Die hebben dan waarschijnlijk weinig kans op ongezonde kinderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Meteropnemer het volgende:
En de visjes van Opaatje zwemmen nog lang en gelukkig.
dacht ik ook al, die Nibbit is ook niet om te vretenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Meteropnemer het volgende:
Nibbit? laat je ogen uitspoelen ?
het is paprika
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Jian het volgende:
Oop gaat de TV aanzetten voor KrommeJojo zegt ie
Verbaasde mij ook al, waarschijnlijk stond ie gewoon op een ander net. Oop weet waarschijnlijk niet eens hoe die uit moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]Hij heeft dat ding toch nooit uit gehad de laatste 20 jaar
Hij kijkt via de computer, want Oma kijkt een film op de plasmaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook al, waarschijnlijk stond ie gewoon op een ander net. Oop weet waarschijnlijk niet eens hoe die uit moet
Zijn luiheid overtreft gewoon zijn smetvreesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Meteropnemer het volgende:
is het merendeel wat aanwezig is het eens met de stelling: Opaatje heeft geen smetvrees? aangezien het aantal dagen dat Opaatje zn opzichtige cq dure niet te betalen shirtjes van 100euries aanheeft?
Het valt wel meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef mootie het volgende:
Domme vraag van mij: Zijn zwemsters nou zo lang, of lijkt dat maar zo?
Geen idee eigenlijk. in het geval van Kromme Jojo zou ik er geen moeite mee hebben omdat eens empirisch vast te stellen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef mootie het volgende:
Domme vraag van mij: Zijn zwemsters nou zo lang, of lijkt dat maar zo?
Hou nou oooooooooohoooooooooooooooooop!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef knies-oor het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Meteropnemer het volgende:
is het merendeel wat aanwezig is het eens met de stelling: Opaatje heeft geen smetvrees? aangezien het aantal dagen dat Opaatje zn opzichtige cq dure niet te betalen shirtjes van 100euries aanheeft?
[/quote
meteropnemer,schilder allemaal 1 pot nat,opa heeft ze niet nnodig,die heeft daar zijn eigen mannetjes voor
Ze zijn over het algemeen wat kleiner dan dat maar er zullen er vast wel bij zijn van 1.80quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze zo opkomen is het net of het allemaal meiden van 1.80 zijn.
Dat zal wel met de weerstand in het water te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Ze hebben wel allemaal kleine borstjes![]()
shit, ging krommejojo hard zeg !
Geweldig!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
Ze hebben wel allemaal kleine borstjes![]()
shit, ging krommejojo hard zeg !
daar worden ze speciaal op gefokt natuurlijk .......quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal wel met de weerstand in het water te maken hebben
En al dat trainen zal ook niet helpen. Ik denk dat je een jaartje nadat ze gestopt zijn nog maar eens moet kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
daar worden ze speciaal op gefokt natuurlijk .......
graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
En al dat trainen zal ook niet helpen. Ik denk dat je een jaartje nadat ze gestopt zijn nog maar eens moet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |