook niet en de flaporen ook niet
Heb verder ook niet op ballet gezeten
Nee je inschattingsvermogen is niet echt correct
Ja zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei dat ik goed was in mensen verzinnen. Ik zei niet dat ze erop leken
Retro is in manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga er hard over nadenken of ik hem ga scannen of niet want wat ik toen blijkbaar heel stoer vond is nu echt zwaar kansloos
En toch zag ik het dus voor me.quote:
Hipster noemen we dat.quote:
Ja maar zo kan ik jou mij ook naakt voorstellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch zag ik het dus voor me.
have fun.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik jou mij ook naakt voorstellen
Met die foto's in je fobo helpt het al een stuk makkelijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |