abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114999683
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

waarom zou dat niet goed zijn dan?
Waterflesjes hergebruiken: hoe gezond is dat?

Op: 04-08-2010 in eten & drinken | forum

Een gebruikt flesje mineraalwater hervullen met kraanwater. Echt iets wat vrouwen doen, blijkt uit onderzoek. Maar is het fris om zoiets te doen?

Lekker makkelijk, goedkoop en ook nog eens milieuvriendelijk, dat hergebruiken van waterflesjes. Geen wonder dat 65 % van de mannen dit doet. En wel 85 % van de vrouwen. De helft van deze vrouwen hervult haar flesje zelfs meer dan 6 keer.

Afwas
Maar erg fris is het niet, zegt microbioloog Rijkelt Beumer van de Universiteit Wageningen. Hij is ook een ‘hervuller’. Maar hij wast wel na elk gebruik zijn flesje ‘s avonds in het afwassopje. Zo doet hij er maanden mee.

Netter
Is het nodig om zo’n flesje af te wassen? ‘Nee hoor, ik vergeet het ook wel eens. Dan word ik heus niet paranoïde’, vertelt Beumer. ‘Ik vind het gewoon wat netter om het af te wassen. Maar ik ken geen gezondheidsredenen waarom je een flesje zou moeten afwassen.’

Vlokken
Beumer onderzocht vorig jaar 66 gebruikte waterflesjes voor het consumentenprogramma Kassa. ‘In de ergste flesjes dreven vlokken toen we ze vulden met vers kraanwater en flink gingen schudden.’ Maar ook die flesjes konden volgens Beumer veilig leeggedronken worden door de eigenaar, met vlokken en al. ‘Uiteindelijk zijn het je eigen bacteriën, daar wordt je niet ziek van. Je hebt er miljoenen van op je handen zitten. En miljarden tussen je tanden, die je etensresten wegwerken.

Groeien
Beumer vindt het vooral zonde van de goede kwaliteit kraanwater. ‘Elke keer als je een slokje neemt, komen er bacteriën in je flesje. Als je bijvoorbeeld net iets hebt gegeten waar coliformen in zitten (bacteriën die behoren tot de darmbacteriën) zoals een broodje gezond, dan komen die ook in je flesje terecht. Als je de fles niet uitspoelt, blijven deze groeien tot steeds grotere kolonies.’

Ziekteverwekkers
Zo kon het gebeuren dat in de vieste flesjes (die met die vlokken) meer dan 1000 coliformen per milliliter (ml) zaten. Terwijl in drinkwater voor koeien maar 100 per ml toegestaan zijn. Toch zijn deze bacteriën niet gevaarlijk volgens Beumer. ‘Pas als er ziekteverwekkers bijzitten, kun je er ziek van worden.’ Keelpijn krijgen van een drinkflesje kan alleen als er streptokokken in zitten. ‘Maar die houden niet van water.’ En het griepvirus moet je volgens Beumer inademen om besmet te raken. ‘Dus drinken maakt niet uit.’

Buikgriep
Alleen het Noro-virus (buikgriep) kan via een flesje doorgegeven worden. ‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer. Eindelijk een gezondheidsadvies dat je fluitend afgaat…

Bron: http://www.dokterdokter.n(...)en-hoe-gezond-is-dat
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:38:54 #52
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_115000307
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Een gebruikt flesje mineraalwater hervullen met kraanwater. Echt iets wat vrouwen doen, blijkt uit onderzoek. Maar is het fris om zoiets te doen?

Lekker makkelijk, goedkoop en ook nog eens milieuvriendelijk, dat hergebruiken van waterflesjes. Geen wonder dat 65 % van de mannen dit doet. En wel 85 % van de vrouwen. De helft van deze vrouwen hervult haar flesje zelfs meer dan 6 keer.

Afwas
Maar erg fris is het niet, zegt microbioloog Rijkelt Beumer van de Universiteit Wageningen. Hij is ook een ‘hervuller’. Maar hij wast wel na elk gebruik zijn flesje ‘s avonds in het afwassopje. Zo doet hij er maanden mee.

Netter
Is het nodig om zo’n flesje af te wassen? ‘Nee hoor, ik vergeet het ook wel eens. Dan word ik heus niet paranoïde’, vertelt Beumer. ‘Ik vind het gewoon wat netter om het af te wassen. Maar ik ken geen gezondheidsredenen waarom je een flesje zou moeten afwassen.’

Vlokken
Beumer onderzocht vorig jaar 66 gebruikte waterflesjes voor het consumentenprogramma Kassa. ‘In de ergste flesjes dreven vlokken toen we ze vulden met vers kraanwater en flink gingen schudden.’ Maar ook die flesjes konden volgens Beumer veilig leeggedronken worden door de eigenaar, met vlokken en al. ‘Uiteindelijk zijn het je eigen bacteriën, daar wordt je niet ziek van. Je hebt er miljoenen van op je handen zitten. En miljarden tussen je tanden, die je etensresten wegwerken.

Groeien
Beumer vindt het vooral zonde van de goede kwaliteit kraanwater. ‘Elke keer als je een slokje neemt, komen er bacteriën in je flesje. Als je bijvoorbeeld net iets hebt gegeten waar coliformen in zitten (bacteriën die behoren tot de darmbacteriën) zoals een broodje gezond, dan komen die ook in je flesje terecht. Als je de fles niet uitspoelt, blijven deze groeien tot steeds grotere kolonies.’

Ziekteverwekkers
Zo kon het gebeuren dat in de vieste flesjes (die met die vlokken) meer dan 1000 coliformen per milliliter (ml) zaten. Terwijl in drinkwater voor koeien maar 100 per ml toegestaan zijn. Toch zijn deze bacteriën niet gevaarlijk volgens Beumer. ‘Pas als er ziekteverwekkers bijzitten, kun je er ziek van worden.’ Keelpijn krijgen van een drinkflesje kan alleen als er streptokokken in zitten. ‘Maar die houden niet van water.’ En het griepvirus moet je volgens Beumer inademen om besmet te raken. ‘Dus drinken maakt niet uit.’

Buikgriep
Alleen het Noro-virus (buikgriep) kan via een flesje doorgegeven worden. ‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer. Eindelijk een gezondheidsadvies dat je fluitend afgaat…

er staat toch duidelijk dat het niet uitmaakt om het te hervullen..
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_115000399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Driepink het volgende:
Zijn dat dildos ofzo?
In dat geval...

quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:44 schreef Yveske het volgende:
Ik heb dees, maar vind die van jou ook wel mooi! :D

[ afbeelding ]
... zijn deze gemakkelijker in te brengen. :+
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 15:41:17 #54
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115000440
quote:

[..]

Afwas

Netter

Vlokken

Groeien

Ziekteverwekkers

Buikgriep

Paranoïde mensen met smetvrees en zonder weerstand ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_115000459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

er staat toch duidelijk dat het niet uitmaakt om het te hervullen..
:')
pi_115000515
Hoeveel euro's kosten die achterlijke dingen dan :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:44:43 #57
380731 WarmZaad
pi_115000619
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:')
quote:

[..]

Netter

Vlokken

Ziekteverwekkers

wat? waarom ' :') ' ?
pi_115000715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

[..]

wat? waarom ' :') ' ?
ja want afwassen heeft geen nut, die baterieën zitten er al in genesteld. :'(
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:47:16 #59
380731 WarmZaad
pi_115000751
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

er staat toch dat ze ongevaarlijk zijn?
pi_115000792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

nee
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:51:26 #61
380731 WarmZaad
pi_115000997
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

nee
quote:

[..]

Toch zijn deze bacteriën niet gevaarlijk volgens Beumer. &
godverdomme, LEES TRUT!
pi_115001001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

In de bijbel staat ook dat Mozes de rode zee in tweeën heeft gesplitst, is dat dan ook gelijk waar?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:52:07 #63
380731 WarmZaad
pi_115001045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Ampere het volgende:

[..]

In de bijbel staat ook dat Mozes de rode zee in tweeën heeft gesplitst, is dat dan ook gelijk waar?
ja hij had je moeder genomen toen ze ongesteld was
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 15:52:18 #64
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001060
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Je hebt echt een ziekelijke vorm van smetvrees he ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_115001138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

ja hij had je moeder genomen toen ze ongesteld was
Een moeder grap :') Marokkaans ofzo? "Vok jauw moed'r!"
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:56:48 #66
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115001321
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk cq negatief, depressief sarcasme, waardoor je juist op mij een stuk zwakker overkomt.
Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 15:57:30 #67
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Yveske het volgende:

[..]

Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk, waardoor je juist zwakker overkomt.
:')__!!!!
Het gaat hier over het zuiveren van kraanwater :')_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
F.K.A. SuperwormJim
pi_115001420
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ben jij een dokter? Nee? Oké dan geen verkeerde diagnoses stellen meneer de ex-mod.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:58:54 #69
380731 WarmZaad
pi_115001461
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef Ampere het volgende:

[..]

Een moeder grap :') Marokkaans ofzo? "Vok jauw moed'r!"
jou argument slaat nergens op dus kun je net zo goed 1 terug verwachten
pi_115001474
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Het gaat hier over het zuiveren van kraanwater :')_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou eigenlijk ging het alleen over die schattige flesjes, maar verzuurde types zoals jij moesten weer een manier zoeken om het af te kraken.
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 15:59:49 #71
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001556
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ben jij een dokter? Nee? Oké dan geen verkeerde diagnoses stellen meneer de ex-mod.
Kom op hey .... flesjes om kraanwater mee te zuiveren :') In Nederland! :')___!!!!
Je snapt zelf toch ook wel dat dat volkomen nutteloos is he?
F.K.A. SuperwormJim
pi_115001601
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Kom op hey .... flesjes om kraanwater mee te zuiveren :') In Nederland! :')___!!!!
Je snapt zelf toch ook wel dat dat volkomen nutteloos is he?
Als het jouw ding niet is, verlaat dit topic dan meteen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:00:31 #73
380731 WarmZaad
pi_115001615
quote:

[..]

Nou eigenlijk ging het alleen over die schattige flesjes, maar verzuurde types zoals jij moesten weer een manier zoeken om het af te kraken.
omdat het bullshit is, dan kom je met een lap tekst waarin moet blijken dat je flesjes handig zijn, staat er in die laptekst dat het niet gevaarlijk is, probeer ik je dat aan wijzen, zeg je dat ik ongelijk heb.. UIT JE EIGELIJK LAP TEKST
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:00:35 #74
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001622
quote:

[..]

HET ZIJN FLESJES OM WATER MEE TE ZUIVEREN! :')
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:00:48 #75
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115001628
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ja en?
Laat mensen in hun waarde als zij hun kraanwater willen zuiveren.
Triest figuur, jij zit vast zwaar aan de anti-depressiva.

Inb4 200 cry-smilies...
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:01:27 #76
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Yveske het volgende:

[..]

Ja en?

Inb4 200 cry-smilies...
Anti-depressiva? Omdat ik me rot lach om domme mensen met smetvrees? :D
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:01:58 #77
380731 WarmZaad
pi_115001696
quote:

[..]

Ja en?

Inb4 200 cry-smilies...
en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde laten

go fuck yourself
pi_115001748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

en dan mogen we we niet meer over discuseren? we moeten het altijd met TS eens zijn anders moeten we het topic verlaten omdat we haar niet in haar waarde laten

go fuck yourself
Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:03:10 #79
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001763
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Sta je al een tijdje droog jongen? Dit is al de zoveelste keer dat je met deze zin komt.
Blijf eens ontopic :(
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:03:40 #80
380731 WarmZaad
pi_115001795
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

niet overdrijven, 2de keer

en ja, ik ben netjes opgevoed en spring niet met iedereen het bed in. daarom sta ik dus al zo lang droog
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:04:10 #81
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115001825
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Anti-depressiva? Omdat ik me rot lach om domme mensen met smetvrees? :D
Zuiveren van kraanwater betekent smetvrees hebben?
Tjup... :{w whatever Jim, jij hebt vast een zwaar leven als je je daar zelfs aan kunt ergeren.

En ja, hier heb je ook vast wel weer een mening over. Als t je niet zint, ga dan lekker eens een stuk wandelen of zo. Frisse lucht doet je goed!

En vergeet niet een mondkapje op te doen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:05:06 #82
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115001889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

go fuck yourself
Jij bent al helemaal reactie-onwaardig.
Bij deze mn eerste reactie op jouw bagger.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:05:17 #83
380731 WarmZaad
pi_115001905
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:

[..]

Tjup... :{w whatever Jim, jij hebt vast een zwaar leven als je je daar zelfs aan kunt ergeren.

En ja, hier heb je ook vast wel weer een mening over. Als t je niet zint, ga dan lekker eens een stuk wandelen of zo. Frisse lucht doet je goed!

het zint jou ook niet wat SwJ zegt, waarom ga jij dan niet wandelen? :')
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:05:21 #84
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115001917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik me er rot om lach. Dat is niet echt hetzelfde als ergeren. :)
quote:
Ik ben hier niet degene met smetvrees :{w
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:05:49 #85
380731 WarmZaad
pi_115001940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef Yveske het volgende:

[..]

Jij bent al helemaal reactie-onwaardig.
Bij deze mn eerste reactie op jouw bagger.
omdat je nu inziet dat ik gelijk heb weet je niks meer en ga je op die toer..
pi_115002067
Gefrustreerde mannen die thuis onder de duim van hun lelijke vrouw zitten en daarom hier op fok hun macho-gedrag proberen te uiten door overal hun mening door te drukken.

Hihi, best grappig.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:09:58 #87
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115002221
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

omdat je nu inziet dat ik gelijk heb weet je niks meer en ga je op die toer..
Gelijk waarin?
Dat leidingwater idd smeriger is dan je zou denken?

In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën).

In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.

wat begrijp je hier niet aan?
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:11:07 #88
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115002280
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
Gefrustreerde mannen die thuis onder de duim van hun lelijke vrouw zitten en daarom hier op fok hun macho-gedrag proberen te uiten door overal hun mening door te drukken.

Hihi, best grappig.
Ik geef mn mening. Dat jullie daar niet tegen kunnen, is jullie probleem :)
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:11:22 #89
380731 WarmZaad
pi_115002307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Yveske het volgende:

[..]

Gelijk waarin?
Dat leidingwater idd smeriger is dan je zou denken?

In het leidingwater mogen niet meer dat 100 kiemen (bacteriën) per milliliter gevonden worden en geen entero's (poepbacteriën).

In meer dan de helft van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer dan 100.000 kiemen per milliliter en in 10% van de onderzochte plaatsen in Nederland zaten meer entero's dan toegestaan is in drinkwater voor koeien, oftewel slootwater.

wat begrijp je hier niet aan?
ja en waar haal je dat vandaan? bron, iets?

en dat kun je ook allemaal wel zeggen, maar ben jij ooit ziek geworden van je eigen kraanwater drinken?

[ Bericht 4% gewijzigd door WarmZaad op 02-08-2012 16:18:00 ]
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:11:36 #90
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115002323
Tip: open geen topic meer als je alleen medestanders verwacht en geen users met een andere mening.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:12:22 #91
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115002363
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik geef mn mening. Dat jullie daar niet tegen kunnen, is jullie probleem :)
Doen wij ook, en jij hapt...
pi_115002385
quote:
‘Drink daarom niet uit een flesje van iemand met buikgriep die net heeft overgegeven’, tipt Beumer.
goede tip ^O^
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:13:26 #93
380731 WarmZaad
pi_115002423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

goede tip ^O^
sarcastisch zeker :')
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:14:23 #94
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115002468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef Yveske het volgende:

[..]

Doen wij ook, en jij hapt...
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Yveske het volgende:

[..]

Wat mij opvalt over jou, je hebt een ziekelijke vorm van mensen proberen te overtuigen van je gelijk cq negatief, depressief sarcasme, waardoor je juist op mij een stuk zwakker overkomt.
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Als het jouw ding niet is, verlaat dit topic dan meteen.
quote:

[..]

Ja en?

Inb4 200 cry-smilies...
Wie hapt er? :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_115002519
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wie hapt er? :D
Ik zie reageren op een bericht niet als happen. Sommige fokkers zijn echt weird
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:15:51 #96
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115002533
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

*haphap* :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_115002595
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

*haphap* :D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:17:59 #98
379214 Yveske
Alléz Amai Awel
pi_115002638
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hij is ook weird.
Hij snapt waarschijnlijk ook niet dat drinkwater misschien wel schoon is, maar dat de leidingen die het aanvoeren in zijn huis, wellicht al 60 jaar oud zijn.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:18:51 #99
380731 WarmZaad
pi_115002682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Yveske het volgende:

[..]

Hij is ook weird.
Hij snapt waarschijnlijk ook niet dat drinkwater misschien wel schoon is, maar dat de leidingen die het aanvoeren in zijn huis, wellicht al 60 jaar oud zijn.
ja en als je er ziek van word, merk je dat vanzelf
pi_115002715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

ja en als je er ziek van word, merk je dat vanzelf
Voorkomen is beter dan genezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')