Schieten is juist per definitie een Olympische sport.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:09 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind:
-alle schietdisciplines geen Olympische sporten
Racen is juist per definitie geen Olympische sport.quote:-auto- en motorsport...zou toch enorm tof zijn? een F1-event, 125, 250 en 500cc?
Goeie argumentatie ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schieten is juist per definitie een Olympische sport.
[..]
Racen is juist per definitie geen Olympische sport.
Die hebben allebei hun eigen platform waar het wel mag blijven.quote:
Hoog- en verspringen vanuit stand (zonder aanloop dus).quote:Daarbij moesten de atleten onder meer over een paal klimmen, onder een rij omgekeerde boten door zwemmen en, op de terugweg, over die botenrij heen klauteren.
Zie niet in waarom dat bij schieten anders is. Die pijlen gooien ze toch ook niet met de hand richting het bord?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je die daar zelf niet bij verzinnen?
Iets met motors en zelf doen?
"En in de ultra-linkse hoek, YI-LONG!"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
Bankier-boksen.
Bankiers die zich schuldig hebben gemaakt aan zelfverrijking, fraude, etc etc, worden gedwongen om met elkaar te vechten, bare-knuckles, en de bankier die aan het eind van het toernooi wint moet de ziekenhuis- en/of begraafkosten van alle verliezers betalen....
Het publiek participeert trouwens door eieren, tomaten, en stenen te gooien naar de deelnemers, tijdens de wedstrijden.
Goeie argumentatie ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schieten is juist per definitie een Olympische sport.
[..]
Racen is juist per definitie geen Olympische sport.
Waar denk jij dat het bij die sport op aan komt? Denk je nou echt dat het een kwestie is van 'alleen maar goed kunnen mikken'?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat bij schieten anders is.
Nou je het zegt... ik stuur voortaan mijn auto wel de 10 meter baan op, dan weet ik in elk geval zeker dat ik de 10 raak! (en de rest ook)quote:Die pijlen gooien ze toch ook niet met de hand richting het bord?
Schieten: je stuurt met je hand een geweer aan
Auto: je stuurt met je hand een auto aan
geen verschil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |