Als ze zichzelf aanbieden wil dat waarschijnlijk niet zeggen dat het goedkoop is. Misschien wel iets goedkoper dan pinkpop omdat ze het nu combineren met pukkelpop vanwege die ramp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, daar zit het overgebleven geld ook al niet in
Trouwens, ik las toch dat Foo Fighters zelf gevraagd hadden of ze mochten spelen?
Nou, dan denk ik ook niet dat het daaraan opgegaan is. Waaraan dan wel?
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.quote:
gewoon doen, krijg je echt geen spijt van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik ga toch serieus de Quechua overwegen.
Snap ik. Van Eerdenburg had inderdaad een goedmakertje beloofd. Ik ben Foo Fighters sowieso meer dan beu, die treden zo verrekte vaak op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neuh, Black Keys en Skrillex had ik al bestempeld als 'goedkopere' Headliners dan normaal.
Foo Fighters is dan wel weer aan de prijs, normaal gesproken.
Maar Skrillex is al belachelijk vroeg geboekt (paar maanden na LL vorig jaar), dus is denk ook niet dat het 'm daarin zit.
Ik ben hier trouwens alleen maar benieuwd naar omdat v Eerdenburg daar zelf vorig jaar mee kwam aanzetten.
Yep, gewoon doen! Heb er nog niet in geslapen maar ik denk niet dat het een straf wordt hehe. Okee, ik heb dan ook twee luchtbedden gekocht want ik wil niet op de grond liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik ga toch serieus de Quechua overwegen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean hype![]()
Die staat gewoon netjes op de Gay Parade .
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean hype![]()
Die staat gewoon netjes op de Gay Parade .
Ik vind het 3x niksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]Album is goed. Terechte hype is terecht.
Ik zou het persoonlijk meer onder soul/r&b schalen. Maar dat ben ik. Het hipster noemen is enigszins bekrompen, maar ik vergeef het je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind het 3x niks![]()
Ben zoiezo niet van de Hip(ster) Hop
Maar ieder zijn ding
de hamburgers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verassing van het jaar" gaat worden?
die zijn al jaren niet meer wat het geweest isquote:
Ik ga voor Nicolas Jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verrassing van het jaar" gaat worden?
Ik zet in op Cloud Nothings!
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Neem wat beter weer mee, hier nog steeds dikke wolken en regen. 14 daagse voorspelling ook niet veel beters....
Black Keys heb ik ook hoge verwachtingen vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Ik zit op dit moment The Black Keys te zingen
Thanks maar het kan me toch echt niet boeien deze nummers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Paardindewei het volgende:
Mijn favoriete nummer van het album is toch wel Super Rich Kids met Earl als rappert erbij. En Pyramids is toch ook wel erg tof. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo meega in de hype dat ik het een meesterwerk vind, maar er staan voor mij genoeg nummers op om het fijn album te vinden.
Thinkin bout you.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Paardindewei het volgende:
Mijn favoriete nummer van het album is toch wel Super Rich Kids met Earl als rappert erbij. En Pyramids is toch ook wel erg tof. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo meega in de hype dat ik het een meesterwerk vind, maar er staan voor mij genoeg nummers op om het fijn album te vinden.
Rizzle Kicks is er nog. Verder zou ik het ook zo snel niet weten. Vorig jaar hadden ze met The Roots, OFWGKTA en Q-Tip toch aansprekender namen op dat gebied. Bijzonder spijtig dat die laatste had afgezegd alleen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks maar het kan me toch echt niet boeien deze nummers.
Er staat dit jaar zoiezo geen internationale hip hop dit jaar ? Of mis ik iets ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Ik zit op dit moment The Black Keys te zingen
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]Dat klonk goed, je kan het terugluisteren op 3fm
Proficiat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En voor de mensen die er niks van snappen: Weezerbutler en ik hebben zojuist kaarten voor Lowlands gewonnen op 3FM![]()
![]()
Ik had er nog een nodig voor mijn vriend dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proficiat.Had je nog geen kaarten of zijn deze dubbel op?
Ok, leuk. Wat moest je doen om ze te winnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had er nog een nodig voor mijn vriend dus dat komt mooi uit
Ik moest een liedje van the Black Keys zingen en Weezerbutler moest vragen beantwoordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, leuk. Wat moest je doen om ze te winnen?
Okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest een liedje van the Black Keys zingen en Weezerbutler moest vragen beantwoorden
Dit was mijn tweede keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OkBen er ook al eens op geweest, wel grappig om te horen hoe dat nu echt werkt achter de schermen met die gesprekjes e.d.
En ben je er al uit welke camping het wordt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was mijn tweede keerHeb ook een keer in de Coen en Sander Show kaarten voor het Songbird Festival gewonnen. Alleen was ik toen uiteindelijk ziek die dag dus ben ik niet gegaan
Waarschijnlijk camping 2 en anders 3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ben je er al uit welke camping het wordt?
Dat zou ik nooit durfen geloven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Teveel concurrerende festivals tegenwoordig ?
Cloud Nothings is live geweldig, veel intenser dan de plaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken jullie wat dit jaar de "verassing van het jaar" gaat worden?
Ik zet in op Cloud Nothings!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |