of hij is het discuseren gewoon zat..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:11 schreef Yveske het volgende:
[..]
Bedankt dat je je ongelijk toegeeft.
Voor velen is het makkelijker je ervan af te maken met een flauwe grap.
Ehhh...
Wellicht is hij een glas kraanwater halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:33 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of hij is het discuseren gewoon zat..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja sorry, het duurde even. Ik moest het water 5 minuutjes laten koken. Ook het glas moest goed uitgekookt worden. Helaas had ik mn waterkoker al een tijdje niet meer ontsmet, en zijn mn rubberen handschoenen een beetje vies.
Overweeg anders eens één van onderstaande apparaten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja sorry, het duurde even. Ik moest het water 5 minuutjes laten koken. Ook het glas moest goed uitgekookt worden. Helaas had ik mn waterkoker al een tijdje niet meer ontsmet, en zijn mn rubberen handschoenen een beetje vies.
wát een onzinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef Yveske het volgende:
[..]
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën). In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.
Maar verder is ons drinkwater schoon hoor! Vooral doordrinken!
Het Nederlandse drinkwater is zo'n beetje het gezondste en beste kwaliteit water ter wereldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Yveske het volgende:
[..]
Overweeg anders eens één van onderstaande apparaten.
Scheelt je een hoop werk en tijd, en de kans is groot dat we er op korte termijn met zijn allen eentje in huis hebben....
http://www.rijndejonge.nl/water/water-zuiveren
Mij serieus nemenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het Nederlandse drinkwater is zo'n beetje het gezondste en beste kwaliteit water ter wereld![]()
Dat betekent in jouw ogen dat minimaal de helft van alleen al de Europeanen haske gevaarlijk leven
Dat zeg ik. Maar we hebben hier te maken met twee paranoïde jongedames met chronische smetvreesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
wát een onzin
Zodra ergens in Nederland het drinkwater voor mensen ook maar wat voor grens overschrijdt, ja zelfs op kleur, wordt de watertoevoer acuut stopgezet op last van rijkswaterstaat
Ik wordt altijd een beetje paranoïde en eng van dat soort mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar we hebben hier te maken met twee paranoïde jongedames met chronische smetvrees
Ik herschrijf mijn zogenaamde bronnen dusdanig dat het altijd in mijn voordeel uitpakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is ONZ idd, gelukkig maar. Want je verkondigd echt onzin.
quote:
Met een beetje smetvrees is niks mis. Beter je handen te vaak dan te weinig wassen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar we hebben hier te maken met twee paranoïde jongedames met chronische smetvrees
Smetvrees is een ziekte, en dat is heel vervelend voor die mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Beter het kraanwater te vaak koken en zuiveren dan te weinig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:25 schreef Yveske het volgende:
[..]
[..]
Met een beetje smetvrees is niks mis. Beter je handen te vaak dan te weinig wassen.
Sowieso is persoonlijke hygiene belangrijk.
Je kan ook gewoon reageren op wat hij zegt dan door blijven gaan met je kraanwater koken, meid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Beter het kraanwater te vaak koken en zuiveren dan te weinig.
hij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reageren op wat hij zegt dan door blijven gaan met je kraanwater koken, meid.
Ach gossie, had je je brilletje niet op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, ik kom er nu pas achter dat Yveske een mannetje is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reageren op wat hij zegt dan door blijven gaan met je kraanwater koken, meid.
Goh... Zeker nooit van Yves Saint Laurent, Yves Rocher of Yves Montand gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, ik kom er nu pas achter dat Yveske een mannetje is
wormen met brillenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ach gossie, had je je brilletje niet op.
Ik ga even wat entero's loslaten brb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef Yveske het volgende:
[..]
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën). In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.
Maar verder is ons drinkwater schoon hoor! Vooral doordrinken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |