de nederlandse niet danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Al die buitenlandse commentatoren die hun tong gaan struikelen op haar achternaam.
Het is niet moeilijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
de nederlandse niet dan![]()
ik gun haar van harte die gouden plak!!!
200 wissel dacht ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Net vond ik dit overzichtje: Halve finales: 50 vrij (m), 200 rug (v), 100 vlinder (m) en Finales: 200 school (v), 200 rug (m), 200 wissel (m) en 100 vrij (v) met Ranomi Kromowidjojo op http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/per-sport/zwemmen/. Is dat chronologisch? En in welk onderdeel zwemt Phelps tegen Lothie?
Ik mag hopen voor Lochte dat dat niet in chronologische volgorde is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Net vond ik dit overzichtje: Halve finales: 50 vrij (m), 200 rug (v), 100 vlinder (m) en Finales: 200 school (v), 200 rug (m), 200 wissel (m) en 100 vrij (v) met Ranomi Kromowidjojo op http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/per-sport/zwemmen/. Is dat chronologisch? En in welk onderdeel zwemt Phelps tegen Lothie?
Nee, halve finales en finales zijn om en om dacht ik, sowieso.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
Wat moet die dan allemaal zwemmen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor Lochte dat dat niet in chronologische volgorde is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Al die buitenlandse commentatoren die hun tong gaan struikelen op haar achternaam.
Die zwemt de 200 wissel en de 200 rug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat moet die dan allemaal zwemmen?
giyfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef horned_reaper het volgende:
Alleen Ranomi moet vanavond zwemmen toch op één onderdeel?
Of zijn er nog meer NLers die in actie komen?
En hoe laat moet Ranomi ongeveer?
Verlinde en Van Rouwendaal in halve finales dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef horned_reaper het volgende:
Alleen Ranomi moet vanavond zwemmen toch op één onderdeel?
Of zijn er nog meer NLers die in actie komen?
En hoe laat moet Ranomi ongeveer?
Toch niet op de Calippo van Rooowbin?twitter:ranomikromo twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:30:2320:37u engelse tijd #GASOPDIELOLLY reageer retweet
met een OV fiets!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ranomi is nu op weg naar het zwembad.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
Toch niet op de Calippo van Rooowbin?twitter:ranomikromo twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:30:2320:37u engelse tijd #GASOPDIELOLLY reageer retweet
Zo suggestief weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
Gisteren ook ja, BBC had het over Kromowidjodjo maar verbeterde zichzelf al meteen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Goed gevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef DeLuna het volgende:
Ook mooi deze
http://instagram.com/p/N027FdLumy/
Bazinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ranomi is nu op weg naar het zwembad.
Ze hadden bij de NOS net ook zulke iets, haar naam en dan die O's in olympische kleurenquote:
Gedverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ja, halve finalequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:25 schreef horned_reaper het volgende:
Rouwendaal en Verlinden zwemmen dus wel vanavond?
Denk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan niet op vrouwen valt hoor
Wordt denk ik idd wel een beetje overbelast voor haar leeftijd.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Franklin zwemt toch een bizar programma he.... die heeft vanavond ook nog 200m in de benen als ze aan de 100m vrij moet beginnen...
ja het wordt te veel voor haarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wordt denk ik idd wel een beetje overbelast voor haar leeftijd.....
of het wordt een echte DONDERdag.. maar ga er niet vanuit - gokje nieuw WR en Goud...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
We gaan bronzen donderdag veranderen in gouden donderdag
Hallo, dat WR is echt wel ver weg hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
of het wordt een echte DONDERdag.. maar ga er niet vanuit - gokje nieuw WR en Goud...
wr is 51. nog wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo, dat WR is echt wel ver weg hoor.
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Magnussen is wel een schatje eigenlijk
eensquote:
Ja die is echt welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Magnussen is wel een schatje eigenlijk
No way dat ze een WR zwemtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
of het wordt een echte DONDERdag.. maar ga er niet vanuit - gokje nieuw WR en Goud...
dank jequote:
Volgens mij kun je dat al bijna zeggen voor onder de 53.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Ericr het volgende:
WR is te ver weg, verwachtingen zijn te hoog als je daar op rekent. 52,5 of 52,6 komt niemand aan, daarmee win je ook afgetekend.
100m vrije slag 51,44 seconden 11 december 2009 Istanboelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Ericr het volgende:
WR is te ver weg, verwachtingen zijn te hoog als je daar op rekent. 52,5 of 52,6 komt niemand aan, daarmee win je ook afgetekend.
stel hij wint goud morgenquote:
Ja op de korte baan ja. Dit is lange baan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
100m vrije slag 51,44 seconden 11 december 2009 Istanboel
Dat is het persoonlijke record van Ranomi! Dus moet makkelijk lukken!
Dan post jij pics van je titsquote:
Dan word ik boos.quote:
Die Chinese kwam dichtbij in de series, ook al was dat ook nog wel enkele tienden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat al bijna zeggen voor onder de 53.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan post jij pics van je tits
Daar slaat hij tegenaan om zich zelf op te laaien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
Maar die Cielho he, wat heeft hij met zijn borst gedaan?
Je bent op de hoogte van het feit dat de pakken anders zijn tegenwoordig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
100m vrije slag 51,44 seconden 11 december 2009 Istanboel
Dat is het persoonlijke record van Ranomi! Dus moet makkelijk lukken!
Ohja ik zie het ..... dan is 52,75 haar PRquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja op de korte baan ja. Dit is lange baan.
Anonymousz is een man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan post jij pics van je tits
Ik vind het ook onzinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef elkravo het volgende:
Pff die koptelefoons... staat gewoon dom... snap niet dat dat wordt toegelaten...
Als ze een Goed PR zwemt wint ze.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Ericr het volgende:
wordt die daar sneller door?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar slaat hij tegenaan om zich zelf op te laaien.![]()
Ojaquote:
Waarom zou dat niet toegelaten mogen worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef elkravo het volgende:
Pff die koptelefoons... staat gewoon dom... snap niet dat dat wordt toegelaten...
Dat niet door hebben/wetenquote:
oh echtquote:
SWAGquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik mis swag voor elke zwem wedstrijd.
Ja waar is Lindstrom als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
Ik moest even denken, ik dacht heel even dat je Tomba bedoelde, maar dat is een skiërquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tombola-onderdeel dit trouwens
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
Als ze 52,8 zwemt win ze ook, langzamer lijkt me listig omdat een uitschieter van een concurrent je kan verrassen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als ze een Goed PR zwemt wint ze.
Hoeft ook niet eens. Onder de 53 is genoeg denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als ze een Goed PR zwemt wint ze.
Is niet hetzelfde.quote:
Weet niet.quote:
?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat niet door hebben/weten
Gewoon 2x goud toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef kilon het volgende:
Als ze morgen weer gelijk eindigen moeten ze misschien weer het bad gaan meten, zoals ze dat in Munchen hadden moeten doen.
Ze willen over 4 jaar ook alle medailles winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Braziliaantjes kunnen ook ineens verdomd hard zwemmen sinds een paar jaar he?
Ah ok, ik zit op kantoor dus ik kijk met het geluid heel zacht en hoor niet allesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén keer of zonder idd, volgens Grueter dan.
Niet zo vreemd opzich, over 4 jaar in Rio..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Braziliaantjes kunnen ook ineens verdomd hard zwemmen sinds een paar jaar he?
In ieder geval een medaille, roep het al de hele tijdquote:
Had het over diegene die je quootte.quote:
Dan ben jij er ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet zo vreemd opzich, over 4 jaar in Rio..
Land in ontwikkeling, veel inwoners, plus over 4 jaar Spelen en daar zijn ze nu al mee bezig natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Goede begeleiding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus wanneer we over 8 jaar (gaat niet, weet ik) de spelen in Amsterdam hebben zwemmen we ook ineens de tegels uit het zwembad?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet zo vreemd opzich, over 4 jaar in Rio..
Wie zijn deze lelijke mannetjes?quote:
Geen idee, zou wel moeten eigenlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus wanneer we over 8 jaar (gaat niet, weet ik) de spelen in Amsterdam hebben zwemmen we ook ineens de tegels uit het zwembad?
Dan moeten ze nu al bezig zijn om dat te bereiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus wanneer we over 8 jaar (gaat niet, weet ik) de spelen in Amsterdam hebben zwemmen we ook ineens de tegels uit het zwembad?
Nu is er geld beschikbaar voor ontwikkeling en dopequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Land in ontwikkeling, veel inwoners, plus over 4 jaar Spelen en daar zijn ze nu al mee bezig natuurlijk.
En een snufje dope
Dan gaat er wel extra in worden geïnvesteerd, je wilt toch geen flater slaan op de Spelen in eigen land.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hoorquote:
Mwoahh, Scherer, Almeida en veel verder terug Maria Lenk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Op de paal van Roowbin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit word dus wel een grote faal als die KR geen goud haalt begrijp ik uit alle reacties, en als het zelfs lager dan zilver word mag ze publiekelijk aan de schandaal
Ze zullen eerst op duizendsten gaan meten. In Munchen in 1972 waren nummer 1 en 2 op de 400 wissel 2 duizendsten van elkaar verwijderd. Jaren later hebben ze het bad eens opgemeten en toen bleek dat de ene baan net een paar centimeter (of mm, ik weet niet meer) langer was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 2x goud toch?of een swim-off?
Bronquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Zondag verliest je club de Supercup [deal]
Nee, swim off. Nog een keer die twee dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurd er als er twee man op plek 8 eindigen tijdens de halve finale? Mogen die dan beiden naar de finale?
Ajax de fruitschaal en PSV kampioen. Deal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jomanda, ze woont hier om de hoek. Komt geregeld op de koffie
Swim off neem ik aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurd er als er twee man op plek 8 eindigen tijdens de halve finale? Mogen die dan beiden naar de finale?
Ik zou er eerder op gokken dat N-Korea iets fout doet. Met name uit foute potjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Trouwens wel bizar dat Noord Korea vele meer (gouden) medailles heeft dan wij, dan doen wij toch iets fout..
Swim-offquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
spannend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, swim off. Nog een keer die twee dus.
lochte 2x goudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Marcoss het volgende:
Met 2x goud op 1 afstand kan de VS wel heel snel dichtbij China komen
Swim-offquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
Zuid-Korea toch, of Noord ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Trouwens wel bizar dat Noord Korea vele meer (gouden) medailles heeft dan wij, dan doen wij toch iets fout..
en wat nou als het op de 1500 meter is?quote:
PSV wordt kampioen ja...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax de fruitschaal en PSV kampioen. Deal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu stop ik
Noord-Korea heeft 4 goud, wel bijna allemaal gewichthefgoud.quote:
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
en wat nou als het op de 1500 meter is?
Dan hebben de toeschouwers extra waar voor hun geldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
We missen die drill cultuur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
en Soni wintquote:
Die hebben betere disciplinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu stop ik
hoeveel is anzi vitas geworden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die finishen over het algemeen volgens mij nooit zo dicht achterelkaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
2-0 voor Hiddinkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoeveel is anzi vitas geworden?
2-0 voor Anzji. Vitesse had gewoon moeten scoren man. Bony miste me een kansquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
theoretisch is het prima mogelijk..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die finishen over het algemeen volgens mij nooit zo dicht achterelkaar
Waren vanochtend wel 2 beide als 6e naar de finale op de 800.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die finishen over het algemeen volgens mij nooit zo dicht achterelkaar
2-0 .. nadat Vitesse veel beter was alleen tsja scoren is ook een vak .. maar daar weten jullie alles van in Eindhovenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh /care dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft 4 goud, wel bijna allemaal gewichthefgoud.
Reis ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-0 voor Anzji. Vitesse had gewoon moeten scoren man. Bony miste me een kans
Gelukkig zijn er bij openwaterzwemmen geen series/halve finales.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waren vanochtend wel 2 beide als 6e naar de finale op de 800.
Vitessequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
2-0 .. nadat Vitesse veel beter was alleen tsja scoren is ook een vak .. maar daar weten jullie alles van in Eindhoven
Anziquote:
1500 is ook in het binnenbadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er bij openwaterzwemmen geen series/halve finales.
Klopt. Vaak de meeste goals.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
2-0 .. nadat Vitesse veel beter was alleen tsja scoren is ook een vak .. maar daar weten jullie alles van in Eindhoven
1500 meter is gewoon een afstand bij het langebaanzwemmen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er bij openwaterzwemmen geen series/halve finales.
Beter dan RKCquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Vitesse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Vitesse
Maar nog een uurtje wachten op het echte werk dus?
Rutte hehquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
wehehe wowquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waren vanochtend wel 2 beide als 6e naar de finale op de 800.
Weet ik, maar als je 10 of 25 km opnieuw moet zwemmen, ben je nog verder van huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
1500 meter is gewoon een afstand bij het langebaanzwemmen hoor
Daar ben je collega's voorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, ik geef je niet graag gelijk, maar ik kan nu niet anders.
Het is pas na 50 meter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sony matig weg en Grueter ook weg
badkuipquote:
Ze zwom gister al een WR.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef ZwarteMaan het volgende:
Opening onder het WR .. but whats new
Voor mij juist het tegenovergesteldequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Die lijn haalt wel een deel van de spanning weg he...
Voor mij ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
WROok de eerste die ik live zie (overall, sinds een jaar of 10 ofzo
)
* RemcoW23 biertje pakt voor de mijlpaal.
DIE LIJN DIE LIJN KIJK AAAHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Voor mij juist het tegenovergestelde
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Voor mij juist het tegenovergestelde
ik vind van nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
inderdaad wel zo eerlijk dat de eerste die aankomt het wintquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terecht en verdiend, verreweg beste op deze afstand.
Ik vind het er juist spannender door, dan zit je in wezen naar twee wedstrijden te kijken. Zwemmer vs de rest en Zwemmer vs de Lijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Wel ja, gewoon gelijk een 50-er. Moet kunnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef ZwarteMaan het volgende:
KR dus ook onder de 51 straks als 1e ooit ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |