Dat dus inderdaad. Ik laat sowieso kijken. Maar wilde vooral voor mezelf op een rijtje hebben wat ik wilde doen als ik wél te strippen was... Daar kan je beter van te voren over nagedacht hebben, denk ik dan, dan dat je op dat moment zelf de beslissing moet maken. Ik hoop echt stiekem op al wat cm's cadeauquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef pessie het volgende:
Bunny, laat gewoon even kijken, dan kan de vk morgen beoordelen of je te strippen bent. Als ik jou zo hoor over het voorwerk denk ik dat je echt al een paar cm "cadeau" hebt gehad (al is voorwerk natuurlijk echt niet leuk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFT!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef Kwisted het volgende:
[...]
Verder over goede of slechte zwangerschappen. Ik ben volgens mij heel erg gezegend met mij zwangerschap. Ik vind zwanger zijn fijn
Ja, ik schrok er eigenlijk een beetje van. Had niet aan zien komen dat ik meteen terecht kon. Heel goed en heel fijn uiteraard, maar was er een beetje door overrompeld en maakte me daardoor juist wat meer zorgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Labelloo het volgende:
Fijn dat je weer gerustgesteld bent Coco! Toch fijn dat er dan zo uitgebreid gekeken wordt!
Ik mag vanmiddag weer naar de vlos, heb dan ook een liggingsecho. Ben benieuwd!
Ik ben ook blij met mijn poetslust. Nog nooit zo'n schoon en opgeruimd huis gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef freecell het volgende:
Coco, wat super attent hoe ze reageren dan! Fijn dat alles goed was!
Kwisted: poetsen zolang het leuk isGeniet ervan
Ik vind nesteldrang zelf een heel handig kwaaltje
Fysio gevonden die zei dat ik meteen even langs mocht komen. Hoera, ze zijn er nog wel.
Ik heb haar daar ook hartelijk voor bedankt
Slechte nieuws: aardig instabiel bekken (dat wist ik al) en door die val een gekneusd bekken. 'Absolute rust en niks doen wat pijn doet, besteed de kinderen maar even uit ofzo... ik zie je maandag.'
Humpf.
En ik vind het al zo klote voor mijn kerel dat hij het steeds van me over moet nemenen nu moet het WEER
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu einde van mijn gezeurDe baby doet het supergoed, groeit goed en beweegt als een gek
En zwangerschappen zijn geen eeuwigdurende toestanden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef freecell het volgende:
Vet gezellig, baby voelenDat maakt hier ook echt een boel goed! Voel je ineens zo'n kontje voorbij schuiven
Sowieso de klachten koppel ik eerder aan mijn eigen lijf dan aan de baby
Kinderen uitbesteden kan wrs niet, maar man is gelukkig thuisErgh, dat is wel vervelend dat je man zo openlijk ervan baaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu einde van mijn gezeurDe baby doet het supergoed, groeit goed en beweegt als een gek
En zwangerschappen zijn geen eeuwigdurende toestanden.
Mgoed, je hebt gelijk, het is inderdaad maar een tijdelijk iets. En je klinkt als een heel sterk iemand, da's natuurlijk wel heel fijn
![]()
me tooquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou denk m'n vent uit logeren doen en m'n mama inschakelen.
Nou ja, wat vervelend dat ze daar niet op ingaan! Dan heb je ook het idee dat ze je niet serieus nemen ofzo. Vind het rot voor je dat ze zo reageerden. Ik heb tot nu toe 5 of 6 verschillende gynaecologen gehad, en hoewel de een hartelijker is dan de ander, hebben ze wél allemaal de tijd voor me genomen en goed geluisterd & gereageerd op mijn vragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef Cantare het volgende:
Ja, weet je, ze zal vast gelijk hebben, maar ik vond het wel bizar hoe onpersoonlijk het was. Ze ging totaal niet in op mijn klachten/zorgen en ik had eigenlijk het gevoel voor niks te zijn gekomen. Gelukkig kon ik mijn tranen nog net binnenhouden tot de auto.
Als er niets uit de suikertest komt dan moet ik dinsdag naar de vk, daar zal ik het wel aankaarten. Ik kan, zeker nu ik bijna à terme ben, wel wat support gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog heel erg pril, 4 weken maar ik ben er zo blij mee, ik zweef de laatste dagen echt op een roze wolk![]()
kiro kwam keurig door de seo heen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben de 1e keer geen combinatietest gedaan. Eigenlijk omdat ik niet zoveel met kansberekenen kan. Nu twijfel ik. Mede door Inca's verhaal (voor die tijd had ik nog nooit van trisomie 13 en 18 gehoord) en ik heb ook begrepen dat dit niet altijd bij de seo gezien kan worden. Voorheen dacht ik dat het dan wel bij de seo naar voren zou komen. En inderdaad, nu speelt ook mee dat je al een kindje hebt waar je ook aan moet denken.
Precies, maar bij Midas was ik me wat minder bewust van wat er allemaal mis kon gaan. Totdat er het nodige gebeurde in het topic. Nu sta ik er wel wat minder onbevangen in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef simmu het volgende:
[..]
kiro kwam keurig door de seo heen hoor![]()
sterker nog; de eerste weken na zn geboorte ook, pas na een paar weken kwamen de testresultaten binnen
Jahoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
LBJij ook heerlijk in de zevende hemel nog?
Heb je al last van kwaaltjes?
Ja, kan overal nog aan liggen natuurlijk.. Ik voel ook van alles wat nog helemaal niet kan eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor
Mijn borsten zijn erg gevoelig en volgens mn vriend groeien ze alVerder nog niet echt eigenlijk, of: ik kan vermoeidheid, hoofdpijn en soms wat misselijk ook wijten aan wat stress hier deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Cantare wat vervelend dat je zo uh.. onpersoonlijk behandeld werd.. Je komt daar al niet voor je lol en dan kan dit ook nog eens zorgen voor een extra drempel
![]()
Als het niet goed voelt, dan is het dat waarschijnlijk ook niet! Altijd naar je gevoel luisteren!
Fieder over die combitest. Ik heb hem wel laten doen ook al had ik daar niet direct aanleiding voor (ben vrij jong, geen Down in familie etc). Maar voor mijn gemoedsrust heb ik het toch laten doen. Al blijft het altijd een kansberekening. Ik had nu een kans van 1 op 2850 en het zou toch zomaar kunnen zijn dat kindje Down of trisomie 13 of 18 heeft. Ben blij dat ik het gedaan heb... Maar het is echt zo'n persoonlijke keuze! Wat anderen hier al zeggen: wat is voor jou persoonlijk de impact als je kindje Down heeft? Stel dat er reden is voor verdere oderzoeken, hoe sta je hier dan tegenover? Een vruchtwaterpunctie is natuurlijk ook niet niks .. en kent bovendien toch bepaalde risico's. Allemaal keuzes .. Jij moet doen waar je je goed bij voelt
![]()
Coco mijlpaal![]()
Incan en Freecell helemaal in de tollemand... En Freecell ook nog een vent die moppert .. Terwijl je dit echt niet voor je lol doet
... Grrrr ... Bewaak je grenzen meid! Ik ben van mening dat als je nu je rust niet op tijd pakt indien nodig, je dat na de bevalling keihard terug krijgt .. Heeft je vent nog minder aan je! Pak voor zijn broek moet ie krijgen
(maar ik herken je schuldgevoel wel een beetje hoor
![]()
)
Labelloo spannend liggingsecho!
En Kwisted lekker aan het nestelen![]()
Oww en Troeta geen inleiding dus vandaag... Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen? Heb ik even overheen gelezen doordat ik dus de hele dag onder de panne was
![]()
Luxeproblemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:
Oooooooownu wil ik ook pannekoeken!!
Net besloten dat we zo chinees gaan halen ...
Ohja, die moet ik nog halen! Vanavond even doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Logician78 het volgende:
Oh en net interview gelezen met Sorbo, mooi stukje en mooie foto's ik moest midden in de winkel mijn tranen wegvegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinkle, goed dat je gebeld hebtgelukkig ook niks aan de hand. Wel je rust nemen nu dan he!
Combinatietest...nah. Heb niet zoveel met kansberekening. Zou t kindje sowieso houden. En we zaten niet in een risicogroep.
Pff, wordt wel een beetje moe van vooral mn mama. Ten eerste zijn ze er heilig van overtuigd dat het een jongetje is. (Wat op zich wel grappig is, want des te groter is de verrassing.) Maar soms wil ik schreeuwen HET IS EEN MEISJE HOOR!. Maar das niet eens een optie voor ze en dás irritant. Ten tweede, ze miept elk gesprek wel een aantal keer 'nou van ons mag hij komen hoor!'. En das natuurlijk super enthousiast bedoelt en lief en leuk enzo. Maar laat wmb baby nog maar even zitten waar ie zit, want das beter voor baby. Maar daar is ze het dan niet mee eens want hij kan toch nu al gewoon komen! En of de gyn gister nog iets gezegd had over dat baby eerder zou komen of niet. En bla bla...zucht. Had al de grap gemaakt dat ik dr wel een dag nadat baby geboren is pas belVond ze geen leuk grapje...
deze post staat al een tijdje open, dus wie weet al achterhaald![]()
Voor vrouwen in Afrika is het levensgevaarlijk om zwanger te zijn. ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Kwisted het volgende:
Welkom Lot! Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap!![]()
Twinkle, toch maar goed dat je even gebeld hebt en langs bent gegaan. Lijkt me wel even schrikken. Nu maar rustig aan doen doen, met de beentjes omhoog.
Fieder, wij hebben ook de combinatietest laten doen. Eigenlijk omdat mijn man dat graag wilde, voor mij had het niet perse gehoeven. Wij hebben de laagste kans gelukkig. Dat is dan wel weer een geruststelling vind ik. Ik weet niet goed wat ik gedaan zou hebben als de uitslag anders was..
Cantare, wat kunnen sommige van die artsen toch lullig zijnIk hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Freecell, wat balen van de situatie zeg! Ik herken wel iets in je verhaal. Vooral dat 'ik ben alleen maar zwanger, niet terminaal'. Zo denk ik altijd: De vrouwen in Afrika stellen zich ook niet aan, en werken ook gewoon door. Eigenlijk helemaal niet goed om zo te denken. Mijn man zegt vaak 'zometeen' als ik hem vraag iets te doen, en dan doet hij het uiteindelijk wel maar het duurt even. En omdat ik niet stil kan zitten en ongeduldig ben doe ik het vaak toch maar even snel zelf. Ook vind ik dat ik het allemaal beter doe![]()
Ladyblack, goed bezig dat je gaat plassen voor andere vrouwen. Heb ik ook gedaan. Op een gegeven moment was ik het wel beu, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb.
Fijn is dat hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, net Moeders voor Moeders op bezoek gehad, en het streepje op hun test was duidelijker dan de controlestreep
Nou ja, kalm... ik heb de hele terugweg (25 minuten) in de auto zitten huilen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
Cantaredame, ik vind je echt een dappere dat je zo kalm blijft. Of je het ook echt bent weet ik niet maar je komt wel rustig over, terwijl je het volgens mij écht niet makkelijk hebt momenteel.
Ja, ik ben wel van plan in elk geval dinsdag bij de verloskundige (tenzij de suikertest positief was) goed af te stemmen hoe zij erover denken en hoe ik erin sta. Dat er gewoon een soort plan is, met name rond wat er gebeurt als ik overtijd zou gaan, want dat is wat mij betreft het grootste issue (vooral vanwege het grote kind, maar ook een beetje vanwege mezelf).quote:Ik hoop voor je dat alles een beetje mee mag zitten de laatste loodjes, en ik hoop dat er ook goed naar jou geluisterd wordt. Want alles is leuk en aardig, maar uiteindelijk moet JIJ het gaan doen. Zie je iets niet zitten of maak je je zorgen, bespreek het dan. Desnoods heel expliciet in geval van bord-voor-kop-types enzo. De statistieken kunnen dan misschien niet extreem zijn maar daar heb jij niet direct veel aan.
tnx, fijne postquote:Als ik (groei)echo's had gehad in die laatste weken had ik me waarschijnlijk net zo druk gemaakt als jij; misschien nog wel veel drukker. Maar ik had geen echo's. Ignorance is bliss zeggen ze, en dat was het ook, ik wist van niets en de bevalling is me echt meer dan meegevallen. Ook daar heb je weinig aanmaar toch, hart onder de riem, veel weten is ook niet altijd een zegen. Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is voor je
Wist je al dat je lief bent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Mangostine het volgende:
Jongens. Hier doen we het allemaal voor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Mangostine het volgende:
Jongens. Hier doen we het allemaal voor.
En jij ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
en hiervoor!
http://www.dfwbirthphotographer.com/home/?page_id=52
ik blijf bevallen iets magisch vinden hoor![]()
dus ik gooi t linkje er gewoon nog es in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
ahw <3
hoe is t met t buukske? ging per ongeluk neem ik aan, erg geschrokken?
Cantare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef mignonne het volgende:
trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt dat, dat de baby's in die regio gemiddeld zo groot waren?
geen flauw ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Cantare het volgende:
[..]Hoe komt dat, dat de baby's in die regio gemiddeld zo groot waren?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Logician78 het volgende:
[..]gaat weer goed had even een kramp aanval maar nu weer in orde.
Huh?? Door de wandelwagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Mangostine het volgende:
Ik knal even uit mijn vel van geluk dat ik een kindje mag krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh getver, moet jij ook dat suikerdrankje? Ik moest afgelopen maandag. Wat een ranzigheid!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:42 schreef Cantare het volgende:
Succes Troeta!!!
Ik ben nu een halfuur in het ZH vanwege de suikertest. Lang wachten, want er is maar één prikster... echt vakantietijd. Ik heb alleen nu al zo'n HONGER!!
Uhuh. Was jouw uitslag goed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh getver, moet jij ook dat suikerdrankje? Ik moest afgelopen maandag. Wat een ranzigheid!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef bellelena het volgende:
Troeta: Veel succes![]()
Ik kom (weer) stiekem hier om het hoekje kijkenwelkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
Troeta, woppa!! Puffen jij!
Hier is het gelukkig ook niet standaard, is vanwege de grootte van m'n baby en veel vruchtwater.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef As1981 het volgende:
Welkom Bellelena
Logi dat is ook wel lang.
Hier vorige keer alleen geprikt drankje deden ze pas bij verhoogde waarde. Als de waarde niet nuchter goed was vonden zij het niet nodig. Gelukkig maar!!!
dan zijn ze (gelukkig) wel weer snelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Cantare het volgende:
Ja, maar anders heeft het ook weinig zin meer, ik ben dinsdag al 37 weken...
ik had ook veel vruchtwater maar dan hoefde je dus niet gelijk met zi'n drankje aan de slag. Nadat het geen suiker bleek ook nog bloedgeprikt om infecties geloof ik uit te sluiten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig ook niet standaard, is vanwege de grootte van m'n baby en veel vruchtwater.
dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat zou ik zelfs zonder die hormonen doen! 4 weken je kinderen niet zien...heftig hoor! Gaan ze ver weg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Logician78 het volgende:
Welkom Belle!!![]()
En typo vanuit hier het is dus 4wk, ze zijn net weg dus even alle sluizen open![]()
Ik kan me daar dus nog echt helemaal niks bij voorstellen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef nytar het volgende:
[..]
dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat zou ik zelfs zonder die hormonen doen! 4 weken je kinderen niet zien...heftig hoor! Gaan ze ver weg?
misschien ben ik een ontaarde moeder maar als Yaro een keer bij mijn ouders blijft slapen heb ik daar echt geen moeite mee. Hij is daar in prima handen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus nog echt helemaal niks bij voorstellen he![]()
Vriendin van mij ook .. Haar zoontje van 6 maanden gaat maar liefst 1 hele nacht bij haar ouders slapen (zondag op maandag a.s.), en ze vindt het nu al niks. En ik denk alleen maar: heerlijk toch?.. Lekker uitslapen, lekker je eigen ding kunnen doen en alles.
Komt bij mij nog wel denk ik![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef nytar het volgende:
[..]
dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat zou ik zelfs zonder die hormonen doen! 4 weken je kinderen niet zien...heftig hoor! Gaan ze ver weg?
Ja, dat dacht ik toen ik zwanger was ook. No way dat Midas een hele nacht van huis gaat. Denk ook niet dat uitslapen zal lukken. Morgenavond voor het eerst met z'n tweetjes een avondje uit, dat vind ik al een hele stapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus nog echt helemaal niks bij voorstellen he![]()
Vriendin van mij ook .. Haar zoontje van 6 maanden gaat maar liefst 1 hele nacht bij haar ouders slapen (zondag op maandag a.s.), en ze vindt het nu al niks. En ik denk alleen maar: heerlijk toch?.. Lekker uitslapen, lekker je eigen ding kunnen doen en alles.
Komt bij mij nog wel denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
thxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:29 schreef Kyara het volgende:
nooit van gehoord Logi. Weet niet eens wat het is.
Sterkte joh, 4 weken..... bleugh
Recencies zijn laaiend enthousiast, dus net bestelling de deur uitgedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:
mjah, ik zie het nut er eigenlijk niet zo van in. Magnetron voldoet hier ook.
Maar misschien iemand die er wel ervaring er mee heeft.
dat heb ik nu dus ook, bij de de andere kindjes 10jr terug moest alles in budget geen drama maar nu is het budget er en wil ik gewoon een keertje alles nieuw en helemaal losgaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Fieder het volgende:
Mooi ding zeg! Kan er verder niks zinnigs over zeggen. Iedereen verklaart mij voor gek dat ik kamer/ wagen nieuw wil kopen, maar ik wil het gewoon! En het geld is er, dus... Gewoon doen waar je je goed bij voelt!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef klumsy het volgende:
( begon ook steeds meer door te dringen dat ik echt zwanger bent)
Oeh nog even en je hebt je babyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Troeta het volgende:
tx! 6 cm nu en ik heb een ruggenprik,dus ik lig nu gewoon te wachten eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Troeta het volgende:
tx! 6 cm nu en ik heb een ruggenprik,dus ik lig nu gewoon te wachten eigenlijk.
Groot gelijk heb je!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:00 schreef Logician78 het volgende:
[..]
dat heb ik nu dus ook, bij de de andere kindjes 10jr terug moest alles in budget geen drama maar nu is het budget er en wil ik gewoon een keertje alles nieuw en helemaal losgaangewoon omdat het kan
Mijn buurman laatst: Mag ik je wat vragen? Werk je voor de melkboer of doe je mee met moeders voor moeders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ik zette ze iedere keer gewoon bij de voordeur klaar, hier werden ze wel opgehaald. De buurvrouw had het wel in de gaten.. Die heeft een paar jaar terug zelf ook mee gedaan. Maar netjes haar mond dicht gehouden
.. Maar later zei ze dat ze al zo'n vermoeden had
Ja, ik de vorige keer ook. Maar dacht dat bij een 2e de boel al wat meer opgerekt zou zijn.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Mangostine het volgende:
Gelukkig Sopho!
Kyara, had ik ook al zo vroeg, werd gelukkig ook snel minder.
ik heb het wel eerder gehoord! Waarschijnlijk ligt je placenta dan aan de achterkantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Logician78 het volgende:
Kan je tussen 12/13wk al gefladder voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Kwisted het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oei, lekker dan L0tquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
Ik merk nu al dat de misselijkheid opspeelt. Moest vanochtend al een paar keer kokhalzen. Nou werk ik in het ziekenhuis dus daar zijn ook nogal wat geurtjes om misselijk van te worden dus dat speelt vast mee
Ik voelde haar al met 11/12 weken.. dus jazeker! (idd placenta aan de achterkant)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Logician78 het volgende:
Kan je tussen 12/13wk al gefladder voelen?
Jaa eerste! Eigenlijk moet er bij Silktie een datum, zo staat het niet netjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef _Bunny_ het volgende:
Hoera Troeta meldt met baby!Van harte gefeliciteerd! Mooie stats!
En nu shockmomentje: Ik sta eerste dus
Wat fijn dat die goed zijn! Zal wel wat rust geven maar misschien ook weer nieuwe vragen opleveren wbt de grootte?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Cantare het volgende:
@logician: ik krijg maandag de uitslag, maar heb zelf al gezien dat mijn waardes 4.6 en 7.0 waren en volgens mij is dat goed, dus geen zwangerschapssuiker.Baby voelen met 12/13 weken kan, hoor! Ik voelde deze ook rond die tijd voor het eerst.
Ik ben wel opgelucht ja, eigenlijk een stuk meer dan ik verwacht had. En de grootte... tsja, blijkbaar kunnen wij toch gewoon een groot kind maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wat fijn dat die goed zijn! Zal wel wat rust geven maar misschien ook weer nieuwe vragen opleveren wbt de grootte?
1e keer dat ik er last van had. En het is een groepsles dus niet zo gebruikelijk om halverwege weg te lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Logician78 het volgende:
Vanwaar dat je daar mee doorgaat als je er last van hebt?
+ dikke knuffel en alle mannen zijn gewoon stomniet altijd natuurlijk, alleen wanneer het zo uitkomt
Gebruik van maken!!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:26 schreef Logician78 het volgende:
We gaan vandaag naar babypark (Enter) om rond te neuzen en ook om toch nog weer wat meer kinderwagen en kamer inspiratie op te doen!
We hebben trouwens al de beabe expresso en diaperchamp in huis sinds gister en een hensvik ikea bedje om om te bouwen tot cosleeper (tip uit ander topic)![]()
Bij ons sliep Eva 's nachts in de co-sleeper met mij naast haar. Overdag sliep ze eerst in de kinderwagen in de woonkamer en later in haar ledikant op haar eigen kamer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:16 schreef Kyara het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met zo'n cosleeper als je er zelf niet naar ligt. Als je kindje eenmaal kan rollen, rolt ie zo het hele bed door. Of doe je er dan iets tussen?
Co sleeper past hier niet naast het bed maar wel hebben nog een wieg (die staat nog steeds naast het bed)
Wij wonen heel klein zoals je weet. Puck sliep heel lang ingebakerd in de co-sleeper ook overdag. Daarna met de zijkant er in ook gewoon naast het bed laten staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:16 schreef Kyara het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met zo'n cosleeper als je er zelf niet naar ligt. Als je kindje eenmaal kan rollen, rolt ie zo het hele bed door. Of doe je er dan iets tussen?
Co sleeper past hier niet naast het bed maar wel hebben nog een wieg (die staat nog steeds naast het bed)
de co-sleeper die ik heb besteld heeft ook nog de mogelijkheid om de zijkant omhoog te doen zodat het eigenlijk weer een wieg wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:16 schreef Kyara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |