Dat zal wel met de weerstand in het water te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Ze hebben wel allemaal kleine borstjes![]()
shit, ging krommejojo hard zeg !
Geweldig!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Ze hebben wel allemaal kleine borstjes![]()
shit, ging krommejojo hard zeg !
daar worden ze speciaal op gefokt natuurlijk .......quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal wel met de weerstand in het water te maken hebben
En al dat trainen zal ook niet helpen. Ik denk dat je een jaartje nadat ze gestopt zijn nog maar eens moet kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
daar worden ze speciaal op gefokt natuurlijk .......
graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
En al dat trainen zal ook niet helpen. Ik denk dat je een jaartje nadat ze gestopt zijn nog maar eens moet kijken
Ben jij het Pietje Puk??? heb je nu ook al een cloon van jezelf gemaaktquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft dikkere tetten dan die zwemsters.
De vraag is natuurlijk hoe hard ie ermee kan zwemmen ........quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft dikkere tetten dan die zwemsters.
Hij is heel snel op de 50 meter als er een kratje bier aan de overkant staat, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe hard ie ermee kan zwemmen ........
voor 1 kratje komt ie niet uit zijn stoel hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is heel snel op de 50 meter als er een kratje bier aan de overkant staat, denk ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is heel snel op de 50 meter als er een kratje bier aan de overkant staat, denk ik.
Ik zie het ook voor me dat hij vanuit zijn stoel start ipv vanaf een startblok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
Gooi er een paar zakken Lays bij en KrommeJojo is figurant ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |