Zo kan ik ermee leven dat er een keukenkast voor het raam hangt.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:36 schreef Bouwclone het volgende:
En jullie hadden nog een foto van de kachel tegoed:
[ afbeelding ]
Er hangt niks voor het raam, het raam is precies op maat om tussen het aanrecht en de bovenkasten te passen.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zo kan ik ermee leven dat er een keukenkast voor het raam hangt.
Hoe timmer je dat balustradehout aan de buitenkant vast?
Ik ga denk ik eens een FAQ makenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor haken en rails aan de buitenkant op je dak ? Waar dienen die voor ?
Of is het slagschaduw van iets bij de buren ofzo ?
Het terras ziet er keurig uit hoor al lijkt mij dat al dat houtwerk behoorlijk intensief qua onderhoud enzo...
pfoe idd, neem aan dat verven je hobby is ?quote:Op donderdag 20 september 2012 07:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat wordt een leuke klus om te onderhouden, maar ziet er wel prachtig uit zo.
misschien niet eens zo'n gek idee zo'n FAQquote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eens een FAQ maken
Het zijn sneeuwvangers en een 'ladder' voor de schoorsteenveger.
Onderhoud valt wel mee, eens per 10-15 jaar verf erop en klaar.
Zo'n spleet in het plafond ziet er ook niet uit. Hoe ga je dat oplossen? (En wordt het niet mooier als die platen wel tegen elkaar liggen?)quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Bouwclone het volgende:
Plafond is gedeeld om contactgeluid te verminderen tov een hele plaat. De wanden worden ook los van elkaar geplaatst.
[ afbeelding ]
Er komt een wand onder, dus daar zie je niks van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef Light het volgende:
[..]
Zo'n spleet in het plafond ziet er ook niet uit. Hoe ga je dat oplossen? (En wordt het niet mooier als die platen wel tegen elkaar liggen?)
Ah okquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Er komt een wand onder, dus daar zie je niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |