abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:04:11 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115903823
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:43 schreef Copycat het volgende:

Het is nu niet bepaald zo dat dit iets van de laatste paar dagen is. En actie roept reactie op, keer op keer. Zeker als het de hele discussie frustreert. Sorry, het is sterker dan ik ben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 23 augustus 2012 @ 13:16:42 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115904238
zouzou heeft even the building geleft
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_115904265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ach gut, en dat terwijl ze alleen maar de waarheid vertelde...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_115904320
Topickiller :)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:19:44 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115904333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef yvonne het volgende:
De yvonne zij geprezen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:19:51 #266
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115904337
Mooi, bedankt. Want het was echt geen doen meer.
Leef en Laten Leven
pi_115904345
Dat John van Heuvel soms ook totale onzin uitkraamt, blijkt uit het volgende radiofragment van vanmorgen:

http://www.radio538.nl/fu(...)ingen-rond-badr-hari

Hij verwart openlijke geweldpleging met het medeplegen van (zware) mishandeling. Bij openlijke geweldpleging ben je weliswaar als groep aansprakelijkheid (voor de aanranding van de openbare orde), maar ben je in principe alleen aansprakelijk voor het lichamelijke letsel dat door jou is veroorzaakt. Het lijkt me dus sterk dat ze het op dit artikel gaan gooien, afgezien als een soort van vangnet.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  Admin donderdag 23 augustus 2012 @ 13:20:27 #268
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115904357
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

De yvonne zij geprezen.
Ik wist niet dat ze nog bezig was joh, had even geroepen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_115904366
Deze buildinkje.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:22:11 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115904416
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef yvonne het volgende:

Ik wist niet dat ze nog bezig was joh, had even geroepen.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de mods die taak op zich namen. Maar de volgende keer trek ik aan jouw bel!

En dan nu weer on topic.
pi_115904667
Jullie zijn drukker met elkaar dan met het topic

Elke reactie over een user/tegen een user op persoonlijk vlak is gewoon weg ook al is het maar 1 zin in tien alinea's. Voor de SC weten waar jullie moeten zijn.

Probeer het eens met een discussie over het onderwerp i.p.v elkaar

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 23-08-2012 13:53:02 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_115905845
Niemand durft hier meer te posten.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:07:42 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115906136
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Specularium het volgende:
ik wel hoor :P

Ik heb het alleen niet meer gevolgd eigenlijk... is er ergens een samenvatting?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115906201
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

Denk het niet. Er is niet zoveel nieuwe informatie meer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:11:04 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115906251
quote:

Laatste ontwikkelingen zijn oa dat er twee man vastzitten: Badr en de Turk uit Eindhoven en dat ze nu allebei naar elkaar wijzen als hoofddader.
Estelle moet een nieuwe verklaring afleggen, maar is geirriteerd dat men denkt dat haar vorige vals was. En dan is er nog een derde verdachte heengezonden. omdat hij niet tot de hoofddaders behoort.

En Badr blijft meanderen met zijn verhaal.
pi_115906289
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Denk het niet. Er is niet zoveel nieuwe informatie meer
Juist wel. Er druppelt elke dag wat nieuws binnen, zoals gisteren met die Olivier.
Langzaam sluit het net zich om Badr Hari.
Met zijn: "Ik hoop dat deze laffe daders snel opgepakt worden" :')
pi_115906612
Druppelend nieuws:

quote:
'Je ziet dat Badr worstelt met zijn emoties'

'Badr Hari heeft twee gezichten', 'Badr, ga weer knokken in de ring, ga weer winnen' en 'Badr worstelt met zijn emoties'. Deze en meer uitspraken doen verschillende deskundigen over kickbokser Badr Hari in de nieuwste editie van het magazine JFK.

De veelbesproken kickbokser siert zelfs de cover van JFK, bijgestaan door zijn partner Estelle. In het blad is Badr te zien in een modieuze fotoshoot. Twaalf pagina's 'uniek en explosief materiaal', aldus JFK. De foto's werden overigens gemaakt vóór het incident tijdens Sensation White, waarvoor Badr nu vastzit.

Deskundigen als voormalig trainer Thom Harinck, kickbokser Remy Bonjasky, documentairemaker Dirk Bayens, Hari's huidige trainer Mike Passenier en misdaadverslaggever John van den Heuvel vertellen in het magazine over de in opspraak geraakte topbokser.

'Je ziet dat Badr iemand is die erg met zijn emoties aan het worstelen is', aldus Bonjasky. 'Die emoties helpen hem binnen de ring, maar erbuiten moet hij proberen zich voorbeeldig te gedragen. Hij houdt er niet van om te verliezen.' John van den Heuvel spreekt over een man met 'twee gezichten.' Voormalig trainer Harnick geeft juist advies: 'Doe normaal, doe normaal Badr. Laat al die foute gasten links liggen en ga keihard trainen. Ga weer knokken in de ring, ga weer winnen.'
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:22:11 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115906752
Don't Badr. Nice!
pi_115906834
: 'Doe normaal, doe normaal Badr. Laat al die foute gasten links liggen en ga keihard trainen. Ga weer knokken in de ring, ga weer winnen.'

ehm nee, doe maar niet. Doe maar eerst een juridische afstraffing en een ban uit de ring voor dit soort rare lui.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:32:20 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115907248
maar nu lees ik dat hetr zelfs een high profile case wordt nu Wilders zich er ook al mee is gaan bemoeien... dat wordt straks een leuke veroordeling want als de politiek zich er mee gaat bemoeien dan kan een rechter weinig anders dan de zaak straks op te blazen
pi_115907287
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef WRH het volgende:
: 'Doe normaal, doe normaal Badr. Laat al die foute gasten links liggen en ga keihard trainen. Ga weer knokken in de ring, ga weer winnen.'

ehm nee, doe maar niet. Doe maar eerst een juridische afstraffing en een ban uit de ring voor dit soort rare lui.
Inderdaad een rare gedachtegang. Het lijkt erop dat het beeld van een taakstrafje voor ieder delict bij blijkbaar best een paar mensen leeft. Alsof hij er zo gemakkelijk vanaf zou komen bij een eventuele veroordeling.

Zoals gezegd, alleen een taakstraf is bij een delict als dit niet eens wettelijk mogelijk. Omdat Hari in voorarrest zit zou het natuurlijk nog wel technisch mogelijk zijn om het daarmee af te doen (door de onvoorwaardelijke straf gelijk te laten zijn aan het voorarrest), maar die (recent ingevoerde) regeling geeft toch al wel aan dat het strafklimaat niet zo licht (meer) is als door veel mensen lijkt te worden aangenomen.

quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:32 schreef Re het volgende:
maar nu lees ik dat hetr zelfs een high profile case wordt nu Wilders zich er ook al mee is gaan bemoeien... dat wordt straks een leuke veroordeling want als de politiek zich er mee gaat bemoeien dan kan een rechter weinig anders dan de zaak straks op te blazen
Dat valt best mee. Natuurlijk werkt zo'n actie van Wilders niet in het nadeel van Hari, maar een rechter zal de zaak daardoor echt niet opblazen. Bij andere zaken (Volkert, Robert M.) is er soms ook sprake van publieke/politieke bemoeienis, maar daar zijn toch ook wel zonder probleem veroordelingen uitgesproken.
pi_115907357
Wat is een realistische straf straks? 2 a 3 jaar?
pi_115907514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is een realistische straf straks? 2 a 3 jaar?
Moeilijk te zeggen zonder te weten wat er precies waar is van wat er nu zoal de media in komt. Als ze 'm de Air, de Cooldown én Sensation aan z'n broek weten te hangen, plus de eerdere veroordeling mee rekenen, kon het weleens een flinke ruk worden. Maar het kan ook zijn dat de rechter meelij heeft wegens 'trial by media', of dat de rechter een hekel aan Wilders heeft.. Kortom, het is koffiedik kijken nu...
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:31 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_115907569
http://www.crimescene.pro/amsterdam91.html

Badr Hari na mishandeling: 'Je gaat toch geen aangifte doen'

De omstreden kickbokser Badr Hari zou een van zijn slachtoffers vorig jaar hebben bedreigd om hem geen aangifte te laten doen.

Daarover bericht weekblad Nieuwe Revu woensdag. Hari had de man eerst ernstig toegetakeld in het café de Kleine Cooldown, waarna hij van hem eiste niet naar de politie te stappen.

'Je gaat toch geen aangifte doen, hč? Het is ook jullie schuld, laat ons toch met rust. Geen aangifte doen, hoor', zei Hari vlak na de mishandeling tegen de man, genaamd Olivier.

Volgens Nieuwe Revu was Hari niet de enige betrokkene bij de vermeende mishandeling. Olivier had eerst twee klappen ontvangen van vrienden van de kickbokser en daarna kreeg hij pas een kopstoot van Hari.

Toen Olivier in elkaar zakte, sleepte Hari hem naar de damestoilet om de zojuist ontstane wond boven zijn wenkbrauw schoon te wassen. Daar zou Hari de man hebben verzocht om niet naar de politie te stappen.

Wat vooraf ging aan de ruzie tussen Olivier en de kickbokser wordt niet duidelijk uit de reportage van het blad. Hari zit momenteel vast op verdenking van zes mishandelingen, waaronder die van miljonair Koen Everink in een skybox tijdens Sensation White.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:37 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115907574
quote:
Ja, dat is Wilders hč, eerst gaan roepen op het moment dat hij z'n snater dicht moet houden, en straks verontwaardigd zijn dan zijn geblaat gevolgen heeft.

Als er daardoor een lagere straf komt dan kan Wilders zich daar weer over beklagen, hij houdt zichzelf wel in het nieuws.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115907637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat is Wilders hč, eerst gaan roepen op het moment dat hij z'n snater dicht moet houden, en straks verontwaardigd zijn dan zijn geblaat gevolgen heeft.

Als er daardoor een lagere straf komt dan kan Wilders zich daar weer over beklagen, hij houdt zichzelf wel in het nieuws.
Ook niet meer van maken dan hetwas, natuurlijk. Voorzover mij bekend heeft 'ie één tweetje de wereld in geslingerd en deed er daarna het zwijgen toe? Wel een tweet teveel, overigens.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:45:36 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115907764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ook niet meer van maken dan hetwas, natuurlijk. Voorzover mij bekend heeft 'ie één tweetje de wereld in geslingerd en deed er daarna het zwijgen toe? Wel een tweet teveel, overigens.
Tsja, dat laatste geldt wat mij betreft voor iedere tweet van GW.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115908086
Miljonair spreekt: ik daagde Hari niet uit en ben mogelijk blijvend invalide

Koen Everink heeft vechtsporter Badr Hari en andere belagers op dancefeest Sensation geen enkele aanleiding gegeven om hem aan te vallen. De miljonair heeft geen enkel woord met hen gesproken, geen contact gehad en kende de mannen evenmin. Dit laat Everink, die waarschijnlijk blijvend invalide raakte, vanochtend weten in een verklaring.
De man achter de succesvolle reisorganisatie Eliza Was Here zou op de bewuste zondagochtend van 8 juli rond 03.00 uur, zij het licht aangeschoten, samen met iemand anders de skybox zijn binnengelopen waar Hari zich ook bevond. De persoon met wie Everink samen was is volgens zijn advocaat Alexander de Swart eveneens geen bekende van de gewezen K1-wereldkampioen en huidig kickbokser.

‘VOLSTREKT ZINLOOS GEWELD’
Nadat Everink naar het toilet was geweest, zou hij zijn aangevallen. Everink spreekt van volstrekt zinloos geweld en zware mishandeling.

De Swart benadrukt dat van enig drugsgebruik geen sprake was. “Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruik.” De verklaring is volgens hem een reactie op diverse geruchten over wat er is gebeurd, waaronder een ‘suggestieve column‘ van Leon de Winter over de “charmante en geestige” Hari.

Badr Hari zit op verdenking van deze en andere mishandelingen vast. Voor de mishandeling van Everink zit ook de 34-jarige Ferhat Y. uit Eindhoven vast: beiden zouden elkaar inmiddels beschuldigd hebben. Maandag werd een derde verdachte aangehouden, hij is gisteren vrijgelaten maar wordt nog wel verdacht.
pi_115908241
quote:
Bij de mishandeling van miljonair Koen Everink tijdens dancefeest Sensation is al het ernstige leed toegebracht door vechtsporter Badr Hari. Dat stelt medeverdachte Ferhat Y., concludeert De Telegraaf donderdag uit officiėle politieverhoren. De 34-jarige Y. heeft volgens de krant 'zeer belastende' verklaringen afgelegd.

"Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep", citeert de krant uit de verhoren. Beide hoofdverdachten beschuldigen elkaar van het toebrengen van het ernstige letsel.[lees verder in Bron]
quote:
Hari wordt in totaal verdacht van zes geweldsdelicten, in twee zaken heeft hij een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
'Medeverdachte beschuldigt Badr Hari'

Wanneer ze elkaar de schuld gaan geven over het geval Koen Everink, kan de rechtbank er dan nog wel iets mee? Ik kan me herinneren dat mensen vrijgesproken zijn omdat niet bewezen kon worden wie nu de chauffeur was van een dodelijk ongeluk.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:59:19 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115908328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Wanneer ze elkaar de schuld gaan geven over het geval Koen Everink, kan de rechtbank er dan nog wel iets mee? Ik kan me herinneren dat mensen vrijgesproken zijn omdat niet bewezen kon worden wie nu de chauffeur was van een dodelijk ongeluk.
Dat geldt in dit soort zaken anders. Staat ook al meermalen in dit topic vermeld.
pi_115908525
quote:
Waar een onzin. Politici hebben geen macht over rechters dus doe niet zo dramaqueen-achtig.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115908739
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat geldt in dit soort zaken anders. Staat ook al meermalen in dit topic vermeld.
Ah, lees het antwoord al
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, er zijn bewaarde videobeelden van die mishandeling van Olivier, dus daar kan hij sowieso niet meer onderuit.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:10:30 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115908806
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef paddy het volgende:

Ah, lees het antwoord al

Nope. Daar doelde ik niet op.

[Badr Hari: altijd actueel] #17 Met hulp van Leon de zomer door
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 15:12:51 #294
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115908904
En toch kun je er weinig tot niets mee. Want wat is 'deel uitmaken van een groep'? De haarkloverij wordt alleen maar verlegd en advocaten kunnen er nog jaren mee verder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115908909
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:59 schreef Specularium het volgende:
Jawel hoor, alleen vind ik Badr Hari en die Gullit muts helemaal niet meer interressant. Deze topicreeks slaat ook helemaal nergens meer op.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:15:40 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115909013
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waar een onzin. Politici hebben geen macht over rechters dus doe niet zo dramaqueen-achtig.
indirect wel door de rechtspraak te proberen te sturen... daarmee creeer je een situatie waarbij er een excuus kan worden gegenereerd om tot strafvermindering over te gaan... verdachte is al schuldig bevonden voordat hij is berecht... dat is gewoon zo en heeft geen enkel dramaqueen gevoel bij mij...
pi_115909174
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Zoals gezegd, bij het berijden van een scooter is het in principe essentieel wie gereden heeft. Je kunt niet zeggen dat iemand die achterop zit globaal dezelfde bedoelingen heeft en dezelfde risico's op de koop neemt als de bestuurder zelf. Daarom kun je niet zeggen dat zowel de bestuurder als de passagier medeplegers zijn van het opzettelijk veroorzaken van een (dodelijk) ongeluk. Dat zou overigens wel anders worden als je op de een of andere manier bewijs zou hebben dat de passagier wel invloed op het rijden zou hebben gehad, bijvoorbeeld door naar de bestuurder te schreeuwen "rijd door rood, schijt aan die mensen".

Als je samen een bank overvalt of samen iemand mishandelt is het bewijs van medeplegen veel makkelijker rond te krijgen. Dat is bijvoorbeeld ook zo omdat het makkelijker is jezelf van de ander te distantiėren als die extremer gaat handelen. Achterop een scooter is dat moeilijk. Als je met z'n tweeėn iemand bijwerkt ben je gewoon heel snel verantwoordelijk te houden voor het hele gebeuren. En als dat toch lastig is omdat er bijvoorbeeld geen echte samenwerking ten aanzien van het mishandelen aan te tonen is, dan kun je het altijd nog op het in vereniging plegen van openlijke geweldpleging gooien. Ook dan zit je, zonder dat je kunt aantonen wie wat heeft gedaan, op een strafmaximum van 6 jaar en kan de rechter iemand dus een flinke duw geven.

Overigens kan het bij de strafmaat nog wel enigszins van invloed zijn als niet precies is vast komen te staan wie wat heeft gedaan.
pi_115909361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Zoals gezegd, bij het berijden van een scooter is het in principe essentieel wie gereden heeft. Je kunt niet zeggen dat iemand die achterop zit globaal dezelfde bedoelingen heeft en dezelfde risico's op de koop neemt als de bestuurder zelf. Daarom kun je niet zeggen dat zowel de bestuurder als de passagier medeplegers zijn van het opzettelijk veroorzaken van een (dodelijk) ongeluk. Dat zou overigens wel anders worden als je op de een of andere manier bewijs zou hebben dat de passagier wel invloed op het rijden zou hebben gehad, bijvoorbeeld door naar de bestuurder te schreeuwen "rijd door rood, schijt aan die mensen".

Als je samen een bank overvalt of samen iemand mishandelt is het bewijs van medeplegen veel makkelijker rond te krijgen. Dat is bijvoorbeeld ook zo omdat het makkelijker is jezelf van de ander te distantiėren als die extremer gaat handelen. Achterop een scooter is dat moeilijk. Als je met z'n tweeėn iemand bijwerkt ben je gewoon heel snel verantwoordelijk te houden voor het hele gebeuren. En als dat toch lastig is omdat er bijvoorbeeld geen echte samenwerking ten aanzien van het mishandelen aan te tonen is, dan kun je het altijd nog op het in vereniging plegen van openlijke geweldpleging gooien. Ook dan zit je, zonder dat je kunt aantonen wie wat heeft gedaan, op een strafmaximum van 6 jaar en kan de rechter iemand dus een flinke duw geven.

Overigens kan het bij de strafmaat nog wel enigszins van invloed zijn als niet precies is vast komen te staan wie wat heeft gedaan.
En hoe zit het met de getuigen?
quote:
Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden
Zijn die er nog steeds?

Bedankt voor je uitleg trouwens, en Cc bedankt voor de link.
pi_115909445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:25 schreef paddy het volgende:

[..]

En hoe zit het met de getuigen?

Ik snap niet precies wat je bedoelt met deze vraag.
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 augustus 2012 @ 15:36:18 #300
22592 crew  Ole
pi_115909845
quote:

[..]

IN het SHO topic. OP
[GOLFTASGATE] Met vlakke handen en zeven maal is scheepsrecht. #11
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:41:32 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115910107
quote:
Sssssssssttt..... :o
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')