wees eens niet zo hypocriet (ha ha)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
Een plastic flesje met een gekleurd dopje dat gevuld is met koolstofkorreltjes. Zo zeg
Er is niets hypocriets aan. Het zijn gewoon kutdingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wees eens niet zo hypocriet (ha ha)
banaankleur, geel is wel een toffe kleur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef Driepink het volgende:
Als je er een neemt, dan duidelijk geel.
het is voor het ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef ukga het volgende:
Dat kk ding ging 2 x stuk binnen een maand. Tering gehypte troep. Je hebt geen reet aan dat filter aangezien we het schoonste drinkwater ter wereld hebbe ongeveer
die ken ik! die heb zo'n glaasje erbijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Yveske het volgende:
Ik heb dees, maar vind die van jou ook wel mooi!![]()
[ afbeelding ]
Waar koop je dat ding wat jij hebt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
die ken ik! die heb zo'n glaasje erbij
internet jonguh!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Yveske het volgende:
[..]
Waar koop je dat ding wat jij hebt?
Moet ik ook hebben... Ik leef op aqua (en bier)
Ja kheb m ook al gevonden en besteld, hij is kei goedkooop!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
internet jonguh!
http://www.waterfilterwin(...)le-waterflessen/p-1/ hier onder andere
owja, het water uit de kraan is natuurlijk nog lang niet schoon genoeg..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Flesje dat je water filtert terwijl je het drinkt
Waarom zou je het niet nog schoner willen drinken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
owja, het water uit de kraan is natuurlijk nog lang niet schoon genoeg..
Klinkklare logica, want water uit de kraan is in Nederland gelijk aan vloeibare poep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet nog schoner willen drinken?
Je wast je lul of reet toch ook niet maar voor de helft of wel?
sommige mensen kunnen gewoon niet voorzichtig met hun spullen omgaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef ukga het volgende:
Het is ook een kutding. Maarja dat merk je vanzelf wel als de dop scheurt enzo
ach het is gewoon een leuk hebbedingetje, het gaat mij niet echt om de filter ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
owja, het water uit de kraan is natuurlijk nog lang niet schoon genoeg..
redernering van niks, het had geklopt als je zei: als je lul al schoon genoeg is , blijf je toch ook niet schrobben?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet nog schoner willen drinken?
Je wast je lul of reet toch ook niet maar voor de helft of wel?
dan kun je ook een spa flesje kopen en die maaral opnieuw vullenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ach het is gewoon een leuk hebbedingetje, het gaat mij niet echt om de filter ofzo.
Die flesjes zijn erg handig om water mee te drinken dat niet zo schoon is, zoals gesmolten sneeuw in de bergen. voor het geval je daar terechtkomt. en er een week of langer zit. ( survival)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ach het is gewoon een leuk hebbedingetje, het gaat mij niet echt om de filter ofzo.
Dit misschien wel. Maar in nederland heb je er niks aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die flesjes zijn erg handig om water mee te drinken dat niet zo schoon is, zoals gesmolten sneeuw in de bergen. voor het geval je daar terechtkomt. en er een week of langer zit. ( survival)
Doe eens gek en bekijk water eens onder een binoculaire digitale microscoop.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit misschien wel. Maar in nederland heb je er niks aan.
TS heeft smetvrees, drinkt alleen gedestilleerd kraanwater, en pijpt alleen maar gesteriliseerde piemels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
Geef een wat meer informatie dan alleen een plaatje in de OP
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën). In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Maar water is dus lekkerder als je dat ding koopt?
Gekke poes hihihihihihihi XDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef GekkePoes het volgende:
Het is zeker schoner water, ik vraag me alleen af wat er gebeurt als we allemaal te schoon worden. Raakt ons imuumnsysteem daar niet lui van? stel je voor dat je je hele leven alleen steriele dingen eet en drinkt, alleen maar in een bubbel zit en dan ineens een keer met de trein meegaat. dan word je goed ziek.
Die flesjes zijn dacht ik niet ontwikkeld voor Nederland
normale flesjes blijven hergebruiken is niet goed heb ik gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan kun je ook een spa flesje kopen en die maaral opnieuw vullen
waarom zou dat niet goed zijn dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
normale flesjes blijven hergebruiken is niet goed heb ik gehoord
Waterflesjes hergebruiken: hoe gezond is dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waarom zou dat niet goed zijn dan?
er staat toch duidelijk dat het niet uitmaakt om het te hervullen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waterflesjes hergebruiken: hoe gezond is dat?
Op: 04-08-2010 in eten & drinken | forum
Een gebruikt flesje mineraalwater hervullen met kraanwater. Echt iets wat vrouwen doen, blijkt uit onderzoek. Maar is het fris om zoiets te doen?
Lekker makkelijk, goedkoop en ook nog eens milieuvriendelijk, dat hergebruiken van waterflesjes. Geen wonder dat 65 % van de mannen dit doet. En wel 85 % van de vrouwen. De helft van deze vrouwen hervult haar flesje zelfs meer dan 6 keer.
Afwas
Maar erg fris is het niet, zegt microbioloog Rijkelt Beumer van de Universiteit Wageningen. Hij is ook een ‘hervuller’. Maar hij wast wel na elk gebruik zijn flesje ‘s avonds in het afwassopje. Zo doet hij er maanden mee.
Netter
Is het nodig om zo’n flesje af te wassen? ‘Nee hoor, ik vergeet het ook wel eens. Dan word ik heus niet paranoïde’, vertelt Beumer. ‘Ik vind het gewoon wat netter om het af te wassen. Maar ik ken geen gezondheidsredenen waarom je een flesje zou moeten afwassen.’
Vlokken
Beumer onderzocht vorig jaar 66 gebruikte waterflesjes voor het consumentenprogramma Kassa. ‘In de ergste flesjes dreven vlokken toen we ze vulden met vers kraanwater en flink gingen schudden.’ Maar ook die flesjes konden volgens Beumer veilig leeggedronken worden door de eigenaar, met vlokken en al. ‘Uiteindelijk zijn het je eigen bacteriën, daar wordt je niet ziek van. Je hebt er miljoenen van op je handen zitten. En miljarden tussen je tanden, die je etensresten wegwerken.
Groeien
Beumer vindt het vooral zonde van de goede kwaliteit kraanwater. ‘Elke keer als je een slokje neemt, komen er bacteriën in je flesje. Als je bijvoorbeeld net iets hebt gegeten waar coliformen in zitten (bacteriën die behoren tot de darmbacteriën) zoals een broodje gezond, dan komen die ook in je flesje terecht. Als je de fles niet uitspoelt, blijven deze groeien tot steeds grotere kolonies.’
Ziekteverwekkers
Zo kon het gebeuren dat in de vieste flesjes (die met die vlokken) meer dan 1000 coliformen per milliliter (ml) zaten. Terwijl in drinkwater voor koeien maar 100 per ml toegestaan zijn. Toch zijn deze bacteriën niet gevaarlijk volgens Beumer. ‘Pas als er ziekteverwekkers bijzitten, kun je er ziek van worden.’ Keelpijn krijgen van een drinkflesje kan alleen als er streptokokken in zitten. ‘Maar die houden niet van water.’ En het griepvirus moet je volgens Beumer inademen om besmet te raken. ‘Dus drinken maakt niet uit.’
Buikgriep
Alleen het Noro-virus (buikgriep) kan via een flesje doorgegeven worden. ‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer. Eindelijk een gezondheidsadvies dat je fluitend afgaat…
Bron: http://www.dokterdokter.n(...)en-hoe-gezond-is-dat
In dat geval...quote:
... zijn deze gemakkelijker in te brengen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Yveske het volgende:
Ik heb dees, maar vind die van jou ook wel mooi!![]()
[ afbeelding ]
Paranoïde mensen met smetvrees en zonder weerstandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een gebruikt flesje mineraalwater hervullen met kraanwater. Echt iets wat vrouwen doen, blijkt uit onderzoek. Maar is het fris om zoiets te doen?
Lekker makkelijk, goedkoop en ook nog eens milieuvriendelijk, dat hergebruiken van waterflesjes. Geen wonder dat 65 % van de mannen dit doet. En wel 85 % van de vrouwen. De helft van deze vrouwen hervult haar flesje zelfs meer dan 6 keer.
Afwas
Maar erg fris is het niet, zegt microbioloog Rijkelt Beumer van de Universiteit Wageningen. Hij is ook een ‘hervuller’. Maar hij wast wel na elk gebruik zijn flesje ‘s avonds in het afwassopje. Zo doet hij er maanden mee.
Netter
Is het nodig om zo’n flesje af te wassen? ‘Nee hoor, ik vergeet het ook wel eens. Dan word ik heus niet paranoïde’, vertelt Beumer. ‘Ik vind het gewoon wat netter om het af te wassen. Maar ik ken geen gezondheidsredenen waarom je een flesje zou moeten afwassen.’
Vlokken
Beumer onderzocht vorig jaar 66 gebruikte waterflesjes voor het consumentenprogramma Kassa. ‘In de ergste flesjes dreven vlokken toen we ze vulden met vers kraanwater en flink gingen schudden.’ Maar ook die flesjes konden volgens Beumer veilig leeggedronken worden door de eigenaar, met vlokken en al. ‘Uiteindelijk zijn het je eigen bacteriën, daar wordt je niet ziek van. Je hebt er miljoenen van op je handen zitten. En miljarden tussen je tanden, die je etensresten wegwerken.
Groeien
Beumer vindt het vooral zonde van de goede kwaliteit kraanwater. ‘Elke keer als je een slokje neemt, komen er bacteriën in je flesje. Als je bijvoorbeeld net iets hebt gegeten waar coliformen in zitten (bacteriën die behoren tot de darmbacteriën) zoals een broodje gezond, dan komen die ook in je flesje terecht. Als je de fles niet uitspoelt, blijven deze groeien tot steeds grotere kolonies.’
Ziekteverwekkers
Zo kon het gebeuren dat in de vieste flesjes (die met die vlokken) meer dan 1000 coliformen per milliliter (ml) zaten. Terwijl in drinkwater voor koeien maar 100 per ml toegestaan zijn. Toch zijn deze bacteriën niet gevaarlijk volgens Beumer. ‘Pas als er ziekteverwekkers bijzitten, kun je er ziek van worden.’ Keelpijn krijgen van een drinkflesje kan alleen als er streptokokken in zitten. ‘Maar die houden niet van water.’ En het griepvirus moet je volgens Beumer inademen om besmet te raken. ‘Dus drinken maakt niet uit.’
Buikgriep
Alleen het Noro-virus (buikgriep) kan via een flesje doorgegeven worden. ‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer. Eindelijk een gezondheidsadvies dat je fluitend afgaat…
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
er staat toch duidelijk dat het niet uitmaakt om het te hervullen..
quote:
wat? waarom 'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Netter
Vlokken
Ziekteverwekkers
er staat toch dat ze ongevaarlijk zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want afwassen heeft geen nut, die baterieën zitten er al in genesteld.
neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
er staat toch dat ze ongevaarlijk zijn?
quote:
godverdomme, LEES TRUT!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Toch zijn deze bacteriën niet gevaarlijk volgens Beumer. &
In de bijbel staat ook dat Mozes de rode zee in tweeën heeft gesplitst, is dat dan ook gelijk waar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
er staat toch dat ze ongevaarlijk zijn?
ja hij had je moeder genomen toen ze ongesteld wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Ampere het volgende:
[..]
In de bijbel staat ook dat Mozes de rode zee in tweeën heeft gesplitst, is dat dan ook gelijk waar?
Je hebt echt een ziekelijke vorm van smetvrees hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want afwassen heeft geen nut, die baterieën zitten er al in genesteld.
Een moeder grapquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja hij had je moeder genomen toen ze ongesteld was
Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk cq negatief, depressief sarcasme, waardoor je juist op mij een stuk zwakker overkomt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt echt een ziekelijke vorm van smetvrees he
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk, waardoor je juist zwakker overkomt.
Ben jij een dokter? Nee? Oké dan geen verkeerde diagnoses stellen meneer de ex-mod.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt echt een ziekelijke vorm van smetvrees he
jou argument slaat nergens op dus kun je net zo goed 1 terug verwachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef Ampere het volgende:
[..]
Een moeder grapMarokkaans ofzo? "Vok jauw moed'r!"
Nou eigenlijk ging het alleen over die schattige flesjes, maar verzuurde types zoals jij moesten weer een manier zoeken om het af te kraken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]__!!!!
Het gaat hier over het zuiveren van kraanwater_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom op hey .... flesjes om kraanwater mee te zuiverenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben jij een dokter? Nee? Oké dan geen verkeerde diagnoses stellen meneer de ex-mod.
Als het jouw ding niet is, verlaat dit topic dan meteen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kom op hey .... flesjes om kraanwater mee te zuiverenIn Nederland!
___!!!!
Je snapt zelf toch ook wel dat dat volkomen nutteloos is he?
omdat het bullshit is, dan kom je met een lap tekst waarin moet blijken dat je flesjes handig zijn, staat er in die laptekst dat het niet gevaarlijk is, probeer ik je dat aan wijzen, zeg je dat ik ongelijk heb.. UIT JE EIGELIJK LAP TEKSTquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ging het alleen over die schattige flesjes, maar verzuurde types zoals jij moesten weer een manier zoeken om het af te kraken.
HET ZIJN FLESJES OM WATER MEE TE ZUIVEREN!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ging het alleen over die schattige flesjes, maar verzuurde types zoals jij moesten weer een manier zoeken om het af te kraken.
Ja en?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]__!!!!
Het gaat hier over het zuiveren van kraanwater_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anti-depressiva? Omdat ik me rot lach om domme mensen met smetvrees?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en?
Laat mensen in hun waarde als zij hun kraanwater willen zuiveren.
Triest figuur, jij zit vast zwaar aan de anti-depressiva.
Inb4 200 cry-smilies...
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde latenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en?
Inb4 200 cry-smilies...
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde laten
go fuck yourself
Blijf eens ontopicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.
niet overdrijven, 2de keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Anti-depressiva? Omdat ik me rot lach om domme mensen met smetvrees?
Jij bent al helemaal reactie-onwaardig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde laten
go fuck yourself
het zint jou ook niet wat SwJ zegt, waarom ga jij dan niet wandelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?
Tjup...whatever Jim, jij hebt vast een zwaar leven als je je daar zelfs aan kunt ergeren.
En ja, hier heb je ook vast wel weer een mening over. Als t je niet zint, ga dan lekker eens een stuk wandelen of zo. Frisse lucht doet je goed!
En vergeet niet een mondkapje op te doen.
Ik zeg net dat ik me er rot om lach. Dat is niet echt hetzelfde als ergeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?
Tjup...whatever Jim, jij hebt vast een zwaar leven als je je daar zelfs aan kunt ergeren.
Ik ben hier niet degene met smetvreesquote:En vergeet niet een mondkapje op te doen.
omdat je nu inziet dat ik gelijk heb weet je niks meer en ga je op die toer..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef Yveske het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal reactie-onwaardig.
Bij deze mn eerste reactie op jouw bagger.
Gelijk waarin?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
omdat je nu inziet dat ik gelijk heb weet je niks meer en ga je op die toer..
Ik geef mn mening. Dat jullie daar niet tegen kunnen, is jullie probleemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
Gefrustreerde mannen die thuis onder de duim van hun lelijke vrouw zitten en daarom hier op fok hun macho-gedrag proberen te uiten door overal hun mening door te drukken.
Hihi, best grappig.
ja en waar haal je dat vandaan? bron, iets?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Yveske het volgende:
[..]
Gelijk waarin?
Dat leidingwater idd smeriger is dan je zou denken?
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën).
In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.
wat begrijp je hier niet aan?
Doen wij ook, en jij hapt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik geef mn mening. Dat jullie daar niet tegen kunnen, is jullie probleem
goede tipquote:‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer.
sarcastisch zekerquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk cq negatief, depressief sarcasme, waardoor je juist op mij een stuk zwakker overkomt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben jij een dokter? Nee? Oké dan geen verkeerde diagnoses stellen meneer de ex-mod.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als het jouw ding niet is, verlaat dit topic dan meteen.
Wie hapt er?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en?
Inb4 200 cry-smilies...
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weirdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie hapt er?
*haphap*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weird
Hij is ook weird.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weird
ja en als je er ziek van word, merk je dat vanzelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hij is ook weird.
Hij snapt waarschijnlijk ook niet dat drinkwater misschien wel schoon is, maar dat de leidingen die het aanvoeren in zijn huis, wellicht al 60 jaar oud zijn.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en als je er ziek van word, merk je dat vanzelf
Inderdaad, en misschien de meneer van het waterleidingbedrijf z'n handen niet gewassen na het plassenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hij is ook weird.
Hij snapt waarschijnlijk ook niet dat drinkwater misschien wel schoon is, maar dat de leidingen die het aanvoeren in zijn huis, wellicht al 60 jaar oud zijn.
Ik houd van schoon. En jij blijkbaar niet. Prima dat wij niet samen in 1 huis wonen. Opgelost dan toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, en misschien de meneer van het waterleidingbedrijf z'n handen niet gewassen na het plassen
Wie had t net over happen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, en misschien de meneer van het waterleidingbedrijf z'n handen niet gewassen na het plassen
Dit!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik houd van schoon. En jij blijkbaar niet. Prima dat wij niet samen in 1 huis wonen. Opgelost dan toch?
maar wat moet je verkomen als je er nooit ziek van word?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.
ga dan van die verdomde computer af ga met ze buiten spelen, dan geef je ze echt het beste!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Yveske het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb twee kleine dochters, alleen het BESTE is goed genoeg voor ze.
Wellicht leer je dat ook als je ooit kinderen krijgt.
Kan jij in de toekomst kijken? Hip.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
maar wat moet je verkomen als je er nooit ziek van word?
nee, ervaring leert dat ik nog nooit iemand ziek heb zien worden van waterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan jij in de toekomst kijken? Hip.
dat mag!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee, ervaring leert dat ik nog nooit iemand ziek heb zien worden van water
dus voorkomen lijkt mij dan overbodig
Datzelfde probeerde ik jou net ook uit te leggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat was een inhoudelijke reactie; iets heel anders dan happen.
Ik heb 1 zoontje van 4 maanden. Gewoon water uit kraan kan ie krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Yveske het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb twee kleine dochters, alleen het BESTE is goed genoeg voor ze.
Wellicht leer je dat ook als je ooit kinderen krijgt.
Eindelijk, fiktooriequote:
Gast, ik zit buiten met mijn iPad op mijn vakantiewoning in de Ardennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ga dan van die verdomde computer af ga met ze buiten spelen, dan geef je ze echt het beste!
SwJ wat doe je nou jij slechte vader! zomaar kraanwater uit nederland laten drinken! je kind is geen vee!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb 1 zoontje van 4 maanden. Gewoon water uit kraan kan ie krijgen.
ja en leg die ipad dan neer en ga met ze voetballen of in het zandspelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef Yveske het volgende:
[..]
Gast, ik zit buiten met mijn iPad op mijn vakantiewoning in de Ardennen.
De kids kunnen hier alle kanten op.
Ik was 'm er zelfs mee; zonder het water eerst te zuiveren!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:27 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
SwJ wat doe je nou jij slechte vader! zomaar kraanwater uit nederland laten drinken! je kind is geen vee!
wooo daar word ie alleen nog maar viezer van!!! jij zuivert van ook niet eerst het shampoo voordat je hem ermee wast jij rebel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik was 'm er zelfs mee; zonder het water eerst te zuiveren!!!
dan zijn we weer bij begin af aan.. waarom wil je dan zo'n fles?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
Even voor de duidelijkheid hé: ik drink ook gewoon water uit de kraan?
hmm nu rek je het grapje wel erg ver uit waardoor de humor verdwijntquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wooo daar word ie alleen nog maar viezer van!!! jij zuivert van ook niet eerst het shampoo voordat je hem ermee wast jij rebel!
omdat flesjes uit de winkel weggegooid moeten worden en dit flesje kun je hergebruiken. was dat je nog niet duidelijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan zijn we weer bij begin af aan.. waarom wil je dan zo'n fles?
nee echt, ik vind dat niet kunnen wat swj doetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hmm nu rek je het grapje wel erg ver uit waardoor de humor verdwijnt
Ik neem aan dat je water eerst 5 minuten laten koken en daarna laat afkoelen he, voordat je er het flesje mee vult?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat flesjes uit de winkel weggegooid moeten worden en dit flesje kun je hergebruiken. was dat je nog niet duidelijk?
omdat uit je eigen lap tekst blijkt dat de bactieren die in de flesjes water zitten uit de winkel niet schadelijk zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat flesjes uit de winkel weggegooid moeten worden en dit flesje kun je hergebruiken. was dat je nog niet duidelijk?
kijk, dat is fatsoelijke reden.. zeg dat dan gewoonquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
en ik koop ook graag dingen omdat het er leuk uit ziet. zon flesje ziet er tof uit
wel bij vaak hergebruiken. en jij hoeft het niet te geloven geen probleem, als ik er maar gelukkig van wordt toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
omdat uit je eigen lap tekst blijkt dat de bactieren die in de flesjes water zitten uit de winkel niet schadelijk zijn
ja maar alleen doen met doktershandschoentjes anders klimmen de bactieren van je hand zo de fles inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je water eerst 5 minuten laten koken en daarna laat afkoelen he, voordat je er het flesje mee vult?
ik geloof dat ik dit al 2 keer eerder in dit topic heb gezegd!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:32 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
kijk, dat is fatsoelijke reden.. zeg dat dan gewoon
3 keer was niet overbodig geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dit al 2 keer eerder in dit topic heb gezegd!!!
Ik heb laatst een nieuwe hondenmand gekocht. Ik heb dan wel geen hond, maar ik vind het tof uitzien!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:32 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
kijk, dat is fatsoelijke reden.. zeg dat dan gewoon
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe hondenmand gekocht. Ik heb dan wel geen hond, maar ik vind het tof uitzien!
Als jij er gelukkig van wordt.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe hondenmand gekocht. Ik heb dan wel geen hond, maar ik vind het tof uitzien!
Dolgelukkig. Het past ook goede bij onze lege vogelkooi en droge vijverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig van wordt.....
Open er een topic over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef Yveske het volgende:
Topic begint trieste vormen aan te nemen met die twee spammers.
net zoals een zonnebril in de winter, het helpt geen flikker, maar het staat uber coolquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dolgelukkig. Het past ook goede bij onze lege vogelkooi en droge vijver
Nee hoor. Ik denk helemaal niet grappig te zijn. Jullie hebben me gewoon de ogen geopend. Ik zie het nu in!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef Yveske het volgende:
Nee maar jullie zijn gewoon niet grappig, en het ergste van alles is dat jullie wel denken grappig te zijn.tering dat die Superworm zich heeft voortgeplant, hopelijk gaat ie niet teveel op zn pa lijken
ow en jij denkt nu ook grappig te zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef Yveske het volgende:
Nee maar jullie zijn gewoon niet grappig, en het ergste van alles is dat jullie wel denken grappig te zijn.tering dat die Superworm zich heeft voortgeplant, hopelijk gaat ie niet teveel op zn pa lijken
Dank me maar dmv geld. Ik DM je mijn rekeningnummer kun je het meteen overmaken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk helemaal niet grappig te zijn. Jullie hebben me gewoon de ogen geopend. Ik zie het nu in!
omg, je hebt helemaal gelijk! Zo word je natuurlijk ook steeds zwaarder!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Yveske het volgende:
Vandaag nog in het nieuws notabene![]()
Zet je kraan een minuut open voordat je water drinkt, zeker bij warm weer!
Leidingen en kranen geven metalen (zoals koper, lood, nikkel) af.
Ga je die link nou in ieder topic zetten? Wat probeer je nou?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
TS heeft zo te zien moeite met haar seksuele relatie:
-weg-
Bedankt dat je je ongelijk toegeeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg, je hebt helemaal gelijk! Zo word je natuurlijk ook steeds zwaarder!
of hij is het discuseren gewoon zat..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:11 schreef Yveske het volgende:
[..]
Bedankt dat je je ongelijk toegeeft.
Voor velen is het makkelijker je ervan af te maken met een flauwe grap.
Ehhh...
Wellicht is hij een glas kraanwater halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:33 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of hij is het discuseren gewoon zat..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja sorry, het duurde even. Ik moest het water 5 minuutjes laten koken. Ook het glas moest goed uitgekookt worden. Helaas had ik mn waterkoker al een tijdje niet meer ontsmet, en zijn mn rubberen handschoenen een beetje vies.
Overweeg anders eens één van onderstaande apparaten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja sorry, het duurde even. Ik moest het water 5 minuutjes laten koken. Ook het glas moest goed uitgekookt worden. Helaas had ik mn waterkoker al een tijdje niet meer ontsmet, en zijn mn rubberen handschoenen een beetje vies.
wát een onzinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef Yveske het volgende:
[..]
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën). In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.
Maar verder is ons drinkwater schoon hoor! Vooral doordrinken!
Het Nederlandse drinkwater is zo'n beetje het gezondste en beste kwaliteit water ter wereldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Yveske het volgende:
[..]
Overweeg anders eens één van onderstaande apparaten.
Scheelt je een hoop werk en tijd, en de kans is groot dat we er op korte termijn met zijn allen eentje in huis hebben....
http://www.rijndejonge.nl/water/water-zuiveren
Mij serieus nemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het Nederlandse drinkwater is zo'n beetje het gezondste en beste kwaliteit water ter wereld![]()
Dat betekent in jouw ogen dat minimaal de helft van alleen al de Europeanen haske gevaarlijk leven
Dat zeg ik. Maar we hebben hier te maken met twee paranoïde jongedames met chronische smetvreesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
wát een onzin
Zodra ergens in Nederland het drinkwater voor mensen ook maar wat voor grens overschrijdt, ja zelfs op kleur, wordt de watertoevoer acuut stopgezet op last van rijkswaterstaat
Ik wordt altijd een beetje paranoïde en eng van dat soort mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar we hebben hier te maken met twee paranoïde jongedames met chronische smetvrees
Ik herschrijf mijn zogenaamde bronnen dusdanig dat het altijd in mijn voordeel uitpakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is ONZ idd, gelukkig maar. Want je verkondigd echt onzin.
quote:
Met een beetje smetvrees is niks mis. Beter je handen te vaak dan te weinig wassen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar we hebben hier te maken met twee paranoïde jongedames met chronische smetvrees
Smetvrees is een ziekte, en dat is heel vervelend voor die mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Beter het kraanwater te vaak koken en zuiveren dan te weinig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:25 schreef Yveske het volgende:
[..]
[..]
Met een beetje smetvrees is niks mis. Beter je handen te vaak dan te weinig wassen.
Sowieso is persoonlijke hygiene belangrijk.
Je kan ook gewoon reageren op wat hij zegt dan door blijven gaan met je kraanwater koken, meid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Beter het kraanwater te vaak koken en zuiveren dan te weinig.
hij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reageren op wat hij zegt dan door blijven gaan met je kraanwater koken, meid.
Ach gossie, had je je brilletje niet op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, ik kom er nu pas achter dat Yveske een mannetje is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reageren op wat hij zegt dan door blijven gaan met je kraanwater koken, meid.
Goh... Zeker nooit van Yves Saint Laurent, Yves Rocher of Yves Montand gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, ik kom er nu pas achter dat Yveske een mannetje is
wormen met brillenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ach gossie, had je je brilletje niet op.
Ik ga even wat entero's loslaten brb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef Yveske het volgende:
[..]
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën). In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.
Maar verder is ons drinkwater schoon hoor! Vooral doordrinken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |