SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Wat een wijf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Mijn vriend heeft mijn chocola opgegetenJa doei.![]()
Ja sauna is idd wel fijn op zo'n moment maar zo duur!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Avondopening van de sauna niks voor je? Kan je gelijk de infrarood in, goed voor je rug! En om het hardloopgerelateerd te houden boek je er een sportmassage bij
Ga morgenmiddag na het werken bij mijn ouders langs om daar in bad te gaan met wat spierontspannende olie.
Rug zelf is vandaag losgemaakt door een collega, daarom zijn de spieren nu zo over de zeik. Normaal gesproken geeft dat geen problemen maar nu heb ik afstudeerstress, het hele weekend achter de laptop en met mijn neus in de boeken gezeten en vandaag de hele dag in de airco.
Oh en ook nog een nieuw kussen gekocht waar ik absoluut niet tevreden over ben, zo stom maar met die 5 min in de winkel kun je een kussen toch niet echt beoordelen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Op de bank laten slapenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Mijn vriend heeft mijn chocola opgegeten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Baasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
Coopertest van 3.06 kmmet slechts 2.4 seconden tussen de snelste en de langzaamste kilometer
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Mijn vriend heeft mijn chocola opgegeten
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zijn wel veel acties momenteel, Saunadrome bv 16 euro, Soesterberg 20, enz.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja sauna is idd wel fijn op zo'n moment maar zo duur!
Ga morgenmiddag na het werken bij mijn ouders langs om daar in bad te gaan met wat spierontspannende olie.
Rug zelf is vandaag losgemaakt door een collega, daarom zijn de spieren nu zo over de zeik. Normaal gesproken geeft dat geen problemen maar nu heb ik afstudeerstress, het hele weekend achter de laptop en met mijn neus in de boeken gezeten en vandaag de hele dag in de airco.
Oh en ook nog een nieuw kussen gekocht waar ik absoluut niet tevreden over ben, zo stom maar met die 5 min in de winkel kun je een kussen toch niet echt beoordelen.![]()
Ja, dat ga ik dus nooit verbeteren hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
Coopertest van 3.06 kmmet slechts 2.4 seconden tussen de snelste en de langzaamste kilometer
beetje inhouden had wel gemogen
Ja doei.![]()
Netjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus nooit verbeteren hè?beetje inhouden had wel gemogen
, is voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n korte afstand loop. Ben maar hard begonnen en na 8 minuten was ik dood, maar heb ik me toch nog vast kunnen houden aan die grens van 3k.
Overigens is op tijd lopen niks voor mij, doe mij maar een rondje waarvan ik weet waar de finish ligt.![]()
zijn hormoontjes zullen het nodig hebben gehad....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb grofweg al gekeken tot waar ik ongeveer moet met mijn huidige snelheid en heb daar wat bovenop geplakt dus ren tot een bepaald punt, dat leek me inderdaad wel fijner.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..], is voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n korte afstand loop. Ben maar hard begonnen en na 8 minuten was ik dood, maar heb ik me toch nog vast kunnen houden aan die grens van 3k.
Overigens is op tijd lopen niks voor mij, doe mij maar een rondje waarvan ik weet waar de finish ligt.Ja doei.![]()
Sowieso hebben de meeste ook wel een avondtariefquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Zijn wel veel acties momenteel, Saunadrome bv 16 euro, Soesterberg 20, enz.En een badkledingdag
Of mijn favo Ladies only in badkleding
Mannen
Met een 3K-tijd van 11:44 zou een 5K tijd van 20:10 mogelijk moeten zijn. Damn, die grens moet er echt aan de komende anderhalve maand.![]()
Zo dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
![]()
![]()
Je ziet alleen een klein minuscuul puntje over het hoofd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Don_Vanelli het volgende:
Met een 3K-tijd van 11:44 zou een 5K tijd van 20:10 mogelijk moeten zijn. Damn, die grens moet er echt aan de komende anderhalve maand.
Dat moet je ook maar vol kunnen houdenAls jij na die 12min al kapot bent ga je die 8min ook niet meer volmaken. En zo wel, dan is het maar de vraag of je niet teveel over je eigen grenzen gaat. Met opbouw is alles mogelijk
hele mooie tijd Don...tijd voor deze ouwe baas om ook maar weer eens op de Coopertest te richten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat bedoelt hij denk ik met dat de grens er aan moetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ziet alleen een klein minuscuul puntje over het hoofd.
Dat moet je ook maar vol kunnen houdenAls jij na die 12min al kapot bent ga je die 8min ook niet meer volmaken. En zo wel, dan is het maar de vraag of je niet teveel over je eigen grenzen gaat. Met opbouw is alles mogelijk
maar of hij dat nog 'op tijd' gaat redden...
Ja doei.![]()
ff wat agressie eruit gelopen...
target was tussen de 5:40 en 5:50 te blijven qua km tijd...
das aardig gelukt
EN een eindsprint van 500 meter, dat doe ik anders nooit!
http://www.endomondo.com/workouts/77644553Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nee klopt, maar ik trek niet de gemiddelde snelheid door van de coopertest he. Ik heb de calculator van Runnersworld (die ik zelf ietwat wantrouw) gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
goed punt...en als je al kapot ga dan is het verval tijdens de laatste 8min heel groot..kan opeens zijn dat je tempo richting de 4.30 gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat moet je ook maar vol kunnen houdenAls jij na die 12min al kapot bent ga je die 8min ook niet meer volmaken.
Oeps, niet goed gelezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij denk ik met dat de grens er aan moetmaar of hij dat nog 'op tijd' gaat redden...
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
hoe dan ook, je Coopertest afstand van nu staat als een huis op dit momentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik trek niet de gemiddelde snelheid door van de coopertest he. Ik heb de calculator van Runnersworld (die ik zelf ietwat wantrouw) gebruikt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
verdwaald in het gooi
How low can you go...
WEL een grote buizerd gezien die vanaf een lantarenpaal naar me zat te loeren... En gewoon blijven zitten toen ik er onderdoor liep...
Ik hoorde wel het volgende liedje over de vlakte schallen...
"I'm on a pole! I'm on a pole! Everybody look at me because I'm on a motherfucking pole"Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Bohh tijgerbalsem begint te werken.
Rug staat in de fik, maar het voelt wel fijn bij de spieren!!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik was laatst ook verdwaald in mijn eigen wijk, das toch te suf voor woordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Jumparound het volgende:
verdwaald in het gooi
How low can you go...
WEL een grote buizerd gezien die vanaf een lantarenpaal naar me zat te loeren... En gewoon blijven zitten toen ik er onderdoor liep...
Ik hoorde wel het volgende liedje over de vlakte schallen...
"I'm on a pole! I'm on a pole! Everybody look at me because I'm on a motherfucking pole"
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Badkledingdag, vrouwendag. Sauna's moeten zich schamen, vooral de badpakkendag, wat een smerigheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sowieso hebben de meeste ook wel een avondtariefEn een badkledingdag
Of mijn favo Ladies only in badkleding
Mannen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
inderdaad jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik was laatst ook verdwaald in mijn eigen wijk, das toch te suf voor woorden
Ik stond ook echt zo van...En nu?
Ecosia
Ik vind het idd maar niks badkleding in de sauna, jakkes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Badkledingdag, vrouwendag. Sauna's moeten zich schamen, vooral de badpakkendag, wat een smerigheid.![]()
Sweet as!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
Nu heb ik dat liedje ook in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Jumparound het volgende:
"I'm on a pole! I'm on a pole! Everybody look at me because I'm on a motherfucking pole"Nette workout!
Ben ik de enige die geen tijgerbalsem kent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh tijgerbalsem begint te werken.
Rug staat in de fik, maar het voelt wel fijn bij de spieren!!
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik was laatst ook verdwaald in mijn eigen wijk, das toch te suf voor woordenDie slaat alles!
![]()
Was wel blij dat ik dinsdag gewoon in biki rond kon lopen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Badkledingdag, vrouwendag. Sauna's moeten zich schamen, vooral de badpakkendag, wat een smerigheid.
Ik ook eergisterenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik was laatst ook verdwaald in mijn eigen wijk, das toch te suf voor woorden![]()
Ja doei.![]()
Dat banaantje hier net ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
Die Franziskaner in de koelkast kijkt mij te lief aan![]()
![]()
Ja is toch erg, ik loop vaak hetzelfde rondje en dan bepaald ik van te voren hoe uitgebreid de ronde wordt (heb veel opties met uitbreiden en verkorten maar altijd dezelfde hoofdwegen)quote:
Dit keer dacht ik doe eens gek en sla deze wijk eens in, na 45 bochtjes had ik echt geen idee meer waar ik ongeveer was en heb een richtingsgevoel van een visstick..
Uiteindelijk wist ik de weg weer omdat ik een straat herkende waar ik jaren geleden een appartement bezichtigd heb
Ik vind dat ook fijner, kan me niet goed ontspannen als ik helemaal naakt ben.. of nou ja als ik naakt ben en er nog 40 andere zitten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was wel blij dat ik dinsdag gewoon in biki rond kon lopen hoor
Maar wat ik vooral fijn vind is dat er met badkleding bij andere bepaalde dingen bedekt zijn! Heb nooit zo'n behoefte aan die dames die wijdbeens in de sauna zitten.
Ik heb geen problemen met naakt in de sauna, ok, kijkdozen hoef ik ook niet te zien maar je kunt toch ook netjes gaan zitten.
Ik zit wel eens in kleermaker zit maar dan trek ik gewoon een stuk handdoek op tussen m'n benen.![]()
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Maar de laatste keer dat ik in de sauna was lagen alle dames van boven de 50 wijdbeens in de zon alsof ze hun binnenste schaamlippen wilde bijkeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Shravani het volgende:
Ik heb geen problemen met naakt in de sauna, ok, kijkdozen hoef ik ook niet te zien maar je kunt toch ook netjes gaan zitten.
Ik zit wel eens in kleermaker zit maar dan trek ik gewoon een stuk handdoek op tussen m'n benen.
Dat hoeft van mij echt niet. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn/haar lijf maar een beetje charmant erbij zitten/lopen is toch geen overbodige luxe
Baasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Jumparound het volgende:
ff wat agressie eruit gelopen...
target was tussen de 5:40 en 5:50 te blijven qua km tijd...
das aardig gelukt
EN een eindsprint van 500 meter, dat doe ik anders nooit!
http://www.endomondo.com/workouts/77644553![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Maar de laatste keer dat ik in de sauna was lagen alle dames van boven de 50 wijdbeens in de zon alsof ze hun binnenste schaamlippen wilde bijkeuren.
Dat hoeft van mij echt niet. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn/haar lijf maar een beetje charmant erbij zitten/lopen is toch geen overbodige luxe![]()
![]()
maar inderdaad
![]()
![]()
Ik stoor me meer aan de mannenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind dat ook fijner, kan me niet goed ontspannen als ik helemaal naakt ben.. of nou ja als ik naakt ben en er nog 40 andere zitten.
Maar wat ik vooral fijn vind is dat er met badkleding bij andere bepaalde dingen bedekt zijn! Heb nooit zo'n behoefte aan die dames die wijdbeens in de sauna zitten.![]()
wat hebben we nu weer verkeerd gedaan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die kunnen er af en toe ook wat van ja!quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
Ik wilde er eigenlijk gewoon 10 of 12 lopen
Distance: 16.00 km
Time: 1:48:36
Avg Speed: 8.8 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Good busyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 8.8 km/h![]()
![]()
Nou, ik zag dinsdag een man die het iets vrouwelijk schoon iets te schoon vondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat hebben we nu weer verkeerd gedaan?
stone kool englishquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lean mean running machinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 8.8 km/h'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
[..]
Moet je naast het dompelbad gaan staan als daar 1 instaat en dan zeggen: koud he??
[..]
Moet je naast het dompelbad gaan staan als daar 1 instaat en dan zeggen: koud he??Sneeuwballen alles
![]()
Die zal ik onthoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Shravani het volgende:
[..]
Moet je naast het dompelbad gaan staan als daar 1 instaat en dan zeggen: koud he??
Boksles liep uit naar 2 uur, ik ben echt heulemaal kapot :´)
Conclusief: Tof, erg zwaar maar wel voldaan.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Als het lekker gaat is het totaal geen probleem om er wat kilometers aan vast te plakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
Het wou gewoon echt nietBetonnen benen en en hoofd vol negatieve gedachten/emoties. Na 7 minuut nog wat had ik zoiets van: Fuck dit ik ga het morgen of overmorgen nog eens proberen.
![]()
[..]
Moet je naast het dompelbad gaan staan als daar 1 instaat en dan zeggen: koud he??![]()
![]()
* tik em aan * Welkom bij de clubquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef junkiexp het volgende:
Boksles liep uit naar 2 uur, ik ben echt heulemaal kapot :´)
Conclusief: Tof, erg zwaar maar wel voldaan.![]()
![]()
Wow wat een afstand!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 8.8 km/h
Dat heb ik nou nooit he, lees dat hier wel vaker dat mensen dat hebben. Als ik 5km ga rennen ben ik ook echt blij als ik de 5km heb gehaald! Heb dan echt geen zin om nog een stuk te gaan rennen! haha![]()
Runner's highquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wow wat een afstand!
Dat heb ik nou nooit he, lees dat hier wel vaker dat mensen dat hebben. Als ik 5km ga rennen ben ik ook echt blij als ik de 5km heb gehaald! Heb dan echt geen zin om nog een stuk te gaan rennen! haha
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
* tik em aan Boks * Welkom bij de clubIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik stel eigenlijk ook altijd mn route van tevoren vast ja. Puur, omdat ik me dan op een finish kan focussen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wow wat een afstand!
Dat heb ik nou nooit he, lees dat hier wel vaker dat mensen dat hebben. Als ik 5km ga rennen ben ik ook echt blij als ik de 5km heb gehaald! Heb dan echt geen zin om nog een stuk te gaan rennen! haha![]()
Lekker!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 8.8 km/h
Ja doei.![]()
Kwestie van volhouden, denk ik? Ik vond 4km in 't begin ook al héél veelquote:Dat leek een eeuwigheid te duren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zit nu al op 6kmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kwestie van volhouden, denk ik? Ik vond 4km in 't begin ook al héél veelDat leek een eeuwigheid te duren
![]()
![]()
Ik doe er ongeveer per week 0,5 / 1km bovenop, dat zou jij ook kunnen proberenquote:Maar jij weet het beste wat goed voor je voelt
Ja ben nu bezig met Renate 5-10 dus ik kom er wel (hoop ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe er ongeveer per week 0,5 / 1km bovenop, dat zou jij ook kunnen proberenMaar jij weet het beste wat goed voor je voelt
)
![]()
netjes gedaan allemaal!
cooper wil ik ook wel eens doen.
en dr sexy komt wel goed schatje!
soms heb je je dag even niet.
semtex ook zo goed bezig!
zevenheuvelenloop word een eitje voor jouw!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef winterstorm666 het volgende:
en dr sexy komt wel goed schatje!Da's nog eens met extra hoge heuvels he?quote:semtex ook zo goed bezig!
zevenheuvelenloop word een eitje voor jouw!Binnenkort eens dat parcours verkennen
yup extra heuvels het is een geweldig parcours!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Morgen wel flink spierpijn denk ik, zaterdagochtend weer lopen![]()
Leuk clubje hier trouwens
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
*voegt "Who let the dogs out?" toe aan haar playlist*
heuvels....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef winterstorm666 het volgende:
yup extra heuvels het is een geweldig parcours!
Woei! Vijfde in de Fok-groepZo hoog heb ik geloof ik nog nooit gestaan.
Komt vanzelf joh! Je bent goed bezig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ben nu bezig met Renate 5-10 dus ik kom er wel (hoop ik!)
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heuvels....
[ afbeelding ]
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik heb moeite om mijn #1 positie af te staan, vnamiddag toch nog maar even een rondje lopen denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef mosselmossel het volgende:
Woei! Vijfde in de Fok-groepZo hoog heb ik geloof ik nog nooit gestaan.
Ik ga me komende week maar eens buigen over een schema voor de HM van Amsterdam. Eindelijk weer een echt doel
Bridge to Bridge en DtD zijn een onderdeel van het schema
F means you're fucked![]()
Gaat je makkelijk lukken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef YUR het volgende:
Ik ga me komende week maar eens buigen over een schema voor de HM van Amsterdam. Eindelijk weer een echt doel
Bridge to Bridge en DtD zijn een onderdeel van het schemaZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat denk ik ook wel. Moet mezelf ook nog een realistische tijd als doel geven....quote:F means you're fucked![]()
vraagje YUR, voel je na 3 relatief rustige weken dat je qua lopen ingeboet hebt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wow, roeivrouw zegt dat ze Olympische wedstrijd al begint met een hartslag van 130, zonder één slag te hebben geroeid. Is dat niet veel te hoog?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Adrenaline
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat denk ik niet eigenlijk. De loopjes die ik heb gedaan gingen vrij eenvoudig, dat stelt me wel gerustquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje YUR, voel je na 3 relatief rustige weken dat je qua lopen ingeboet hebt?F means you're fucked![]()
dit dusquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwoa, da's persoonlijk hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
Wow, roeivrouw zegt dat ze Olympische wedstrijd al begint met een hartslag van 130, zonder één slag te hebben geroeid. Is dat niet veel te hoog?F means you're fucked![]()
mij ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. De loopjes die ik heb gedaan gingen vrij eenvoudig, dat stelt me wel gerust![]()
ga dus met een gerust hart een rustige periode in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Rust is trainingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mij ook![]()
ga dus met een gerust hart een rustige periode in
Och spanning etc en ze zullen vast niet koud in dat bootje stappen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
Wow, roeivrouw zegt dat ze Olympische wedstrijd al begint met een hartslag van 130, zonder één slag te hebben geroeid. Is dat niet veel te hoog?![]()
inderdaad spieren krijgen de tijd om volledig te herstellen denk ik.
ik denk niet dat je snel inboet.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ze hoeven maar 2 km te roeien en mogen dat nog met zn achten doen ook.Eigenlijk zijn het een stel mietjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
Wow, roeivrouw zegt dat ze Olympische wedstrijd al begint met een hartslag van 130, zonder één slag te hebben geroeid. Is dat niet veel te hoog?![]()
![]()
Woehoe! Alle drie Nederlandse beachvolleyteams door naar de laatste 16!
Zit nu in de trein naar huis. Wat zal ik doen? Taxi nemen naar huis, of fietsen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
*wijst naar LIF logo* Fietsenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Zit nu in de trein naar huis. Wat zal ik doen? Taxi nemen naar huis, of fietsen?
*wijst naar de klok* Taxiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Zit nu in de trein naar huis. Wat zal ik doen? Taxi nemen naar huis, of fietsen?
*wijst naar buienradar. Taxi*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Zit nu in de trein naar huis. Wat zal ik doen? Taxi nemen naar huis, of fietsen?![]()
Buienradar is leegquote:maar de klok vind ik ook wel een goed excuus. Ik laat t niet merken, maar ik vind het niet fijn alleen op straat s avonds
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh ja, die ook... Hm, toch maar taxi doen dan...?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Drassss het volgende:
*wijst naar enge mannen rond het station* Taxi[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, die ook... Hm, toch maar taxi doen dan...?![]()
![]()
Dit welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat onze peptalks die mannen ook niet wegjagen namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, die zijn er ook nog. Taxi doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, die ook... Hm, toch maar taxi doen dan...?
Wat voor een pauperwijk woon je dan gup?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nederlandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef Jumparound het volgende:
Wat voor een pauperwijk woon je dan gup?![]()
![]()
Dat vooralquote:
Maar ik heb het er ook gewoon niet zo op, zo midden in de nacht alleen door de stad fietsen...als het moet doe ik het wel, maar ik heb ook geleerd dat een taxi nooit te duur is.
de tering, dit is en van de veiligste landen ter wereldquote:
Ecosia
Nou in Leeuwarden is dat wel anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de tering, dit is en van de veiligste landen ter wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, ik mistte de knipoog...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de tering, dit is en van de veiligste landen ter wereldInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
*slaat Drasss* Verdomme man.. dit werkt alleen als hij er niks vanaf weet.quote:Hmm.. ooh hij zat maar wat te dollenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe de fuck wist jij dat ik ontbijtkoek naar binnen zat te werkenIs het geen prachtige nacht?
Dat welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
*slaat Drasss* Verdomme man.. dit werkt alleen als hij er niks vanaf weet.
[..]
Hmm.. ooh hij zat maar wat te dollenIs het geen prachtige nacht?
![]()
Net nog even bij het vuur gezeten.
![]()
We knowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat welNet nog even bij het vuur gezeten.
Ik bedoel, wat enig
Ikkk denk dat ik mijn LaPo sluipschuttergeweer maar even uit de kast pak.quote:
*laad luidruchtig* Zoooooo thermische kijker er op
Eens even zien of er nog wat rare vogels in de bosjes zitten![]()
![]()
LaPo? Maar.. we zitten nog geeneens op de helftVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Maak wel eens uitzonderingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef Maraca het volgende:
LaPo? Maar.. we zitten nog geeneens op de helft![]()
![]()
![]()
wakker!!
![]()
Dit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:00 schreef Don_Vanelli het volgende:
Morgen ga ik echt asociaal lang uitslapen
Oh wacht... Loopgroep morgenochtend...
Das eenen
tegelijk.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Begin toch te merken dat het af en toe hardlopen werkt.
Gisteren laatste stuk naar werk aangezet omdat het toch flink begon te hozen, en geen zin had om nat te worden. Binnen aangekomen nergens last van. Dat kan ik van mijn collega niet zeggen die hetzelfde deed.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Voorlopig wordt het niets, het is weer eens flink aan het regenen.How can I make this topic about me?![]()
Herkenbaar. Mijn conditie is helemaal bagger: even een paar honderd meter sprinten om de trein te halen en ik sta een paar minuten na te hijgen op het balkon, en beetje dizzy in het hoofd... Plus nat van het zweet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:24 schreef Solique het volgende:
Gisteren laatste stuk naar werk aangezet omdat het toch flink begon te hozen, en geen zin had om nat te worden. Binnen aangekomen nergens last van. Dat kan ik van mijn collega niet zeggen die hetzelfde deed.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
*slaat Drasss* Verdomme man.. dit werkt alleen als hij er niks vanaf weet.![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Goedemorgen Drasss
Ik mag alweer gaan lopen vandaagEven buienradar checken
edit: regenErgens tussen 12 en 6 dan maar gaan lopen
Ik merkte dat laatst ook: sprintje getrokken op Utrecht CS om een trein te halen: niet meer zo lang buiten adem en mijn hart ging ook niet zo tekeer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:24 schreef Solique het volgende:
Gisteren laatste stuk naar werk aangezet omdat het toch flink begon te hozen, en geen zin had om nat te worden. Binnen aangekomen nergens last van. Dat kan ik van mijn collega niet zeggen die hetzelfde deed.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merkte dat laatst ook: sprintje getrokken op Utrecht CS om een trein te halen: niet meer zo lang buiten adem en mijn hart ging ook niet zo tekeer.dat laatste zo herkenbaar
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Blijkbaar is die van mij aan het verbeterenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn conditie is helemaal bagger: even een paar honderd meter sprinten om de trein te halen en ik sta een paar minuten na te hijgen op het balkon, en beetje dizzy in het hoofd... Plus nat van het zweet.Is ook een relaxt tijdslot tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:48 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen Drasss
Ik mag alweer gaan lopen vandaagEven buienradar checken
edit: regenErgens tussen 12 en 6 dan maar gaan lopen
Echt zo relaxt, sprintje trekken en nergens last van hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merkte dat laatst ook: sprintje getrokken op Utrecht CS om een trein te halen: niet meer zo lang buiten adem en mijn hart ging ook niet zo tekeer.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Mwua.. het is dat het kan omdat ik vrij benRond 12 uur dan maar even een studiebreak
Wat een levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef Maraca het volgende:
Mwua.. het is dat het kan omdat ik vrij benRond 12 uur dan maar even een studiebreak
Goed gebruik van maken dan
De resterende 70km?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:16 schreef Drassss het volgende:
Rustdag voor het lopen...Misschien dat ik dan maar even rustig ga uit fietsen
Was liever gewoon vrij ipv al mijn vakantiedagen te spenderen aan mijn studiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een leven
Goed gebruik van maken dan
He bah, een baan vinden in deze moeilijke economische tijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef Drassss het volgende:
Vrij na mijn afstuderen, maar het kan zomaar voorbij zijn als ik werk kan vinden
![]()
Dat begrijp ik, zou dat liever ook niet doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was liever gewoon vrij ipv al mijn vakantiedagen te spenderen aan mijn studie
Kan momenteel toch niet studeren of cursussen doen| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Over 2 weken weer 2 weken vrij waarvan 1 week weer voor de studie en in de andere week is het tentamen dus rest van de dagen ben ik echt echt vrijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, zou dat liever ook niet doen
Echt vrijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Over 2 weken weer 2 weken vrij waarvan 1 week weer voor de studie en in de andere week is het tentamen dus rest van de dagen ben ik echt echt vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Over die gps horloges: is er ook een horloge waar je trainingen van meerdere verschillende tijdsintervallen in kan programmeren? Zodat ik gewoon Evy in mn horloge in kan invoeren?Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Garmin kan dat sowieso.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef Griebus het volgende:
Over die gps horloges: is er ook een horloge waar je trainingen van meerdere verschillende tijdsintervallen in kan programmeren? Zodat ik gewoon Evy in mn horloge in kan invoeren?
Ik heb gisteren mijn nieuwe Garmin ontvangen
Maar ik heb pas zondag weer een loopje gepland
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je voert het in principe in op de website van Garmin en die stuurt het door naar je horloge. De 410 kan dat wel (heb ik zelf) en de 610 kan dat ook. Kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld de 210 het niet zou kunnen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Tja.. het is niet anders. We hopen op het beste, maar beter nu "vakantie" dan in de winter wanneer je amper kan sporten + sport kijken. Dan zou het echt verschrikkelijk zijn geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
He bah, een baan vinden in deze moeilijke economische tijden![]()
![]()
De komende 2 dagen maar lekker spelen met je Garmin dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar ik heb pas zondag weer een loopje gepland![]()
![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja.. het is niet anders. We hopen op het beste, maar beter nu "vakantie" dan in de winter wanneer je amper kan sporten + sport kijken. Dan zou het echt verschrikkelijk zijn geweest
Gebruik voorlopig nog wel even mijn mobiel om tijd/snelheid bij te houden, horloges zijn toch aardig prijzig zo te zien.Wel even de tijd om alles goed uit te testen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:28 schreef MissBliss het volgende:
Maar ik heb pas zondag weer een loopje gepland
Gebruik je Endomondo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef Solique het volgende:
Gebruik voorlopig nog wel even mijn mobiel om tijd/snelheid bij te houden, horloges zijn toch aardig prijzig zo te zien.
[..]
Wel even de tijd om alles goed uit te testen.
quote:
Zit ook in fok! groep| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dan komt het helemaal goedquote:
Natuurlijk welquote:
Ik weet even niet meer wie, maar iemand in dit topic stort per iedere km een euro in een potje en dat geld mag ze dan besteden aan hardloopspullen. Wellicht een leuke manier om te gaan sparen voor een Garmin?quote:
Eerlijkheidshalve kan ik zeggen dat ik niet hoef te sparenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer wie, maar iemand in dit topic stort per iedere km een euro in een potje en dat geld mag ze dan besteden aan hardloopspullen. Wellicht een leuke manier om te gaan sparen voor een Garmin?
Maar zit met mijn knie dat ik eerst een zekere basis wil hebben voordat ik veel geld wil uitgeven aan hardlopen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve kan ik zeggen dat ik niet hoef te sparen
Maar zit met mijn knie dat ik eerst een zekere basis wil hebben voordat ik veel geld wil uitgeven aan hardlopen.
Misschien wel interessant voor mensen die net begonnen zijn in dit topic of tips/tricks willen?
http://run2day.nl/nieuws/(...)an-mee-aan-irun.htmlquote:Op 8 september beginnen de iRun loopclinics weer. Deze worden gehouden op meer dan 50 locaties in heel Nederland. Deelnemers leren in zes runningclinics ruim vijf kilometer hardlopen, wat de juiste hardloophouding is en hoe het tempo kan worden verbeterd. Dit allemaal onder de enthousiaste begeleiding met professionele iRun instructors.
Bij de iRun loopclinics trainen de deelnemers zes keer op zaterdagochtend om 09:30 uur vanuit de winkel of locatie in de buurt van de winkel en leren de basisvaardigheden van het lopen. Naast deze zes trainingen krijgen ze online begeleiding en huiswerk voor een zelfstandige training doordeweeks. Daarnaast worden deelnemers getrakteerd op een uniek iRun loopshirt van Nike, en een gevulde goodybag.
iRun laat zien dat hardlopen helemaal niet saai of ingewikkeld is, maar leuk, ontspannen en gezond. Hardlopen is geen kwestie van de deur uitrennen en pas stoppen wanneer je echt moe wordt, terwijl dit door veel mensen nog vaak wordt gedaan. Het is belangrijk om het lopen rustig op te bouwen, het lichaam moet wennen aan de inspanning en de belasting voor de spieren. Daarnaast is hardlopen niet alleen goed voor je gezondheid, ook de geest vaart er wel bij.
Loop jij zelf al hard, maar wil je vrienden en familie ook enthousiast maken om te gaan lopen? Aanmelden kan op www.irun.nl, of ga naar de winkel van Run2Day bij jou in de buurt voor meer informatie. No more thinkin, iRun!![]()
Gisterochtend kon ik mezelf eindelijk naar buiten schoppen. Helaas hield ik het niet al te lang vol. Ik was fysiek nog niet op, maar mentaal wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb geen zin meer. Sinds ik terug ben van vakantie voel ik me zó slecht dat ik 12 uur onafgebroken slaap en dan nog steeds wil slapen.
Gisteravond om kwart voor 7 gegeten, wilde mezelf om 9 uur naar buiten schoppen. Ik viel om kwart over 8 echter al in slaap en stond vanochtend om 8 uur op.
Eind van de dag maar eens bloed laten prikken.
De Bridge2bridge sla ik denk ik maar over, evenals de 10vancuijk. Ik richt me wel op de 8km in Istanbul.![]()
![]()
Heb je al uitslag van het bloed prikken? En [moedermodus] eet je wel gezond? Kiwi's, rode paprika en broccoli bevatten ijzers die je wellicht goed kunt gebruiken [/moedermodus]quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisterochtend kon ik mezelf eindelijk naar buiten schoppen. Helaas hield ik het niet al te lang vol. Ik was fysiek nog niet op, maar mentaal wel.
De Bridge2bridge sla ik denk ik maar over, evenals de 10vancuijk. Ik richt me wel op de 8km in Istanbul.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh, dat is geeneens een slecht planquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef Drassss het volgende:
Misschien wel interessant voor mensen die net begonnen zijn in dit topic of tips/tricks willen?
[..]
http://run2day.nl/nieuws/(...)an-mee-aan-irun.htmlBedankt voor de link!
Helaas niets bij mij in de buurt, al weet ik dat er bij ons soms ook dit soort acties gehouden worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://run2day.nl/nieuws/(...)an-mee-aan-irun.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisterochtend kon ik mezelf eindelijk naar buiten schoppen. Helaas hield ik het niet al te lang vol. Ik was fysiek nog niet op, maar mentaal wel.
De Bridge2bridge sla ik denk ik maar over, evenals de 10vancuijk. Ik richt me wel op de 8km in Istanbul.Proberen wat meer je rust pakken of afleiding
Nee, nog niet. Volgens de website van de huisarts moet ik na vijf dagen bellen (het is pas 3 dagen geleden), maar ik zal voor de zekerheid over een uurtje even bellen om te vragen of de uitslag al binnen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je al uitslag van het bloed prikken? En [moedermodus] eet je wel gezond? Kiwi's, rode paprika en broccoli bevatten ijzers die je wellicht goed kunt gebruiken [/moedermodus]
En ja mam, ik eet gezond.![]()
![]()
Braafquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Volgens de website van de huisarts moet ik na vijf dagen bellen (het is pas 3 dagen geleden), maar ik zal voor de zekerheid over een uurtje even bellen om te vragen of de uitslag al binnen is.
En ja mam, ik eet gezond.
Top dat je toch gegaan bent. Vandaag gewoon een nieuwe poging doen. Blijven denken dat je het gaat redden. Je moet er voor zorgen dat je niet in een negatieve spiraal terecht komt. Tijdens het lopen aan niks anders denken dan het lopen. Je techniek je ademhaling, de vogeltjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De Bridge2bridge sla ik denk ik maar over, evenals de 10vancuijk. Ik richt me wel op de 8km in Istanbul.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisterochtend kon ik mezelf eindelijk naar buiten schoppen. Helaas hield ik het niet al te lang vol. Ik was fysiek nog niet op, maar
mentaal wel.![]()
Hopelijk valt alles achteraf mee en voel je je over een paar dagen weer fitter. En hopelijk kan je die andere westrijden gewoon lopen.
Sterkte ermee.![]()
Je moet de baas zijn over je geest en je geest niet de baas zijn over jou. Ik weet het klinkt zo makkelijk en is niet zo eenvoudig om te doen.
Lopen helpt mij in ieder geval mocht ik depressief zijn.
Overigens nog bedankt voor de irun link. Hier thuis aan iemand laten zien waar wel wat gewicht af kan.![]()
Boehoe, mag in mijn stageverslag geen "worden" gebruiken. Dat is soms nog best moeilijk[/offtopic]
Het hoeft er ook niet om te gaan of je geld zat hebt. Het blijft een berg geld. Ook andere hardloopschizzle. Als zalando weer een net wat ander tintje roze capri heeft. Maar goed je bent man dus heb je daar geen last van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve kan ik zeggen dat ik niet hoef te sparen
Maar zit met mijn knie dat ik eerst een zekere basis wil hebben voordat ik veel geld wil uitgeven aan hardlopen.
Heb je zo'n potje dan kan je het voor jezelf wat makkelijker goed praten dat je weer wat nieuws koopt. Ook kan het je stimuleren om toch maar die paar kilometer meer te pakken.![]()
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Maraca het volgende:
Boehoe, mag in mijn stageverslag geen "worden" gebruiken. Dat is soms nog best moeilijk[/offtopic]
![]()
Altijd dat gedoe weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Maraca het volgende:
Natuurlijk blijft het duur, maar daar ligt het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het hoeft er ook niet om te gaan of je geld zat hebt. Het blijft een berg geld. Ook andere hardloopschizzle. Als zalando weer een net wat ander tintje roze capri heeft. Maar goed je bent man dus heb je daar geen last van.
Heb je zo'n potje dan kan je het voor jezelf wat makkelijker goed praten dat je weer wat nieuws koopt. Ook kan het je stimuleren om toch maar die paar kilometer meer te pakken.
Wil eerst lichamelijk in orde zijn voordat ik ergens geld aan wil uitgeven.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dan wordt het extra aanlokkelijk, net als bij 'je mag geen eh zeggen' wedstrijdjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Maraca het volgende:
Zoveel mogelijk proberen te doen maar verder niet druk om maken en later met CTRL-F op je gemakje al die zinnen gaan herschrijven, maar zorg eerst dat je content hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Maraca het volgende:
Ja doei.![]()
Achja duur.. Lid worden van een sportvereniging kost je gemiddeld ook 100/250 euro per jaar. Met hardlopen heb je dat allemaal niet natuurlijk![]()
![]()
Dat is zo kut he. Geen passief taalgebruik maar in plaats van dat we kijken naar wat lekker loopt (of wat klopt) gaan we maar gewoon van alles verbieden. HBO of niet? Ik had het namelijk ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:54 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
Content is goed. Heb hem dus teruggekregen vanwege o.a. het woordje "worden".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk proberen te doen maar verder niet druk om maken en later met CTRL-F op je gemakje al die zinnen gaan herschrijven, maar zorg eerst dat je content hebtEn nog een paar kleine puntjes.
Nu ik toch jullie aandacht hebHebben jullie toevallig modellen die je kunt gebruiken om interviewvaardigheden te evalueren? Een beetje zoals de Roos van Leary? Heb nu een standaard formulier, maar alternatieven zijn altijd welkom
Vandaag schikt het niet. Morgen zal ik nog een poging wagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Top dat je toch gegaan bent. Vandaag gewoon een nieuwe poging doen. Blijven denken dat je het gaat redden. Je moet er voor zorgen dat je niet in een negatieve spiraal terecht komt. Tijdens het lopen aan niks anders denken dan het lopen. Je techniek je ademhaling, de vogeltjes.Ik hoop dat het bloedonderzoek iets uitwijst. Niet weten wat er aan de hand is vind ik erger dan het hebben van een kwaaltje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Hopelijk valt alles achteraf mee en voel je je over een paar dagen weer fitter. En hopelijk kan je die andere westrijden gewoon lopen.
Sterkte ermee.Weet ik, maar het wil maar niet lukken. Maandag komt mijn manager weer terug van vakantie, dan kan ik eens met hem verder praten. Ik weet niet of het momenteel verstandig is om fulltime door te werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef Solique het volgende:
Proberen wat meer je rust pakken of afleiding
![]()
![]()
Ja, in plaats van "Journal Entries worden gebruikt om handmatige boekingen [..]" staat er nu "Ondernemingen maken gebruik van Journal Entries om handmatige boekingen [..]" Whooptiedooquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:05 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Dat is zo kut he. Geen passief taalgebruik maar in plaats van dat we kijken naar wat lekker loopt (of wat klopt) gaan we maar gewoon van alles verbieden. HBO of niet? Ik had het namelijk ook
Gaat het verder wel goed op je werk? Stress?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaag schikt het niet. Morgen zal ik nog een poging wagen.
[..]
Ik hoop dat het bloedonderzoek iets uitwijst. Niet weten wat er aan de hand is vind ik erger dan het hebben van een kwaaltje.
[..]
Weet ik, maar het wil maar niet lukken. Maandag komt mijn manager weer terug van vakantie, dan kan ik eens met hem verder praten. Ik weet niet of het momenteel verstandig is om fulltime door te werken.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik vind de eerste zin beter klinken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, in plaats van "Journal Entries worden gebruikt om handmatige boekingen [..]" staat er nu "Ondernemingen maken gebruik van Journal Entries om handmatige boekingen [..]" Whooptiedoo![]()
![]()
Ja, ik dus ook. Daarom had ik hem ook laten staan omdat het een uitleg is over iets. Maar goed, boss says no dus ik luister maar braaf. Alhoewel ik wel het idee heb dat het makkelijker is om een wapen mee te smokkelen op een vlucht naar de US dan mijn stageverslag langs hem heen te krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind de eerste zin beter klinken._!
Klopt maar hardlopen kan niet zo goedkoop zijn als men altijd zegt. Binnen een jaar tijd toch meer dan 1000¤ uitgegeven denk ik. Nouhoef ik ook niet elke ¤ om te draaien maar blijf het af en toe een hoop geld vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef Drassss het volgende:
Achja duur.. Lid worden van een sportvereniging kost je gemiddeld ook 100/250 euro per jaar. Met hardlopen heb je dat allemaal niet natuurlijk
Leuk ik loop redelijk veel de laatste tijd en val daardoor ook af. Leuke bijkomstigheid maar niet echt nodig, nu paste opeens mijn drankgordel een stuk minder goed. Kan straks dan misschien weer voor wat anders kijken.![]()
Tja, ik gebruikte de site http://synoniemen.net/ Misschien helpt dat je ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, in plaats van "Journal Entries worden gebruikt om handmatige boekingen [..]" staat er nu "Ondernemingen maken gebruik van Journal Entries om handmatige boekingen [..]" Whooptiedoo![]()
![]()
De roos van Leary kan ik je in een Excel bestand geven. 50 vragen voor de leerlingen daarna alles inkloppen (of de leerlingen het digitaal laten doen) en op de andere tabbladen word automatisch alles berekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Content is goed. Heb hem dus teruggekregen vanwege o.a. het woordje "worden".En nog een paar kleine puntjes.
Nu ik toch jullie aandacht hebHebben jullie toevallig modellen die je kunt gebruiken om interviewvaardigheden te evalueren? Een beetje zoals de Roos van Leary? Heb nu een standaard formulier, maar alternatieven zijn altijd welkom
Een alternatief heb ik niet maar die zou ik ook graag willen.
Edit: word wel pas vanavond dat ik het kan doorsturen en ipv leerlingen kan je de vragen natuurlijk ook bewerken dat er werknemer staat.![]()
1000 euro? Sinds wanneer verkopen ze garmins met diamanten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Klopt maar hardlopen kan niet zo goedkoop zijn als men altijd zegt. Binnen een jaar tijd toch meer dan 1000¤ uitgegeven denk ik. Nouhoef ik ook niet elke ¤ om te draaien maar blijf het af en toe een hoop geld vinden.
Leuk ik loop redelijk veel de laatste tijd en val daardoor ook af. Leuke bijkomstigheid maar niet echt nodig, nu paste opeens mijn drankgordel een stuk minder goed. Kan straks dan misschien weer voor wat anders kijken.![]()
![]()
Nou ja, die Roos van Leary heb ik ook. Maar ben geen docent (meer). Werk nu in het bedrijfsleven en voor mijn titel moet ik ook persoonlijke leerdoelen opnemen in mijn verslag en 1 daarvan is interviewvaardigheden. Mooiste is om daarvan een nulmeting uit te voeren en op basis van de input van collega's mijn ontwikkeling te laten zien. Maar ja, dan moet zoiets wel bestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
De roos van Leary kan ik je in een Excel bestand geven. 50 vragen voor de leerlingen daarna alles inkloppen (of de leerlingen het digitaal laten doen) en op de andere tabbladen word automatisch alles berekend.
Een alternatief heb ik niet maar die zou ik ook graag willen.
edit: zie je editHmm.. zou dat hetzelfde effect geven?
Ik heb het eerlijk gezegd al een tijdje niet meer naar m'n zin op het werk. De vraag is: is dat de oorzaak of het gevolg? Dat is ook voor mij de reden geweest om een andere functie binnen de organisatie niet te aanvaarden (misschien vind ik m'n huidige werk wel leuk, maar zit ik gewoon niet lekker in m'n vel).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed op je werk? Stress?![]()
![]()
Oei, dan is het lastig! Als het mogelijk is zou ik even vrij nemen en ergens rustig in de middle of nowhere gaan zitten om even rustig bij te komen en weg te zijn van alle invloeden van buitenaf. Rustig nadenken over waar je nu staat en waar je heen wilt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd al een tijdje niet meer naar m'n zin op het werk. De vraag is: is dat de oorzaak of het gevolg? Dat is ook voor mij de reden geweest om een andere functie binnen de organisatie niet te aanvaarden (misschien vind ik m'n huidige werk wel leuk, maar zit ik gewoon niet lekker in m'n vel).Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Een bekend verschijnsel idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet ik, maar het wil maar niet lukken. Maandag komt mijn manager weer terug van vakantie, dan kan ik eens met hem verder praten. Ik weet niet of het momenteel verstandig is om fulltime door te werken.Zou het dan zeker bespreken, klinkt niet al te best
Garmin 610 en twee paar schoenen gaat al aardig die kant op. Een kleine 100¤ aan eiwitpoeder en nog wat meer kleding en je gaat zo over de 1000 heen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
1000 euro? Sinds wanneer verkopen ze garmins met diamanten?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaag schikt het niet. Morgen zal ik nog een poging wagen.
[..]
Ik hoop dat het bloedonderzoek iets uitwijst. Niet weten wat er aan de hand is vind ik erger dan het hebben van een kwaaltje.
[..]
Weet ik, maar het wil maar niet lukken. Maandag komt mijn manager weer terug van vakantie, dan kan ik eens met hem verder praten. Ik weet niet of het momenteel verstandig is om fulltime door te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Eiwitpoeder? Ik zit eens te Googlen maar het levert weinig concreets op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Garmin 610 en twee paar schoenen gaat al aardig die kant op. Een kleine 100¤ aan eiwitpoeder en nog wat meer kleding en je gaat zo over de 1000 heen.![]()
Luxe kost geld ja. In principe heb je geen garmin, 2e paar schoenen en eiwitpoeder nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Garmin 610 en twee paar schoenen gaat al aardig die kant op. Een kleine 100€ aan eiwitpoeder en nog wat meer kleding en je gaat zo over de 1000 heen.
En dan nog, je koopt niet ieder jaar een nieuwe garmin![]()
![]()
Whey.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Eiwitpoeder? Ik zit eens te Googlen maar het levert weinig concreets op.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo! Heb nu al weer zin om te lopen! Zelfs de normale ochtendstijfheid in mijn enkels viel ik niet :-)
Gisteren extreem lekker gelopen ondanks dat ik de eerste km's niet in mijn tempo kwam, mn hartslag raar deed, ik verdwaalde en teveel aan mn hoofd had...
Nog maar 2,5 maanden tot de amsterdam marathon en ik krijg er steeds meer zin in!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Bij mij ging het lopen goed. Werd alleen stijf in de kuiten/enkels tijdens het lopen? Hoe loop ik dat eruit?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Rustig eruit wandelen, cooling down, rust nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij mij ging het lopen goed. Werd alleen stijf in de kuiten/enkels tijdens het lopen? Hoe loop ik dat eruit?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik til dan altijd m'n benen even wat verder op afgewisseld met wat hak-kont bewegingen, dat helpt hier welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij mij ging het lopen goed. Werd alleen stijf in de kuiten/enkels tijdens het lopen? Hoe loop ik dat eruit?
Ja doei.![]()
Het was tijdens een loopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Rustig eruit wandelen, cooling down, rust nemen..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zal eens kijken de volgende keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik til dan altijd m'n benen even wat verder op afgewisseld met wat hak-kont bewegingen, dat helpt hier wel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat wat moblo aangeeft, afwisseling van je normale loopje.quote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hier denk ik positief nieuws: m'n rokje dat ik anderhalve week niet aan heb gehad zit ineens wel een stukje losser!Spiegel is ook niet al te vervelend de laatste dagen, dus het lijkt alsof m'n sportregime aardig aan 't werken is, éindelijk!
Ja doei.![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier denk ik positief nieuws: m'n rokje dat ik anderhalve week niet aan heb gehad zit ineens wel een stukje losser!Spiegel is ook niet al te vervelend de laatste dagen, dus het lijkt alsof m'n sportregime aardig aan 't werken is, éindelijk!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
kan je straks een nieuwe kopen.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat wat moblo aangeeft, afwisseling van je normale loopje..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jij hebt vandaag geen rust...caravan afbreken?;)quote:Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
Morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef joers1 het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag geen rust...caravan afbreken?;)![]()
![]()
haha...vandaag BEETJE opruimen dan?;)Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
Ja, zo ff auto halen en volproppenquote:is ook sporten
![]()
en ja, ik ontwijk de tentstok met inparkeren dit keer![]()
![]()
Was mooi moment...:) Yur waarschuwde nog...dat er "iets" niet goed zou gaan
Was fijne vakantie...we hebben het erg naar onze zin gehad. En die intocht op vrijdag, van de Vierdaagse, was onvergetelijk
Hilarische foto's
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.![]()
Hou op schei uit..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef joers1 het volgende:
Was mooi moment...:) Yur waarschuwde nog...dat er "iets" niet goed zou gaan![]()
![]()
Mijn gewicht staat al een tijdje stil, ondanks mijn kilometersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
maar goed, ik vind 't best zo
Gen mager latje worden hèquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn gewicht staat al een tijdje stil, ondanks mijn kilometersmaar goed, ik vind 't best zo
Pas erop!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geen idee hoe het met m'n gewicht zit, ik weeg me maar niet meer, daar ben ik aardig op doorgeslagen de laatste keer, dus nu gewoon kleding voelen en spiegel kijken.
Ben even m'n planning voor vandaag aan het bedenken, en denk dat 't wordt:
Zo Jillian om op te warmen, dan naar de wasserette en de was in de wasmachine gooien terwijl die draait m'n coopertest doen, dat moet precies uitkomen met terugwandelen en uitlopen (heb een route zonder al te veel oversteken gevonden) en dan de was ophangen en lunchen enzo, en dan kan ik daarna in de loop van de middag m'n (anderhalve)km zwemmen gaan doen!
Ja doei.![]()
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Neuh, heb een gezond gewicht en een normale maat, mijn kleren zitten me goed, dus waarom zou ik klagen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gen mager latje worden hèPas erop!
Nee, we moesten kiezen tussen de vaatwasser en de wasmachine, en die eerste gebruiken we véél vaker dan de laatste. En de wasserette zit hier echt op kruipafstand vandaan, dus da's prima. Heb 'm nog niet echt héél erg fundamenteel gemist. Natuurlijk is 't fijner om je eigen te hebben, maar ach...quote:
Ja doei.![]()
Zie soms van die hardloopsters! Zo extreem mager. Just ewwwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Neuh, heb een gezond gewicht en een normale maat, mijn kleren zitten me goed, dus waarom zou ik klagen?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ah oke. Vandaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, we moesten kiezen tussen de vaatwasser en de wasmachine, en die eerste gebruiken we véél vaker dan de laatste. En de wasserette zit hier echt op kruipafstand vandaan, dus da's prima. Heb 'm nog niet echt héél erg fundamenteel gemist. Natuurlijk is 't fijner om je eigen te hebben, maar ach...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, we moesten kiezen tussen de vaatwasser en de wasmachine, en die eerste gebruiken we véél vaker dan de laatste. En de wasserette zit hier echt op kruipafstand vandaan, dus da's prima. Heb 'm nog niet echt héél erg fundamenteel gemist. Natuurlijk is 't fijner om je eigen te hebben, maar ach...
Lijkt wel of er sinds laatste update er een flinke afwijking in Endomondo is gekomen, net stukje gewandeld in pauze en zie de route alle kanten op springen.
is wel handig, want die zijn waarsch. erg snelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zie soms van die hardloopsters! Zo extreem mager. Just ewww.
hebben niet zoveel gewicht mee te torsen.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
is wel handig, want die zijn waarsch. erg snelhebben niet zoveel gewicht mee te torsen.
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn gewicht staat al een tijdje stil, ondanks mijn kilometersmaar goed, ik vind 't best zo
![]()
![]()
Hallo!
Ik ben onlangs begonnen met hardlopen. Alleen door een irritante pijn ben ik weer gestopt. Een bezoekje aan de dokter wees uit dat kraakbeen tussen het kniegewricht en de knieschijf ontstoken was. Nu heb ik oefeningen en wil ik zo snel mogelijk het hardlopen weer oppakken.
Nu de vraag of saucony echt de beste schoenen zijn, dit heb ik van een paar mensen gehoord. Kunnen asics ook gewoon? Of is Het echt beter en heb je met saucony's echt merkbaar verschil?![]()
![]()
Zoals we tegen iedereen zeggen hier: Bij de hardloopwinkel een paar goede schoenen laten aanmetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef McCandles het volgende:
Hallo!
Ik ben onlangs begonnen met hardlopen. Alleen door een irritante pijn ben ik weer gestopt. Een bezoekje aan de dokter wees uit dat kraakbeen tussen het kniegewricht en de knieschijf ontstoken was. Nu heb ik oefeningen en wil ik zo snel mogelijk het hardlopen weer oppakken.
Nu de vraag of saucony echt de beste schoenen zijn, dit heb ik van een paar mensen gehoord. Kunnen asics ook gewoon? Of is Het echt beter en heb je met saucony's echt merkbaar verschil?![]()
![]()
Haha, dan nu wachten tot mijn miezerige scholieren salarisje binnen is en dan op naar de hardloopwinkel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zoals we tegen iedereen zeggen hier: Bij de hardloopwinkel een paar goede schoenen laten aanmeten![]()
![]()
Heel verstandigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef McCandles het volgende:
[..]
Haha, dan nu wachten tot mijn miezerige scholieren salarisje binnen is en dan op naar de hardloopwinkel!![]()
![]()
Blegh loop vast met mijn stageplan.. ga maar eens lopen.
Succesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef Maraca het volgende:
Blegh loop vast met mijn stageplan.. ga maar eens lopen.![]()
Ik ga even lekker fietsen.![]()
Dat is dan een goed planquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef Maraca het volgende:
Blegh loop vast met mijn stageplan.. ga maar eens lopen.
Kan je daarna weer met rust verder| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Puf-zweet-steun-kreun. Workout 1 zit erop.
Garmin ingesteld op 12 minuten en alarm maar 's aangezet, nog even wat drinken en dan naar de wasserette/coopertestben stiekem een beetje 'zenuwachtig', alsof ik weer op de middelbare school zit
Ja doei.![]()
Even wat inspiratie /motivatie
Dat had ik ook toen ik de Cooper ging rennen. Mijn hart ging ook beduidend harder kloppen. (Ja, dat voelde ik zelfs zonder HRM)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Puf-zweet-steun-kreun. Workout 1 zit erop.
Garmin ingesteld op 12 minuten en alarm maar 's aangezet, nog even wat drinken en dan naar de wasserette/coopertestben stiekem een beetje 'zenuwachtig', alsof ik weer op de middelbare school zit
It's funny
Ik heb een coopertest traumaWas daar nooit goed in op de middelbare school en we kregen er altijd een cijfer voor
Dus ik kreeg altijd een 5,5 of een 6. Net alsof ik bewust langzaam was
En dan die harde indoctrinerende piep als je bij de andere kant van de zaal moest zijn
.
en zie me nu
Dat is de shuttlerun test, met de piepjes![]()
Cooper is 12 min zo ver mogelijk komen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, idem. Heb 'm volgens mij nog nooit 'gehaald'. Moest 'm zelfs een keer 'over doen'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een coopertest traumaWas daar nooit goed in op de middelbare school en we kregen er altijd een cijfer voor
En dan die harde indoctrinerende piep als je bij de andere kant van de zaal moest zijn
.
en zie me nuJa, alsof 't dan beter gaat, 3 weken later.
Nou ja, hè?
Ben er klaar voor
Ja doei.![]()
Haha ja die piepjes test wat een drama was dat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
.
en zie me nu
En dan van die voetbaltypes die doorgingen tot het einde van het bandje!![]()
Succes ermee! Je kunt het wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, idem. Heb 'm volgens mij nog nooit 'gehaald'. Moest 'm zelfs een keer 'over doen'.Ja, alsof 't dan beter gaat, 3 weken later.
Nou ja, hè?
[ afbeelding ]
Ben er klaar voor
Bij ons was er altijd een voetbaltypje die dan een blessure had. Echt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja die piepjes test wat een drama was dat!
En dan van die voetbaltypes die doorgingen tot het einde van het bandje!
It's funny
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is de shuttlerun test, met de piepjes![]()
Cooper is 12 min zo ver mogelijk komen
Dat gaan we vanavond nog eens proberen
Iemand een idee hoe je je schouder weer los krijgt? Lijkt wel alsof dat stomme blad vastzit
Dat is heul geen rokjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, idem. Heb 'm volgens mij nog nooit 'gehaald'. Moest 'm zelfs een keer 'over doen'.Ja, alsof 't dan beter gaat, 3 weken later.
Nou ja, hè?
[ afbeelding ]
Ben er klaar voor
Vraag even iemand of hij er overheen wil lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:22 schreef Maraca het volgende:
Iemand een idee hoe je je schouder weer los krijgt? Lijkt wel alsof dat stomme blad vastzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:22 schreef Maraca het volgende:
Masseren (of laten doen) zodat het blad los komt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vraag even iemand of hij er overheen wil lopen.
Meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks het faalloopje van net toch een "epiphany" gehad ten aanzien van een andere doelstelling, dus het was zeker de moeite waard geweest
Rondjes draaien met je armen. Alsof je de vlinderslag doet, maar langzaam. En dan links rechts links rechts.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:22 schreef Maraca het volgende:
Iemand een idee hoe je je schouder weer los krijgt? Lijkt wel alsof dat stomme blad vastzit![]()
Lopen is altijd de moeite waard! Beter dan op de bank blijven zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh.
Ondanks het faalloopje van net toch een "epiphany" gehad ten aanzien van een andere doelstelling, dus het was zeker de moeite waard geweest![]()
It's funny
Knallen!!!!! Sport zequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, hè?
[ afbeelding ]
Ben er klaar voor
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Netjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
bekertjes
http://www.endomondo.com/workouts/gK6M6YzeTUgal zie ik route niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
2.29km in 12 minuten
en1km in 4.58
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes gedaan!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
2.29km in 12 minuten
en1km in 4.58
![]()
Netjes gelopen!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
2.29km in 12 minuten
en1km in 4.58
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel beter, denk ikmaar het was echt súperbenauwd en het voelde de hele tijd alsof ik half in ging storten als ik nog een pas harder liep. Over een maandje ofzo gewoon nog eens doen. Wel grappig, was écht zenuwachtig toen ik begon met lopen
Ja doei.![]()
Vanmorgen gelopen
Iets meer dan 10 kilometer in iets meer dan 57 minuten. Onderweg een aantal fijne versnellingen, zowel heuvelop als heuvelaf. Met als klap op de vuurpijl een sprintje bergop op zo'n beetje het steilste stuk van de Zevenheuvelenweg.
Workout doe ik later wel uploaden....
En morgen weer naar huis
En thanks all!![]()
Stond er nog een mannetje bij de wasserette toen ik nog wat stond te stretchen enzo: "Wish I could still do that!!!"
Ja doei.![]()
![]()
heb even m'n .gpx file geknipt tot de 12.03 min (had doorgerend tot 12.09) om een iets accurater beeld te krijgen van de gemiddelde snelheid op 't stuk, en dat was gewoon 5.15min/km!
Ja doei.![]()
Heb nu wel m'n bekertjes verpest door 't bestand te vervangen, maar ach, hè?![]()
Zo de was maar 's ophangen
Oh ja, wel leuk dat ik met deze afstand (2.29km) dus PRECIES op 255km in de challenge uitkom. Precies, op de meter nauwkeurig![]()
Ja doei.![]()
Tip 1 - Duurder is niet beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef McCandles het volgende:
[..]
Haha, dan nu wachten tot mijn miezerige scholieren salarisje binnen is en dan op naar de hardloopwinkel!![]()
![]()
Kuch..ik heb 20 jaar aan voetbal gedaan..kuchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja die piepjes test wat een drama was dat!
En dan van die voetbaltypes die doorgingen tot het einde van het bandje!![]()
Haha bedoel er ook niets mee hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Kuch..ik heb 20 jaar aan voetbal gedaan..kuch![]()
Ik was altijd nogal het niet sportieve type en had vooral geen zin in gymles![]()
![]()
Vraag is meer, ben je een voetbaltypje omdat je voetbalt of doen voetbaltypjes toevallig aan voetbal?![]()
![]()
NIet zo ingewikkeld doen hoor op vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:29 schreef LoganMCV het volgende:
Vraag is meer, ben je een voetbaltypje omdat je voetbalt of doen voetbaltypjes toevallig aan voetbal?![]()
![]()
Soooodemieters hé! Ik heb nu al pijn in mijn benen.![]()
Zometeen de resultaten.
It's funny
But not ha-ha funny.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: