abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115864131
'Verlamde' is een fout qua titel.
TT dient anders te zijn dus.

De link:

Verlamde
pi_115864988
Gehandicapte Brit mag niet sterven

Was al een topic over.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:15:18 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115900068
Hoi mods,

Sinds enkele weken probeer ik het Badr Hari topic te volgen. Dit volg ik bewust in NWS, omdat ik niets met SHO heb.

Het topic valt echter niet normaal te volgen. Er is voortdurend een zouzou, die weigert bronnen te geven en zelfs zegt dat ze niet kan copy pasten, ondanks dat haar dat meerdere malen is aangegeven.
Het is overduidelijk dat deze zouzou dat niet wil. En dat ze niet meer welkom is in SHO, is toch niet onze zaak?
Wat het extra vervelend maakt, is dat er voortdurend op haar ingegaan wordt, meestal met steken onder water en sarcasme dat zouzou toch niet begrijpt. Ik denk dan ook dat de posters in dat topic het stiekem wel leuk vinden.

Ik vind het niet leuk, en ik vind er niks aan. Ik probeer gewoon de feiten en bewijzen tot nu toe over Hari te volgen, en ik begrijp niet waarom er niet ingegrepen wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Robijn48 op 23-08-2012 11:22:06 ]
Leef en Laten Leven
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 12:34:49 #130
137949 Disana
pi_115902838
Ik volg dat topic allang niet meer, en vind het onbegrijpelijk dat iemand maar door en door mag gaan met het onleesbaar maken ervan.
pi_115903743
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:34 schreef Disana het volgende:
dat topic
Deze topicje.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:22:31 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115904425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:34 schreef Disana het volgende:
Ik volg dat topic allang niet meer, en vind het onbegrijpelijk dat iemand maar door en door mag gaan met het onleesbaar maken ervan.
Zouzou is even geband, dus je kan rustig weer terugkomen ;)
Leef en Laten Leven
pi_115904482
oh gelukkig, dank mods / admins, ik werd echt gestoord van dat mens, complete topics gezouzoud.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115904565
Het waren zware tijden ja.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:31:47 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115904724
Je hebt zelf niet het gevoel van mosterd na de maaltijd, paddy, nu yvonne al actie heeft ondernomen in dat Badr-topic?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115904764
Volgens mij kan dat topic zo prima open blijven.
pi_115904788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef paddy het volgende:
Jullie zijn drukker met elkaar dan met het topic

Ik ga hem sluiten en een nieuw topic maken.

Elke reactie over een user/tegen een user op persoonlijk vlak is gewoon weg in het nieuwe topic, ook al is het maar 1 zin in tien alinea's. Voor de SC weten waar jullie moeten zijn.
Net nu er rust was. :') Chapeau! De gouden eikel van de maand award heeft weer een nominatie.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:35:13 #138
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115904850
Ehm. Toen er een mod nodig was was er niemand, en nu het opgelost is wordt het topic gesloten. Beetje raar.
Leef en Laten Leven
pi_115904898
inderdaad mosterd na de maaltijd. Zeker omdat dit deel van de reeks alweer bijna vol was. Volgende deel fris beginnen, zou je denken... toch?
pi_115905444
Bovenaan pagina 3 nog SC en dan het over rust hebben? Bedoel je de laatste paar posts? Het hele topic (en er is al een paar keer gemod) bestaat uit 70% offtopic en persoonlijk xxxxxxx. Het is nu niet dat we reeks niet herhaaldelijk gemod hebben. Ik had er wel genoeg van.

Ik ga vanaf nu elke dag daar kijken en gewoon alles wat met SC te maken heeft weghalen. Ook al moet ik dat dit weekeinde doen vanuit een ander huis. Het topic was gewoon niet leesbaar voor lurkers. Nog dertig posts en de users denken dat ze wel ontopic kunnen blijven omdat 1 user weg is? Ben benieuwd.

Ik ga hem weer opengooien, maar schaam me kapot voor de lurkers. Het lijkt wel een roddeltantes topic vol met pubers.

Ik wil geen enkele persoonlijke noot meer lezen in dat topic. Ook al is het een paar woorden op een heel stuk ontopic post. Ik haal het weg, inclusief het ontopic gedeelte.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:51:16 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115905504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef paddy het volgende:

Ik ga vanaf nu elke dag daar kijken en gewoon alles wat met SC te maken heeft weghalen. Ook al moet ik dat dit weekeinde doen vanuit een ander huis.

Het modschap is maar zwaar, hè?
pi_115905546
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het modschap is maar zwaar, hè?
Het is belachelijk dat we nodig zijn in een dergelijk topic.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:53:08 #143
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115905580
quote:
Bovenaan pagina 3 nog SC en dan het over rust hebben? Bedoel je de laatste paar posts? Het hele topic (en er is al een paar keer gemod) bestaat uit 70% offtopic en persoonlijk xxxxxxx. Het is nu niet dat we reeks niet herhaaldelijk gemod hebben. Ik had er wel genoeg van.

Ik ga vanaf nu elke dag daar kijken en gewoon alles wat met SC te maken heeft weghalen. Ook al moet ik dat dit weekeinde doen vanuit een ander huis. Het topic was gewoon niet leesbaar voor lurkers. Nog dertig posts en de users denken dat ze wel ontopic kunnen blijven omdat 1 user weg is? Ben benieuwd.

Ik ga hem weer opengooien, maar schaam me kapot voor de lurkers. Het lijkt wel een roddeltantes topic vol met pubers.

Ik wil geen enkele persoonlijke noot meer lezen in dat topic. Ook al is het een paar woorden op een heel stuk ontopic post. Ik haal het weg, inclusief het ontopic gedeelte.
Hoi Paddy,

Er is juist veel te weinig gemod in die topics over Badr Hari. Daarom kon een zouzou ook maar haar gang gaan.
Dan kan je nu wel verontwaardigd doen, maar dat slaat eigenlijk nergens op.
Leef en Laten Leven
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:53:29 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115905592
Het is belachelijk dat jullie het zo lang hebben laten waaien, terwijl je weet dat er een enorme stoorzender aan het frustreren was.
pi_115905641
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Copycat het volgende:
Het is belachelijk dat jullie het zo lang hebben laten waaien, terwijl je weet dat er een enorme stoorzender aan het frustreren was.
pi_115905654
Best grappig. Mods die klagen dat ze moeten modden.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:58:50 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115905803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
Best grappig. Mods die klagen dat ze moeten modden.
Vanuit een ander huis nog wel! Teh drama!
pi_115905866
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vanuit een ander huis nog wel! Teh drama!
Je moet dat niet onderschatten! Modden in het weekend is niet iets wat in voorwaarde stond.
In dat andere huis is de modkit ook niet in de buurt en is geen speciaal aangepaste mod werkplek!
pi_115905879
quote:

Je kunt nu wel een beetje verongelijkt gaan lopen doen en je lopen 'schamen voor de lurkers', maar als je eerder fatsoenlijk had ingegrepen was het allang al goed geweest. Men heeft daar weken lopen gallen. Zelf was ik al een tijdje lurker in dat topic en werd weer tot posten verleid, juist door dat gezuig van zz. en volgens mij geldt dat voor veel meer mensen. Dus een beetje jammer dat je ons de schuld in de schoenen schuift. Beetje hand in eigen boezem mag best.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:06:13 #150
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115906071
Jammer dat je niets meer zegt Paddy. Zegt al genoeg, he.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')