abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118042627
Een grasveld pal voor je garage?

Ga je dat niet helemaal kapot rijden? :?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_118042920
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef vosss het volgende:
Een grasveld pal voor je garage?

Ga je dat niet helemaal kapot rijden? :?
kijk es goed? Hooguit kapot lopen denk ik.. Hij komt er immers niet langs met de auto
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118043042
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

kijk es goed? Hooguit kapot lopen denk ik.. Hij komt er immers niet langs met de auto
Ik weet niet hoor, maar hoe ik het zie zit aan het einde rechts zijn garage toch?
En pal daarvoor ligt een stuk grond en hij zegt recht vooruit komt een grasveldje.

Ik neem aan dat dat stuk grond wat pal voor de garage ligt daarmee bedoeld wordt toch? :?
vosss is de naam,
pi_118043125
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar hoe ik het zie zit aan het einde rechts zijn garage toch?
En pal daarvoor ligt een stuk grond en hij zegt recht vooruit komt een grasveldje.

Ik neem aan dat dat stuk grond wat pal voor de garage ligt daarmee bedoeld wordt toch? :?
dit helpt:

De garage zit dus voor het grasveld
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118043236
Ahh okay, ik dacht dat achteraan rechts de garagepoort was, maar dat zijn dan grote ramen of iets :)

My bad :)
vosss is de naam,
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:42:26 #181
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_118043286
Nee je ziet het van rechts op dat plaatje.

Links op die tekening zit het grasveldje.
pi_118043322
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Tinos85 het volgende:
Nee je ziet het van rechts op dat plaatje.

Links op die tekening zit het grasveldje.
Dat zeg ik toch. Ik heb het over de foto, niet over de tekening ter verduidelijking :)
vosss is de naam,
pi_118044861
Ah, jullie zijn er al uit :P

Zo ziet het er nu vanaf de straatkant uit:

Is een huis aan het bouwen in Noorwegen:
Topicreeks: Huis bouwen in Noorwegen
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:02:35 #184
102912 crv
Screwed up
pi_118058512
_O_ wow dat ziet er al aardig afgewerkt uit ^O^

Dat gaat bij ons nog wel even duren Jaartje of 2 -O-
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_118059838
Wat ik me afvraag is hoe je straks midden in de winter die helling opkomt met je auto.. spijkerbanden?

Mooi huis trouwens en mooi land ook Noorwegen. Hoe ver Noordelijk zit je?
Whatever...
pi_118061036
De kelderramen lijken zo best mee te vallen qua lichtinval.
pi_118061102
O nu ben ik toch weer helemaal in de war. De voordeur is toch aan de kant van de garage = achter het huis? Lekker onhandig. Of is het toch opzij?
pi_118064358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Teslynd het volgende:
O nu ben ik toch weer helemaal in de war. De voordeur is toch aan de kant van de garage = achter het huis? Lekker onhandig. Of is het toch opzij?
je kan ook stellen dat hij zijn huis van de achterkant nadert O-)
pi_118064969
Ik heb gewone winterbanden. De helling van mijn vorige oprit was erger, maar totaal geen probleem.

De voordeur zit inderdaad aan de achterkant. Scheelt ongewenst bezoek. Als alles af is kan je vanaf de rechterkant van het gras via een helling rondom, of zoals nu gewoon met de trap links.
En wij zelf gaan gewoon rechtstreeks vanuit de garage (via een gang en trap) naar boven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bouwclone op 16-10-2012 23:57:48 ]
pi_118065056
Erg mooi geworden! Best cool dat huis-klik systeem. :D
If not now, then when.
pi_118073504
Uitzicht van een van de kinderkamers:

(dakraam)

(raam)

En mijn slaapkamer:

(raam)

(dakraam)
pi_118074579
je kinderen hebben een beter uitzicht dan jij, slecht geregeld :)
pi_118077928
Die buren moeten hun groene daken sproeien, wegens brandgevaar. Het is inmiddels een hele woonwijk aan het worden, met een gevarieerd uitzicht. Wat is dat rechte blok vanuit je slaapkamerraam? Lijkt wel een bedrijfsgebouw.
Smalle weg, eenrichtingsverkeer? 't Is vast geen auto uit de wijken werende fietsersweg, zoals in Houten.

Mooi die bomen en als de zon laag staat vangen de toppen tenminste nog wat zon. Dat is toch bemoedigender dan wanneer alles grijs is.
pi_118078174
Allereerst: Het gras op het dak van de buren mag ik een eigen topic besproken worden.

Recht blok? Dat grote houten huis? Da's een architectuurstijl die vrij populair is, staan meerdere van dat soort huizen in de straat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Functionalisme_%28architectuur%29
Geen industrie in de straat. De straat is gewoon normaal formaat waar twee autos makkelijk kunnen passeren. Een doodlopende eenrichtingstraat zou trouwens ook niet zo handig zijn ;)
Links van dat "blok" (en rechts van de witte bus die geparkeerd staat) staat een betonblok, daar achter is een afgrond van enkele meters en dus ook het einde van de straat.
Lekker rustig wonen dus :)
pi_118078219
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:26 schreef RanTheMan het volgende:
je kinderen hebben een beter uitzicht dan jij, slecht geregeld :)
Mijn ramen zijn bewust op het noorden gericht. Noorderlicht (het schijnt een vrije actief jaar te worden ook nog) vanuit bed bekijken O+
pi_118078356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:49 schreef Bouwclone het volgende:
Uitzicht van een van de kinderkamers:
[ afbeelding ]

En mijn slaapkamer:

mislukt steeds. Derde foto.
pi_118078518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:05 schreef Teslynd het volgende:

[..]

mislukt steeds. Derde foto.
Dat ding links? Is de garage van een enorme natuurstenen villa. Iets verder naar links en aan de andere kant hebben ze 3 verdiepingen met een glasfacade. Erg mooi!
Ze hadden laatst 90 gasten op bezoek, geen probleem, plek genoeg :+
pi_118079808
Echt een bazen huis _O_ .Goed bezig BC
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:18:07 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118093196
Wow, zeer gaaf! Mooi plekje op aarde en mooi huis O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118096534
Van zo'n uitzicht vanuit je bed wordt iedereen jaloers denk ik. Wie wil dat nou niet? :P Ziet er goed uit allemaal :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')