Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Avondopening van de sauna niks voor je? Kan je gelijk de infrarood in, goed voor je rug! En om het hardloopgerelateerd te houden boek je er een sportmassage bij
Ja sauna is idd wel fijn op zo'n moment maar zo duur! Ga morgenmiddag na het werken bij mijn ouders langs om daar in bad te gaan met wat spierontspannende olie. Rug zelf is vandaag losgemaakt door een collega, daarom zijn de spieren nu zo over de zeik. Normaal gesproken geeft dat geen problemen maar nu heb ik afstudeerstress, het hele weekend achter de laptop en met mijn neus in de boeken gezeten en vandaag de hele dag in de airco.
Oh en ook nog een nieuw kussen gekocht waar ik absoluut niet tevreden over ben, zo stom maar met die 5 min in de winkel kun je een kussen toch niet echt beoordelen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ja sauna is idd wel fijn op zo'n moment maar zo duur! Ga morgenmiddag na het werken bij mijn ouders langs om daar in bad te gaan met wat spierontspannende olie. Rug zelf is vandaag losgemaakt door een collega, daarom zijn de spieren nu zo over de zeik. Normaal gesproken geeft dat geen problemen maar nu heb ik afstudeerstress, het hele weekend achter de laptop en met mijn neus in de boeken gezeten en vandaag de hele dag in de airco.
Oh en ook nog een nieuw kussen gekocht waar ik absoluut niet tevreden over ben, zo stom maar met die 5 min in de winkel kun je een kussen toch niet echt beoordelen.
Zijn wel veel acties momenteel, Saunadrome bv 16 euro, Soesterberg 20, enz.
Ja, dat ga ik dus nooit verbeteren hè? beetje inhouden had wel gemogen
, is voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n korte afstand loop. Ben maar hard begonnen en na 8 minuten was ik dood, maar heb ik me toch nog vast kunnen houden aan die grens van 3k.
Overigens is op tijd lopen niks voor mij, doe mij maar een rondje waarvan ik weet waar de finish ligt.
zijn hormoontjes zullen het nodig hebben gehad....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
, is voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n korte afstand loop. Ben maar hard begonnen en na 8 minuten was ik dood, maar heb ik me toch nog vast kunnen houden aan die grens van 3k.
Overigens is op tijd lopen niks voor mij, doe mij maar een rondje waarvan ik weet waar de finish ligt.
Ik heb grofweg al gekeken tot waar ik ongeveer moet met mijn huidige snelheid en heb daar wat bovenop geplakt dus ren tot een bepaald punt, dat leek me inderdaad wel fijner.
Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Don_Vanelli het volgende: Met een 3K-tijd van 11:44 zou een 5K tijd van 20:10 mogelijk moeten zijn. Damn, die grens moet er echt aan de komende anderhalve maand.
Je ziet alleen een klein minuscuul puntje over het hoofd.
Dat moet je ook maar vol kunnen houden Als jij na die 12min al kapot bent ga je die 8min ook niet meer volmaken. En zo wel, dan is het maar de vraag of je niet teveel over je eigen grenzen gaat. Met opbouw is alles mogelijk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
hele mooie tijd Don...tijd voor deze ouwe baas om ook maar weer eens op de Coopertest te richten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dat moet je ook maar vol kunnen houden Als jij na die 12min al kapot bent ga je die 8min ook niet meer volmaken. En zo wel, dan is het maar de vraag of je niet teveel over je eigen grenzen gaat. Met opbouw is alles mogelijk
Dat bedoelt hij denk ik met dat de grens er aan moet maar of hij dat nog 'op tijd' gaat redden...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Nee klopt, maar ik trek niet de gemiddelde snelheid door van de coopertest he. Ik heb de calculator van Runnersworld (die ik zelf ietwat wantrouw) gebruikt.
Dat moet je ook maar vol kunnen houden Als jij na die 12min al kapot bent ga je die 8min ook niet meer volmaken.
goed punt...en als je al kapot ga dan is het verval tijdens de laatste 8min heel groot..kan opeens zijn dat je tempo richting de 4.30 gaat
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Nee klopt, maar ik trek niet de gemiddelde snelheid door van de coopertest he. Ik heb de calculator van Runnersworld (die ik zelf ietwat wantrouw) gebruikt.
hoe dan ook, je Coopertest afstand van nu staat als een huis op dit moment
WEL een grote buizerd gezien die vanaf een lantarenpaal naar me zat te loeren... En gewoon blijven zitten toen ik er onderdoor liep...
Ik hoorde wel het volgende liedje over de vlakte schallen...
"I'm on a pole! I'm on a pole! Everybody look at me because I'm on a motherfucking pole"
Ik was laatst ook verdwaald in mijn eigen wijk, das toch te suf voor woorden
inderdaad ja
Ik stond ook echt zo van... En nu?
Ja is toch erg, ik loop vaak hetzelfde rondje en dan bepaald ik van te voren hoe uitgebreid de ronde wordt (heb veel opties met uitbreiden en verkorten maar altijd dezelfde hoofdwegen) Dit keer dacht ik doe eens gek en sla deze wijk eens in, na 45 bochtjes had ik echt geen idee meer waar ik ongeveer was en heb een richtingsgevoel van een visstick.. Uiteindelijk wist ik de weg weer omdat ik een straat herkende waar ik jaren geleden een appartement bezichtigd heb
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Was wel blij dat ik dinsdag gewoon in biki rond kon lopen hoor
Ik vind dat ook fijner, kan me niet goed ontspannen als ik helemaal naakt ben.. of nou ja als ik naakt ben en er nog 40 andere zitten. Maar wat ik vooral fijn vind is dat er met badkleding bij andere bepaalde dingen bedekt zijn! Heb nooit zo'n behoefte aan die dames die wijdbeens in de sauna zitten.
Ik heb geen problemen met naakt in de sauna, ok, kijkdozen hoef ik ook niet te zien maar je kunt toch ook netjes gaan zitten. Ik zit wel eens in kleermaker zit maar dan trek ik gewoon een stuk handdoek op tussen m'n benen.
Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Shravani het volgende: Ik heb geen problemen met naakt in de sauna, ok, kijkdozen hoef ik ook niet te zien maar je kunt toch ook netjes gaan zitten. Ik zit wel eens in kleermaker zit maar dan trek ik gewoon een stuk handdoek op tussen m'n benen.
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Maar de laatste keer dat ik in de sauna was lagen alle dames van boven de 50 wijdbeens in de zon alsof ze hun binnenste schaamlippen wilde bijkeuren. Dat hoeft van mij echt niet. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn/haar lijf maar een beetje charmant erbij zitten/lopen is toch geen overbodige luxe
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Maar de laatste keer dat ik in de sauna was lagen alle dames van boven de 50 wijdbeens in de zon alsof ze hun binnenste schaamlippen wilde bijkeuren. Dat hoeft van mij echt niet. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn/haar lijf maar een beetje charmant erbij zitten/lopen is toch geen overbodige luxe
Ik vind dat ook fijner, kan me niet goed ontspannen als ik helemaal naakt ben.. of nou ja als ik naakt ben en er nog 40 andere zitten. Maar wat ik vooral fijn vind is dat er met badkleding bij andere bepaalde dingen bedekt zijn! Heb nooit zo'n behoefte aan die dames die wijdbeens in de sauna zitten.
Ik stoor me meer aan de mannen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende: Ik wilde er eigenlijk gewoon 10 of 12 lopen Distance: 16.00 km Time: 1:48:36 Avg Speed: 8.8 km/h
Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende: Ik wilde er eigenlijk gewoon 10 of 12 lopen Distance: 16.00 km Time: 1:48:36 Avg Speed: 8.8 km/h
lean mean running machine
Moet je naast het dompelbad gaan staan als daar 1 instaat en dan zeggen: koud he??
Als het lekker gaat is het totaal geen probleem om er wat kilometers aan vast te plakken
Het wou gewoon echt niet Betonnen benen en en hoofd vol negatieve gedachten/emoties. Na 7 minuut nog wat had ik zoiets van: Fuck dit ik ga het morgen of overmorgen nog eens proberen.
Wow wat een afstand!
Dat heb ik nou nooit he, lees dat hier wel vaker dat mensen dat hebben. Als ik 5km ga rennen ben ik ook echt blij als ik de 5km heb gehaald! Heb dan echt geen zin om nog een stuk te gaan rennen! haha
Dat heb ik nou nooit he, lees dat hier wel vaker dat mensen dat hebben. Als ik 5km ga rennen ben ik ook echt blij als ik de 5km heb gehaald! Heb dan echt geen zin om nog een stuk te gaan rennen! haha
Runner's high
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik stel eigenlijk ook altijd mn route van tevoren vast ja. Puur, omdat ik me dan op een finish kan focussen.
ik heb moeite om mijn #1 positie af te staan, vnamiddag toch nog maar even een rondje lopen denk ik
Ik ga me komende week maar eens buigen over een schema voor de HM van Amsterdam. Eindelijk weer een echt doel Bridge to Bridge en DtD zijn een onderdeel van het schema
Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef YUR het volgende: Ik ga me komende week maar eens buigen over een schema voor de HM van Amsterdam. Eindelijk weer een echt doel Bridge to Bridge en DtD zijn een onderdeel van het schema
vraagje YUR, voel je na 3 relatief rustige weken dat je qua lopen ingeboet hebt?