Waar reageer je nu op?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Teslynd het volgende:
Ik vind juist van wel. Op de eerste foto dacht ik gelijk: waarom zo'n kleintje!
Die schuine ramen geven veel licht, meer dan de rechte van dakkapellen.
Omdat alle vragen om aanpassing bij de 'hoofdbouwer' standaard met 'kan niet' beantwoord werden. Was best vermoeiend...quote:Op woensdag 5 september 2012 09:00 schreef crv het volgende:
Die dakramen geven zat licht.
Mag ik vragen waarom je ze der niet gelijk in hebt laten zetten ?
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:05 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Omdat alle vragen om aanpassing bij de 'hoofdbouwer' standaard met 'kan niet' beantwoord werden. Was best vermoeiend...
Zijn de binnenburen er al in op zolder?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Bouwclone het volgende:
Alle ramen zitten er in![]()
Enorm veel lichter nu!![]()
Nee, wilde daarmee beginnen op de grootste slaapkamer, maar er liggen 40 OSB platen en 40 andere platen precies op de verkeerde plek. Had geen zin om die te gaan verplaatsen voordat de timmerlui klaar waren met de dakramen op de andere kamers.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zijn de binnenburen er al in op zolder?
Ah druk bezig, mooi groot terras hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Bouwclone het volgende:
Terras aan de noordkant: [ afbeelding ]
Ik ga er nu weer mee aan de slag.
Zo kan ik ermee leven dat er een keukenkast voor het raam hangt.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:36 schreef Bouwclone het volgende:
En jullie hadden nog een foto van de kachel tegoed:
[ afbeelding ]
Er hangt niks voor het raam, het raam is precies op maat om tussen het aanrecht en de bovenkasten te passen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zo kan ik ermee leven dat er een keukenkast voor het raam hangt.
Hoe timmer je dat balustradehout aan de buitenkant vast?
Ik ga denk ik eens een FAQ makenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor haken en rails aan de buitenkant op je dak ? Waar dienen die voor ?
Of is het slagschaduw van iets bij de buren ofzo ?
Het terras ziet er keurig uit hoor al lijkt mij dat al dat houtwerk behoorlijk intensief qua onderhoud enzo...
pfoe idd, neem aan dat verven je hobby is ?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat wordt een leuke klus om te onderhouden, maar ziet er wel prachtig uit zo.
misschien niet eens zo'n gek idee zo'n FAQquote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eens een FAQ maken
Het zijn sneeuwvangers en een 'ladder' voor de schoorsteenveger.
Onderhoud valt wel mee, eens per 10-15 jaar verf erop en klaar.
Zo'n spleet in het plafond ziet er ook niet uit. Hoe ga je dat oplossen? (En wordt het niet mooier als die platen wel tegen elkaar liggen?)quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Bouwclone het volgende:
Plafond is gedeeld om contactgeluid te verminderen tov een hele plaat. De wanden worden ook los van elkaar geplaatst.
[ afbeelding ]
Er komt een wand onder, dus daar zie je niks van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Light het volgende:
[..]
Zo'n spleet in het plafond ziet er ook niet uit. Hoe ga je dat oplossen? (En wordt het niet mooier als die platen wel tegen elkaar liggen?)
Ah okquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Er komt een wand onder, dus daar zie je niks van.
Ca 14m2 vloeroppervlak per kamer in het deel met 'split'. Groot genoeg als kinderkamers.quote:Op zondag 23 september 2012 10:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou nou, wat een probleem. Het is een loeigroot huis met grote ruimtes. Als hij die ene split zijn het nog steeds prima ruimtes.
Contura is het merk en als ik het goed herinner is het de 510.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Vordert snel!
Wat voor kachel heb je? Merk/type? Vind 'm erg mooi!
Dat vroeg ik me ook al af. Geen idee hoe je zo platen tegen de wand of plafond kunt bevestigen. Bij mij was het allang via de kortste weg naar buiten vertrokken.quote:
Kort lontje?quote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Geen idee hoe je zo platen tegen de wand of plafond kunt bevestigen. Bij mij was het allang via de kortste weg naar buiten vertrokken.
Nee hoor. Maar na 2 x struikelen ben ik er klaar mee. En dan gaat het toch echt uit de weg. (Werken moet je veilig doen, dit is niet mijn idee van veilig.)quote:
Dit is werken met hindernissen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar na 2 x struikelen ben ik er klaar mee. En dan gaat het toch echt uit de weg. (Werken moet je veilig doen, dit is niet mijn idee van veilig.)
Ow, OK. Maar wij zien alleen de tussentijdse foto's.quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef Bouwclone het volgende:
Ik denk dat jullie niet helemaal beseffen hoe groot het is... Meer dan genoeg plek om te werken zonder te struikelen. En als er iets onverhoopt in de weg ligt om ergens goed bij te kunnen, wordt het natuurlijk eerst verplaatst.
Ja, klopt. Zo ziet het er nu uit op de plek waar ik nu met de glaswol bezig ben:quote:Op zondag 23 september 2012 19:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ow, OK. Maar wij zien alleen de tussentijdse foto's.
Het begint te wennenquote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi al deze updates, maar ik krijg echt jeuk als ik naar het glaswol kijk
Succes er verder mee
Je hebt toch ook al een glaswol dekbed gekocht? lekker warm voor de winterquote:
Is die "vlek" rechtsonder nu rots ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef Bouwclone het volgende:
Tuin en oprit aan de onderkant zijn klaar!
Een deel ervan:
[ afbeelding ]
Die bruine vlek is bruin zand, daar ga ik na de winter gras op zaaien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
Is die "vlek" rechtsonder nu rots ?
en zijn de kinderkamers nu klaar ?
Ik werk hier inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef J-Star het volgende:
Wat is dit toch schitterend, echt waar.. Word echt jaloers.
Neem aan dat je in Noorwegen werkt? En wat voor beroep voer je dan uit als ik vragen mag? Of ben je zo'n type dat voor z'n 40ste al gepensioneerd is? Haha
Oke leuk man, neem aan dat je niet wilt vertellen wat je beroep is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Die bruine vlek is bruin zand, daar ga ik na de winter gras op zaaien.
De kinderkamers zijn nog steeds niet af, maar delen van de tussenwanden staan nu in ieder geval en het is nu echt duidelijk hoe groot die kamers zijn!
[..]
Ik werk hier inderdaad.
Je verkijkt je gauw op foto'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Die bruine vlek is bruin zand, daar ga ik na de winter gras op zaaien.
De kinderkamers zijn nog steeds niet af, maar delen van de tussenwanden staan nu in ieder geval en het is nu echt duidelijk hoe groot die kamers zijn!
Het is een gesloten inrichtingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
en, woont het ook lekker? krijgen we ook foto's van de inrichting?
kijk es goed? Hooguit kapot lopen denk ik.. Hij komt er immers niet langs met de autoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef vosss het volgende:
Een grasveld pal voor je garage?
Ga je dat niet helemaal kapot rijden?
Ik weet niet hoor, maar hoe ik het zie zit aan het einde rechts zijn garage toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kijk es goed? Hooguit kapot lopen denk ik.. Hij komt er immers niet langs met de auto
dit helpt:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar hoe ik het zie zit aan het einde rechts zijn garage toch?
En pal daarvoor ligt een stuk grond en hij zegt recht vooruit komt een grasveldje.
Ik neem aan dat dat stuk grond wat pal voor de garage ligt daarmee bedoeld wordt toch?
Dat zeg ik toch. Ik heb het over de foto, niet over de tekening ter verduidelijkingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Tinos85 het volgende:
Nee je ziet het van rechts op dat plaatje.
Links op die tekening zit het grasveldje.
je kan ook stellen dat hij zijn huis van de achterkant nadertquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Teslynd het volgende:
O nu ben ik toch weer helemaal in de war. De voordeur is toch aan de kant van de garage = achter het huis? Lekker onhandig. Of is het toch opzij?
Mijn ramen zijn bewust op het noorden gericht. Noorderlicht (het schijnt een vrije actief jaar te worden ook nog) vanuit bed bekijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:26 schreef RanTheMan het volgende:
je kinderen hebben een beter uitzicht dan jij, slecht geregeld
mislukt steeds. Derde foto.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:49 schreef Bouwclone het volgende:
Uitzicht van een van de kinderkamers:
[ afbeelding ]
En mijn slaapkamer:![]()
Dat ding links? Is de garage van een enorme natuurstenen villa. Iets verder naar links en aan de andere kant hebben ze 3 verdiepingen met een glasfacade. Erg mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |