SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 7% gewijzigd door Nibb-it op 02-08-2012 13:25:44 ]
Het is toch werk?quote:
Ik vind het een rare plaats voor zulk soort werk. En denk niet dat er in WGR mensen zijn die daar iets zinnigs over kunnen vertellen.quote:
Er is ook meteen verwezen naar DEF. Dat men daar niks mee doet is een andere zaak.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het een rare plaats voor zulk soort werk. En denk niet dat er in WGR mensen zijn die daar iets zinnigs over kunnen vertellen.
Ja, las het, weird!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is ook meteen verwezen naar DEF. Dat men daar niks mee doet is een andere zaak.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ik me dus afvraag, hoe kun je zo een rund zijn dat je je wapen "vergeet"
Ja, jij snapt hetquote:
Nee, ik begrijp het niet. Waar zie je dat in dat WGR topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, jij snapt het
Jij vraagt je dat ook al af
Nergens, maar Nibb-it had het er in het vorige abo-sc overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp het niet. Waar zie je dat in dat WGR topic?
Tering, je lijkt Esses wel. Die plaats ook altijd opmerkingen waarbij iedereen maar moet gokken waar het over gaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nergens, maar Nibb-it had het er in het vorige abo-sc over
Op basis daarvan maakte hij denk ik deze TT in def-sc.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, je lijkt Esses wel. Die plaats ook altijd opmerkingen waarbij iedereen maar moet gokken waar het over gaat.
Ging om deze post: http://forum.fok.nl/topic/1851902/6/50#114985853quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, je lijkt Esses wel. Die plaats ook altijd opmerkingen waarbij iedereen maar moet gokken waar het over gaat.
Tja, wij van WC eend hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef Nibb-it het volgende:
Hamas: Holocaust is grote leugen
Goed bezig Hamas.
Waar?quote:
Die gele met dat kraagje?quote:
Wat naarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:25 schreef hoogvlieger het volgende:
He bah nog een hele maand vakantie.....
Echt hequote:
Proost.quote:
Dat is echt een drama ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Echt he
beetje jammer ook dat de baas me pas half september weer een keer wil zien.
Moet je is bij luchtmobiel gaan vragen... gebeurd daar nooit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ik me dus afvraag, hoe kun je zo een rund zijn dat je je wapen "vergeet"
Neuh, dat zeggen ze bij elke eenheidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je is bij luchtmobiel gaan vragen... gebeurd daar nooit.
Het nooit was ook zeer sarcastisch. Overigens zulk gezeik hebben we hier in NL ook gehad. Zijn gewoon lege buizen. Geen wapens dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neuh, dat zeggen ze bij elke eenheid
LAW AT 66mm buizen vermoed ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Het nooit was ook zeer sarcastisch. Overigens zulk gezeik hebben we hier in NL ook gehad. Zijn gewoon lege buizen. Geen wapens dus.
type weet ik in deze niet. Maar het zijn gewoon onbruikbare lege stukjes metaal. Jankerds.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LAW AT 66mm buizen vermoed ik.
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef Esses het volgende:
[..]
type weet ik in deze niet. Maar het zijn gewoon onbruikbare lege stukjes metaal. Jankerds.
Ja, ik weet wat de LAW is. Maar er zijn meerdere types wegwerpbuisquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Je weet wat de LAW is? Wegwerp ding, wat over blijft is een lege buis, niet meer te gebruiken.
Klopt, maar de LAW was best wel NATO standaard mbt wegwerp AT'squote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat de LAW is. Maar er zijn meerdere types wegwerpbuis
Damn..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:50 schreef Nibb-it het volgende:
Hamas: Holocaust is grote leugen
Goed bezig Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |