Past goed bij de bierbuik en zeeeeeer kalende hoofd van Mo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Mylene het volgende:
Pittig kapsel, het valt nog mee dat ze het nog niet koperrood heeft geverd.
Ik las in de snelheid serieus : 'Wat een vlezige lul.'quote:
Ik had de indruk dat het pittige korte kapsel Mo nu mag onderhoudenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij zo verbaast is dat deze meneer blijkbaar goed in de slappe was zit, met zijn "ik geef dat huis in Slootdorp tzt aan Constanza" en vakantie zus en vakantie zo.
Allemaal van het gejatte geld van Hans en Con? Of werkt hij ook nog?
Oh, dat kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat het pittige korte kapsel Mo nu mag onderhouden
is hij al veroordeeld? hij zou helemaal onschuldig kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog inderdaad.
Vraag ik me wel af waar de inhoud van de kluis gebleven is. Of heeft hij dat *kuch eerlijk teruggegeven?
Dat... wat een nonsens zeg, dat doe je niet voor de kinderen, dat doe je voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind me dat toch een raar fenomeen...
Dikke bak. En de ene vakantie na de andere. En dan nog een huisje cadeau gaan doen aan zijn ex.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
Mo heeft een BMW X6 gekocht van het geld dat hij uit de kluis van Hans geroofd heeft?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat dat huis een huurhuis is, lekker makkelijk cadeau doen aan een ander....
En bij wie komt de belasting dan langs? Bij Con of bij Mo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Leandra het volgende:
Ik denk trouwens dat Conny de huur en GWL van het huisje van Mo betaalt.... en boodschappen door Appie laat bezorgen.
Zo weet ze iig dat haar kleinkinderen een dak boven hun hoofd en te eten hebben.
Want ergens was duidelijk dat Conny hem onderhield maar geen geld gaf.
Ik ben trouwens benieuwd wat de belastingdienst met dat soort dingen doet, want in feite is dat dan dus gewoon een schenking van haar aan hem, en dat zal de vrijstelling voor schenkingen (¤ 2.012 in dit geval) ruim overschrijden.
De ontvanger van een schenking is in principe belastingplichtig over de schenking, tenzij de schenker de schenkbelasting al betaald heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij wie komt de belasting dan langs? Bij Con of bij Mo?
Nou, dan zal Con dat laatste ook al wel gedaan hebben vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ontvanger van een schenking is in principe belastingplichtig over de schenking, tenzij de schenker de schenbelasting al betaald heeft.
dat vermoed ik wel, destijds werd er al gesproken over foto's die gestolen waren....toen ging t gerucht dat dit pikante kiekjes zijn van con die ze hans ooit cadeau deed....quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Bij dezelfde kluisroof door Mo en Cons btw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |