Wat vooraf ging.....quote:Mo breekt met Constanza Breukhoven
AMSTERDAM - Mo heeft een paar weken geleden een punt gezet achter zijn relatie met Constanza Breukhoven. Hij is er achtergekomen dat ze bijklust als webcam girl.
Dit vertelt Mo in Shownieuws. Hij dacht dat zijn verloofde helpdeskmedewerker was, maar Constanza zou veel verder gaan om haar klanten te behagen. "Ik heb het gezien en meegemaakt waar de kinderen bij waren", vertelt Mo. "Hier wil ik niets mee te maken hebben."
Mo stoort zich er ook aan dat Constanza diep in de schulden zit. "We hebben het toch al gauw over een bedrag van 10.000 euro. Ze brengt mijn gezin alleen maar in de problemen. Ik ben uitgeknokt. Ik kan niet meer. Het is beter om deze relatie te verbreken." De twee stonden op het punt te gaan trouwen.
Constanza en Mo hebben een turbulente relatie achter de rug. Eind 2010 werden de twee gearresteerd, omdat ze de kluis van Constanza's vader Hans Breukhoven zouden hebben leeggeroofd. De rechtszaken zijn nog in volle gang. In januari moest Mo zich melden bij de rechtbank wegens het bedreigen van een autohandelaar. Kinderen Soraiya en Semmy hebben een tijdje bij hun oma Connie gewoond. Inmiddels wonen ze weer thuis, maar ze staan nog wel onder toezicht van Jeugdzorg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:21 schreef Vivi het volgende:
Ooit las ik "Also sprach Zarathustra"(Nietschze). Een boek waarvan ik soms 3 regels lag, het dichtklapte en de inhoud van wat ik las op me in moest laten werken. Dit boek lezen was een soortgelijke ervaring. Om totaal andere redenen, dat wel. Wat ik vooral opmerkelijk vond was de manier waarop Cons A man onze sympathie tracht te winnen door haar jeugherinneringen op te rakelen. "Ik was een echte dondersteen". De lezer ziet nu een soort vrouwelijke Pietje Bell voor zich. "Zo gooide ik een ruit in bij de buurvrouw als ik mijn zin niet kreeg, sleurde mijn bebrilde klasgenootje aan haar haren door de bus, en terroriseerde mijn vriendinnetjes" Euh...?
quote:door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.
Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.
Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Het boek begint met haar adoptie en loopt tot aan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010.
quote:Connie wilde Constanza te lijf gaan
AMSTERDAM - VIDEO De sfeer in de villa van de familie Breukhoven was zo explosief, dat vader Hans tussenbeide moest komen; anders was een razende Connie dochter Constanza te lijf gegaan..
Connie wilde Constanza te lijf gaan
bron met filmpje
Dat blijkt uit een nieuwe "verbijsterende" biografie "Gevlucht uit de gouden kooi" van Constanza Breukhoven waarover Evert Santegoeds spreekt in de Privéflits van De Telegraaf.
Verder was Evert op bezoek bij Demis Roussos. De zanger vindt dat Europa de Grieken dankbaar mag zijn voor de financiële chaos in zijn land..
quote:Constanza klapt uit ‘De Breuckhove!’
• Volgens haar uitgeverij overweegt Constanza afstand te doen van de naam Breukhoven. FOTO: ANP
De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Via haar eigen site constanzabreukhoven.nl kan het boek vanaf vandaag zelfs al worden besteld. Constanza beschrijft het dagelijkse leven in de Wassenaarse villa ‘De Breuckhove’ van haar ouders Hans en Connie zoals het er, volgens haar, tijdens hun getrouwde leven in werkelijkheid aan toe ging. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.
Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Een ding zal de lezer snel duidelijk worden; het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.
Aantekeningen
Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Pas enkele maanden geleden ontstond er, samen met een ghostwriter, het plan om ook echt een boek te maken dat zij, naar eigen idee, Gevlucht uit Gouden Kooi doopte. Het boek begint met haar adoptie en loopt totaan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010. In deze zaak werden Constanza en haar vriend Mo door Hans Breukhoven meteen als daders aangewezen. Constanza werd veroordeeld en wacht haar hoger beroep af.
De kluisroof heeft de verhoudingen binnen de familie van cd-magnaat Breukhoven hoe dan ook op scherp gezet, wat mag blijken uit de kwestie die daarna volgde rond de kinderen van Constanza en Mo die door ‘oma Connie’ worden opgevoed. „Dat de biografie Constanza niet in dank zal worden afgenomen is haar duidelijk”, zegt Eurofun . „Dit is dan ook het laatste wat zij onder deze naam doet. Zij overweegt afstand te doen van de naam Breukhoven. ”
quote:Constanza Breukhoven werkt voor een sekslijn
ROTTERDAM - Constanza Breukhoven werkt als telefoniste bij een sekslijn. Daarover vertelt de adoptiedochter van Connie en Hans Breukhoven in het AD.
Foto: ANP Constanza (36) wacht op het vonnis in hoger beroep in de zaak over een inbraak in de villa van haar ouders. Het Openbaar Ministerie heeft 10 maanden gevangenisstraf tegen haar geëist. De uitspraak is op 8 augustus.
In het AD vertelt ze dat haar leven is veranderd in "een hel" sinds ze in verband wordt gebracht met de diefstal van horloges, geld en aandelen.
"Grootste nadeel is dat ik waarschijnlijk de rest van mijn leven geen gewone baan meer kan vinden. Elke sollicitatie loopt stuk. Dus heb ik noodgedwongen een baantje aanvaard waarbij mijn bekende naam en achtergrond geen rol spelen."
Webcamgirl
Het gerucht dat ze als webcamgirl zou werken, noemt Breukhoven "belachelijke kwaadsprekerij". Het werk als telefoniste bij een sekslijn vindt ze "best leuk". Ze kan de pikante telefoontjes combineren met andere dingen.
"Ik doe soms gewoon de huishouding tijdens zo'n gesprek. De afwas, de strijk of iets anders. Laatst heb ik zelfs de hele badkamer gesopt tijdens een gesprek dat een beetje uitliep."
Cassatie
Breukhoven kondigt nu al aan in cassatie te gaan als ze volgende week woensdag wordt veroordeeld in de zaak rondom de zaak van de kluisroof. "Als ik word veroordeeld, ga ik bij de Hoge Raad in cassatie tegen de beslissing van het gerechtshof", vertelt Constanza in het AD.
Constanza's kinderen, Soraiya (5) en Semmy (4), worden deels onderhouden door oma Connie, bij wie de kleintjes lange tijd woonden. Mocht Constanza toch achter tralies verdwijnen, gaan Soraiya en Semmy mogelijk weer naar oma.
"Mijn kroost kan altijd nog naar mijn ex. En als ook hij de bak in moet voor zijn vermeende rol in de kluisroofzaak, dan kunnen de kinderen wat mij betreft altijd weer een tijdje bij oma Connie wonen."
Arme Conniequote:Mocht Constanza toch achter tralies verdwijnen, gaan Soraiya en Semmy mogelijk weer naar oma.
Dat jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef JaneDoe het volgende:
tis dat ik weet dat con t nooit zou doen, maar je zou bijna hopen dat ze dan weigert om die kinderen weer op te vangen
ondankbaar nest die constanza
Hoe vervelend het voor Conny ook is, ik denk dat dat gesleep voor de kinderen het schadelijkst is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme ConnieZij fungeert ook als jojo.
Oh dat zeker ja. Heel sneu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe vervelend het voor Conny ook is, ik denk dat dat gesleep voor de kinderen het schadelijkst is.
Laat ze dan maar permanent bij oma blijven.
helaas heeft ze daar niets over te zeggen, anders hadden ze er waarschijnlijk nog gezetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe vervelend het voor Conny ook is, ik denk dat dat gesleep voor de kinderen het schadelijkst is.
Ole mag Con zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Ole het volgende:
Ik denk toch dat Con heel goed is voor die kinderen
Ik denk dat ze het in alle opzichten bij Con beter hebben dan bij hun vader of moeder, en dat is eigenlijk heel triest...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Ole het volgende:
Ik denk toch dat Con heel goed is voor die kinderen
Dat lijkt mij ook het allerbeste. Maar best een opoffering voor Con, die nu ook op een leeftijd is dat ze daar eigenlijk niet meer op ingesteld is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de kindjes bij Con scheelt weer geld voor een oppas!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef Cynix ® het volgende:
3 Miljoen ¤ meenemen en daar alleen maar een paar daagjes voor in voorarrest zitten.
Even aangenomen dat Cons, Mo en Mo's broer de buit hebben gedeeld, dan hebben ze elk een miljoen. 40 Daagjes brommen leverde Cons dus 25.000 ¤ per dag op.
Doet ze goed.
Oh ja, ook nog 6 weekjes schoffelen, dat is wel zwaar.
bronquote:Niet meer de gevangenis in
Taakstraf Constanza blijft WEL staan
Opnieuw heeft Constanza Breukhoven (36) straf gekregen voor de inbraak in de villa van haar vader, zakenman Hans Breukhoven. Het gerechtshof in Den Haag veroordeelde haar gisteren tot een celstraf van 120 dagen, waarvan 82 dagen voorwaardelijk. Ook moet ze een taakstraf van 240 uur uitvoeren. De uitspraak betekent dat Constanza, die Connie Breukhoven al tijdens haar tweede huwelijk met Peter Zulver adopteerde, niet meer de cel in hoeft. De opgelegde straf heeft ze al in voorarrest uitgezeten.
Amanda Morales, zoals Constanza zichzelf nu noemt, vindt de uitspraak zowel goed als slecht nieuws. Zo laat de moeder van twee kinderen op Facebook weten: „Het goede nieuws, geldboete is ervan afgehaald, dus een zorg minder. Het slechte nieuws, taakstaf van 240 uur blijft staan!!! Ik hoef dus NOOIT meer de gevangenis in!!! Maar ik zal het er nog steeds niet bij laten zitten…” Op het sociale medium laat de dertiger tevens weten vastbesloten te zijn nog in cassatie te gaan. Constanza wordt bijgestaan door Deen advocaten.
Vakantie
Het hof acht bewezen dat Constanza in de periode rond kerst 2010 heeft geholpen met een inbraak in de villa, terwijl haar bekende vader Hans Breukhoven op vakantie was. Daarbij zou ze gebruik hebben gemaakt van de code van het hek, de code van het alarmsysteem en van de reservesleutel.
Ze gaf haar vriend Mohamed K. op die manier toegang tot het huis. Het hof vindt dat Constanza misbruik heeft gemaakt van vertrouwelijke codes die haar waren toevertrouwd. De buit bestond onder meer uit horloges met een totale waarde van 236.000 euro, 68.000 euro contact geld en aandelen aan toonder ter waarde van 2,5 miljoen euro.
Ook de zwager van Constanza, de broer van haar vriend Mohamed K., die een rol speelde bij de inbraak ging in hoger beroep. Maar volgens het hof tekende hij dat beroep te laat aan, waardoor het hof geen uitspraak kon doen. Hij kreeg toen 118 dagen celstraf, waarvan 30 dagen voorwaardelijk voor witwassen en heling. Een bedrag van 15.990 euro werd in zijn schoenzool aangetroffen nadat hij in Spanje was aangehouden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef tong80 het volgende:
'Ze gaf haar vriend Mohamed K. op die manier toegang tot het huis. Het hof vindt dat Constanza misbruik heeft gemaakt van vertrouwelijke codes die haar waren toevertrouwd. De buit bestond onder meer uit horloges met een totale waarde van 236.000 euro, 68.000 euro contact geld en aandelen aan toonder ter waarde van 2,5 miljoen euro.'
Bij elkaar dus 3.000.000 euro gestolen. Met als straf 40 dagen zitten en 10 dagen schoffelen in het park.
Kan iemand me dat uitleggen ?
Past goed bij de bierbuik en zeeeeeer kalende hoofd van Mo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Mylene het volgende:
Pittig kapsel, het valt nog mee dat ze het nog niet koperrood heeft geverd.
Ik las in de snelheid serieus : 'Wat een vlezige lul.'quote:
Ik had de indruk dat het pittige korte kapsel Mo nu mag onderhoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij zo verbaast is dat deze meneer blijkbaar goed in de slappe was zit, met zijn "ik geef dat huis in Slootdorp tzt aan Constanza" en vakantie zus en vakantie zo.
Allemaal van het gejatte geld van Hans en Con? Of werkt hij ook nog?
Oh, dat kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat het pittige korte kapsel Mo nu mag onderhouden
is hij al veroordeeld? hij zou helemaal onschuldig kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog inderdaad.
Vraag ik me wel af waar de inhoud van de kluis gebleven is. Of heeft hij dat *kuch eerlijk teruggegeven?
Dat... wat een nonsens zeg, dat doe je niet voor de kinderen, dat doe je voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind me dat toch een raar fenomeen...
Dikke bak. En de ene vakantie na de andere. En dan nog een huisje cadeau gaan doen aan zijn ex.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
Mo heeft een BMW X6 gekocht van het geld dat hij uit de kluis van Hans geroofd heeft?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat dat huis een huurhuis is, lekker makkelijk cadeau doen aan een ander....
En bij wie komt de belasting dan langs? Bij Con of bij Mo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Leandra het volgende:
Ik denk trouwens dat Conny de huur en GWL van het huisje van Mo betaalt.... en boodschappen door Appie laat bezorgen.
Zo weet ze iig dat haar kleinkinderen een dak boven hun hoofd en te eten hebben.
Want ergens was duidelijk dat Conny hem onderhield maar geen geld gaf.
Ik ben trouwens benieuwd wat de belastingdienst met dat soort dingen doet, want in feite is dat dan dus gewoon een schenking van haar aan hem, en dat zal de vrijstelling voor schenkingen (¤ 2.012 in dit geval) ruim overschrijden.
De ontvanger van een schenking is in principe belastingplichtig over de schenking, tenzij de schenker de schenkbelasting al betaald heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij wie komt de belasting dan langs? Bij Con of bij Mo?
Nou, dan zal Con dat laatste ook al wel gedaan hebben vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ontvanger van een schenking is in principe belastingplichtig over de schenking, tenzij de schenker de schenbelasting al betaald heeft.
dat vermoed ik wel, destijds werd er al gesproken over foto's die gestolen waren....toen ging t gerucht dat dit pikante kiekjes zijn van con die ze hans ooit cadeau deed....quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Bij dezelfde kluisroof door Mo en Cons btw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |