Aub kom je weer mee was op may day een feestjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Darkestrah het volgende:
Verschrikkelijk goede lineup dit jaar. Nu hopen dat ik vrij krijg, dat was andere jaren een ramp.
Baby Dee heb ik een paar jaar geleden gezien op State-X New Forms. Heb het volgens mij wel helemaal bekeken, muzikaal was het wel ok, maar qua performance is het mij toch iets teveel van het goede. Doe mij Antony maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:13 schreef Gehenna het volgende:
Wire, Baby Dee, Carla Bozulich, Xiu Xiu, William Basinski en Sir Richard Bischop stonden allemaal vrij hoog op het lijstje 'ooit nog eens live gaan zien'
Verder zijn Swans, Savages, Silver Apples, SoMa, en Tim Hecker sowieso al geweldig, geen problemen mee om die nog eens te gaan zien
Lijkt me wel mee te vallen eigenlijk? Naja, itt andere jaren dan. Vorig jaar waren er toch ook wel best dure namen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:26 schreef On het volgende:
Yes. Autechre en Loop, heel vet. Lijkt me wel een dure lineup dit jaar.
Zie wel wat artiesten die volgens mij wel wat mogen kosten, verder veel exclusieve artiesten, grote projecten. Iemand enig idee of A Winged Victory met een orkest speelt? Dat is ook meteen een stuk duurder. Vredenburg zal er ook wel wat geld ingepompt hebben, aangezien zij zich als nieuw poppodium goed neer willen zetten. Niet dat het veel uitmaakt - tof festival hoezee.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lijkt me wel mee te vallen eigenlijk? Naja, itt andere jaren dan. Vorig jaar waren er toch ook wel best dure namen.
Tim Hecker komt op het dronefest toch? Dan heb je een dagkaart voor zondag nodig volgens de website van Tivoli.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:12 schreef kciR het volgende:
Ik ga denk ik een dagkaart voor de zaterdag halen. Autechre, Wire, Tim Hecker, A Winged Victory, Son Lux, Sharon van Etten. Dat moet wel goedkomen!
Hmm.. Balen. Dan ga ik er nog even over nadenken hoe graag ik Tim Hecker wil zien..quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:35 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Tim Hecker komt op het dronefest toch? Dan heb je een dagkaart voor zondag nodig volgens de website van Tivoli.
quote:- Fuzzland
In 2012, Le Guess Who? hosted Fuzzbox, a garage rock-focused program that was later also staged in London. This year, the genre receives another in-depth treatment with Fuzzland, a mini-festival within Le Guess Who? with its very own area in Utrecht. Fuzzland takes places in EKKO, ACU and Moira venues on Saturday and dB’s on Sunday.
The line-up for Fuzzland includes: The Monsters, formed in 1986 and offering a mix of sixties garage punk, wild teenage trash, rockabilly and primitive rock ‘n roll; Wreckless Eric, one of the first acts signed to Stiff Records in the 70s and writer of ‘(I'd Go The) Whole Wide World,’ chosen by MOJO Magazine as ‘One of the best punk rock singles of all time’; King Tuff; Curtis Harding; Benjamin Booker, who incorporates his southern heritage of soul and gospel into his raw blend of blues-inspired garage rock; Deers; The Intelligence; Liquor Store; Danny & The Darleans; Juan Wauters; Yonatan Gat (ex-Monotonix); Far-Out Fangtooth; Obliterations; Chuckamuck; The Garden; Movie Star Junkies; The Miseries; The Coathangers and Full Ugly. More acts for Fuzzland will be announced soon.
- Other announcements: Greylag, Viet Cong, PCPC, Baba Zula, more
Alongside the Fuzzland announcement, the festival adds other acts to the line-up: warm-blooded, harmonic folk trio Greylag from Portland; Viet Cong (featuring former members of Women); Homeboy Sandman; I Am Many; PCPC (project of Parquet Courts together with PC Worship); Tape; Maarten Vos & Greg Haines; the Turkish folk, reggae and dub inspired Baba Zula, who offer ritual-like live shows; broeder Dieleman; Grup Ses Beats; The Walking Who; Tomaga; Ogoya Nengo & The Dodo Women’s Group; uKanDanZ; Rebel Up; Americo Brito; Tabanka and Vintage Voudou DJs.
Prachtig, zover ik heb gehoord is zijn nieuwe plaat zijn beste zover en ik vond de vorige al niet matig.quote:
Ik kende tot voor kort de beste man helemaal niet. Maar had laatst zijn nieuwe album geluisterd en die is gewoon ijzersterk. Terwijl ik normaal niet zoveel met singer/songwriters hebquote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Prachtig, zover ik heb gehoord is zijn nieuwe plaat zijn beste zover en ik vond de vorige al niet matig.
Ben Frost vanavond gezien met z'n Aurora Live. Heb staan genietenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef On het volgende:
Zitten leuke namen tussen. Ik dacht dat Bonnie Prince Billy alleen een exclusief kerkentourtje ging doen trouwens. Ben Frost, A Winged Victory For The Sullen zijn ook interessant en ik ben benieuwd hoe Ought live is.
Winged Victory was met een mannetje of 8 dacht ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef On het volgende:
[..]
Zie wel wat artiesten die volgens mij wel wat mogen kosten, verder veel exclusieve artiesten, grote projecten. Iemand enig idee of A Winged Victory met een orkest speelt? Dat is ook meteen een stuk duurder. Vredenburg zal er ook wel wat geld ingepompt hebben, aangezien zij zich als nieuw poppodium goed neer willen zetten. Niet dat het veel uitmaakt - tof festival hoezee.
Erg leesbaar is het nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef Darkestrah het volgende:
In de tussentijd kun je hier terecht: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)o.html#gallery-close
Zoveel zalen, en er dan inderdaad maar twee gebruiken. En nog steeds die achterlijke dB's gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Norrage het volgende:
Maar 2 zalen TiVre? Dat wordt weer reizen....
Op zaterdag gebruiken ze er wel meer gelukkigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoveel zalen, en er dan inderdaad maar twee gebruiken. En nog steeds die achterlijke dB's gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoveel zalen, en er dan inderdaad maar twee gebruiken. En nog steeds die achterlijke dB's gebruiken.
Met het zaaltje zelf is niet veel mis hoor, maar de ligging. Ugh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dBs
Wat is er achterlijk aan dBs? Zoveel beter dan die sfeerloze kubus waar (ik parafraseer gehenna) nog eens een keer fatsoenlijk tegen de muur gekotst moet worden.
paar minuten met trein, tivoli ligt een minuut lopen van de trein, al met al kan je niet langer dan 10 min onderweg zijn als je het goed planned. Als je op incubate van de andere kant van het spoor naar het theater moet ben je langer onderwegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met het zaaltje zelf is niet veel mis hoor, maar de ligging. Ugh.
Niet echt, vooral Tivoli de Helling (voor Jenny Hval) ligt in je schema behoorlijk uit de buurt. De rest is prima te doen. Veel mensen nemen dan ook een fiets mee voor LGW?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:09 schreef Beregd het volgende:
Praktisch vraagje, want ik als Belg ken Utrecht nauwelijks. Liggen die zalen een beetje bij elkaar in de buurt? Dus is het makkelijk te wisselen van zaal zonder al te veel tijd te verliezen. Ook qua drukte?
Geen verkeerde wissel wat mij betreftquote:Op donderdag 6 november 2014 17:19 schreef Darkestrah het volgende:
Raime heeft afgezegd. James Blackshaw vervangt.
hm, vervelend. Ik heb geen zin om veel heen en weer te zoeken, en al zeker niet om te fietsen, mss dat ik dus toch maar pas.quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niet echt, vooral Tivoli de Helling (voor Jenny Hval) ligt in je schema behoorlijk uit de buurt. De rest is prima te doen. Veel mensen nemen dan ook een fiets mee voor LGW?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |