wees eens niet zo hypocriet (ha ha)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
Een plastic flesje met een gekleurd dopje dat gevuld is met koolstofkorreltjes. Zo zeg
Er is niets hypocriets aan. Het zijn gewoon kutdingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wees eens niet zo hypocriet (ha ha)
banaankleur, geel is wel een toffe kleur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef Driepink het volgende:
Als je er een neemt, dan duidelijk geel.
het is voor het ideequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:40 schreef ukga het volgende:
Dat kk ding ging 2 x stuk binnen een maand. Tering gehypte troep. Je hebt geen reet aan dat filter aangezien we het schoonste drinkwater ter wereld hebbe ongeveer
die ken ik! die heb zo'n glaasje erbijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Yveske het volgende:
Ik heb dees, maar vind die van jou ook wel mooi!![]()
[ afbeelding ]
Waar koop je dat ding wat jij hebt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
die ken ik! die heb zo'n glaasje erbij
internet jonguh!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:48 schreef Yveske het volgende:
[..]
Waar koop je dat ding wat jij hebt?
Moet ik ook hebben... Ik leef op aqua (en bier)
Ja kheb m ook al gevonden en besteld, hij is kei goedkooop!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
internet jonguh!
http://www.waterfilterwin(...)le-waterflessen/p-1/ hier onder andere
owja, het water uit de kraan is natuurlijk nog lang niet schoon genoeg..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Flesje dat je water filtert terwijl je het drinkt
Waarom zou je het niet nog schoner willen drinken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
owja, het water uit de kraan is natuurlijk nog lang niet schoon genoeg..
Klinkklare logica, want water uit de kraan is in Nederland gelijk aan vloeibare poep.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet nog schoner willen drinken?
Je wast je lul of reet toch ook niet maar voor de helft of wel?
sommige mensen kunnen gewoon niet voorzichtig met hun spullen omgaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef ukga het volgende:
Het is ook een kutding. Maarja dat merk je vanzelf wel als de dop scheurt enzo
ach het is gewoon een leuk hebbedingetje, het gaat mij niet echt om de filter ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
owja, het water uit de kraan is natuurlijk nog lang niet schoon genoeg..
redernering van niks, het had geklopt als je zei: als je lul al schoon genoeg is , blijf je toch ook niet schrobben?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet nog schoner willen drinken?
Je wast je lul of reet toch ook niet maar voor de helft of wel?
dan kun je ook een spa flesje kopen en die maaral opnieuw vullenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ach het is gewoon een leuk hebbedingetje, het gaat mij niet echt om de filter ofzo.
Die flesjes zijn erg handig om water mee te drinken dat niet zo schoon is, zoals gesmolten sneeuw in de bergen. voor het geval je daar terechtkomt. en er een week of langer zit. ( survival)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ach het is gewoon een leuk hebbedingetje, het gaat mij niet echt om de filter ofzo.
Dit misschien wel. Maar in nederland heb je er niks aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die flesjes zijn erg handig om water mee te drinken dat niet zo schoon is, zoals gesmolten sneeuw in de bergen. voor het geval je daar terechtkomt. en er een week of langer zit. ( survival)
Doe eens gek en bekijk water eens onder een binoculaire digitale microscoop.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit misschien wel. Maar in nederland heb je er niks aan.
TS heeft smetvrees, drinkt alleen gedestilleerd kraanwater, en pijpt alleen maar gesteriliseerde piemels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
Geef een wat meer informatie dan alleen een plaatje in de OP
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën). In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Maar water is dus lekkerder als je dat ding koopt?
Gekke poes hihihihihihihi XDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef GekkePoes het volgende:
Het is zeker schoner water, ik vraag me alleen af wat er gebeurt als we allemaal te schoon worden. Raakt ons imuumnsysteem daar niet lui van? stel je voor dat je je hele leven alleen steriele dingen eet en drinkt, alleen maar in een bubbel zit en dan ineens een keer met de trein meegaat. dan word je goed ziek.
Die flesjes zijn dacht ik niet ontwikkeld voor Nederland
normale flesjes blijven hergebruiken is niet goed heb ik gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan kun je ook een spa flesje kopen en die maaral opnieuw vullen
waarom zou dat niet goed zijn dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
normale flesjes blijven hergebruiken is niet goed heb ik gehoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |