Erg leesbaar is het nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef Darkestrah het volgende:
In de tussentijd kun je hier terecht: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)o.html#gallery-close
Zoveel zalen, en er dan inderdaad maar twee gebruiken. En nog steeds die achterlijke dB's gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
Maar 2 zalen TiVre? Dat wordt weer reizen....
Op zaterdag gebruiken ze er wel meer gelukkigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoveel zalen, en er dan inderdaad maar twee gebruiken. En nog steeds die achterlijke dB's gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoveel zalen, en er dan inderdaad maar twee gebruiken. En nog steeds die achterlijke dB's gebruiken.
Met het zaaltje zelf is niet veel mis hoor, maar de ligging. Ugh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dBs
Wat is er achterlijk aan dBs? Zoveel beter dan die sfeerloze kubus waar (ik parafraseer gehenna) nog eens een keer fatsoenlijk tegen de muur gekotst moet worden.
paar minuten met trein, tivoli ligt een minuut lopen van de trein, al met al kan je niet langer dan 10 min onderweg zijn als je het goed planned. Als je op incubate van de andere kant van het spoor naar het theater moet ben je langer onderwegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met het zaaltje zelf is niet veel mis hoor, maar de ligging. Ugh.
Niet echt, vooral Tivoli de Helling (voor Jenny Hval) ligt in je schema behoorlijk uit de buurt. De rest is prima te doen. Veel mensen nemen dan ook een fiets mee voor LGW?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:09 schreef Beregd het volgende:
Praktisch vraagje, want ik als Belg ken Utrecht nauwelijks. Liggen die zalen een beetje bij elkaar in de buurt? Dus is het makkelijk te wisselen van zaal zonder al te veel tijd te verliezen. Ook qua drukte?
Geen verkeerde wissel wat mij betreftquote:Op donderdag 6 november 2014 17:19 schreef Darkestrah het volgende:
Raime heeft afgezegd. James Blackshaw vervangt.
hm, vervelend. Ik heb geen zin om veel heen en weer te zoeken, en al zeker niet om te fietsen, mss dat ik dus toch maar pas.quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niet echt, vooral Tivoli de Helling (voor Jenny Hval) ligt in je schema behoorlijk uit de buurt. De rest is prima te doen. Veel mensen nemen dan ook een fiets mee voor LGW?
Is Binkbeats nou wel echt zo interessant als dat de organisatie het laat voordoen?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:11 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik twijfel tussen Wire en Binkbeats. Weet iemand of Wire nog de moeite waard is of is het vergane glorie?
Weet ik niet. Interessanter dan Wire wellicht.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is Binkbeats nou wel echt zo interessant als dat de organisatie het laat voordoen?
Live klinkt het volgens mij (als ik de recente live videos mag geloven) nog steeds dikke prima. Maar ze spelen wel wat meer nieuwer werk dan je (ik iig welquote:Op woensdag 19 november 2014 12:11 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik twijfel tussen Wire en Binkbeats. Weet iemand of Wire nog de moeite waard is of is het vergane glorie?
Ik heb toch voor Binkbeats gekozen. Geen spijt gehad.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Live klinkt het volgens mij (als ik de recente live videos mag geloven) nog steeds dikke prima. Maar ze spelen wel wat meer nieuwer werk dan je (ik iig wel) wellicht zou hopen.
Tja ze waren allebei wel typisch zeg maar.quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Tof!
Iemand nog naar dat 24-hours dronefest geweest? Ik was benieuwd hoe William Basinski en Stephen O'Malley waren. Van die laatste verwachtte ik dat het nogal op auto-pilot-mode zou zijn
hehe typisch?quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze waren allebei wel typisch zeg maar.
Ik ben nog maar één keer bij de nieuwe Tivoli geweest (met Slint), we moesten wel erg veel trappen op klauteren voordag we bij ons zaaltje kwamen. Qua indeling voelde het heel onnatuurlijk.quote:
Met een festival lijken me die grote ruimtes inderdaad wel een pluspuntquote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Darkestrah het volgende:
Tivoli Vredenburg is me juist heel erg meegevallen, had ik niet gedacht. Genoeg plekken om rustig te praten, en die paar (rol)trappen overleef ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |