Hij is van mening dat meisjes die aangevallen worden, zichzelf moeten kunnen verdedigen, en huplakee de dader afschieten, dan denken mensen wel 2x voor ze zoiets doen, als dat het gevolg is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:23 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
Ik vind het eng als je Marokkanen wilt doodschieten, taseren of wat dan ook. Heb je een vlag op je jas?
Jij kan begrijpend lezen. Zo zie ik het graag. Of het nou marrokanen zijn, kampers of fucking indianen. Maakt mij niets uit; aanpakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is van mening dat meisjes die aangevallen worden, zichzelf moeten kunnen verdedigen, en huplakee de dader afschieten, dan denken mensen wel 2x voor ze zoiets doen, als dat het gevolg is.
Nog mooier... Nederland in het klein...dader wordt beschermd en de klokkenluider 'opgepakt'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is van mening dat meisjes die aangevallen worden, zichzelf moeten kunnen verdedigen, en huplakee de dader afschieten, dan denken mensen wel 2x voor ze zoiets doen, als dat het gevolg is.
Overigens vind ik de insinuatie dat hij Marokkanen dood wil schieten verwerpelijk, deze post vind ik erger dan de zijne, hij heeft het er enkel over die mensen die zoiets doen. Dat Marokkanen maak je er zelf van.
Maar zo kijk ik ertegen aan, misschien denken mijn collega's er anders over.
Ik zeg dat ik het niet met je eens ben, als je dat als opgepakt ervaart, zegt dat meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:29 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
Nog mooier... Nederland in het klein...dader wordt beschermd en de klokkenluider 'opgepakt'
Het gaat erom dat je mijn post erger vind dan de scheldpartijen en oproepen tot geweld van Hyper. Ik zie andere mensen die een ander uitschelden of op de man spelen een ban krijgen maar hij lijkt er weer mee weg te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet met je eens ben, als je dat als opgepakt ervaart, zegt dat meer over jou dan over mij
Ik ga weer even kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef De_Guidance het volgende:
Dat hele topic is een racistische haattuin geworden, misschien kan je daar wat aan doen.
Weer je handen aan het wassen dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:46 schreef LXIV het volgende:
Helaas kunnen dit soort onderwerpen zelden normaal besproken worden.
Er zijn users die te ver gaan met racisme, er zijn ook users die iedereen die het probleem willen aankaarten meteen de racismekaart toespelen.
Dat zou wel de gepaste straf zijn. Ze in brabant zetten en carnaval laten vierenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht al dat het een Brabants dorpje was, maar daar zitten natuurlijk geen Marokkanen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer je handen aan het wassen dus.
Waarom koppel jij deel 2 niet aan deel 1 dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
Meisjes afgetuigd door allochtone jongeren
Doe je dat nou expres Tim? Een ander deel openen terwijl deel 2 al bestaat..
Meisjes ernstig mishandeld aan de Groest
Shit man, je hebt me door, ik deed het inderdaad om jou te pesten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
Meisjes afgetuigd door allochtone jongeren
Doe je dat nou expres Tim? Een ander deel openen terwijl deel 2 al bestaat..
Meisjes ernstig mishandeld aan de Groest
Kan je wel met je duimpie naar beneden wijzen, maar hij heeft wel een punt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer je handen aan het wassen dus.
Geen probleem. Ik vond dat D_G het helder genoeg had uitgelegd. Ik heb dat op sp3ciaanse wijze aan je kenbaar gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
nou dat de quote functie werkt was me al langer bekend ... ik vroeg me meer af of jij kon uitleggen waar je het eigenlijk zo mee eens bent
bedankt voor het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |