Zouzou is even geband, dus je kan rustig weer terugkomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:34 schreef Disana het volgende:
Ik volg dat topic allang niet meer, en vind het onbegrijpelijk dat iemand maar door en door mag gaan met het onleesbaar maken ervan.
Net nu er rust was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:30 schreef paddy het volgende:
Jullie zijn drukker met elkaar dan met het topic
Ik ga hem sluiten en een nieuw topic maken.
Elke reactie over een user/tegen een user op persoonlijk vlak is gewoon weg in het nieuwe topic, ook al is het maar 1 zin in tien alinea's. Voor de SC weten waar jullie moeten zijn.
Het modschap is maar zwaar, hè?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef paddy het volgende:
Ik ga vanaf nu elke dag daar kijken en gewoon alles wat met SC te maken heeft weghalen. Ook al moet ik dat dit weekeinde doen vanuit een ander huis.
Het is belachelijk dat we nodig zijn in een dergelijk topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het modschap is maar zwaar, hè?
Hoi Paddy,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef paddy het volgende:
Bovenaan pagina 3 nog SC en dan het over rust hebben? Bedoel je de laatste paar posts? Het hele topic (en er is al een paar keer gemod) bestaat uit 70% offtopic en persoonlijk xxxxxxx. Het is nu niet dat we reeks niet herhaaldelijk gemod hebben. Ik had er wel genoeg van.
Ik ga vanaf nu elke dag daar kijken en gewoon alles wat met SC te maken heeft weghalen. Ook al moet ik dat dit weekeinde doen vanuit een ander huis. Het topic was gewoon niet leesbaar voor lurkers. Nog dertig posts en de users denken dat ze wel ontopic kunnen blijven omdat 1 user weg is? Ben benieuwd.
Ik ga hem weer opengooien, maar schaam me kapot voor de lurkers. Het lijkt wel een roddeltantes topic vol met pubers.
Ik wil geen enkele persoonlijke noot meer lezen in dat topic. Ook al is het een paar woorden op een heel stuk ontopic post. Ik haal het weg, inclusief het ontopic gedeelte.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Copycat het volgende:
Het is belachelijk dat jullie het zo lang hebben laten waaien, terwijl je weet dat er een enorme stoorzender aan het frustreren was.
Vanuit een ander huis nog wel! Teh drama!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
Best grappig. Mods die klagen dat ze moeten modden.
Je moet dat niet onderschatten! Modden in het weekend is niet iets wat in voorwaarde stond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanuit een ander huis nog wel! Teh drama!
Je kunt nu wel een beetje verongelijkt gaan lopen doen en je lopen 'schamen voor de lurkers', maar als je eerder fatsoenlijk had ingegrepen was het allang al goed geweest. Men heeft daar weken lopen gallen. Zelf was ik al een tijdje lurker in dat topic en werd weer tot posten verleid, juist door dat gezuig van zz. en volgens mij geldt dat voor veel meer mensen. Dus een beetje jammer dat je ons de schuld in de schoenen schuift. Beetje hand in eigen boezem mag best.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef paddy het volgende:
Bovenaan pagina 3 nog SC en dan het over rust hebben? Bedoel je de laatste paar posts? Het hele topic (en er is al een paar keer gemod) bestaat uit 70% offtopic en persoonlijk xxxxxxx. Het is nu niet dat we reeks niet herhaaldelijk gemod hebben. Ik had er wel genoeg van.
Ik ga vanaf nu elke dag daar kijken en gewoon alles wat met SC te maken heeft weghalen. Ook al moet ik dat dit weekeinde doen vanuit een ander huis. Het topic was gewoon niet leesbaar voor lurkers. Nog dertig posts en de users denken dat ze wel ontopic kunnen blijven omdat 1 user weg is? Ben benieuwd.
Ik ga hem weer opengooien, maar schaam me kapot voor de lurkers. Het lijkt wel een roddeltantes topic vol met pubers.
Ik wil geen enkele persoonlijke noot meer lezen in dat topic. Ook al is het een paar woorden op een heel stuk ontopic post. Ik haal het weg, inclusief het ontopic gedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |