Doe effe en dan een korte samenvatting graag, ik wil ook wel weten hoe het precies zit met dat gejank hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus ?waren jullie gelijk van de leg?
![]()
Moet ik teruglezen?of is het niet de moeite ?
was je aan het schelden Heks ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef Toverheks het volgende:
We zijn aan het zwemmen Pietje,ik wacht op sumoworstelen
Nee ook geen subtiele vragen stellen. Echt kappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was je aan het schelden Heks ?
Jah...... ik ga echt niet teruglezen heurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe effe en dan een korte samenvatting graag, ik wil ook wel weten hoe het precies zit met dat gejank hier
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:
Okéquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ook geen subtiele vragen stellen. Echt kappen.
niet op jou hoor schatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was je aan het schelden Heks ?
goffer, ..... nou ik ook niet heur, pakken we het gewoon vanaf hier opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...... ik ga echt niet teruglezen heur
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn ze daar op uit dan opa's topic helemaal weg hier?
Al het werk van PB voor niets zonde hoor en de tegestanders te vreden!
Absoluut niet, reeks blijft gewoon bestaan en opa houdt z'n podium.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn ze daar op uit dan opa's topic helemaal weg hier?
Al het werk van PB voor niets zonde hoor en de tegestanders te vreden!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut niet, reeks blijft gewoon bestaan en opa houdt z'n podium.
mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Absoluut niet, reeks blijft gewoon bestaan en opa houdt z'n podium.
Hij laat liever graven dan dat ie dat zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef Meteropnemer het volgende:
de appel valt niet ver van Opa zn boom, wie een kuil graaft voor opaatje is niet zo slim bezig want dat kan namelijk goed zelf
Pietje en Gert hebben goed geveegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Ik heb écht geeeeeeeeeeeen idee wat jullie hier doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
goffer, ..... nou ik ook niet heur, pakken we het gewoon vanaf hier opMotten we nog een kant kiezen of kunnen we gewoon neutraal rellen meelullen ?
Dat filmpje hoeft toch niet elke dag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
Speciaal voor Opa, waar die man nog elke keer ontroerd van wordt als hij dit ziet................
Opletten Moot, dit is weer een ander filmpje als van de week..........quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat filmpje hoeft toch niet elke dag?
En een biertje? Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En intussen zit Oop weer aan de chips!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |