Live klinkt het volgens mij (als ik de recente live videos mag geloven) nog steeds dikke prima. Maar ze spelen wel wat meer nieuwer werk dan je (ik iig welquote:Op woensdag 19 november 2014 12:11 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik twijfel tussen Wire en Binkbeats. Weet iemand of Wire nog de moeite waard is of is het vergane glorie?
Ik heb toch voor Binkbeats gekozen. Geen spijt gehad.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Live klinkt het volgens mij (als ik de recente live videos mag geloven) nog steeds dikke prima. Maar ze spelen wel wat meer nieuwer werk dan je (ik iig wel) wellicht zou hopen.
Tja ze waren allebei wel typisch zeg maar.quote:Op maandag 24 november 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Tof!
Iemand nog naar dat 24-hours dronefest geweest? Ik was benieuwd hoe William Basinski en Stephen O'Malley waren. Van die laatste verwachtte ik dat het nogal op auto-pilot-mode zou zijn
hehe typisch?quote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze waren allebei wel typisch zeg maar.
Ik ben nog maar één keer bij de nieuwe Tivoli geweest (met Slint), we moesten wel erg veel trappen op klauteren voordag we bij ons zaaltje kwamen. Qua indeling voelde het heel onnatuurlijk.quote:
Met een festival lijken me die grote ruimtes inderdaad wel een pluspuntquote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Darkestrah het volgende:
Tivoli Vredenburg is me juist heel erg meegevallen, had ik niet gedacht. Genoeg plekken om rustig te praten, en die paar (rol)trappen overleef ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |