Nee ook geen subtiele vragen stellen. Echt kappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was je aan het schelden Heks ?
Jah...... ik ga echt niet teruglezen heurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe effe en dan een korte samenvatting graag, ik wil ook wel weten hoe het precies zit met dat gejank hier
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus ?waren jullie gelijk van de leg?
![]()
Moet ik teruglezen?of is het niet de moeite ?
quote:
Okéquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ook geen subtiele vragen stellen. Echt kappen.
niet op jou hoor schatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was je aan het schelden Heks ?
goffer, ..... nou ik ook niet heur, pakken we het gewoon vanaf hier opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...... ik ga echt niet teruglezen heur
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn ze daar op uit dan opa's topic helemaal weg hier?
Al het werk van PB voor niets zonde hoor en de tegestanders te vreden!
Absoluut niet, reeks blijft gewoon bestaan en opa houdt z'n podium.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn ze daar op uit dan opa's topic helemaal weg hier?
Al het werk van PB voor niets zonde hoor en de tegestanders te vreden!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut niet, reeks blijft gewoon bestaan en opa houdt z'n podium.
mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut niet, reeks blijft gewoon bestaan en opa houdt z'n podium.
Hij laat liever graven dan dat ie dat zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef Meteropnemer het volgende:
de appel valt niet ver van Opa zn boom, wie een kuil graaft voor opaatje is niet zo slim bezig want dat kan namelijk goed zelf
Pietje en Gert hebben goed geveegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus ?waren jullie gelijk van de leg?
![]()
Moet ik teruglezen?of is het niet de moeite ?
Ik heb écht geeeeeeeeeeeen idee wat jullie hier doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
goffer, ..... nou ik ook niet heur, pakken we het gewoon vanaf hier opMotten we nog een kant kiezen of kunnen we gewoon neutraal rellen meelullen ?
Dat filmpje hoeft toch niet elke dag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
Speciaal voor Opa, waar die man nog elke keer ontroerd van wordt als hij dit ziet................
Opletten Moot, dit is weer een ander filmpje als van de week..........quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat filmpje hoeft toch niet elke dag?
En een biertje? Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En intussen zit Oop weer aan de chips!!
[ afbeelding ]
Tsja, sommigen hebben een streepje voor.quote:
Hij heeft net 2 flesjes cola op, maar Oop kennende zal het eerste flesje Heineken niet lang meer op zich laten wachtenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, sommigen hebben een streepje voor.![]()
Die hebben dan waarschijnlijk weinig kans op ongezonde kinderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Meteropnemer het volgende:
En de visjes van Opaatje zwemmen nog lang en gelukkig.
dacht ik ook al, die Nibbit is ook niet om te vretenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Meteropnemer het volgende:
Nibbit? laat je ogen uitspoelen ?
het is paprika
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Jian het volgende:
Oop gaat de TV aanzetten voor KrommeJojo zegt ie
Verbaasde mij ook al, waarschijnlijk stond ie gewoon op een ander net. Oop weet waarschijnlijk niet eens hoe die uit moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]Hij heeft dat ding toch nooit uit gehad de laatste 20 jaar
Hij kijkt via de computer, want Oma kijkt een film op de plasmaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook al, waarschijnlijk stond ie gewoon op een ander net. Oop weet waarschijnlijk niet eens hoe die uit moet
Zijn luiheid overtreft gewoon zijn smetvreesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Meteropnemer het volgende:
is het merendeel wat aanwezig is het eens met de stelling: Opaatje heeft geen smetvrees? aangezien het aantal dagen dat Opaatje zn opzichtige cq dure niet te betalen shirtjes van 100euries aanheeft?
Het valt wel meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef mootie het volgende:
Domme vraag van mij: Zijn zwemsters nou zo lang, of lijkt dat maar zo?
Geen idee eigenlijk. in het geval van Kromme Jojo zou ik er geen moeite mee hebben omdat eens empirisch vast te stellen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef mootie het volgende:
Domme vraag van mij: Zijn zwemsters nou zo lang, of lijkt dat maar zo?
Hou nou oooooooooohoooooooooooooooooop!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef knies-oor het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Meteropnemer het volgende:
is het merendeel wat aanwezig is het eens met de stelling: Opaatje heeft geen smetvrees? aangezien het aantal dagen dat Opaatje zn opzichtige cq dure niet te betalen shirtjes van 100euries aanheeft?
[/quote
meteropnemer,schilder allemaal 1 pot nat,opa heeft ze niet nnodig,die heeft daar zijn eigen mannetjes voor
Ze zijn over het algemeen wat kleiner dan dat maar er zullen er vast wel bij zijn van 1.80quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze zo opkomen is het net of het allemaal meiden van 1.80 zijn.
Dat zal wel met de weerstand in het water te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Ze hebben wel allemaal kleine borstjes![]()
shit, ging krommejojo hard zeg !
Geweldig!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Ze hebben wel allemaal kleine borstjes![]()
shit, ging krommejojo hard zeg !
daar worden ze speciaal op gefokt natuurlijk .......quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal wel met de weerstand in het water te maken hebben
En al dat trainen zal ook niet helpen. Ik denk dat je een jaartje nadat ze gestopt zijn nog maar eens moet kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
daar worden ze speciaal op gefokt natuurlijk .......
graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
En al dat trainen zal ook niet helpen. Ik denk dat je een jaartje nadat ze gestopt zijn nog maar eens moet kijken
Ben jij het Pietje Puk??? heb je nu ook al een cloon van jezelf gemaaktquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft dikkere tetten dan die zwemsters.
De vraag is natuurlijk hoe hard ie ermee kan zwemmen ........quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft dikkere tetten dan die zwemsters.
Hij is heel snel op de 50 meter als er een kratje bier aan de overkant staat, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe hard ie ermee kan zwemmen ........
voor 1 kratje komt ie niet uit zijn stoel hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is heel snel op de 50 meter als er een kratje bier aan de overkant staat, denk ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is heel snel op de 50 meter als er een kratje bier aan de overkant staat, denk ik.
Ik zie het ook voor me dat hij vanuit zijn stoel start ipv vanaf een startblok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
Gooi er een paar zakken Lays bij en KrommeJojo is figurant ......
Dat zou onverstandig zijn, want de neiging om er niet uit te komen zou te groot zijn, tenzij hij er een soort schietstoel mechanisme in aanbrengt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie het ook voor me dat hij vanuit zijn stoel start ipv vanaf een startblok.
Ik heb beeld, zie 'm zo als een kiezel over het water heen stuiteren ........ Zal wel niet reglementair zijn .....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou onverstandig zijn, want de neiging om er niet uit te komen zou te groot zijn, tenzij hij er een soort schietstoel mechanisme in aanbrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |