Anti-depressiva? Omdat ik me rot lach om domme mensen met smetvrees?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en?
Laat mensen in hun waarde als zij hun kraanwater willen zuiveren.
Triest figuur, jij zit vast zwaar aan de anti-depressiva.
Inb4 200 cry-smilies...
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde latenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en?
Inb4 200 cry-smilies...
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde laten
go fuck yourself
Blijf eens ontopicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.
niet overdrijven, 2de keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Anti-depressiva? Omdat ik me rot lach om domme mensen met smetvrees?
Jij bent al helemaal reactie-onwaardig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde laten
go fuck yourself
het zint jou ook niet wat SwJ zegt, waarom ga jij dan niet wandelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?
Tjup...whatever Jim, jij hebt vast een zwaar leven als je je daar zelfs aan kunt ergeren.
En ja, hier heb je ook vast wel weer een mening over. Als t je niet zint, ga dan lekker eens een stuk wandelen of zo. Frisse lucht doet je goed!
En vergeet niet een mondkapje op te doen.
Ik zeg net dat ik me er rot om lach. Dat is niet echt hetzelfde als ergeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?
Tjup...whatever Jim, jij hebt vast een zwaar leven als je je daar zelfs aan kunt ergeren.
Ik ben hier niet degene met smetvreesquote:En vergeet niet een mondkapje op te doen.
omdat je nu inziet dat ik gelijk heb weet je niks meer en ga je op die toer..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef Yveske het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal reactie-onwaardig.
Bij deze mn eerste reactie op jouw bagger.
Gelijk waarin?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
omdat je nu inziet dat ik gelijk heb weet je niks meer en ga je op die toer..
Ik geef mn mening. Dat jullie daar niet tegen kunnen, is jullie probleemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
Gefrustreerde mannen die thuis onder de duim van hun lelijke vrouw zitten en daarom hier op fok hun macho-gedrag proberen te uiten door overal hun mening door te drukken.
Hihi, best grappig.
ja en waar haal je dat vandaan? bron, iets?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Yveske het volgende:
[..]
Gelijk waarin?
Dat leidingwater idd smeriger is dan je zou denken?
In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën).
In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.
wat begrijp je hier niet aan?
Doen wij ook, en jij hapt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik geef mn mening. Dat jullie daar niet tegen kunnen, is jullie probleem
goede tipquote:‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer.
sarcastisch zekerquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk cq negatief, depressief sarcasme, waardoor je juist op mij een stuk zwakker overkomt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben jij een dokter? Nee? Oké dan geen verkeerde diagnoses stellen meneer de ex-mod.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ging het alleen over die schattige flesjes, maar verzuurde types zoals jij moesten weer een manier zoeken om het af te kraken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als het jouw ding niet is, verlaat dit topic dan meteen.
Wie hapt er?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en?
Inb4 200 cry-smilies...
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weirdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie hapt er?
*haphap*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weird
Hij is ook weird.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weird
ja en als je er ziek van word, merk je dat vanzelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hij is ook weird.
Hij snapt waarschijnlijk ook niet dat drinkwater misschien wel schoon is, maar dat de leidingen die het aanvoeren in zijn huis, wellicht al 60 jaar oud zijn.
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en als je er ziek van word, merk je dat vanzelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |