abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114983937
Zwangerschap & geboorte

26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__
23 januari: Omentielvo

5 februari: As1981
14 februari: Logician78
14 februari: Zillah666
22 februari: Fieder
28 februari: Klumsy

10 maart: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_114984011
Wat balen Troeta. Succes morgen
pi_114984114
Ik hoef nog maar 6 weken te werken en ik ben aan het aftellen! *O*

Alleen is het even de vraag hoe ik in het nieuwe jaar terugkom... Hier staat een reorganisatie op de planning, waar ik normaal gesproken veel werk aan zou hebben, maar dat proces kan ik nu dus niet meemaken. En ongetwijfeld zal er ook gesneden worden in ondersteunend personeel... dus het is nog even ongewis of het consequenties zal hebben voor mijn eigen functie.

Aan de ene kant lastig, en dubbel, want ik wil het wel meekrijgen, maar tegelijkertijd kan ik er toch niets aan veranderen. En aan de andere kant denk ik, ik ben toch met verlof, dus ik zie het allemaal wel, doei! :+
pi_114984124
Ja hopelijk is er morgen wel plek vrij :) Wel suf dat jij daar geen afspraak voor kan maken dan?
Free klinkt erg pijnlijk :s ik zou ook even de dokter bellen.

Even een jompel voor mezelf, vandaag 38 weken *O*
En ik kan niet meer slapen, beetje jammer...
pi_114984128
Troeta -O- wat vervelend!

Freecell aii dat klinkt niet best! Voorzichtig he? :*

Moppie welkom! Je kunt hier je ei iig kwijt. Verder misschien inderdaad een club/ pufclub oid zoeken?

Mango goed dat je t van je af kunt zetten
pi_114984145
Balen Troeta -O-
Lijkt me toch best wel een domper. Je stelt je er zo op in. Maar ja, hopelijk is er morgen wel plek :*

Freecell, auw...kun je niet toch een manier vinden om het rustiger aan te doen?
pi_114984159
SE *O*
Misschien later vandaag nog even een hazenslaapje doen?
pi_114984226
FTA :* Balen dat je nu bedrust opgelegd gekregen hebt.
Het zal ongetwijfeld het beste zijn voor jou en de baby, maar naar is het wel! Heel veel sterkte!

Incantrix; gisteren helemaal vergeten te reageren op jouw klachten. Ook voor jou een :* voor je pijnen. Ik hoop dat het verminderd werken snel zijn vruchten af gaat werpen. Logisch dat ze er niet blij mee zijn op je werk, maar uiteindelijk is het voor jou, en de baby het beste!

SE: je kreeg toch even een CTG voor de zekerheid. Gelukkig is alles goed met de kleine en kun je met een gerust hart verder genieten. Vaak blijkt er inderdaad helemaal niks mis te zijn, maar het is toch altijd fijn om dat weer even op zeker te hebben!

Cantare, dat is schrikken! Hopen dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, al komen de klachten inderdaad wel erg overeen met wat ik erover gehoord heb. Succes bij de gynaecoloog!

Bechy! Een hele fijne vakantie gewenst!

Moppie_krisje: Welkom in het forum. Wat vervelend dat je er niet optimaal van kan genieten. Ondanks, dat dit kindje zo gewenst is. Wat LB zegt is inderdaad ook een goede tip, en bij erge neerslachtige gevoelens kun je wellicht overwegen om een psychiater of maatschappelijke hulp in te schakelen. Er schijnt soms een taboe op te zijn, maar uiteindelijk maakt het voor jou en je kindje een wereld van verschil! Wees niet te bang erover te praten! Er zijn genoeg zwangeren die in hetzelfde schuitje zitten! :*

Freecell... je bekken... meid toch :( Een vervangende fysio zoeken of een osteopaat inderdaad? :*

Potdikkie Troeta! Ik had me er zo op ingesteld dat je vandaag ingeleid zou gaan worden... En jij zelf zeker ook. Balen! :*

Mango; wat vervelend dat je nog niet week hoe je functie er in het nieuwe jaar uit gaat zien. Ik begrijp je twijfel wel... Ikzelf ben wel blij om op de hoogte te zijn wat de veranderingen zijn, als ik in jouw schoenen zou staan, maar wat je zelf al zegt: veranderen kun je het toch niet. Ik zou in elk geval lekker met verlof gaan en me er niet te veel druk om maken. En misschien, ongeveer een week of 3 voor je terugkomt een afspraak met je baas plannen om de veranderingen door te spreken en ook gelijk op een rijtje te krijgen wat er voor jou gaat veranderen? Nu nog even lekker genieten in elk geval! *O*

Wow het is al een heel verhaal geworden zeg :@ maar toch nog even een klein stukje ego. Ik ga morgen toch proberen te laten strippen. Gisterenavond toch weer vrij veel voorwerk, stevige ongesteldheidskrampen en steken. En als de baby er nog niet klaar voor is, dan zal de strippoging toch geen effect hebben. En wie weet zit ik nog potdicht, dan kan het ook niet. Ook als het alleen maar vals voorwerk ten gevolge heeft, maakt het niet uit, want dat heb ik nu ook al... maar wie weet is dat toch het laatste zetje...

Sterkte allemaal en veel succes! :*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114984270
nou Bunny, misschien doet dat voorwerk toch wel iets...
En idd, je kunt strippen altijd proberen, baat het niet dan... lijkt me?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:55:03 #10
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114984292
Troeta jammer zeg.
Maaaaar nu kan je mooi de viva gaan halen en voor morgen in je tas stoppen :P

beetje laat maar, becky fijne vakantie

Freecell beetje rustig aan ja, zag een goeie tip over dokter,vervangende fysio een vrije man.

Moppie welkom hier :)
en wat de rest zegt zoek ook iets in je omgeving.

Het weer werkt niet echt mee hier
zo ook maar even de viva halen.
Fijne dag :W
W
Z
E
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:00:36 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114984374
Moppie welkom! Eerste zwangerschap vond ik ook niet leuk (deze vind ik trouwens ook niet denderend, mede door omstandigheden), ook veel lichamelijke klachten en pijn, uiteindelijk aan het einde tijdens 3 weken hittegolf nog even kunnen genieten, maar 3 weken op 40 hield niet echt over zeg maar.
Ik heb me er gewoon bij neergelegd, zwanger zijn is gewoon niet leuk (voor mij). Misselijk, moe, pijn, hormonaal zijn het past gewoon niet bij mij. Maar heej, zo'n lief klein hummeltje wat straks in zn wiegje ligt is wel echt het allerleukste wat er is en om dat te bereiken moet ik hier doorheen.
En is zwangergym misschien iets voor je? Ik weet dat er best wel groepen zijn waar ze na afloop echt leuk contact met elkaar onderhouden.

Troeta arg! -O- , nou dan morgen! Nog een dagje volhouden meid!

Becky fijne vakantie!!!

Bunny, laat gewoon even kijken, dan kan de vk morgen beoordelen of je te strippen bent. Als ik jou zo hoor over het voorwerk denk ik dat je echt al een paar cm "cadeau" hebt gehad (al is voorwerk natuurlijk echt niet leuk).
pi_114984378
Oh ja, de viva halen. Wilde ik ook nog doen ja. Duik vanmiddag nog ff m'n bed in. Zo ff naar de winkels, weet iemand of zo'n badje afvoerslang universeel is? Anders moet ik ook nog naar de Prenatal (oh wat erg ;)) om het juiste merkje slang...
pi_114984812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef pessie het volgende:

Bunny, laat gewoon even kijken, dan kan de vk morgen beoordelen of je te strippen bent. Als ik jou zo hoor over het voorwerk denk ik dat je echt al een paar cm "cadeau" hebt gehad (al is voorwerk natuurlijk echt niet leuk).

Dat dus inderdaad. Ik laat sowieso kijken. Maar wilde vooral voor mezelf op een rijtje hebben wat ik wilde doen als ik wél te strippen was... Daar kan je beter van te voren over nagedacht hebben, denk ik dan, dan dat je op dat moment zelf de beslissing moet maken. Ik hoop echt stiekem op al wat cm's cadeau

En misschien een beetje een raar onderwerp dus ff een spoilertje :@ voor andere LLM's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114984983
Nope. Ik heb veel gehad, maar nog nooit een een opgezette poes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
pi_114985038
Haha Bunny, het komt mij wel bekend voor ;) Ik weet niet meer metwelke termijn, maar ik lees dat en denk echt: ojaaaaa!
Van die dingen waar je het dan weer niet met iedereen over hebt ;)
Strippen lijkt me best al te doen bij jou als ik je zo hoor, dus ik vind het een plan :Y

Dank jullie wel :) Ik kan weer een beetje lopen (ok, je wilt het niet zien, maar ik kan weer aan de andere kant van de kamer komen :+ ) probeer zo rustig mogelijk te doen en zal zo eens op zoek gaan naar een vervangend fysio.

SE 38 *O* Yeah!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:46:16 #16
258612 nytar
boys boys boys
pi_114985268
wat vervelend allemaal...zere bekken, misselijkheid, laatste loodjes en nog niet bevallen zijn. Sterkte hoor!

Ik heb gelukkig niks te klagen! Mn glucosetest was goed. Ik heb nog steeds 2 blauwe armen van het prikken, maar 2x een goede suikerwaarde in mn bloed. Geen diabetes dus!
En vandaag 22 weken *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:56:04 #17
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114985468
Free, ik deed echt zwangerschapszwemmen, dan lig je niet in het water, maar 'sta' je erin, ondersteund door drijvers en 'loop' je door het water zonder dat je voeten de bodem raken. Mij hielp het erg, vind het erg jammer dat ik deze zwangerschap werk op de momenten dat die lessen er zijn. Wat enorm naar dat je zo slecht gevallen bent, dat kun je er echt niet bijhebben. Ga je inderdaad de huisarts bellen?

SE, 38 weken, congrats!

FTA, hoe is het met jou?

Troeta, lees ik verkeerd of mag ik je succes wensen voor vandaag?

Ik ben bij de fysio geweest en zij heeft inderdaad ischias erbij geconstateerd. Ze heeft wel een paar dingetjes kunnen doen, maar ik blijf last houden. Daarmee is het devies eigenlijk 'genoeg rust' en 'het zo draaglijk mogelijk maken' en verder is er niet zo veel te doen meer. Drukpunten durft ze niets mee te doen i.v.m. de zwangerschap. Pappen en nathouden dus.. Ik hoop dat minder gaan werken voldoende is om het onder de duim te houden :)
3!
pi_114986219
Inca, je leest idd verkeerd :P . Troeta d'r afspraak is afgezegd, het wordt morgen als het goed is.
pi_114986641
Huisarts gebeld, die kan er verder niks mee en raadde aan een fysio te bellen.
Beetje aan het rondbellen, maar er is er echt niet 1 waar je een beetje snel terecht kan in de vakantie.
pi_114986737
Jemig Free, hebben ze geen noodplekken? Dit vraagt toch om snelle actie?
Dan zou ik toch een osteopaat eens proberen, wie weet kan die wat voor je betekenen.
pi_114987457
En anders het eerst mogelijke tijdstip bij een fysio vastzetten, de HA terugbellen en vragen om een sterkere pijnstiller voor de tussentijd?
pi_114987530
Heb nu een fysio gevonden die me zo terug belt. Van de andere 6!! die ik gebeld heb,kon er 1 al over anderhalve week :+
En dat zijn gewone fysio's. De bekkenfysio's zijn alledrie op vakantie :+
Goed geregeld!

En het voelt vrij knullig om zo met jezelf te leuren moet ik zeggen :')
pi_114987564
Godsamme zeg, wat een gedoe ja.
Is er wel iemand thuis voor de kindjes?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:36:30 #24
95408 Incantrix
pi_114988712
Ow, thnx Danic! Sorry Troeta, blame mijn verweekte brein :*

Free, pfff, wat rot zo! Succes :*
3!
pi_114989324
Haaaaaai!

Bedankt voor de leuke reacties op 't artikel in Viva!

Free, ik hoop dat je snel beethebt, want dit kan zo niet natuurlijk!

Verder een dikke :* voor de op knappen staande plofkipjes, de opgezette poezen en andere krakkemikkigheden!

Gisteren hadden wij de partneravond van de zwangerschapscursus. Dat was erg leuk zo met z'n vieren! Los van dat het informatief was hebben we ook érg gelachen.
pi_114989829
Ik had maandag de eerste kennismaking met mijn medecursisten en partners. Zat ook zo'n tokkie-achtig figuur bij, partner was niet mee, zij had op elke opmerking óók zoiets meegemaakt, ergens last van, klagen etc.
Zegt ze over de partneravonden: "Oh, maar dan krijg ik die van mij niet mee hoor."
Docente: "Maar die avonden zijn juist meestal best gezellig."
Waarop zij zegt: "Maar dan wordt het vast té gezellig!"

Iedereen: :? :X
pi_114989891
Sorbo, ik heb het ook gezien! Hele mooie foto's hoor en mooi stuk ook erbij.

Bunny, yep herkenbaar. Dikke poes *check :')

Troeta, nog eventjes geduld en dan kun je je meisje vasthouden :*

Vanmorgen was het er ineens weer: nesteldrang *O* Ik heb me toch een partij opgeruimd! Alles maar dan ook alles wat ik al lang niet gebruikt heb gewoon weggegooid! Alles is nu heerlijk opgeruimd en leeg!
Ik zie wel ineens mijn naam heel hard stijgen in het lijstje zeg :o *O*

Verder over goede of slechte zwangerschappen. Ik ben volgens mij heel erg gezegend met mij zwangerschap. Ik vind zwanger zijn fijn :Y
pi_114989993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef Kwisted het volgende:
[...]
Verder over goede of slechte zwangerschappen. Ik ben volgens mij heel erg gezegend met mij zwangerschap. Ik vind zwanger zijn fijn :Y
QFT!
pi_114990356
Naam hard stijgen, Vamp en ik staan ineens vierdes! (Of als SilkTie niet meer mee doet, als 3e) Jeeez...

Nou vanochtend dan maar nog een paar dingetjes gehaald. Maar ik heb echt een zwangerbrein. Ik moest nog wat ruilen bij de Zeeman, ben ik dus die spullen vergeten mee te nemen :'). Twee nieuwe hemdjes gekocht (http://www.zeeman.com/Assortiment/Dames-(1).aspx < die rechtsboven) ik dacht, handig! Met knoopjes voor het voeden en het model loopt wijd... Kom ik thuis, zijn die knoopjes niet open te krijgen want nep. Maar nou heb ik uitgevonden dat je ook het hemdje via de zijkant over je tiet kan trekken. Dus hou ze wel gewoon :P

Verder staat de tas helemaal klaar, heb voor drie dagen ingepakt geloof ik. Vriend vond het weer typisch voor mij, haha. Ja, je weet het toch niet? Voor hetzelfde geld wordt het een keizersnede of moeten ik en baby nog 24 uur blijven vanwege het niertje van de baby of mijn streptokokkendraagdinges. I like to be prepared, dan sjouwen we maar wat extra hoor.

Ben trouwens ook vergeten de viva te kopen bedenk ik me net 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door SupremeEvil op 02-08-2012 12:29:17 ]
pi_114991169
Bij hemdjes: schouderbandje naar beneden werkt ook met voeden!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114992953
Ik meld me ook maar even! ;)

Bunny, je verhaal klinkt mij wel bekend!

SE, wat gaat het snel he! Ik sta nu 6e!
pi_114993055
Vanochtend 't ziekenhuis gebeld omdat ik al een paar dagen de baby minder voel. Kon ik een uurtje later meteen langskomen! Ik belde eigenlijk vooral om te horen of ik nog ergens speciaal op moest letten ofzo, maar dit was natuurlijk helemaal prima :).
Anyhoo, had een gyn die er heel nors uitzag, maar ontzettend aardig was O+ Paar keer in mijn buik gepord (beeb groeit blijkbaar érg goed) en hartslag was heel krachtig. Conclusie: helemaal niks aan de hand :)

Hij zei ook dat alleen 't minder voelen pas bij 30/32 weken iets hoeft te betekenen, en dan nog niet eens per se. Met 26 weken (vandaag, yay!) heeft alléén dat niks te zeggen, zeker niet als de baby zo goed groeit als bij mij*. In combinatie met bloedverlies/krampen/koorts/of als je bijvoorbeeld gevallen bent, dan is het een ander verhaal. Maarrr... ik mag altijd langskomen, dat wilde hij absoluut benadrukken. Liever tien keer voor niks langskomen zei hij O+

* ik ben een beetje bang dat ik een riesenbaby ga werpen straks :D De tweede gyn die al aangeeft dat de baby 'erg goed groeit' :+
pi_114993270
Fijn dat je weer gerustgesteld bent Coco! Toch fijn dat er dan zo uitgebreid gekeken wordt!

Ik mag vanmiddag weer naar de vlos, heb dan ook een liggingsecho. Ben benieuwd!
pi_114993580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Labelloo het volgende:
Fijn dat je weer gerustgesteld bent Coco! Toch fijn dat er dan zo uitgebreid gekeken wordt!

Ik mag vanmiddag weer naar de vlos, heb dan ook een liggingsecho. Ben benieuwd!
Ja, ik schrok er eigenlijk een beetje van. Had niet aan zien komen dat ik meteen terecht kon. Heel goed en heel fijn uiteraard, maar was er een beetje door overrompeld en maakte me daardoor juist wat meer zorgen :+ Blijkt dus standaard te zijn dat ze zo snel reageren :) Ben nu idd wel erg gerustgesteld :)

Liggingsecho, spannend! Ben benieuwd hoe de beeb er nu bijligt :D
pi_114994297
Coco, wat super attent hoe ze reageren dan! Fijn dat alles goed was! :Y

Kwisted: poetsen zolang het leuk is *O* Geniet ervan :D Ik vind nesteldrang zelf een heel handig kwaaltje :Y

Fysio gevonden die zei dat ik meteen even langs mocht komen. Hoera, ze zijn er nog wel.
Ik heb haar daar ook hartelijk voor bedankt :Y
Slechte nieuws: aardig instabiel bekken (dat wist ik al) en door die val een gekneusd bekken. 'Absolute rust en niks doen wat pijn doet, besteed de kinderen maar even uit ofzo... ik zie je maandag.'

Humpf.
En ik vind het al zo klote voor mijn kerel dat hij het steeds van me over moet nemen -O- en nu moet het WEER ;(
pi_114994456
Coco wat fijn dat je gyn zo lief was O+ En natuurlijk dat er niks aan de hand was.

Mijn VK vertelde me dat je vanaf 28 weken je baby wel elke dag moet voelen.. .
Gelukkig heb ik me tot nu toe nog nooit zorgen hoeven maken, ik voel hem sinds 18 weken of zo echt elke dag en veel ook O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114994663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:44 schreef freecell het volgende:
Coco, wat super attent hoe ze reageren dan! Fijn dat alles goed was! :Y

Kwisted: poetsen zolang het leuk is *O* Geniet ervan :D Ik vind nesteldrang zelf een heel handig kwaaltje :Y

Fysio gevonden die zei dat ik meteen even langs mocht komen. Hoera, ze zijn er nog wel.
Ik heb haar daar ook hartelijk voor bedankt :Y
Slechte nieuws: aardig instabiel bekken (dat wist ik al) en door die val een gekneusd bekken. 'Absolute rust en niks doen wat pijn doet, besteed de kinderen maar even uit ofzo... ik zie je maandag.'

Humpf.
En ik vind het al zo klote voor mijn kerel dat hij het steeds van me over moet nemen -O- en nu moet het WEER ;(
Ik ben ook blij met mijn poetslust. Nog nooit zo'n schoon en opgeruimd huis gehad :D :"+

Poeh.... Gekneusd bekken er nog eens bovenop nu, damn. Kun je de kinderen wel uitbesteden? Is altijd zo makkelijk gezegd, heb ik het idee. Moet maar net kunnen ook.

Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je man nu veel van je moet overnemen. Waarschijnlijk vindt hij het zelf helemaal niet erg, maar vooral heel rot voor jou. :*

Skoap, ik voel de baby pas fatsoenlijk sinds een paar weekjes. Ook de afgelopen dagen wel dagelijks, maar gewoon een stuk minder. Realiseerde ik me gisteren ineens. Lijkt me echt fijn als je de baby al zo vroeg zoveel voelt O+
pi_114995148
Vet gezellig, baby voelen O+ Dat maakt hier ook echt een boel goed! Voel je ineens zo'n kontje voorbij schuiven O+
Sowieso de klachten koppel ik eerder aan mijn eigen lijf dan aan de baby :)

Kinderen uitbesteden kan wrs niet, maar man is gelukkig thuis :)
SPOILER
En nu einde van mijn gezeur :P De baby doet het supergoed, groeit goed en beweegt als een gek O+ En zwangerschappen zijn geen eeuwigdurende toestanden.
pi_114995374
Oh Free, dat klinkt pijnlijk. En ik vind de reactie van je vent heel stom. Het is toch ook in zijn belang dat jij je rust houdt. En je doet het ook niet expres of zo. ik zou echt pislink worden als mijn man zo zou reageren eigenlijk.

Maar je zorgt maar mooi dat je je koest houden hoor o|O
pi_114995392
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef freecell het volgende:
Vet gezellig, baby voelen O+ Dat maakt hier ook echt een boel goed! Voel je ineens zo'n kontje voorbij schuiven O+
Sowieso de klachten koppel ik eerder aan mijn eigen lijf dan aan de baby :)

Kinderen uitbesteden kan wrs niet, maar man is gelukkig thuis :)
SPOILER
En nu einde van mijn gezeur :P De baby doet het supergoed, groeit goed en beweegt als een gek O+ En zwangerschappen zijn geen eeuwigdurende toestanden.
Ergh, dat is wel vervelend dat je man zo openlijk ervan baalt -O- Mgoed, je hebt gelijk, het is inderdaad maar een tijdelijk iets. En je klinkt als een heel sterk iemand, da's natuurlijk wel heel fijn :)
pi_114995633
Free als je vent zo doet terwijl jij met je brakke lijf zijn kind uitbroedt gedraagt hij zich als een AARS en verdient hij een joekel van een schop onder zn kont.

Zeg maar dat ik dat vind en waag het niet om hem iets uit handen te nemen.
pi_114995639
Pffff, ik vind dat hij er best even van mag balen, want dit zijn ook geen ideale omstandigheden. Maar zucht dan even en klaar! Jij kan er ook niets aan doen en zo werkt hij het in de hand dat jij je overbelast. Lijkt me ook niet de bedoeling.
En als hij het teveel vindt, kunnen jullie dan niet alsnog besluiten om de kinderen uit logeren te laten gaan? Of hebben jullie die optie niet?
pi_114996079
Verder issie geweldig ;) (zit nu op de grond met twee peuters en heel veel autootjes te spelen)
hij heeft ook niet de energie van een standaard kerel en zijn lijf werkt ook niet mee :) en ik word er af en toe ook wel kwaad van hoor ;) maar dat is ook zo jammer van de energie (en de sfeer in huis ;) )

Uit logeren kan voor de oudste sinds wel, maar de jongste vindt iedereen onhandig... Helaas
pi_114996141
Ik zou denk m'n vent uit logeren doen en m'n mama inschakelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114996305
ik zou doen wat Tico zegt.

en m een schop onder zijn kont geven zodat ie zichzelf eens kan vermannen. Jouw lijf werkt ook niet mee en ik neem aan dat jij nu ook niet alle energie van de wereld hebt.
pi_114996386
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou denk m'n vent uit logeren doen en m'n mama inschakelen.
me too
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_114996739
Ik vind zijn reactie ook dom. Echt rust nemen hoor :*

Sorbo, mooie foto's en verhaal in de Viva.
pi_114998109
Nouja, als je zelf gaat stofzuigen kan ik me voorstellen dat ie (want zo zijn mannen) er wat luchtiger over denkt... Dus, jij op de bank, plat, en dan is het nou eenmaal niet anders.
Het is toch ook niet zo dat ineens het hele huis spic and span moet zijn? Als ie je de fysieke taken maar uit handen neemt.
pi_114998322
Vandaag had ik het consult bij de poli gynaecologie. De arts-assistent vond (in overleg met de gyn) de groei van de baby niet extreem. Alleen keek zij puur naar het gemiddelde van de metingen en het berekende gewicht, en dat "viel mee" doordat het hoofd maar een beetje voorloopt. Ik heb er een beetje vreemd gevoel over. Zowel buik als beenlengte als vruchtwater boven de P95 lijkt mij namelijk wel degelijk een ding, maar goed... Morgen heb ik de suikertest. Als daar niets uitkomt dan kom ik weer gewoon bij de verloskundige terecht. Ik weet niet goed wat ik hier nu van vind.
pi_114998524
Oh en Coco, dat was dus even spannend, maar fijn dat je gerustgesteld bent! Jouw baby had gewoon even zijn rustmomentje.

Mja Cantare, ik kan me je zorgen voorstellen, zou het dan ook zeker met de vk bespreken. Een baby ter grootte van een 41 wk zwangerschap als je op papier nog 4 weken mag, dat lijkt me toch voldoende reden tot zorgvuldige monitoring. En die kan je vk je (denk ik) onvoldoende bieden.
pi_114998842
Wat raar cantare, als je er geen goed gevoel over hebt zou ik dat zeker met de vk bespreken. Die kunnen je ook doorsturen naar een ander ziekenhuis of even bellen.
pi_114998932
Ja, weet je, ze zal vast gelijk hebben, maar ik vond het wel bizar hoe onpersoonlijk het was. Ze ging totaal niet in op mijn klachten/zorgen en ik had eigenlijk het gevoel voor niks te zijn gekomen. Gelukkig kon ik mijn tranen nog net binnenhouden tot de auto. :')

Als er niets uit de suikertest komt dan moet ik dinsdag naar de vk, daar zal ik het wel aankaarten. Ik kan, zeker nu ik bijna à terme ben, wel wat support gebruiken.
pi_114999339
Dat onpersoonlijke is herkenbaar. Bij de een voel ik me een wandelende baarmoeder, bij de ander is het beter. Die ik van de week had was tof, die had zich zelfs ingelezen.
*poef* nu is het weg
pi_114999621
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:17 schreef Cantare het volgende:
Ja, weet je, ze zal vast gelijk hebben, maar ik vond het wel bizar hoe onpersoonlijk het was. Ze ging totaal niet in op mijn klachten/zorgen en ik had eigenlijk het gevoel voor niks te zijn gekomen. Gelukkig kon ik mijn tranen nog net binnenhouden tot de auto. :')

Als er niets uit de suikertest komt dan moet ik dinsdag naar de vk, daar zal ik het wel aankaarten. Ik kan, zeker nu ik bijna à terme ben, wel wat support gebruiken.
Nou ja, wat vervelend dat ze daar niet op ingaan! Dan heb je ook het idee dat ze je niet serieus nemen ofzo. Vind het rot voor je dat ze zo reageerden. Ik heb tot nu toe 5 of 6 verschillende gynaecologen gehad, en hoewel de een hartelijker is dan de ander, hebben ze wél allemaal de tijd voor me genomen en goed geluisterd & gereageerd op mijn vragen.
pi_114999672
Cantare -O- klinkt inderdaad heel onpersoonlijk zo. Kan je niet ook dinsdag naar de vlos als er wel wat uit je suikertest komt? Even van je afkletsen?
pi_114999709
Ja, gelukkig zit daar verschil in. :) Het gekke - of misschien juist wel normale - is: ik heb er normaal gesproken geen last van als een dokter onpersoonlijk is, alleen nu, hoogzwanger, is dat wel wat anders. Ik voel me al rot, heb nog een bevalling in het verschiet en weet nu helemaal niet waar ik op kan rekenen. Maar goed, het eerstvolgende is in elk geval de suikertest, daarna weet ik weer meer.
pi_114999965
Het was trouwens een arts-assistent, de gyn zelf heb ik niet gezien.
pi_115000211
Oh trouwens:
Coco! *O* 26 weken alweer!!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:42:22 #59
259886 pessie
pi_115000486
Free -O- de bright side: dat wordt een paar dagen niet kotsen.

Cantare, das inderdaad wel super vervelend. Als ze haar nu dus zo'n 7 pond schatten denken ze dus aan 8 a 9 pond bij 40 weken?
pi_115000864
cantare, vervelend hoor. hopelijk gaan ze iets voor je doen want ik vond 8 pond (3990) al heel veel en dat was met 38.6 ik mag de volgende keer niet eens tot de 40 weken lopen of ik moet een keizernede krijgen. ze zat nu al vast met haar schouder. ik zou vragen na een andere gyneceloog of desnoods een andere arts.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_115001043
Oei coco, fijn dat alles in orde was!

Cantare, vooral om een second opinion vragen als t knaagt...

Free :* en iedereen die t ff moeilijk heeft

Hoe zijn de meningen hier over de combinatietest? Wel/ niet en waarom? (of moet ik dat in een apart topic vragen)
pi_115001858
Het is een inschatting die je zelf maakt Fieder. Is er gezien je leeftijd een risico op Down, en zo ja, wat zou je doen als je een kindje met Down zou krijgen?
En daarnaast is het een kansberekening, en vanaf een bepaald percentiel is er een verhoogd risico en kan er vervolgonderzoek gedaan worden. Dan nog hoeft er niets aan de hand te zijn. Of je berekende kans is lager dan dat percentiel, en je kindje kan dan alsnog Down hebben.
Althans, zo is het mij uitgelegd.

Wij hebben er toen niet voor gekozen. Mocht het kindje Down hebben, dan zien we dat tzt wel, en maken we er dan het beste van, zegmaar. Ik wil het daarmee niet bagatelliseren, maar voor ons was er op dat moment geen noodzaak om er tijdens de zwangerschap al achter te willen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 02-08-2012 16:16:27 (ba-ga-tel-li-se-ren) ]
pi_115002155
Fieder, bedenk je eerst wat je met de uitkomst van de combinatietest zou doen. Is een grote kans voor jullie aanleiding voor extra testen? Zo niet, dan zou ik de test ook niet doen. Zo ja, dan aan jou te bepalen wat jij een grote kans vindt. Wij hebben het bij beide gedaan, ondanks dat er geen risicofactoren waren hier.

Ik kwam eigenlijk Free en Incantrix even een hart onder de riem steken: bekkenproblemen zijn zwaar k*t, sterkte dames! En FTA, ik hoop dat met goed platliggen de groei bijtrekt. Cantare, ik hoop dat je onrustige gevoel er compleet naast zit, lijkt me niet fijn zo. Succes met de laatste loodjes.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115002479
Wij hebben het wel gedaan. Ik heb er al 2 en een kindje met down vergt wel wat voorbereiding denk ik. J. zou het sowieso niet trekken, dus dan zou ik er ook alleen voor komen te staan. Mijn kans is berekend 1 op 5000.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:20:03 #65
95408 Incantrix
pi_115002742
Free, pfff, naar zeg, beterschap! Lekker makkelijk ook, besteed de kinderen maar uit, natuurlijk! En pff, van de reactie van Tara zou ik ook wel heel snel over mijn grenzen heengaan, ik hoop dat jullie er nu toch echt beter uit kunnen komen..

Cantare, wat wazig :? Ik zou het er idd toch later nog eens over hebben idd!

Coco, fijn dat alles goed was!

En Mef, thnx, lief van je :*

Fieder, ik ben niet onverdeeld voor- of tegenstander, het ligt geheel aan je situatie. Is een kindje met Down ook welkom? Hou er rekening mee dat bij de combinatietest niet alléén naar Down wordt gekeken, maar ook naar Trisomie 13 en 18, twee aandoeningen die 'niet verenigbaar met het leven' zijn zoals dat heet. Kindjes die dat hebben zijn heel, heel erg ziek en de meesten zullen de zwangerschap niet overleven. Doen ze dat wel, dan heb je voor onbepaalde tijd (maar wel beperkt, ze worden geen 10 jaar oud) aan een doodziek en doodongelukkig kind om voor te zorgen waarvan je weet dat het sowieso ten dode is opgeschreven. Bij mijn eerste zwangerschap hebben we het niet gedaan, de tweede langere zwangerschap wel, deze zwangerschap ook. Zoals Tico zegt, omdat wij al een kind hebben is een volgend kind met dergelijke aandoening niet alleen een besluit dat je voor jezelf maakt, maar ook voor je andere kind(eren). Reden voor ons om wel de combinatietest uit te laten voeren.
3!
pi_115003437
wat de rest zegt fieder; bedenk je goed wat je met die uitslag wil doen. ik heb elke zwangerschap testen geweigerd, omdat down voor ons geen reden was om de zwangerschap te beeindigen. dus vonden we testen nutteloos. nadat we een kindje met down kregen denk ik daar eigenlijk niet heel anders over, bezijdens een kleine nuance: het kan helpen je voor te bereiden op een hoop medisch gedoe. kindjes met down hebben nu eenmaal vaker fysieke dingen waar je mee moet dokteren, zeg maar. maar ja; dat kan altijd. en bij kiro was het niet het down hebben wat en enige probleem was (denk ik dan he, dat is nooit echt duidelijk geworden!). aan de andere kant; niets kan je voorbereiden op "wat als het allemaal zo vreselijk misgaat"

fta: jou wilde ik nog even heel veel rust en groei wensen :* ik duim voor jullie hoor! en mocht je vragen hebben stel je ze maar
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115003515
Ik denk inderdaad dat wij een andere keuze zouden maken bij een eventuele volgende zwangerschap, gezien de impact die het dan op een gezin kan hebben.
pi_115003628
Free ik zou zo graag nu op de trein stappen om tara eens goed onder d kont te schoppen :( Ik heb v.a volgende wk 1mnd vakantie (kleintjes zijn dan bij W) dus als het echt te erg wordt pm me dan en dan kom ik gewoon een poosje helpen :*

Can wat vreemd zeg :{

En wij hebben 9aug de nekplooimeting, wel bewust voor gekozen ivm al 3 kinderen. Bij de 1e niet gedaan en bij de 2e en 3e ook.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115003822
Wij hebben de 1e keer geen combinatietest gedaan. Eigenlijk omdat ik niet zoveel met kansberekenen kan. Nu twijfel ik. Mede door Inca's verhaal (voor die tijd had ik nog nooit van trisomie 13 en 18 gehoord) en ik heb ook begrepen dat dit niet altijd bij de seo gezien kan worden. Voorheen dacht ik dat het dan wel bij de seo naar voren zou komen. En inderdaad, nu speelt ook mee dat je al een kindje hebt waar je ook aan moet denken.
pi_115003915
Hoi!

Na jaren meelezen geloof ik dat ik hier nu echt mag gaan meeposten.. O+

SPOILER
Het is nog heel erg pril, 4 weken maar ik ben er zo blij mee, ik zweef de laatste dagen echt op een roze wolk O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:40:58 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115003952
Jeeeej L0t! :W
pi_115003960
Hmmm, klinkt idd een beetje wazig cantare, wacht het even af en bespreek het volgende keer.

Ik heb de combinatietest wel laten doen, door incantrix ervaring eigenlijk. Eigenlijk wist ik daarvoor niet dat die andere twee syndromen zo heftig waren.

Ctg was goed iig, ik ben weer gestript en nu afwachten of er morgen een plekje is.
Straks eten we pannekoeken:-)
pi_115004033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Jeeeej L0t! :W
LB O+ Jij ook heerlijk in de zevende hemel nog? :D Heb je al last van kwaaltjes?
pi_115004045
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben de 1e keer geen combinatietest gedaan. Eigenlijk omdat ik niet zoveel met kansberekenen kan. Nu twijfel ik. Mede door Inca's verhaal (voor die tijd had ik nog nooit van trisomie 13 en 18 gehoord) en ik heb ook begrepen dat dit niet altijd bij de seo gezien kan worden. Voorheen dacht ik dat het dan wel bij de seo naar voren zou komen. En inderdaad, nu speelt ook mee dat je al een kindje hebt waar je ook aan moet denken.
kiro kwam keurig door de seo heen hoor :Y
sterker nog; de eerste weken na zn geboorte ook, pas na een paar weken kwamen de testresultaten binnen ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115004056
*O* *O* Lot! *O* *O* Welkom!!!!
pi_115004128
Jaaa daar is ze, welkom L0t! *O*
pi_115004175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef simmu het volgende:

[..]

kiro kwam keurig door de seo heen hoor :Y
sterker nog; de eerste weken na zn geboorte ook, pas na een paar weken kwamen de testresultaten binnen ;)
Precies, maar bij Midas was ik me wat minder bewust van wat er allemaal mis kon gaan. Totdat er het nodige gebeurde in het topic. Nu sta ik er wel wat minder onbevangen in.
pi_115004245
Best veel mensen die het laten doen! In mijn omgeving heeft niemand een combinatietest gedaan. Ik ga er nog even goed over nadenken.

Troeta :* geniet van je pannenkoeken. Ik hoop keihard dat ze hun werk doen en anders dat er morgen plek voor je is

Loooot *O* *O* *O* Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd :* :* O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:48:46 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115004430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:

[..]

LB O+ Jij ook heerlijk in de zevende hemel nog? :D Heb je al last van kwaaltjes?
Jahoor O+

Mijn borsten zijn erg gevoelig en volgens mn vriend groeien ze al :+ Verder nog niet echt eigenlijk, of: ik kan vermoeidheid, hoofdpijn en soms wat misselijk ook wijten aan wat stress hier deze week.
pi_115004435
Oooooooow -O- nu wil ik ook pannekoeken!!

Net besloten dat we zo chinees gaan halen ... :(
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:49:58 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115004514
Pannenkoeken :9 ook best een goed idee :9~

Maar ik krijg straks een mevrouw van Moeders voor Moeders op bezoek, om 19:00.... dan mag ik ze nu wel gaan bakken :o Dilemma.... :')
pi_115004641
Bedankt voor de felicitaties! O+
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jahoor O+

Mijn borsten zijn erg gevoelig en volgens mn vriend groeien ze al :+ Verder nog niet echt eigenlijk, of: ik kan vermoeidheid, hoofdpijn en soms wat misselijk ook wijten aan wat stress hier deze week.
Ja, kan overal nog aan liggen natuurlijk.. Ik voel ook van alles wat nog helemaal niet kan eigenlijk :')
pi_115004706
Zo, daar was ik weer na een dagje ziekenhuis!

SPOILER
Jeetje Cantare wat vervelend dat je zo uh.. onpersoonlijk behandeld werd :{ .. Je komt daar al niet voor je lol en dan kan dit ook nog eens zorgen voor een extra drempel :{
Als het niet goed voelt, dan is het dat waarschijnlijk ook niet! Altijd naar je gevoel luisteren!

Fieder over die combitest. Ik heb hem wel laten doen ook al had ik daar niet direct aanleiding voor (ben vrij jong, geen Down in familie etc). Maar voor mijn gemoedsrust heb ik het toch laten doen. Al blijft het altijd een kansberekening. Ik had nu een kans van 1 op 2850 en het zou toch zomaar kunnen zijn dat kindje Down of trisomie 13 of 18 heeft. Ben blij dat ik het gedaan heb :) ... Maar het is echt zo'n persoonlijke keuze! Wat anderen hier al zeggen: wat is voor jou persoonlijk de impact als je kindje Down heeft? Stel dat er reden is voor verdere oderzoeken, hoe sta je hier dan tegenover? Een vruchtwaterpunctie is natuurlijk ook niet niks .. en kent bovendien toch bepaalde risico's. Allemaal keuzes .. Jij moet doen waar je je goed bij voelt ;)

Coco mijlpaal *O*

Incan en Freecell helemaal in de tollemand -O- ... En Freecell ook nog een vent die moppert .. Terwijl je dit echt niet voor je lol doet -O- ... Grrrr ... Bewaak je grenzen meid! Ik ben van mening dat als je nu je rust niet op tijd pakt indien nodig, je dat na de bevalling keihard terug krijgt .. Heeft je vent nog minder aan je! Pak voor zijn broek moet ie krijgen o|O (maar ik herken je schuldgevoel wel een beetje hoor :+ :@ )

Labelloo spannend liggingsecho!

En Kwisted lekker aan het nestelen O+

Oww en Troeta geen inleiding dus vandaag :( ... Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen? Heb ik even overheen gelezen doordat ik dus de hele dag onder de panne was :@
pi_115004970
Owww en pannekoeken :9~ ... Hier moeten we nog even bedenken wat we eten .. Mannetje kookt dus kan hem wel eens lief aan kijken O-)
pi_115005767
quote:
18s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:
Oooooooow -O- nu wil ik ook pannekoeken!!

Net besloten dat we zo chinees gaan halen ... :(
Luxeproblemen :D :P

Combinatietest hebben wij bij beiden wel laten doen, gewoon omdat we het zouden willen weten als er al wat te weten valt. De SEO laten we immers ook uitvoeren omdat we willen weten of ons kindje een aandoening heeft (variërend van gespleten lip tot open rug), de nekplooimeting viel voor ons onder dezelfde noemer als de SEO. Het deed an sich niets af aan de mate van waarin het kindje welkom was of niet, ik vond het zelf gewoon een prettiger gevoel om het zo mogelijk van te voren te weten.
Voor het geval van trisomie 13 of 18 of een niet-met-het-leven-verenigbare aandoening bij de SEO zou ik niet weten wat we gedaan hadden. Heel even liet de gynaecoloog bij ons die bom vallen ga maar gelijk bloedprikken en kom volgende week maar terug want als het mis is kunnen we de zwangerschap nog beëindigen :X ik was toen 21 weken... uiteindelijk was alles goed.

Cantare :* dame, ik vind je echt een dappere dat je zo kalm blijft. Of je het ook echt bent weet ik niet maar je komt wel rustig over, terwijl je het volgens mij écht niet makkelijk hebt momenteel. Ik hoop voor je dat alles een beetje mee mag zitten de laatste loodjes, en ik hoop dat er ook goed naar jou geluisterd wordt. Want alles is leuk en aardig, maar uiteindelijk moet JIJ het gaan doen. Zie je iets niet zitten of maak je je zorgen, bespreek het dan. Desnoods heel expliciet in geval van bord-voor-kop-types enzo. De statistieken kunnen dan misschien niet extreem zijn maar daar heb jij niet direct veel aan.
Als ik (groei)echo's had gehad in die laatste weken had ik me waarschijnlijk net zo druk gemaakt als jij; misschien nog wel veel drukker. Maar ik had geen echo's. Ignorance is bliss zeggen ze, en dat was het ook, ik wist van niets en de bevalling is me echt meer dan meegevallen. Ook daar heb je weinig aan :') maar toch, hart onder de riem, veel weten is ook niet altijd een zegen. Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is voor je :*
:)
pi_115006289
Wij gaan morgen spek met kaas pannekoeken eten!!!! *O*
pi_115006353
Oh en net interview gelezen met Sorbo, mooi stukje en mooie foto's ik moest midden in de winkel mijn tranen wegvegen :')
pi_115006483
Eetze met je pannekoeken :D

Hier wel een SEO laten doen (ook ivm wat Tara heeft en eventueel al te zien is op een echo en stiekem ook gewoon om te spieken en het geslacht te achterhalen ), maar geen testen verder. Wij zouden toch niet verder laten testen daardoor, dus beetje zinloos.
pi_115006733
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Logician78 het volgende:
Oh en net interview gelezen met Sorbo, mooi stukje en mooie foto's ik moest midden in de winkel mijn tranen wegvegen :')
Ohja, die moet ik nog halen! Vanavond even doen :)

Om meteen maar even op het onderwerp in te haken: wij willen, als alles goed blijft gaan, waarschijnlijk wel de combinatietest laten doen. Ik heb een zwaar verstandelijk gehandicapt broertje en weet dus van heel dichtbij hoe het is om een gehandicapt kind te hebben. Ik zou het in ieder geval willen weten, of we de zwangerschap af zouden laten breken durf ik nog niet te zeggen.
Het is niet waarschijnlijk dat ik erfelijk belast ben met een grotere kans op een gehandicapt kindje. Het is bij mijn broertje nooit duidelijk geworden of het aangeboren is of dat hij tijdens de geboorte wellicht een zuurstoftekort heeft gehad. Verder ben ik nog jong dus heb door mijn leeftijd ook geen verhoogde kans.

Sterkte voor alle dames die het even heel zwaar hebben :*
pi_115006741
Even weinig tijd, maar Twink, goed dat je langs bent geweest. Fijn dat je nu een beetje beter weet ook waar je op kunt letten en wanneer je aan de bel moet trekken :) Ik vind dat zelf ook zo lastig om te bepalen.

Fieder, ik heb nekplooimeting laten doen (bloedonderzoek zelf is niet helemaal goed gegaan waardoor het uiteindelijk geen combinatietest is geworden). Maar idd, wat de meesten al aangeven: vooral afvragen wat je zou doen met het resultaat van de test als deze niet positief is.
pi_115007288
Twinkle goed dat je gebeld hebt en gelukkig was er niks!
pi_115007774
Welkom Lot! Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! :W

Twinkle, toch maar goed dat je even gebeld hebt en langs bent gegaan. Lijkt me wel even schrikken. Nu maar rustig aan doen doen, met de beentjes omhoog.

Fieder, wij hebben ook de combinatietest laten doen. Eigenlijk omdat mijn man dat graag wilde, voor mij had het niet perse gehoeven. Wij hebben de laagste kans gelukkig. Dat is dan wel weer een geruststelling vind ik. Ik weet niet goed wat ik gedaan zou hebben als de uitslag anders was..

Cantare, wat kunnen sommige van die artsen toch lullig zijn :( Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Freecell, wat balen van de situatie zeg! Ik herken wel iets in je verhaal. Vooral dat 'ik ben alleen maar zwanger, niet terminaal'. Zo denk ik altijd: De vrouwen in Afrika stellen zich ook niet aan, en werken ook gewoon door. Eigenlijk helemaal niet goed om zo te denken. Mijn man zegt vaak 'zometeen' als ik hem vraag iets te doen, en dan doet hij het uiteindelijk wel maar het duurt even. En omdat ik niet stil kan zitten en ongeduldig ben doe ik het vaak toch maar even snel zelf. Ook vind ik dat ik het allemaal beter doe :P

Ladyblack, goed bezig dat je gaat plassen voor andere vrouwen. Heb ik ook gedaan. Op een gegeven moment was ik het wel beu, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb.
pi_115008708
L0t, welkom! *O*

Oeh, pannenkoeken :9~ :9~

Twinkle, goed dat je gebeld hebt.

Ladyblack, moe en misselijk kan heel goed van je zwangerschap komen hoor. Volgens mij beginnen de meeste kwaaltjes bij 6 weken. Maar ja, iedereen is natuurlijk anders.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:37:52 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115009283
Twinkje toch :* goed letten op je lichaam hoor! En je kleine meid! Waren dus echt harde buiken.. Nou, rustig aan maar he! Nu op doktersadvies zelfs.

Fieder: lastige keuze is dat hè. Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen, we zijn beiden jong en er zitten geen rare dingen in de familie dat wij weten. Daarbij vind ik weer een kansberekening (want dat doen ze eerst al met je leeftijd) geen duidelijke indicatie, voor mezelf. Ik vond dat geen toegevoegde waarde. Ik vond de 20 weken echo voldoende, daar kunnen ze ook al heel veel op zien. Ja, nadeel is, dat als het goed fout zit, dat je dan wel al een stuk verder in je zwangerschap zit. Maar dat risico heb ik bewust genomen :) Natuurlijk blij dat alles (voor zover ze kunnen zien met echoscopie) goed is inmiddels :)

Ik heb ook weer eens een druk dagje gehad, gisteren ook al wat drukker.. Merk het echt wel, wordt weer wat meer moe.
We schieten al wel op met de babykamer, zo leuk.. muurtje geverfd en manlief heeft ledikantje en kast in elkaar gezet O+ Oh my, het wordt wel heel echt nu :o
Hij zei ook; oh, wat schattig! :D Ik zo; wordt het al echter voor je dan? Hij zo; nee :+ XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115010111
Freecell/Kwisted, lijkt alsof we dezelfde man hebben :')

SPOILER
Twinkle, goed dat je gebeld hebt :) gelukkig ook niks aan de hand. Wel je rust nemen nu dan he!

Combinatietest...nah. Heb niet zoveel met kansberekening. Zou t kindje sowieso houden. En we zaten niet in een risicogroep.

Pff, wordt wel een beetje moe van vooral mn mama. Ten eerste zijn ze er heilig van overtuigd dat het een jongetje is. (Wat op zich wel grappig is, want des te groter is de verrassing.) Maar soms wil ik schreeuwen HET IS EEN MEISJE HOOR!. Maar das niet eens een optie voor ze en dás irritant. Ten tweede, ze miept elk gesprek wel een aantal keer 'nou van ons mag hij komen hoor!'. En das natuurlijk super enthousiast bedoelt en lief en leuk enzo. Maar laat wmb baby nog maar even zitten waar ie zit, want das beter voor baby. Maar daar is ze het dan niet mee eens want hij kan toch nu al gewoon komen! En of de gyn gister nog iets gezegd had over dat baby eerder zou komen of niet. En bla bla...zucht. Had al de grap gemaakt dat ik dr wel een dag nadat baby geboren is pas bel :+ Vond ze geen leuk grapje...

deze post staat al een tijdje open, dus wie weet al achterhaald :P
pi_115010678
Wuhaha SE wat een zenuwpees die mams van jou haha. Is het haar eerste kleinkind? Oww hoe zalze reageren als blijkt dat het toch een meid is? Zal dat een grote teleurstelling zijn?
pi_115010956
Haha SE, klinkt bekend van de tweede hier :Y Dat 'van ons mag het nu wel hoor!'
(nummer 1 verraste iedereen door op 37+0 te komen)
Zenuwslopend! Succes er mee!

Mijn man leest volgens mij stiekem mee. Vandaag issie alleen maar lief en zorgzaam, ik hoef niks te doen O+
pi_115011370
Ja eerste kleinkind, ook voor m'n schoonouders trouwens. En ze zijjn allemaal superduper heppiedepeppie enzo. En van mij mag het af en toe wel wat minder :@ Vind het stiekem ook niet erg dat ze allemaal op een uur rijden afstand wonen :@

Schoonmoeder zat laatst al, ja is wel jammer hoor. Dat ik niet zomaar even op de fiets kan springen en langs kan komen. Ik dacht alleen maar, 'vind ik niet zo heel erg...'

Ohhh erg van mij he! Ze bedoelen het zo lief!

En dat het een meisje is, ha! Das gewoon hun straf ;). Nee hoor, denk niet dat ze teleurgesteld zijn. Maar ze zullen behoorlijk moeten wennen omdat ze voor hunzelf al helemaal hebben besloten dat het gewoon een jongen is.
pi_115011487
Whahaha :D
Mijn schoonmoeder heeft ook al helemaal besloten wat onze baby wordt :P Vind ik ook tamelijk storend, dus herkenbaar ;)
pi_115011563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Kwisted het volgende:
Welkom Lot! Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! :W

Twinkle, toch maar goed dat je even gebeld hebt en langs bent gegaan. Lijkt me wel even schrikken. Nu maar rustig aan doen doen, met de beentjes omhoog.

Fieder, wij hebben ook de combinatietest laten doen. Eigenlijk omdat mijn man dat graag wilde, voor mij had het niet perse gehoeven. Wij hebben de laagste kans gelukkig. Dat is dan wel weer een geruststelling vind ik. Ik weet niet goed wat ik gedaan zou hebben als de uitslag anders was..

Cantare, wat kunnen sommige van die artsen toch lullig zijn :( Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Freecell, wat balen van de situatie zeg! Ik herken wel iets in je verhaal. Vooral dat 'ik ben alleen maar zwanger, niet terminaal'. Zo denk ik altijd: De vrouwen in Afrika stellen zich ook niet aan, en werken ook gewoon door. Eigenlijk helemaal niet goed om zo te denken. Mijn man zegt vaak 'zometeen' als ik hem vraag iets te doen, en dan doet hij het uiteindelijk wel maar het duurt even. En omdat ik niet stil kan zitten en ongeduldig ben doe ik het vaak toch maar even snel zelf. Ook vind ik dat ik het allemaal beter doe :P

Ladyblack, goed bezig dat je gaat plassen voor andere vrouwen. Heb ik ook gedaan. Op een gegeven moment was ik het wel beu, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb.
Voor vrouwen in Afrika is het levensgevaarlijk om zwanger te zijn. ;-)
pi_115011683
Oh, schoonmoeders. Ik zeg maar even niets. :X m'n hormonen!!!
pi_115012585
Haha Freecell, komt zeker door die opmerking van Sorbo ~O>
Zal eens een keer als mijn man niet zo lief voor me is fok laten open staan O-)

SE haha neej kan me voorstellen dat je dat, ondanks dat ze het allemaal zo goed bedoelen, af en toe niet erg vindt.

Hier een moeder die nog steeds denkt dat ze veel op haar eerste kleinkind mag passen in haar huis, terwijl ze een zware (en ik bedoel een HELE zware) kettingrookster is. No way dat ik daar mijn kind achter laat :{w ... Vind het al erg genoeg dat ze, ten tijde dat ze zwanger was van mij, gewoon door rookte als een ketter. En dat ik in dat huis opgegroeid ben. Wil niet weten hoe mijn longen er van binnen uit zien :') .. Overigens zelf nooit een sigaret aangeraakt :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:06:05 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115013337
Wauw, net Moeders voor Moeders op bezoek gehad, en het streepje op hun test was duidelijker dan de controlestreep :7
pi_115013430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, net Moeders voor Moeders op bezoek gehad, en het streepje op hun test was duidelijker dan de controlestreep :7
Fijn is dat he :D
Vanaf wanneer mag je plassen?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:14:05 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115013736
Vanaf volgende week woensdag geloof ik :Y

Wel fijn, ik kan die kratten gewoon naar een depot brengen, ze worden niet opgehaald. Leek me ook al niks om dat voor mn deur te moeten zetten :')
pi_115013908
Ze staan hier in de tuin. Moet steeds de kratten verstoppen voor mijn moeder en de hulp. Zal blij zijn als dat volgende week niet meer hoeft.

Nog 5 nachtjes slapen...
pi_115015851
Haha ik zette ze iedere keer gewoon bij de voordeur klaar, hier werden ze wel opgehaald. De buurvrouw had het wel in de gaten :D .. Die heeft een paar jaar terug zelf ook mee gedaan. Maar netjes haar mond dicht gehouden :) .. Maar later zei ze dat ze al zo'n vermoeden had :D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:54:51 #108
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115016014
Bah kreeg net keihard een bal in mijn buik van een van de kinderen ;(
pi_115017416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
Cantare :* dame, ik vind je echt een dappere dat je zo kalm blijft. Of je het ook echt bent weet ik niet maar je komt wel rustig over, terwijl je het volgens mij écht niet makkelijk hebt momenteel.
Nou ja, kalm... ik heb de hele terugweg (25 minuten) in de auto zitten huilen. :') Ik kan gewoon vooral even niet dealen met de onduidelijkheid, nog los van of er nu wel of niet wat aan de hand is.
quote:
Ik hoop voor je dat alles een beetje mee mag zitten de laatste loodjes, en ik hoop dat er ook goed naar jou geluisterd wordt. Want alles is leuk en aardig, maar uiteindelijk moet JIJ het gaan doen. Zie je iets niet zitten of maak je je zorgen, bespreek het dan. Desnoods heel expliciet in geval van bord-voor-kop-types enzo. De statistieken kunnen dan misschien niet extreem zijn maar daar heb jij niet direct veel aan.
Ja, ik ben wel van plan in elk geval dinsdag bij de verloskundige (tenzij de suikertest positief was) goed af te stemmen hoe zij erover denken en hoe ik erin sta. Dat er gewoon een soort plan is, met name rond wat er gebeurt als ik overtijd zou gaan, want dat is wat mij betreft het grootste issue (vooral vanwege het grote kind, maar ook een beetje vanwege mezelf).
quote:
Als ik (groei)echo's had gehad in die laatste weken had ik me waarschijnlijk net zo druk gemaakt als jij; misschien nog wel veel drukker. Maar ik had geen echo's. Ignorance is bliss zeggen ze, en dat was het ook, ik wist van niets en de bevalling is me echt meer dan meegevallen. Ook daar heb je weinig aan :') maar toch, hart onder de riem, veel weten is ook niet altijd een zegen. Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is voor je :*
tnx, fijne post :)
pi_115021102
Jongens. Hier doen we het allemaal voor. O+

donderdag 2 augustus 2012 @ 22:11:41 #111
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115021373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Mangostine het volgende:

Wist je al dat je lief bent? ;)
pi_115021429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Mangostine het volgende:

O+

en hiervoor!

http://www.dfwbirthphotographer.com/home/?page_id=52

ik blijf bevallen iets magisch vinden hoor :@ :D dus ik gooi t linkje er gewoon nog es in :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:13:29 #113
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115021504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+

en hiervoor!

http://www.dfwbirthphotographer.com/home/?page_id=52

ik blijf bevallen iets magisch vinden hoor :@ :D dus ik gooi t linkje er gewoon nog es in :P
En jij ook :*
pi_115021635
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Logician78 het volgende:

[..]

En jij ook :*
ahw <3

hoe is t met t buukske? ging per ongeluk neem ik aan, erg geschrokken?

Cantare :*
pi_115021644
Ik knal even uit mijn vel van geluk dat ik een kindje mag krijgen O+
pi_115021842
trouwens,
SPOILER
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:18:30 #117
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115021851
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

ahw <3

hoe is t met t buukske? ging per ongeluk neem ik aan, erg geschrokken?

Cantare :*
:) gaat weer goed had even een kramp aanval maar nu weer in orde.

SPOILER
pi_115021853
Het is ook geweldig, een kind krijgen. De geboorte van E was het tofste moment uit mijn leven tot nu toe. O+ Ik vind die bevallingsfoto's ook heel mooi om te zien.
pi_115021909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef mignonne het volgende:
trouwens,
SPOILER
:D Hoe komt dat, dat de baby's in die regio gemiddeld zo groot waren?
pi_115022429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Cantare het volgende:

[..]

:D Hoe komt dat, dat de baby's in die regio gemiddeld zo groot waren?
geen flauw idee :o ik geloof dat ze daar nog niet echt over uit zijn. Zij hadden zelf theorieen over stadsleven en uitlaatgassen die je daar niet zou hebben en dat dames daar een gezondere levensstijl zouden hebben en meer rust zouden nemen. Maar ik weet dat zo net nog niet eigenlijk. Veel van de vrouwen daar waren ook hard voor zichzelf, door blijven werken als t eigk echt niet meer gaat enzo, dat veel rusten heb ik niet zo duidelijk gezien eigk. Wel veel thuisbevallingen daar, ruim 70% begon thuis, die van 4660 is ook thuis geboren :)
pi_115023403
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Logician78 het volgende:

[..]

:) gaat weer goed had even een kramp aanval maar nu weer in orde.

SPOILER
Huh?? Door de wandelwagen?
pi_115023958
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Huh?? Door de wandelwagen?
Zal hier door zijn:
Zwanger... en dan gaat het mis #11
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:49:15 #123
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115023974
idd ;(
pi_115024051
Oh. Sorry.
pi_115031334
Bleh al de hele dag last van harde buiken en raar gevoel. Allemaal door stress maar toch. Morgen wel ff afspraak verplaatsen naar volgende week. Komt ook iets beter uit.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:09:51 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115037207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Mangostine het volgende:
Ik knal even uit mijn vel van geluk dat ik een kindje mag krijgen O+
O+

MeNicole, ik kan wel zeggen dat je het rustig aan moet doen maar in de gegeven omstandigheden is dat niet echt aan de orde. Logisch dat je stress hebt. Sterkte meid :*

Ticootje, hoe gaat het met jou?
pi_115037291
Ik heb gisteren best wel in een coconnetje gezeten, dus wel gelezen, niet echt onthouden.

:* :* :* voor ieder die dat nodig heeft

*O* *O* *O* voor nieuwe zwangeren, mijlpalen en ander goed nieuws

Mango, dat filmpje O+ kreeg gewoon zware tranen in mijn ogen. Ben vreselijk hormonaal vandaag. Was al kwart over 5 wakker, klaarwakker. :{

En natuurlijk een jompel voor mijn eigenste mijlpaal der mijlpalen:
*O* 40 weken vandaag *O*
Straks naar de verloskundige en dan gaan ze eens kijken of ik al te strippen ben... Spannend!

en dus in een emotional rollercoaster. Aan de ene kant zo benieuwd, zo blij, en aan de andere kant... ga het gekriebel in mijn buik zo missen als ze er straks is denk ik... ga ik het wel goed doen... bah... terwijl ik weet dat het goed komt en het leven buiten de buik zoveel leuker is als erin! Hormonen FTW
[btfl]* portfolio
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:25:25 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115037317
Bunny, de mijlpaal der mijlpalen *O* *O* *O*
Succes straks bij de vk!

en de rest komt wel goed hoor :*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:26:18 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115037324
Oh en Troeta, veel succes! :% :% :%
pi_115037339
Ah kak, ik vergeet Troeta gewoon ff helemaal!

Troeta: veel succes en geniet ervan! :% :% :%
[btfl]* portfolio
pi_115037466
Bedankt! Ik ben gewoon al in het ziekenhuis! Het gaat echt gebeuren vandaag!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:39:37 #132
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115037472
Bunny *O*

Troeta succes vandaag! :* :%
pi_115037515
Succes Troeta!!!

Ik ben nu een halfuur in het ZH vanwege de suikertest. Lang wachten, want er is maar één prikster... echt vakantietijd. Ik heb alleen nu al zo'n HONGER!!
pi_115037541
*O* Troeta zet m op! Vandaag komt je meisje O+
En die zijn zo leuk O+
pi_115037708
Succes Troeta!!!

Hopelijk duurt het niet te lang Cantare.

Bunny de mijlpaal der mijlpalen *O*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:03:26 #136
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115037755
Succes Can hopelijk ben je snel klaar :*

Bleh mijn kinderen worden om 9:30 opgehaald door hun vader om 3wk op vakantie te gaan :{
pi_115037757
Troeta :% succes!

Bunny, bijna bij de finish! *O*
pi_115037897
Ik ben om 8.45 (er kwam ineens een prikster bij!) geprikt en moest het drankje drinken. Het is Echt Vies, valt ook niet lekker op je nuchtere maag. Maar goed. Nog 1,5 uur.
pi_115037979
Succes Troeta!!
pi_115038062
Troeta: Veel succes *O*

Ik kom (weer) stiekem hier om het hoekje kijken O+

SPOILER
pi_115038067
Bah Cantare :{ succes met wachten...
pi_115038071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:42 schreef Cantare het volgende:
Succes Troeta!!!

Ik ben nu een halfuur in het ZH vanwege de suikertest. Lang wachten, want er is maar één prikster... echt vakantietijd. Ik heb alleen nu al zo'n HONGER!!
Oh getver, moet jij ook dat suikerdrankje? Ik moest afgelopen maandag. Wat een ranzigheid!
pi_115038142
Cantare succes met prikken en alles!

Troeta, vandaag gaat het dan echt gebeuren :% :% :% .. Veel succes!

Bunny, mijlpaal der mijlpalen *O*

Logi 3 hele weken .. Pff, da's lang! Heb je andere leuke plannen de komende tijd waar je je op kunt focussen?
pi_115038254
Succes troeta!!

Bij sofie moest ik ook zo'n suikertest, nu heb ik ze er nog niet over gehoord. Ben benieuwd of ik nog moet. Toen moest ik met 24 weken, vandaag ben ik 23 weken.
*poef* nu is het weg
pi_115038274
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Oh getver, moet jij ook dat suikerdrankje? Ik moest afgelopen maandag. Wat een ranzigheid!
Uhuh. Was jouw uitslag goed?
pi_115038378
Ik zit trouwens te wachten in de hal van het ziekenhuis en zie steeds kersverse ouders met rolstoelen en maxi cosi's voorbijkomen. O+
pi_115038389
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef bellelena het volgende:
Troeta: Veel succes *O*

Ik kom (weer) stiekem hier om het hoekje kijken O+

SPOILER
welkom! *O*
Gefeliciteerd!

Troeta, woppa!! Puffen jij!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:37:24 #148
258612 nytar
boys boys boys
pi_115038396
welkom lot en bellelena!

En heel veel succes troeta en bunny!
pi_115038400
Welkom Bellelena

Logi dat is ook wel lang.

Hier vorige keer alleen geprikt drankje deden ze pas bij verhoogde waarde. Als de waarde niet nuchter goed was vonden zij het niet nodig. Gelukkig maar!!!
pi_115038405
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:32 schreef Cantare het volgende:

[..]

Uhuh. Was jouw uitslag goed?
Nog niks gehoord!
pi_115038435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef As1981 het volgende:
Welkom Bellelena

Logi dat is ook wel lang.

Hier vorige keer alleen geprikt drankje deden ze pas bij verhoogde waarde. Als de waarde niet nuchter goed was vonden zij het niet nodig. Gelukkig maar!!!
Hier is het gelukkig ook niet standaard, is vanwege de grootte van m'n baby en veel vruchtwater.
pi_115038436
Troeta succes!

Cantare dat klinkt heel naar, sterkte. Gelukkig heb je een leuk uitzicht O+

Logician, lijkt me moeilijk je kinderen mee te geven zo lang. Zoek maar veel afleiding

Bellelena *O*
pi_115038459
Bekoelend en LOt, welkom!
pi_115038512
Cantare, succes! Alweer bijna een half uurtje verder :*

Dankjulliewel!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:43:38 #155
258612 nytar
boys boys boys
pi_115038538
glucosetest uitslag duurde bij mij een week...dus nog ff wachten voor jullie denk ;)
pi_115038558
Staat daar nou 'bekoelend'? Lol, dat is dus de autocorrect op m'n iPad, er moet bellelena staan. :D

Ik krijg de uitslag van de suikertest maandag.
pi_115038604
Ik ben ook zo bekoelend :D

Wel fijn dat ze je uitslag zo 'snel' al kunnen hebben Cantare.
pi_115038681
Ja, maar anders heeft het ook weinig zin meer, ik ben dinsdag al 37 weken...
pi_115038686
Oh! 11 weken vandaag *O*

Wij gaan volgende week lekker een week weg, als ik thuis ben, ben ik 12 weken :D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:51:21 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115038731
Welkom Bellelena! *O*

Fijn Fieder!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:52:54 #161
258612 nytar
boys boys boys
pi_115038765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Cantare het volgende:
Ja, maar anders heeft het ook weinig zin meer, ik ben dinsdag al 37 weken...
dan zijn ze (gelukkig) wel weer snel ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:53:14 #162
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115038772
Welkom Belle!! *O*

En typo vanuit hier het is dus 4wk, ze zijn net weg dus even alle sluizen open ;( :X
pi_115038799
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Cantare het volgende:

[..]

Hier is het gelukkig ook niet standaard, is vanwege de grootte van m'n baby en veel vruchtwater.
ik had ook veel vruchtwater maar dan hoefde je dus niet gelijk met zi'n drankje aan de slag. Nadat het geen suiker bleek ook nog bloedgeprikt om infecties geloof ik uit te sluiten.
pi_115038826
Troeta succes!
Bellelana welkom
Bunny mijlpaal *O* en fijn he die hormonen :*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:06:50 #165
258612 nytar
boys boys boys
pi_115039168
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Logician78 het volgende:
Welkom Belle!! *O*

En typo vanuit hier het is dus 4wk, ze zijn net weg dus even alle sluizen open ;( :X
dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat zou ik zelfs zonder die hormonen doen! 4 weken je kinderen niet zien...heftig hoor! Gaan ze ver weg?
pi_115039197
Fieder ook mijlpaal *O* .. Woow jij gaat ook alweer hard :D .. Tis je gegund meis! :* .. Geniet er maar lekker van :Y

Oww Belle nog welkom trouwens :)
pi_115039251
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef nytar het volgende:

[..]

dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat zou ik zelfs zonder die hormonen doen! 4 weken je kinderen niet zien...heftig hoor! Gaan ze ver weg?
Ik kan me daar dus nog echt helemaal niks bij voorstellen he :D
Vriendin van mij ook .. Haar zoontje van 6 maanden gaat maar liefst 1 hele nacht bij haar ouders slapen (zondag op maandag a.s.), en ze vindt het nu al niks. En ik denk alleen maar: heerlijk toch? :D .. Lekker uitslapen, lekker je eigen ding kunnen doen en alles.

Komt bij mij nog wel denk ik :') :D
pi_115039367
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vriendin van mij ook .. Haar zoontje van 6 maanden gaat maar liefst 1 hele nacht bij haar ouders slapen (zondag op maandag a.s.), en ze vindt het nu al niks. En ik denk alleen maar: heerlijk toch? :D .. Lekker uitslapen, lekker je eigen ding kunnen doen en alles.

misschien ben ik een ontaarde moeder maar als Yaro een keer bij mijn ouders blijft slapen heb ik daar echt geen moeite mee. Hij is daar in prima handen.
Vier weken zonder mijn kind zou een heel ander verhaal zijn en in mijn geval ook niet nodig zijn.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:15:04 #169
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115039437
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef nytar het volgende:

[..]

;( 3wk naar Kroatie (11aug is de jongste ook nog eens jarig) en 1wk naar opa en oma aan de andere kant van het land..Is de eerste keer dat ze zo lang weggaan.. vriendlief is vandaag thuis gelukkig en heeft besloten dat we op koopjes jacht gaan vandaag de lieverd O+ maar bah zeg zit er even helemaal doorheen... heb er gewoon buikkramp van :(
pi_115039563
Dat wordt afzien Logi... Sterkte ;(

Ik ben goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk 118/62, buikomvang 26cm. Baby ligt nu met hoofdje naar beneden, maar die indruk had ik al qua voetjes in mijn ribben.
En mijn blaasontsteking is weg! *O*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:24:41 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115039717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik toen ik zwanger was ook. No way dat Midas een hele nacht van huis gaat. Denk ook niet dat uitslapen zal lukken. Morgenavond voor het eerst met z'n tweetjes een avondje uit, dat vind ik al een hele stap :D
pi_115039784
Lol, wij hebben de hond van mijn ouders te logeren, een lompe lieve lab. Onze kat is geen hartsvriendinnen met dr, die gaat er eerder met een grote boog omheen.

Dus ik zit op de bank, hond aan mijn voeten, kat naast me die aanstalten maakt om aan mijn buik te snuffelen. De hond beweegt, haar staart komt tegen de salontafel op.

Mijn kat maakte serieus een achterwaartse koprol van schrik :D
Ik in mn eentje, cracking up :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:28:14 #173
258612 nytar
boys boys boys
pi_115039807
nou mn zoon gaat wel eens uit logeren voor een nachtje, maar je huis is dan gewoon raar stil. En ik heb hem gewoon liever zelf :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:28:16 #174
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115039810
bleh...

vriendlief geeft gelukkig leuke afleiding.

SPOILER
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:29:35 #175
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115039850
nooit van gehoord Logi. Weet niet eens wat het is.

Sterkte joh, 4 weken..... bleugh ;(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:34:18 #176
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115040003
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:29 schreef Kyara het volgende:
nooit van gehoord Logi. Weet niet eens wat het is.

Sterkte joh, 4 weken..... bleugh ;(
thx :*

SPOILER
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:40:39 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115040210
mjah, ik zie het nut er eigenlijk niet zo van in. Magnetron voldoet hier ook. ;)
Maar misschien iemand die er wel ervaring er mee heeft.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:47:51 #178
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115040538
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:
mjah, ik zie het nut er eigenlijk niet zo van in. Magnetron voldoet hier ook. ;)
Maar misschien iemand die er wel ervaring er mee heeft.
Recencies zijn laaiend enthousiast, dus net bestelling de deur uitgedaan :@ ik wil het ik wil het :@

wat magnetron btreft we slapen op de 2e verdieping dus lijkt het mij ideal voor snachts :)
pi_115040865
Mooi ding zeg! Kan er verder niks zinnigs over zeggen. Iedereen verklaart mij voor gek dat ik kamer/ wagen nieuw wil kopen, maar ik wil het gewoon! En het geld is er, dus... Gewoon doen waar je je goed bij voelt!!
pi_115040876
Troeta succes!
Bellelana welkom :)
*O* Bunny en Fierder *O* mijlpaal

Ik heb last van schoonmaakwaanzin! ( nesteldrang lijkt me wat vroeg met 10 weken :P )
de hele badkamer is uitgesopt, alle kastjes geordend, de kinderkamer is weer kinderkamer ipv
washok! ook alle kastjes uitgezocht en uitgesopt O+ ( begon ook steeds meer door te dringen dat ik echt zwanger bent O+ )
nu even een drinkpauze en dan zo de slaapkamer helemaal onder handen nemen.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:00:13 #181
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115041138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Fieder het volgende:
Mooi ding zeg! Kan er verder niks zinnigs over zeggen. Iedereen verklaart mij voor gek dat ik kamer/ wagen nieuw wil kopen, maar ik wil het gewoon! En het geld is er, dus... Gewoon doen waar je je goed bij voelt!!
dat heb ik nu dus ook, bij de de andere kindjes 10jr terug moest alles in budget geen drama maar nu is het budget er en wil ik gewoon een keertje alles nieuw en helemaal losgaan O+ gewoon omdat het kan :@
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:06:38 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115041402
Lekker doen dan!

Wij hebben bij Midas ook vrijwel alles nieuw gekocht en niet op geld hoeven letten. Nu hebben we natuurlijk niet veel meer nodig en de baby komt waarschijnlijk bij Midas op zijn kamer. Dus dat wordt een ikea ledikantje en een duowagen of zo.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:29:07 #183
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115042268
De Beaba Babycook is ook een geweldig ding trouwens, je doet er bijv. aardappelen en brocolli in, het aparaat stoomt het eten tot de juiste temp, mixed het vervolgens en je kan het bakje er zo uithalen en opdienen. Die gaat op mijn 4+mnd verlanglijstje O+
pi_115042358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef klumsy het volgende:

( begon ook steeds meer door te dringen dat ik echt zwanger bent O+ )

O+ O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:36:53 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115042545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef Skoap het volgende:

[..]

O+ O+
+ 1

Die babycook lijkt mij -achteraf- ook wel handig. :Y
pi_115043022
Mogguh.

Troeta, Bunny succes :) (Ik herken trouwens wel wat in je kleine lettertjes Bunny)
L0t en Bellelena, welkom! *O*

Zo, best lekker geslapen (op dat uurtje wakker liggen van wat krampjes na dan) ik dacht echt heeeeel even 'zou het dan nu?'
pi_115043197
Logi, vier weken. Bleegh, da's echt lang. Sterkte!

Maar één of een paar nachtjes? Geen énkel probleem. Heel goed voor je relatie kan ik je melden. Afgelopen nacht sliep Isabeau bij haar oom en tante. Isabeau blij, oom en tante blij en wij lekker uit eten, dus ook blij. Zo belangrijk om af en toe even gewoon man en vrouw te zijn ipv altijd in je ouderrol te zitten.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:55:50 #188
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115043381
+1 die babycook heb ik ook op m'n verlanglijstjes staan
maar twijfel nog want,
op het kinderdagverblijf waar de beeb heen gaat gaan ze namelijk beginnen met het geven van een warme maaltijd.
het lijkt mij eigenlijk vrij ideaal omdat ik pas na half 7 uit m'n werk kom (8> is wel wat eerder thuis
maar het lijkt me gewoon prettig.
maar de tijd zal het leren hoe het gaat lopen en dan kunnen we hem altijd nog bestellen

en deze heb ik ook nog op m'n lijstje staan handsfree kolven

*O* bunny voor je 40 weken mijlpaal
*O* en een welkom voor l0t en belle

oooh en net de co-sleeper besteld O+

en troeta veel succes mocht je het nog nodig hebben :%

[ Bericht 12% gewijzigd door rebel-angel op 03-08-2012 11:57:20 (vergeet ik gewoon bunny l0t en belle) ]
W
Z
E
pi_115043856
tx! 6 cm nu en ik heb een ruggenprik,dus ik lig nu gewoon te wachten eigenlijk.
pi_115044011
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Troeta het volgende:
Oeh nog even en je hebt je baby *O* succes!!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:19:29 #191
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115044451
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Troeta het volgende:
:o da's rap! Succes!! :%

En zo'n kolf staat hier ook op het lijstje :Y
pi_115044620
Woeh Troeta! *O* Dat klinkt alsof het opschiet :Y

Babycook enzo hier niet nodig,doe ik zelf wel, ik ben toch thuis en ze eten bij mij vanaf 6maand gewoon eten en geen geprakt :)
Maarze zien er wel tof uit, die dingen 8-)

Kinderen 1 of 2 nachtjes weg: heeeeerlijk nu ze wat ouder zijn. Zolang ze aan de borst zijn, blijven ze bij mij in huis 's nachts. Daarna mogen ze best ff naar grootouders.
Alleen met onze jongste is dat niet echt goed te doen helaas -O-
pi_115044889
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:00 schreef Logician78 het volgende:

[..]

dat heb ik nu dus ook, bij de de andere kindjes 10jr terug moest alles in budget geen drama maar nu is het budget er en wil ik gewoon een keertje alles nieuw en helemaal losgaan O+ gewoon omdat het kan :@
Groot gelijk heb je!
Hebben wij vorige keer ook gedaan.
Dit keer heb k ook dingen gekocht gewoon omdat t kan. Leuk toch.

Troeta, gaat lekker. Zet m op!
Ben benieuwd naar je meisje!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:53:17 #194
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115046076
oh en check budget toen onze oudtse 10 jaar geleden kwam waren we net net samen gaan wonen
dus was er ook niet zoveel meer + dat ik nu heel goed weet wat ik wel en niet wil.
dus binnenkort doe ik gewoon lekker alles van koeka bestellen wat ik wil hebben :6

dus lekker los gaan hoor logi :D
W
Z
E
pi_115046656
LoL _O-

Kijk ik de geboortekaartjes adreslijst van de vorige kaartjes door, zie ik echt 2 adressen staan waarvan ik denk: WIE?
Echt geen idee :+
Vermoedelijk weet Tara het wel, maar toch maf :+

Ik ben echt zo relaxed vandaag. Huishouden ligt plat en ik doe kleine klusjes als uitzoeken uit van die kleine rommeldoosjes van zolder wat er weg kan. En adreslijsten bijwerken.
Heb wel bizar veel pijn, net even HA gebeld, maar mag echt niks anders dan PCM. Helaas, tandjes op elkaar dan maar.
Serieus, hoeveel pijn kan een bekken doen :X Meer dan ik dacht iig. En ik wist echt al wel wat bekkenpijn was.
Maargoed, vanavond komt er een vriendin koken en ik kan mijn nesteldrang kwijt op mijn kleine klusjes :)
pi_115046973
Troeta, spannend! Succes!! :% :%

Verder ben ik ff chagrijnig vanwege een niet luisterende peuter, BAH! :(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:22:14 #197
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_115047230
Troeta, heel veel succes! Spannend :).

Ik kom hier even uitzwaaien. Het gaat hier eigenlijk heel goed. Borstvoeding zijn we nog druk mee aan het oefenen want aanleggen gaat niet altijd vlekkeloos (we hebben nogal een temperamentvol dametje). Met mij gaat het ook super, het vloeien is bijna over, ik heb geen hechtingen dus ook naar het toilet gaan is geen probleem, m'n buik is alweer bijna net zo 'plat' als voorheen en ik heb alleen nog wat spierpijn. Het is mij dus tot nu toe 100% meegevallen!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het vervolg van je zwangerschap en de bevalling! Het resultaat is fantastisch O+!
pi_115047677
Soesa wat heerlijk O+
Tot over een maand of 2 in het babytopic!
pi_115047883
Hey bah Cantare, die suikertest... Hopelijk snel een goede uitslag!

Bellelena, gefeliciteerd! *O*

Fieder! Mijlpaal *O*

Hé bah Logi, dat ze zo lang weg gaan :'(

Bij troeta gaat het dus ook lekker voorspoedig! *O* vandaag gewoon zeker een verse baby! :% :% :% Succes!

En voor tante_soesa een zwaai! :W Heerlijk dat het je zo is meegevallen. Hoop dat ik dat straks ook kan zeggen!

Was knetterzenuwachtig bij de verloskundige. Alles was gelukkig weer helemaal goed. Zelfs mijn bloeddruk was ruim binnen de marges. Toen het inwendige onderzoek en strippen. Ik ga niet zeggen dat het prettig is, integendeel, maar vond het ook niet superpijn doen. Gewoon ontspannen en door blijven ademen. Ik kon inderdaad gestript worden. BMM al wat verweekt en het voorwerk van de afgelopen week had me al een centimeter opgeleverd. Strippoging ook gelukt volgens de verloskundige, dus nu afwachten of de dame er zin in heeft vanavond/vannacht. Hoop dat Troeta het snel nog even in #1004 doet, dan kan ik ook nog heel eventjes bovenaan staan in #1005 ;) 8-)
Daarna lekker met een vriendin de 40 weken mijlpaal gevierd met een AH appeltaartje met slagroom O+ en nu vind het een mooie tijd om mijn verloren slaap van vanmorgen in te halen :z
De hormonen hebben hun plek weer gevonden dus voel me weer *) O+
[btfl]* portfolio
pi_115048291
Troeta zet m op!! :%

Soesa O+ fijn zeg! Geniet van elkaar :W

Free :*

Bunny fijn dat het gelukt is. Nu weer wachten :)
pi_115048990
Spannend Bunny! Ben benieuwd of het nu dan ook snel begint!
pi_115049010
Succes Troeta! Zet hem op!
Dag Soesa, tot snel in het babytopic. Wat fijn dat het goed met je gaat.
Bunny, gelukkig dat het goed ging bij de verloskundige. Wie weet vannacht.........

Hier aan het wachten op een belletje van de verloskundige. Ik had gisteren de 36 weken echo en de baby is wat klein. Dus, ik hoor hopelijk snel of het binnen de marge is of dat ik naar het ziekenhuis moet. Manlief stuitert op het werk en ik mag niks meer doen en rust nemen. De stofzuiger heb ik maar opgeruimd.
pi_115050203
Spannend Sopho! Hopelijk is er niets aan de hand :*
pi_115050475
Volgens mij kan ik mn baarmoeder voelen! Soort verharding... Is wel heel gevoelig als ik erop druk, voelt net als n overvolle blaas. Herkent iemand dat? (of zou ik gewoon een blaasontsteking hebben?)
pi_115050624
En het valt mee, ik zit binnen de marge. Zodadelijk gaan we wel naar de verloskundige voor de reguliere afspraak. Manlief komt ook mee, dus het zit hem wel ff hoog.
Fieder, ik kon dat ook voelen.
pi_115050694
Fijn dat het meevalt Sopho!
pi_115050771
Heb redelijk meegelezen maar gewoon geen zin gehad om te posten.

Troeta heel veel geluk vandaag en Bunny hoop dat het idd wat gaat doen O+

Free ik herken je klachten heel erg hier ook last sinds 19 weken en nu inmiddels 35 weken. Heb er geloof ik 2 weken verlichting gehad en het lijkt met de dag erger te worden. Maargoed dat was even het klaagwerk hopelijk gaan aankomende weken heel snel voorbij.

Volgende week krijg ik een liggings echo en intake kraamzorg dus ben benieuwd!
pi_115051874
Ik hoef dit jaar nog maar drie weken te werken :D :o

en eigenlijk weet ik niet zeker of ik dat leuk vind of helemaal niet
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:35:43 #209
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115053039
Kan je tussen 12/13wk al gefladder voelen? :@
pi_115053892
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ik zette ze iedere keer gewoon bij de voordeur klaar, hier werden ze wel opgehaald. De buurvrouw had het wel in de gaten :D .. Die heeft een paar jaar terug zelf ook mee gedaan. Maar netjes haar mond dicht gehouden :) .. Maar later zei ze dat ze al zo'n vermoeden had :D
Mijn buurman laatst: Mag ik je wat vragen? Werk je voor de melkboer of doe je mee met moeders voor moeders?
Betrapt haha, ik had hem natuurlijk gewoon moeten vragen of hij ook een flesje melk wilde.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:08:30 #211
95408 Incantrix
pi_115054983
Sopho, fijn, binnen de marge *O*
3!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:19:44 #212
259886 pessie
pi_115056048
Bunny! Fijn dat dat voorwerk dat allemaal al gedaan heeft! Verweekt en een cm scheelt een stuk tegen de tijd dat het echte werk begint.

Fieder, ik voel het als een bobbel boven mn schaambot. Als ik erop druk heb ik geen pijnlijke blaas volgens mij...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:22:34 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115056212
Fijn dat het binnen de marge is Sopho!

Hopelijk doet het wat Bunny!

Begin mijn banden te voelen. Vooral als ik te snel opsta :X
pi_115056974
Sopho wat fijn dat het binnen de marges valt!
pi_115058592
Gelukkig Sopho!

Kyara, had ik ook al zo vroeg, werd gelukkig ook snel minder.
pi_115058810
Soesa dat klinkt heel fijn allemaal! Hoop dat ik er net zo ongeschonden uit kom.

Was even benieuwd of er al nieuws was van troeta maar helaas nog niet zie ik.

Bunny ik hoop dat het strippen wat voor je gaat doen!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:09:41 #217
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115059097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Mangostine het volgende:
Gelukkig Sopho!

Kyara, had ik ook al zo vroeg, werd gelukkig ook snel minder.
Ja, ik de vorige keer ook. Maar dacht dat bij een 2e de boel al wat meer opgerekt zou zijn.....
pi_115059656
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Logician78 het volgende:
ik heb het wel eerder gehoord! Waarschijnlijk ligt je placenta dan aan de achterkant

SPOILER
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:38:03 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115060150
Kwisted :D
pi_115060182
Lol kwis :P

Ik haal zelf moederkoek en baarmoeder nog wel es door elkaar :D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:00:25 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115060890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
_O_ O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:02:34 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115060945
Oh en haaai :W

Ik heb vandaag wel meegelezen, maar wil op mijn werk niet inloggen, dus echt alleen-lezen. Nu weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb want ik ben MOE :')

Maar het is weekend!! *O* Morgen lekker een dagje naar Schiermonnikoog O+
pi_115060992
Wat fijn Sopho!

Bunny, 40 weken, dé mijlpaal *O*

Lekker zo'n eierkoek :D

Ik merk nu al dat de misselijkheid opspeelt. Moest vanochtend al een paar keer kokhalzen. Nou werk ik in het ziekenhuis dus daar zijn ook nogal wat geurtjes om misselijk van te worden dus dat speelt vast mee :')
pi_115062381
Kwisted! De eierkoek LOL

Hier rommelt het uiteraard wat, en wat licht bloedverlies, maar nog niks concreets. Wie weet vannacht! En anders, tijd zat!

Troeta niks meer... zal ondertussen dr beebje al wel vast hebben denk ik... Kom ik vanavond nog een keer voor een update :P
[btfl]* portfolio
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:44:04 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115062415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
Ik merk nu al dat de misselijkheid opspeelt. Moest vanochtend al een paar keer kokhalzen. Nou werk ik in het ziekenhuis dus daar zijn ook nogal wat geurtjes om misselijk van te worden dus dat speelt vast mee :')
Oei, lekker dan L0t :') hopelijk houdt het ook gauw weer op!
pi_115063579
Troeta ik op dat je al aan het genieten bent van de kleine!

Bunny, spannend, hopelijk doet het strippen z'n werk!

Sopho fijn dat de baby wel nog binnen de marges valt!

Welkom nieuwe zwangeren.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik inprincipe uit moet gaan van een opname van minimaal 14 dagen, tenzij ik de baby vaker ga voelen de komende dagen, dan mag ik misschien eerder weg. Flinke domper dus en nu maar hopen dat de kleine zich wat meer laat gelden. Vanochtend tijdens de ctg in ieder geval voor het eerst een lange streep bewegingsblokjes en ook 4x gevoeld, vervolgens de rest van de dag weer bijna niks....
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:22:14 #227
95408 Incantrix
pi_115063831
Och jemig FTA, wat lang -O- Wel fijn dat het vanmorgen wel even wat beter ging, dat geeft de burger moed. :* voor jou!
3!
pi_115064160
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Logician78 het volgende:
Ik voelde haar al met 11/12 weken.. dus jazeker! (idd placenta aan de achterkant)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamb29 op 03-08-2012 19:35:22 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:33:31 #229
95408 Incantrix
pi_115064315
Ik voelde het deze keer ook al heel vroeg :)
3!
pi_115064929
FTA ... Ik hoop echt het allerbeste voor je!
pi_115067458
Om 15:11 is Nena geboren.
Alles ging goed en is nogsteeds goed. Ze is 3110 gram en 48 cm. Ze heeft mooie donkere haartjes en heeft al een paar keer aan de borst gedronken.
Ben nog in hetziekenhuis, dus foto komt morgen of te zien op facebook:-)
Het was echt een geweldige bevalling moet ik zeggen en er is een roze wolk!
pi_115067530
jaaaaaaa!!! Daar is ze dan! Gefeliciteerd!! En wat een leuke naam!! *O*
pi_115067538
*O* Troeta, daar is ze!!!! Gefeliciteerd!
pi_115067771
Troeta!!! Daar is je meisje. En wat een mooie naam O+
Je klinkt alsof je al volop aan het genieten bent meis, heerlijk!
pi_115067788
Troeta, daar is ze dan O+ Gefeliciteerd :*
pi_115067960
Hoera Troeta meldt met baby! *O* Van harte gefeliciteerd! Mooie stats!

En nu shockmomentje: Ik sta eerste dus :o
[btfl]* portfolio
pi_115067972
Troeta O+ gefeliciteerd metje mooie meisje :* en wat een leuke naam O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115067992
Gefeliciteerd Troeta!!! *O*
pi_115068129
Troeta gefeliciteerd!

Haha bunny .. binnenkort ben jij dan toch echt aan de beurt!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:56:04 #240
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115068141
O+ Nena O+ Ik ben verliefd op de naam :)
Van harte!!!!! *O*

FTA heel veel sterkte, hopelijk hoef je er niet 14dgn te liggen en gaat het snel allemaal boven verwachting :*

Zijn de suikertest resultaten al binnen trouwens?

En Bunny klinkt alsof er wel iets aan zit te komen :Y

Ik heb net die baby senseo gekocht :@
kon het niet laten :+

Dus ik ben niet gek :D Ik heb er natuurlijk al 3 dus herkende het serieus... maar dacht dat kan toch nog niet?! thx voor de niet gek bevestiging :* : D
pi_115068143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef _Bunny_ het volgende:
Hoera Troeta meldt met baby! *O* Van harte gefeliciteerd! Mooie stats!

En nu shockmomentje: Ik sta eerste dus :o
Jaa eerste! Eigenlijk moet er bij Silktie een datum, zo staat het niet netjes :P
pi_115068223
Jeeej gefeliciteerd Troeta! *O*

Bunny eerstes :) Voel je al iets gebeuren?
Iehhh...ik tweedes :o
pi_115068399
Van harte gefeliciteerd met Nena, Troeta! *O*
pi_115068917
@logician: ik krijg maandag de uitslag, maar heb zelf al gezien dat mijn waardes 4.6 en 7.0 waren en volgens mij is dat goed, dus geen zwangerschapssuiker. :) Baby voelen met 12/13 weken kan, hoor! Ik voelde deze ook rond die tijd voor het eerst.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:14:10 #245
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115069057
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Cantare het volgende:
@logician: ik krijg maandag de uitslag, maar heb zelf al gezien dat mijn waardes 4.6 en 7.0 waren en volgens mij is dat goed, dus geen zwangerschapssuiker. :) Baby voelen met 12/13 weken kan, hoor! Ik voelde deze ook rond die tijd voor het eerst.
Wat fijn dat die goed zijn! Zal wel wat rust geven maar misschien ook weer nieuwe vragen opleveren wbt de grootte?

En thx, ik dacht echt dat ik van het padje was ;)
pi_115069183
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Wat fijn dat die goed zijn! Zal wel wat rust geven maar misschien ook weer nieuwe vragen opleveren wbt de grootte?
Ik ben wel opgelucht ja, eigenlijk een stuk meer dan ik verwacht had. En de grootte... tsja, blijkbaar kunnen wij toch gewoon een groot kind maken. :) Komt natuurlijk vaker voor.

En of je van het padje bent, kan ik natuurlijk niet helemaal uitsluiten. ;) Maar in elk geval niet doordat je je baby nu al denkt te voelen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:20:58 #247
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115069373
o|O
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:22:19 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_115069436
Troeta gefeliciteerd met je meisje! *O* Mooie naam! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Fijn dat de waardes goed zijn Cantare!

FTA, hopelijk hoef je niet zo lang te blijven. Fijn dat je de kleine in elk geval goed gevoeld hebt vanochtend.

Hier weer een lesje gebodypumpt vanavond. 3 keer bijna over mijn nek gegaan en buikpijn tijden sommige oefenen :{ En nu heb ik pijn aan mijn nek door het faken van buikspieroefeningen. En mijn man leeft ook niet leuk mee /klaagpost

zo en zo lekker slapen. :z
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:35:10 #249
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115070161
Vanwaar dat je daar mee doorgaat als je er last van hebt?

+ dikke knuffel en alle mannen zijn gewoon stom :* niet altijd natuurlijk, alleen wanneer het zo uitkomt
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:45:36 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_115070746
Troeta, gefeliciteerd met de geboorte van Nena *O*
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:15:49 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115072320
Troeta, gefeliciteerd met je dochter!!!

Wat een fantástische naam _O_ O+
pi_115073246
Troeta gefeliciteerd met nena
Nieuwe zwangere van harte

En wij hebben ook een babycook en ik vind het echt een ideaal ding. Ik maakte ook grotere hoeveel heden en vroor dat dan in. En fruit kun je er ook in klaarmaken en invriezen
pi_115073311
Troeta,gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! *O* Erg leuke naam
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:42:22 #254
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_115073827
Troeta gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! Ik hoop dat je goed hersteld en lekker met je gezin op een roze wolk mag zitten :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_115077340
Troeta, van harte met jullie dochter en zusje *O*
Nena is bij ons ook een kanshebber, prachtige naam O+ Geniet!
pi_115077668
Troeta ook even hier! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Prachtige naam!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115078523
Troeta *O* Gefeliciteerd met jullie dochter! Welkom kleine Nena! Geniet van elkaar O+

Flower-ti-amo: veel succes, klinkt heel heavy :*
pi_115086123
Gefeliciteerd Troeta, leuke naam!!!
pi_115086163
Troeta gefeliciteerd.
Geniet ervan.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_115086186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:35 schreef Logician78 het volgende:
Vanwaar dat je daar mee doorgaat als je er last van hebt?

+ dikke knuffel en alle mannen zijn gewoon stom :* niet altijd natuurlijk, alleen wanneer het zo uitkomt
1e keer dat ik er last van had. En het is een groepsles dus niet zo gebruikelijk om halverwege weg te lopen ;)
pi_115086215
FTA hopelijk zijn de 14 dagen niet nodig. Zo wel beter dat ze je goed in de gaten houden.

Wb voelen. hier ook bij 12 weken vond het ook vroeg en twijfelde maar zo nu en dan is het toch echt de baby.
Echter zegt het nu nog niets over de placenta. Er is nog veel ruimte en ligt nog niet op een vaste plek is mij verteld.

Verder wel gelezen tussendoor op het werk maar niet onthouden. Slaapdienst en moest er uit vannacht GAAP. Hopelijk straks nog even een tukkie doen. Heerlijk dat het weekend is dan kan dat.
pi_115086325
Meld

Duik zo bed weer in. Best wat krampen gehad vannacht, maar niet regelmatig te noemen ofzo. Op den duur dacht ik ook 'verbeeld ik me dit nou? Maar volgens mij echt niet. Maar nu ist al even weg, dus denk nog niet dat baby zich binnenkort aandient :P. Was gewoon weer wat voorwerk. Grapte gisteren nog tegen vriend dat ik vandaag wel een mooie datum zou vinden :).
pi_115086556
Hier ook *meld*

Niks gedbeurd hier. Ben wel elk uur wakker geweest, maar dat was vanwege het benauwde klimaat bij ons binnen... Bah... Vanmiddag nog maar eens terug...

Geen krampjes gehad vannacht. Gisteravond wel wat ongemakkelijk. En nu ook weer. Ook nu weer een beetje meer bruinverlies, terwijl dat ook minder was. Verwacht nog geen baby in elk geval... Afwachten!

FTA: hopelijk hoef je geen 14 dagen te blijven maar het belangrijkste is dat jij en je kleintje goed in de gaten worden gehouden! Sterkte meis! :*
[btfl]* portfolio
pi_115086611
Als jullie nou gewoon gaan persen? ;)
Breken die vliezen vast vanzelf ;)
pi_115086764
Nesteldrang O-)
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:05:35 #266
95408 Incantrix
pi_115086807
Troeta, wat leuk!! Enorm gefeliciteerd en veel geluk met jullie meiske O+ *O*
3!
pi_115086822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Nesteldrang O-)
Gebruik van maken!!
De combi van eerst nesteldrang, dan kraamzorg maakt je huis ongekend netjes :+
pi_115086853
Jaaa Troeta van harte! O+ Wat fijn dat het zo goed gaat!!

Bunny bovenaan *O* nog even doorzetten, bijna!

Gister was mijn meneer ook niet leuk -O- hangt het in de lucht?

Hij wil nu graag een boek over zwangerschap halen, heeft iemand nog een aanrader voor een boek wat meer op mannen gericht is? (Is dat boek van Kluun wat bijv of zeikt die zn vrouw alleen af?)
pi_115086878
Dat boek van Kluun is te grappig, zeikt niet af en er staan nog nuttige dingen in ook :Y
Mijn man geeft hem vaak als cadeautje aan mannen die voor het eerst vader worden. Hij vond hem toen heel erg leuk :Y (en ik ook wel)
pi_115086896
Gefeliciteerd Troeta met jullie dochter! Mooie naam ook!
Bunny, je staat bovenaan! Wie weet wordt 1005 jouw deel!
Wat zijn jullie toch lief, hier geen ongerustheid over de grootte van de baby. Ik bak gewoon kleintjes af die daarna veranderen in lange slungels.
pi_115086919
mijn man vond het boek: koning van de kraamkamer ook wel leuk geloof ik.
*poef* nu is het weg
pi_115086925
Spannend Bunny!! Nog een paar paginas doorlullen dan en dan word 1005 jouw deel :P

Haha Fieder zou het? en maar klagen dat het aan onze hormonen ligt

Troeta van harte met je kleintje, zo leuk is dat he als ze met haartjes worden geboren. Nou lekker zweven meid O+ O+ O+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:27:00 #273
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115086979
Gefeliciteerd Troeta!!!
Wat fijn dat het zo goed is gegaan en wat heeft je meiske een mooie naam! O+ We hadden het er laatst nog over in het namentopic.

Geniet lekker op je roze wolk! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115087128
Oww mijn meneer is eigenlijk super zorgzaam :D
Het liefste ziet ie dat ik niks meer doe in het huishouden, vanwege die buikpijnen/harde buiken en mijn bekken/rug wat ligt te klooien. Maja, als ik een goed moment heb vind ik dat ik daar ook gebruik van moet maken en pak ik kleine dingetjes gewoon zelf op :)

Ik heb zelf het boek van Kluun gelezen en ben begin dit jaar naar de theatervoorstelling hiervan geweest. We hebben beiden liggen brullen van het lachen, zo grappig. De hele zwangerschap en alle perikelen er omheen worden gewoon op een luchtige, nuchtere mannenmanier gebracht. Dat helpt wel om dingen soms te relativeren :)

Ikzelf heb aan het begin van de zwangerschap 'De grote geboortegids' aangeschaft. Een heel praktisch boek wat je van week tot week door je zwangerschap heen leidt, wat je zoal kunt verwachten .. Wat normaal is, wat weer niet. Gewoon heel praktisch en duidelijk.

Verder heb ik 'Uw zwangerschap week na week' van Deltas aangeschaft (roze boek). Die beschrijft per week je zwangerschap en gaat daarbij vooral in op hoe groot je kindje nu gemiddeld is, hoeveel het gemiddeld weegt, wat jij bent aangekomen, welke klachten je in die week zou kunnen verwachten, waar je voor moet opletten in welk stadium van je zwangerschap. Wel een heel duidelijk boek, maar voor mijn gevoel minder compleet als 'De grote geboortegids'.

En ik heb een tijdje terug via Marjolijntje een Engelstalig boek van Hypnobirthing overgenomen. Maar da's iets heel persoonlijks. Al denk ik dat het veel meer meerwaarde heeft wanneer je ook echt een cursus ernaast doet, zodat je hetgeen wat in het boek staat beschreven direct kunt uitoefenen in de praktijk. Maar de inhoud, hoe je de rust en kalmte in jezelf kunt bewaren gedurende de zwangerschap, maar zeker ook tijdens en na de bevalling, spreekt mij zeer zeker aan :)

Ik denk dat je anders gewoon eens een boekhandel binnen moet lopen met een mooi assortiment van dat soort boeken. En ze dan eens in kijkt om te bepalen wat het beste bij jou past .. Het is heel persoonlijk en er zijn zoveel boeken over geschreven.

Beatrijs Smulders heeft voor ieder stadium (zwanger, bevallen, kraamtijd) een boek geschreven. Van de meiden bij mij op de pufclub heb ik begrepen dat dat ook een echte aanrader is :) .. Zelf geen ervaring mee!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:44:48 #275
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115087157
Spannend SE en Bunny!

En wbt boekkeuze, die van mij heeft een hekel aan lezen maar kluun had hij in 3 dgn uit met ern hoop hardop gelach :)

Hij ligt nu op de logeerkamer heb hem vannacht het bed uitgetrapt omdat hij te diep ademde :@ :+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:58:45 #276
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115087336
Kluun hier ook beiden gelezen en vaak dubbel gelegen inderdaad! Erg leuk! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115087672
Hier een ander boek voor mannen. Weet niet hoe het heet. Is af en toe in gebladerd. Zelf had ik 'oei ik groei' en ook iets van week tot week.

Kluun wil ik misschien nog aanschaffen, lijkt me wel grappig.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:22:54 #278
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115087728
Troeta gefeliciteerd met jullie dochter en zusje *O*
W
Z
E
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:26:38 #279
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115087811
We gaan vandaag naar babypark (Enter) om rond te neuzen en ook om toch nog weer wat meer kinderwagen en kamer inspiratie op te doen! *O*

We hebben trouwens al de beabe expresso en diaperchamp in huis sinds gister en een hensvik ikea bedje om om te bouwen tot cosleeper (tip uit ander topic) :D :@
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:45:52 #280
259886 pessie
pi_115088149
Troeta van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!! *O* *O* *O*

Kluun is super grappig! Bij de eerste zwangerschap van tara en freecell cadeau gehad :P . Nuttig zeker vanwege het meeveren of sahara advies oid...
pi_115088350
Tara wist zelfs wat tepelhoedjes waren toen hij hem uit had _O-
pi_115088429
_O-
pi_115088471
Bedankt voor de boekentips dames! Daar kan ik wat mee

quote:
17s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:26 schreef Logician78 het volgende:
We gaan vandaag naar babypark (Enter) om rond te neuzen en ook om toch nog weer wat meer kinderwagen en kamer inspiratie op te doen! *O*

We hebben trouwens al de beabe expresso en diaperchamp in huis sinds gister en een hensvik ikea bedje om om te bouwen tot cosleeper (tip uit ander topic) :D :@
O+ Oww leuk! Die cosleeper tip heb ik ook gezien. Maar wij hebben om ons bed heen een rand, soort plank naast het matras zeg maar. Dus ik moet nog even puzzelen. Over een paar weekjes gaat het grote shoppen hier ook los :D
pi_115088598
Logi zo'n diaper champ. Is dat een must have? Zit er over te twijfelen... Zo'n gewoon emmertje is al gauw vol denk ik :)

Vriend heeft ook kluun gelezen, zat soms hardop te lachen op de bank. Ook dat boek van Sebastian ragas heeft ie gelezen en het zwangerschapsboek voor mannen ligt op z'n nachtkastje :)

Zal trouwens eens foto's van ons kamertje plaatsen in het kamertjes topic O+ ben er helemaal verliefd op :')
pi_115089410
Troeta; gefeliciteerd met je dochter! *O*

Bellelena; gefeliciteerd en welkom! Ga voor je duimen! *O*

FTA; pfft valt niet mee opname, maar gelukkig houden ze je beeb goed in de gaten!

Logi; 4 weken zonder je kinderen succes :*

Weinig te melden hier, straks babyshower van een oud-collega. Ben benieuwd, nog nooit meegemaakt. Daarna verjaardag van mijn omaatje.

Edit: gedeelde 10e plaats met Loodje *O* :D

[ Bericht 15% gewijzigd door LeNeHe op 04-08-2012 11:51:29 ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:54:29 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115089607
Troeta, wat fijn dat ze er is en gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:01:25 #287
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_115089835
Troeta, van harte met jullie Nena! O+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:02:06 #288
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115089858
Fieder, wij hebben ook zo'n plank aan de zijkant (boxspring) maar dat moet wel lukken :)

SE ik heb er zoveel lovende verhalen over gehoord (zelfs van mannen) dat ik zoiets had van die wil ik! Plus je zit niet met van die dure zakjes :)

Leh dankje, probeer nu zoveel mogelijk leuke dingen te doen 11aug gaat wel behoorlijk zwaar worden ben ik bang ivm verjaardag jongste :{
pi_115090147
Ik ben benieuwd hoe dat wordt! Ik kan het me maar moeilijk voorstellen hoe dat dan in elkaar zit, wil je een foto plaatsen als het gelukt is? (of werkbeschrijving :P ) Wil het namelijk wel heel graag op die manier gaan doen.

Wij kunnen van kennissen een luieremmer overnemen die van die worstjes draait, dat is dus niet de diaper champ? Want daar moesten volgens mij speciale zakken in, wat me idd al erg duur leek...

Pff wat is er straks nog veel te doen :D gelukkig zijn het leuke dingen
pi_115090215
Hoe doe je dat eigenlijk met zo'n cosleeper als je er zelf niet naar ligt. Als je kindje eenmaal kan rollen, rolt ie zo het hele bed door. Of doe je er dan iets tussen?

Co sleeper past hier niet naast het bed maar wel hebben nog een wieg (die staat nog steeds naast het bed :@)
pi_115090258
Dat is de nappy wrapper Fieder, Coco en ik willen die ook O+
pi_115090299
zo'n nappy wrapper hebben wij ook. Vind het een onding en gebruik eigenlijk gewoon de luieremmer. Als je de zak maar vaak genoeg verwisselt valt het reuze mee.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:19:24 #293
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115090317
Zodra het af is zal ik fotos in het topic plaatsen (zal nog ff duren) :)

En die worstedingen zijn naar horen zeggen erg handig maar wel prijzig qua bijvulling. Maar dat is van horen zeggen dus wie weet valt dit reuze mee ;)

Wij zijn onderweg, babypark here we come :D
pi_115091047
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:16 schreef Kyara het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met zo'n cosleeper als je er zelf niet naar ligt. Als je kindje eenmaal kan rollen, rolt ie zo het hele bed door. Of doe je er dan iets tussen?

Co sleeper past hier niet naast het bed maar wel hebben nog een wieg (die staat nog steeds naast het bed :@)
Bij ons sliep Eva 's nachts in de co-sleeper met mij naast haar. Overdag sliep ze eerst in de kinderwagen in de woonkamer en later in haar ledikant op haar eigen kamer.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:45:18 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115092969
Troeta, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! *O*
pi_115093059
Troeta gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Fijn dat alles zo goed is verlopen! *O* *O*
pi_115095966
Is je bloed dunner tijdens een zwangerschap??
Net mn knie gestoten (doe ik wel vaker) maar heb n hele dikke blauwe bult, echt een ei! :X handig als je de hele week moet zwemmen op vakantie :{

ff zeuren :P
pi_115096496
quote:

Wij wonen heel klein zoals je weet. Puck sliep heel lang ingebakerd in de co-sleeper ook overdag. Daarna met de zijkant er in ook gewoon naast het bed laten staan.
Hij is nooit ons bed ingerold in ieder geval :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:52:48 #299
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115097725
quote:

de co-sleeper die ik heb besteld heeft ook nog de mogelijkheid om de zijkant omhoog te doen zodat het eigenlijk weer een wieg wordt.
en je schijnt er ook nog een bankje van te kunnen maken :)

diaper champs en nappy wrappers laat ik even aan me voorbij gaan.
W
Z
E
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:13:42 #300
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115098433
Misschien het voedingskussen ernaast als barrière of is dat niet veilig ivm stilgevaar :?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:14:31 #301
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115098455
En dicht!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: