Ca 14m2 vloeroppervlak per kamer in het deel met 'split'. Groot genoeg als kinderkamers.quote:Op zondag 23 september 2012 10:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou nou, wat een probleem. Het is een loeigroot huis met grote ruimtes. Als hij die ene split zijn het nog steeds prima ruimtes.
Contura is het merk en als ik het goed herinner is het de 510.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Vordert snel!
Wat voor kachel heb je? Merk/type? Vind 'm erg mooi!
Dat vroeg ik me ook al af. Geen idee hoe je zo platen tegen de wand of plafond kunt bevestigen. Bij mij was het allang via de kortste weg naar buiten vertrokken.quote:
Kort lontje?quote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Geen idee hoe je zo platen tegen de wand of plafond kunt bevestigen. Bij mij was het allang via de kortste weg naar buiten vertrokken.
Nee hoor. Maar na 2 x struikelen ben ik er klaar mee. En dan gaat het toch echt uit de weg. (Werken moet je veilig doen, dit is niet mijn idee van veilig.)quote:
Dit is werken met hindernissen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar na 2 x struikelen ben ik er klaar mee. En dan gaat het toch echt uit de weg. (Werken moet je veilig doen, dit is niet mijn idee van veilig.)
Ow, OK. Maar wij zien alleen de tussentijdse foto's.quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef Bouwclone het volgende:
Ik denk dat jullie niet helemaal beseffen hoe groot het is... Meer dan genoeg plek om te werken zonder te struikelen. En als er iets onverhoopt in de weg ligt om ergens goed bij te kunnen, wordt het natuurlijk eerst verplaatst.
Ja, klopt. Zo ziet het er nu uit op de plek waar ik nu met de glaswol bezig ben:quote:Op zondag 23 september 2012 19:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ow, OK. Maar wij zien alleen de tussentijdse foto's.
Het begint te wennenquote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi al deze updates, maar ik krijg echt jeuk als ik naar het glaswol kijk
Succes er verder mee
Je hebt toch ook al een glaswol dekbed gekocht? lekker warm voor de winterquote:
Is die "vlek" rechtsonder nu rots ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef Bouwclone het volgende:
Tuin en oprit aan de onderkant zijn klaar!
Een deel ervan:
[ afbeelding ]
Die bruine vlek is bruin zand, daar ga ik na de winter gras op zaaien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
Is die "vlek" rechtsonder nu rots ?
en zijn de kinderkamers nu klaar ?
Ik werk hier inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef J-Star het volgende:
Wat is dit toch schitterend, echt waar.. Word echt jaloers.
Neem aan dat je in Noorwegen werkt? En wat voor beroep voer je dan uit als ik vragen mag? Of ben je zo'n type dat voor z'n 40ste al gepensioneerd is? Haha
Oke leuk man, neem aan dat je niet wilt vertellen wat je beroep is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Die bruine vlek is bruin zand, daar ga ik na de winter gras op zaaien.
De kinderkamers zijn nog steeds niet af, maar delen van de tussenwanden staan nu in ieder geval en het is nu echt duidelijk hoe groot die kamers zijn!
[..]
Ik werk hier inderdaad.
Je verkijkt je gauw op foto'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Die bruine vlek is bruin zand, daar ga ik na de winter gras op zaaien.
De kinderkamers zijn nog steeds niet af, maar delen van de tussenwanden staan nu in ieder geval en het is nu echt duidelijk hoe groot die kamers zijn!
Het is een gesloten inrichtingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
en, woont het ook lekker? krijgen we ook foto's van de inrichting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |