Brons kan nog best.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze Chinezen krijgen straf als ze terug in China zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze, gun ze geen lijf taakstraf.
heeeel ver achterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Neroje het volgende:
Ligt China nu heel ver voor of heel ver achter? Wordt lastig te zien ondertussen
Was Franklin voor VS toch? Die start ook op de 100 meter morgen in de finale, dus die kan dat welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die eerste 100 van (ik dacht) Australie in 55.8 is behoorlijk snel voor een 200 meter..
8e plaats!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Neroje het volgende:
Ligt China nu heel ver voor of heel ver achter? Wordt lastig te zien ondertussen
Daarom! Beware Ranomi!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was Franklin voor VS toch? Die start ook op de 100 meter morgen in de finale, dus die kan dat wel
U don´t sayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Leatherface het volgende:
Het is niet de dag van de Aussies in ieder geval.
Officieel wel, maar belangrijkste is dat je niemand hindert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef franklop het volgende:
mag je niet pas uit water als iedereen is gefinisht?
Je zal daar maar op gediskwalificeerd worden zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef franklop het volgende:
yeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Montov het volgende:
Waarom had men China als favoriet daar in de studio?
Zeker niet nee. Vooral dat van Magnussen is echt keihard aangekomen lijkt me. Een jaar lang had niemand ooit kunnen vermoeden dat hij zou verliezen hier. Nou oogde hij in de 4x100 al niet echt top, dus dat was al een beetje een voorteken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef Leatherface het volgende:
Het is niet de dag van de Aussies in ieder geval.
Nee andersom. De andere zwemsters mogen niet in het water springen, voordat iedereen binnen is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:18 schreef franklop het volgende:
Die hebben het WRquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Montov het volgende:
Even een 200m in 1:45 of zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht ye klapt er nog wel overheen
Omdat die al zoveel medailles gewonnen hebben, ze roepen daar ook maar wat verder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Montov het volgende:
Dat is toch wel 's gebeurd?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je zal daar maar op gediskwalificeerd worden zeg
Wou het net zeggen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef franklop het volgende:
die overname van de US net was wel uber close trouwens
Spannend hoor.quote:CHN
17 9 4 30
USA
11 8 9 28
7 uur geleden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey we gaan Dorian! Wat al 1,5 uur geleden zou moeten
Ja. Ze hebben wel even het licht aangedaan bij het zeilen.quote:
Ye zwom als tweede zie ik nu pas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:17 schreef Szura het volgende:
Laatste baan van Ye, die pakt ze allemaal nog in
Ja.quote:
Hij bedoelt dat ie het nog nooit heeft gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam raar aan zeilen/surfn.
Ze kunnen haar op z'n minst wel even noemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar één 'zeilbaan' met camera's of zo. Begreep ik in het zeiltopic.
Nog nooit iemand zien surfenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ie het nog nooit heeft gezien.
Dat is waar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kunnen haar op z'n minst wel even noemen.
hoe het in elkaar zitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam raar aan zeilen/surfen.
Nog lang niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Sheepcidus het volgende:
dat is dus bijna zeker goud die plank zeilert?
Schlanger zwemt ook behoorlijk veel. Dat is ook niet bepaald een voordeel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef DeeBee het volgende:
Schlanger wel in vorm hoor...
Als Schmitt echt had aangegaan vanaf de eerste baan had ze nog wel dicht bij het WR kunnen komen, al is zo starten wel erg verstandig!
Nee, zijn nog niet eens op de helftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Sheepcidus het volgende:
In estafettes in het algemeen. Daarom springen ze na afloop volgens mij ook nooit meer in het zwembad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de 4x200 bedoel je of in estafettes in het algemeen?
Nog aardig wat races te gaan dus wordt nog ff afwachten, maar hij ligt goed op koersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Net als Franklin, die da absolute scherpte ook niet lijkt te hebben (hoewel ze wel 'gewoon goed' zwemt)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schlanger zwemt ook behoorlijk veel. Dat is ook niet bepaald een voordeel.
Jep, in de estafettes gebeurt het regelmatig wel eens. Pellegrini had bijv. vanochtend in de series 4x200 een overname van -0.03 sec. en dat is preciés wat toegestaan is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In estafettes in het algemeen. Daarom springen ze na afloop volgens mij ook nooit meer in het zwembad.
Dan start je toch eigenlijk gewoon vals?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, in de estafettes gebeurt het regelmatig wel eens. Pellegrini had bijv. vanochtend in de series 4x200 een overname van -0.03 sec. en dat is preciés wat toegestaan is.
Vrees dat hij ook niet ver komt in het zwembadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef marcodej het volgende:
Yuri van Gelder doet niet aan zwemmen Ing.
Volgens mij doelt hij op een diskwalificatie om te vroeg het zwembad verlaten of teamgenoten die in het water springen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, in de estafettes gebeurt het regelmatig wel eens. Pellegrini had bijv. vanochtend in de series 4x200 een overname van -0.03 sec. en dat is preciés wat toegestaan is.
Ja eigenlijk wel, maar in de estafette is -0.03 toegestaan. Waarom dat is, weet ik ook niet. Zal wel een goede reden hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan start je toch eigenlijk gewoon vals?
Oh, ik dacht dat hij foute overnames in estafettes bedoelde. Kan ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op een diskwalificatie om te vroeg het zwembad verlaten of teamgenoten die in het water springen.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op een diskwalificatie om te vroeg het zwembad verlaten of teamgenoten die in het water springen.
Heeft met een eventuele 'fout' in de techniek te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar in de estafette is -0.03 toegestaan. Waarom dat is, weet ik ook niet. Zal wel een goede reden hebben.
DeLuna, vertel eens!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef franklop het volgende:
Fijn dat we hier zoveel kenners hebbenMoest van de week nog wel aan een oud-zwemster uitleggen dat je bij de vrije slag echt zelf mag kiezen welke slag je doet
mag je ook een zelf verzonnen slag gebruiken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef franklop het volgende:
Fijn dat we hier zoveel kenners hebbenMoest van de week nog wel aan een oud-zwemster uitleggen dat je bij de vrije slag echt zelf mag kiezen welke slag je doet
Je mag op z'n hondjes zwemmen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
mag je ook een zelf verzonnen slag gebruiken?
volgens mij wel, als ik het goed begreepquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hagelslag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
daarentegen mag je bij het keerpunt en start niet teveel vlinderslag bewegingen doen onder waterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
En je mag ook schoolslag en vlinderslag en borstcrawl in een baan doen. En je mag samengestelde rugslag doen. Etc.
Hagelslag 'bestaat' echt. Gewoon 1 slag borstcrawl en een slag rugcrawl en dat maar steeds weer doen. Word je wel duizelig van, dat dan wel.quote:
Zou Jezus mee mogen doen aan de vrije slag en gewoon over het water mogen rennen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:32 schreef franklop het volgende:
Maakt niet uit hoeveel slagen je doet, als je maar niet verder dan 15m komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef franklop het volgende:
[..]
daarentegen mag je bij het keerpunt en start niet teveel vlinderslag bewegingen doen onder water
maar waarom noemen ze dat in hemelsnaam hagelslagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hagelslag 'bestaat' echt. Gewoon 1 slag borstcrawl en een slag rugcrawl en dat maar steeds weer doen. Word je wel duizelig van, dat dan wel.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
maar waarom noemen ze dat in hemelsnaam hagelslag
Ik denk Franklin en vooral Schlanger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef TheVulture het volgende:
De enige gevaarlijke klant vind ik de Chinese op de een of andere manier...
quote:
eens met de nr 1 en 2quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk Franklin en vooral Schlanger.
Gokje: 1. Kromo, 2. Schlanger, 3. Franklin.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens met de nr 1 en 2
nr 3 ipv franklin zeg ik hardy
0,07, dus toch nog een tiende marge.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef franklop het volgende:
die overname van de US net was wel uber close trouwens
Dus eigenlijk bijna iedereen behalve Halsall zeg maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevaarlijk voor Kromo is uiteraard Schlanger, maar ook de witrus en Ottesen als ze kunnen pieken, en ook Hardy, Franklin en Tang.
Die ook, want thuispubliekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bijna iedereen behalve Halsall zeg maar.
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bijna iedereen behalve Halsall zeg maar.
Het geinige bij Herasimenia en Ottesen is dat ze wel wereldkampioen zijn geworden en daardoor te duchten zijn, maar ze nog nooit sneller dan 53,4 in textiel hebben gezwommen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevaarlijk voor Kromo is uiteraard Schlanger, maar ook de witrus en Ottesen als ze kunnen pieken, en ook Hardy, Franklin en Tang.
Oh en Belmonte![]()
eerste plak voor Spanje jajajajaja.
Wereldrecord van Soni in 2.20.00quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
SchoolslagSF's trouwens niet gezien op de NOSdaar nog verrassingen?
NOSquote:
Standaard.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:12 schreef Wrijfhout het volgende:
Bovell megastart, alleen aan het eind ging hij wat minder
Helaas, en Leveaux er uitquote:
Ja, mooi moment om wat anders te kijken. Wel eentje van Aruba trouwens.quote:
Niet alleen Leveaux eruit, maar ook Orsi en Fesikovquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas, en Leveaux er uit
Dat wordt geteld met bordjes aan de andere kant. Dus dat kan niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zouden ze van allemaal nog weten hoeveel baantjes ze al gehad hebben? Ik zou na 700 meter gewoon zeggen dat ik klaar was, als ik helemaal achteraan lag.
* kilon schriktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef DeLuna het volgende:
Die Katy Ledecky komt uit 1997. Niet schrikken.
De tering.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef DeLuna het volgende:
Ach, we hebben al een gouden dame uit 97.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Neroje het volgende:
50m heats gemist
Nystrand en Leveaux net niet, maar verder valt het wel mee met verrassingen toch?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet alleen Leveaux eruit, maar ook Orsi en Fesikov
Toch wel lastig in te schatten in hoeverre ze voluit zijn gegaan, dus de vraag hoeveel waarde je aan deze tijden moet hechten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef TheArt het volgende:
Adlington indrukwekkend. Heel makkelijk gezwommen net als Friis. Gaat een mooi duel worden!
?quote:
Ah, gemist.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hey Boy Hey Girl als opkomstmuziek net bij het zwemmen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, gemist.
Sowieso goede opkomstmuziek over het algemeen.
Hoor volgens mij veel Basement Jaxx en Tinie Tempah.quote:
'Raindrops' werd in de stromende regen gedraaid, volgens mij bij het schermenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoor volgens mij veel Basement Jaxx en Tinie Tempah.
Voyager bij het gewichtheffen inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
'Raindrops' werd in de stromende regen gedraaid, volgens mij bij het schermen![]()
Daft Punk ook al meerdere keren gehoord.
Ah, die heb ik gemist want heb nog geen gewichtheffen gekeken. Voyagerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voyager bij het gewichtheffen inderdaadEn ergens One More Time.
Ja anders schrik je zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef Neroje het volgende:
Jezelf nat maken voor de rugslag? Serieus?
Ja, net niet door gok ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef TheArt het volgende:
Sharon 4e. Tijd zal der tegenvallen denk ik.
Ik denk dat ze hier net iets te lichtt over heeft gedacht, want dit moet ze echt harder kunnen. In de 100 bewees ze juist wel goede vorm.quote:
Bij de athletiek had je Florence Griffith-Joynerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:58 schreef Neroje het volgende:
Ik zag net kunstnagels in de herhaling bij zo'n zwemster. Als je die maar groot genoeg maakt helpen die je toch. Zijn daar regels voor?
Niet zo zuurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef Ericr het volgende:
Topper die Cielo, maar ik neem aan dat degenen die Cielo niet mogen zaterdag ook met eenkeken toen Vino won.
Ze wist gewoon dat ze 16e zou worden natuurlijk. Lekker uitzwemmenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier net iets te lichtt over heeft gedacht, want dit moet ze echt harder kunnen. In de 100 bewees ze juist wel goede vorm.
Femke ook gisteren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze wist gewoon dat ze 16e zou worden natuurlijk. Lekker uitzwemmen
Klopt ook. Zitten genoeg talentjes aan te komen. Ik geef je één naam alvast: Kyle Stolk. Onthou zijn naam, je ziet hem terug in Rio. Heel groot talent.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
Komen toch een aantal goede Nederlandse zwemmers aan![]()
Ik heb hoop voor de toekomst.
Even quoten dan. Maar zie vooral Nederlanders die langzaam komen. Vooral bij de mannen. Op wie gok je nog meer voor Rio?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt ook. Zitten genoeg talentjes aan te komen. Ik geef je één naam alvast: Kyle Stolk. Onthou zijn naam, je ziet hem terug in Rio. Heel groot talent.
Welke afstanden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt ook. Zitten genoeg talentjes aan te komen. Ik geef je één naam alvast: Kyle Stolk. Onthou zijn naam, je ziet hem terug in Rio. Heel groot talent.
Vrije slag nummers. Vooral de 100 en 200 vrij, maar ook de 400 kan hij heel goed zwemmen en hij heeft zelfs een niet onaardige 1500 meter, maar ik denk dat hij zich gaat focussen op 100 en 200.quote:
Ook nog eens het koningsnummerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vrije slag nummers. Vooral de 100 en 200 vrij, maar ook de 400 kan hij heel goed zwemmen en hij heeft zelfs een niet onaardige 1500 meter, maar ik denk dat hij zich gaat focussen op 100 en 200.
Ik had nog wat toegevoegd. Hij is zo vreselijk allround. Echt voor Nederlandse begrippen een supertalent. 16 jaar nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook nog eens het koningsnummer
Nee, ik ben fan van Vino.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef Ericr het volgende:
Topper die Cielo, maar ik neem aan dat degenen die Cielo niet mogen zaterdag ook met eenkeken toen Vino won.
En van zijn maatjes Kaschetsjkin, Fofonov en wijlen Kivilev.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben fan van Vino.
Minder. Ben vooral fan van Vino.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En van zijn maatjes Kaschetsjkin, Fofonov en wijlen Kivilev.
Snap ik wel. Meer gepresteerd, altijd aanvallend, zeer indrukwekkende overwinngen en een cultheld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder. Ben vooral fan van Vino.
VDH zwom 49.13 in Atlanta 1996 op 18 jarige leeftijd. Stolk heeft dus nog 2 jaar om richting die tijd te gaan. Zou mooi zijn als er een Nederlandse troef bij komt op de korte afstanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had nog wat toegevoegd. Hij is zo vreselijk allround. Echt voor Nederlandse begrippen een supertalent. 16 jaar nu.
Even een voorbeeldje: hij zwemt op de 100 vrij 51.05. Daarmee zit hij maar net boven het NK-record van VDH. Met die tijd is hij 4 sec. sneller dan Verschuren op die leeftijd zwom. Tuurlijk, iedereen ontwikkelt zich anders, maar de voortekenen bij hem zijn echt heel goed.
En in 2020 Jorgos Skotadis. Als hij het volhoudt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
21:37quote:
Wat heeft de Tour de France met vanavond te maken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor Ranomi.
Het lijkt een zekerheidje voor goud, maar deze sportzomer was tot nu toe best wel een grote teleurstelling voor Nederland op Marianne Vos na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |