quote:
Oude kerel danquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wat een enorm troll-VBL-subforum is dit geworden ondertussen zeg.
Trieste mongolen inderdaad, tijd voor een ruimingsactie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
omdat ze achter lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Aguero het volgende:
Waarom staan de tijden nog niet op London2012.com?
Finalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Aguero het volgende:
inderdaad, jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Nog genoeg tijd om progressie te boeken. Zeer hoopvol voor de toekomstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
23. Één van de jongsten in dit veld.
Verschrikkelijk dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
nee net nietquote:
Gelijk weer VBL..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik zie overal verschillende meningen, mag dat niet?
Er wordt hier nooit opgeruimd tijdens toernooienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Trieste mongolen inderdaad, tijd voor een ruimingsactie.
Ik alle sporters wel, maar zo werkt het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n sporter gun ik wel een medaille
Overdrijf niet zo joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Probleem is dat je mening niet altijd geuit hoeft te worden. Alleen maar komen trollen kan in ONZquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik zie overal verschillende meningen, mag dat niet?
Vanwaar die tranen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wat mensen weghouden hier zou geen kwaad kunnen inderdaadquote:
Wordt lastig, dan is ie al bijna 28.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
0.08 van brons, komende vier jaar groeien en dan doet hij echt mee.
is wel zo, alles een faal noemen terwijl dit een topprestatie is met een dik PRquote:
Tijdsverschilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Aguero het volgende:
Sommige dingen kan de een beter dan de ander.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Waarom start iemand zo matig als hij zijn hele leven zwemt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het is een openbaarforum dus het mag wel gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Probleem is dat je mening niet altijd geuit hoeft te worden. Alleen maar komen trollen kan in ONZ
Verwijlen zag ik maar al te graag op z'n bek gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik alle sporters wel, maar zo werkt het niet
Tsja, het valt gewoon op.quote:
Echt he? Zhe Zjermans hebben daar een uitdrukking voor: zum kotzenquote:Op jwoensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
O dus we moeten het allemaal eens zijn anders kenker je maar op naar ONZ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Probleem is dat je mening niet altijd geuit hoeft te worden. Alleen maar komen trollen kan in ONZ
Hij is al 23. Volgens mij hoor je in de zwemwereld tegenwoordig dan al te pieken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En hij weet waar het aan ligt.Dus 2016
Je bent zelf een mongul,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Chinezen pieken op hun 16e.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is al 23. Volgens mij hoor je in de zwemwereld tegenwoordig dan al te pieken.
Hihi Dakhaas is een utregs woordjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een openbaarforum dus het mag wel gewoon
Jij uit je mening toch ook dakhaas
Efimovaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef ddx het volgende:
Die dame in baan 8 blijft maar erg lange slagen maken, volgens mij de helft van de rest ongeveer ?
Geen explosieve spieren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Die schermer toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verwijlen zag ik maar al te graag op z'n bek gaan
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O dus we moeten het allemaal eens zijn anders kenker je maar op naar ONZ?
Wat is dit voor Noord-Korea praktijken?
Hij is een 1500m zwemmer geweest, dit is de erfenis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Die doet een Veldhuisje ja... alleen giebelt ie nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Magnussen met de zoveelste choke trouwens, dat mag je wel onder de noemer falen scharen eigenlijk...
Dat bepaald iedereen zelf wel even, je hoeft niet overal op te reageren hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
plakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen maken alles kapot.
En hij is 5de geworden. Snap persoonlijk serieus niet waarom je daar om gaat zitten juichen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
is wel zo, alles een faal noemen terwijl dit een topprestatie is met een dik PR
Ah, dank.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hij is een 1500m zwemmer geweest, dit is de erfenis.
Draai het om: waarom zijn de anderen, die ouder zijn, allemaal een langzamere 2e 50?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Is dat ONZtaal?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef knep het volgende:
[..]
Echt he? Zhe Zjermans hebben daar een uitdrukking voor: zum kotzen![]()
Zeg dat maar tegen Dara Torres.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is al 23. Volgens mij hoor je in de zwemwereld tegenwoordig dan al te pieken.
Jij ook niet hoor, doe je toch ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat bepaald iedereen zelf wel even, je hoeft niet overal op te reageren hoor.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Ericr het volgende:
Dit is boven jezelf uitstijgen, fuck de klassering dan maar.
Precies. Ik vind het echt gewoon mooi dat hij gewoon echt presteert naar vermogen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
is wel zo, alles een faal noemen terwijl dit een topprestatie is met een dik PR
Ban vragen is er 1 krijgen, succes ermee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar wie in Nederland is volgens jou beter om hem te vervangen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij is 5de geworden. Snap persoonlijk serieus niet waarom je daar om gaat zitten juichen.
Knap dat hij een PR zwemt hoor, maar we zitten dus gewoon te kijken naar hoe iemand verliest?
Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar niet door Nederlanders REDEFINE!
Waar. Maar ik vind het starten juist wel fascinerend, dat zou iedereen eigenlijk in perfectie moeten kunnen. Heb het antwoord al gekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Draai het om: waarom zijn de anderen, die ouder zijn, allemaal een langzamere 2e 50?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:
Mart Smeets
Die verdient een slinger
quote:
Waarom zwemt Pietertje niet meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie in Nederland is volgens jou beter om hem te vervangen?
Geen idee, ik kijk nooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wie in Nederland is volgens jou beter om hem te vervangen?
alles wat niet in hun straatje past zien ze als troll, de stakkersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ban vragen is er 1 krijgen, succes ermee.
Nee hoor... zwemmers gaan tegenwoordig wel mee tot eind 20, 30.... dus hij kan zeker nog 4 jaar op topniveau meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zal me weinig boeien, dit subforum is toch naar de tering. Rest van Fok! post ik amper.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ban vragen is er 1 krijgen, succes ermee.
Uiteraard, een halve finale mogen we wel winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Mestras het volgende:
Straks wint er zo'n enge Chinees van Kromo morgen![]()
![]()
![]()
Doet die dopingchinees van 15 ook mee dan??quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Uiteraard, een halve finale mogen we wel winnen.
En je opent het topic met een soort troll titel...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er dan? Ik kom hier net pas.
Maar het kan toch zijn dat hij beste Nederland voor OS is nu. Je kan moeilijk zo negatief zijn als er naast hem geen betere is.quote:
doe eens normaalquote:
wat een falerts iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Als willem II presteert naar vermogen tegen sjelsie betekent niet dat ik het goed vindt als ze maar met 5-0 verliezen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef Mestras het volgende:
Straks wint er zo'n enge Chinees van Kromo morgen![]()
![]()
![]()
Geweldig programma iedere avond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Mart Smeets![]()
Daat gaat dus belastinggeld naartoe
Nee. Maar wel een Tang geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Mestras het volgende:
[..]
Doet die dopingchinees van 15 ook mee dan??![]()
Hoezo? 5de plaats is toch geen medaille?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef knep het volgende:
[..]
En je opent het topic met een soort troll titel...
tja het klopt welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ben ook niet negatief, ik juich niet. That's it.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar het kan toch zijn dat hij beste Nederland voor OS is nu. Je kan moeilijk zo negatief zijn als er naast hem geen betere is.
goed dat je het zegt, die werd vier jaar geleden ook vijfde en toen was ie een heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zwemt Pietertje niet meer?
Tja, als je iedere dag keer op keer dezelfde reacties moet lezen over hoe zinloos al die afstanden in het zwemmen zijn en hoe kansloos de nederlanders zijn, wordt het gewoon treurig. De meesten willen gewoon genieten van de sport, daar hoeft niet altijd een discussie tot in den treuren bij gevoerd te worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alles wat niet in hun straatje past zien ze als troll, de stakkers![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geweldig programma iedere avond.
Kijk je wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe eens normaal
PR hoor had ie
Snap je dat nou nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij is 5de geworden. Snap persoonlijk serieus niet waarom je daar om gaat zitten juichen.
Knap dat hij een PR zwemt hoor, maar we zitten dus gewoon te kijken naar hoe iemand verliest?
Ik zeg niks ik vraag ietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, die werd vier jaar geleden ook vijfde en toen was ie een held
Ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een Tang geloof ik.
Jaquote:
Zo'n Feijenoord ook weer. Met 2-1 verliezen van Dynamo Kiev omdat die Mulder er helemaal niks van kan. Wat een faalploeg.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, die werd vier jaar geleden ook vijfde en toen was ie een held
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:
Mart Smeets
Die verdient een slinger
Bedoelde meer op je reactie: we kijken naar een faler. Dat is hij niet als er geen betere Nederlander nu zwemt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook niet negatief, ik juich niet. That's it.
dus ? je mag vrij zeggen wat je wilt hoor . of mag dat niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag keer op keer dezelfde reacties moet lezen over hoe zinloos al die afstanden in het zwemmen zijn en hoe kansloos de nederlanders zijn, wordt het gewoon treurig. De meesten willen gewoon genieten van de sport, daar hoeft niet altijd een discussie tot in den treuren bij gevoerd te worden.
lolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Als willem II presteert naar vermogen tegen sjelsie betekent niet dat ik het goed vind als ze maar met 5-0 verliezen.
Dit dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag keer op keer dezelfde reacties moet lezen over hoe zinloos al die afstanden in het zwemmen zijn en hoe kansloos de nederlanders zijn, wordt het gewoon treurig. De meesten willen gewoon genieten van de sport, daar hoeft niet altijd een discussie tot in den treuren bij gevoerd te worden.
Ja, ik snap het wel. Het is als Ierland die meedoet op het EK. Harstikke leuk voor ze, maar winnen doen ze toch niet, dus maar juichen om elke goede pass.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snap je dat nou niet... hij was op voorhand nooit favoriet voor een medaille... dat hij dan boven zichzelf uitstijgt en nog tot op 0,08 sec van brons komt is dus absoluut top
erg zuur dat hij het net niet had gehaaldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe eens normaal
PR hoor had ie
Het kan, maar het is vérre van vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor... zwemmers gaan tegenwoordig wel mee tot eind 20, 30.... dus hij kan zeker nog 4 jaar op topniveau mee
Ik had goede hoop hoor van te vorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Het is als Ierland die meedoet op het EK. Harstikke leuk voor ze, maar winnen doen ze toch niet, dus maar juichen om elke goede pass.
Snap het wel, het is alleen m'n ding niet.
Ik zeg dat nergens. Maar het hoeft niet keer op keer, en iedere keer precies hetzelfde. Dan wordt het sneuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dus ? je mag vrij zeggen wat je wilt hoor . of mag dat niet meer
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ondanks dat je een vrouw bent, heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil gewoon medailles zien. Als je vierde of vijfde wordt, is het gewoon niet goed genoeg. Tuurlijk heeft hij een PR gezwommen, dus over vier jaar verwacht ik minimaal goud.
Echt.. sommige sporters zijn al blij als ze de finale überhaupt halen. Ik vind wat Femke gepresteerd heeft echt beneden maat en daar kun je echt niet trots op zijn ofzo.
En dat is geen trollen, maar dat heet een andere mening. Probeer er mee te leven.
Vind je dat al trollen? Wat zul jij een zwaar leven hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:35 schreef knep het volgende:
[..]
Wel als er niets meer in zat. Hij kan gewoon niet harder nu. Hij zwemt in de finale 0,3 sec. harder dan zijn vorige PR, dan heb je er dus alles uitgehaald en het is net tekort voor een medaille. C'est ça, het is zo, maar nog steeds een erg knappe prestatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem geen faler genoemd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer op je reactie: we kijken naar een faler. Dat is hij niet als er geen betere Nederlander nu zwemt.
En daar ligt het probleem.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil gewoon medailles zien. Als je vierde of vijfde wordt, is het gewoon niet goed genoeg. Tuurlijk heeft hij een PR gezwommen, dus over vier jaar verwacht ik minimaal goud.
En daar is dan ook niemand trots op. Dus wat is je punt.quote:Echt.. sommige sporters zijn al blij als ze de finale überhaupt halen. Ik vind wat Femke gepresteerd heeft echt beneden maat en daar kun je echt niet trots op zijn ofzo.
Ik doe mijn best, bedankt.quote:En dat is geen trollen, maar dat heet een andere mening. Probeer er mee te leven.
Dat vind jij ja, gelukkig bepaal jij helemaal niks hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik zeg dat nergens. Maar het hoeft niet keer op keer, en iedere keer precies hetzelfde. Dan wordt het sneu
dan kijk je er maar overheenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik zeg dat nergens. Maar het hoeft niet keer op keer, en iedere keer precies hetzelfde. Dan wordt het sneu
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel als er niets meer in zat. Hij kan gewoon niet harder nu. Hij zwemt in de finale 0,3 sec. harder dan zijn vorige PR, dan heb je er dus alles uitgehaald en het is net tekort voor een medaille. C'est ça, het is zo, maar nog steeds een erg knappe prestatie.
Heb je geluisterd naar het interview met Femke? Die was echt niet trots op zichzelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Echt.. sommige sporters zijn al blij als ze de finale überhaupt halen. Ik vind wat Femke gepresteerd heeft echt beneden maat en daar kun je echt niet trots op zijn ofzo.
En dat is geen trollen, maar dat heet een andere mening. Probeer er mee te leven.
Je hoeft het natuurlijk ook niet allemaal te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Die was ook niet te verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? 5de plaats is toch geen medaille?
Vinden wel meer mensen als je even goed leest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, gelukkig bepaal jij helemaal niks hier.
dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar voor mij geen reden om te juichen.
Wie heeft dat gezegd? Dat maken die gekke mensen hier ervan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer op je reactie: we kijken naar een faler. Dat is hij niet als er geen betere Nederlander nu zwemt.
Het gaat toch om de prijzen of wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef knep het volgende:
[..]
Die was ook niet te verwachten.
Deze hele OS gaat het al om die achterlijke en niet realistische verwachtingen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk ook niet allemaal te lezenik sla de helft van de reacties over omdat er toch niks in staat. Bij Ajacied422 bijvoorbeeld, hem heb ik nooit een normale reactie zien geven, dus negeer ik al zijn posts
I know.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ondanks dat je een vrouw bent, heb je wel gelijk.
quote:
Dan was jij allang weggeweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn er geen mods aanwezig hier dan die dit subforum modden?
Hartstikke fijn voor al die mensen hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vinden wel meer mensen als je even goed leest.
Je kan ALTIJD harder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel als er niets meer in zat. Hij kan gewoon niet harder nu. Hij zwemt in de finale 0,3 sec. harder dan zijn vorige PR, dan heb je er dus alles uitgehaald en het is net tekort voor een medaille. C'est ça, het is zo, maar nog steeds een erg knappe prestatie.
Heb neem ik na zijn fobo debacle niet meer serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk ook niet allemaal te lezenik sla de helft van de reacties over omdat er toch niks in staat. Bij Ajacied422 bijvoorbeeld, hem heb ik nooit een normale reactie zien geven, dus negeer ik al zijn posts
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
200 meter borstcrawl -> Soni nu!
Je hebt gelijk, ik doe m'n bestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
IK NU OOKquote:
Doe er wat mee zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hartstikke fijn voor al die mensen hier.
Super, succes. Mocht het lastig zijn, dan kun je voor 3 euro een abbo nemen en instellen dat je zijn posts niet zietquote:
Wel mooie 'afgang' van dr. Ze telde hem alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:40 schreef dakpan90 het volgende:
Ze neem alvast mooi revanche op de 100
Het woordje 'jammer' moeten ze afschaffen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je geluisterd naar het interview met Femke? Die was echt niet trots op zichzelf.
Verschuren was gewoon geen favoriet voor een medaille, hij verbetert zichzelf dik, maar anderen zijn beter. Da's dan jammer, maar niet anders.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef -Willempie- het volgende:
Suzuki 2e, waarschijnlijk stond ze verkeerd afgesteld
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef -Willempie- het volgende:
Suzuki 2e, waarschijnlijk stond ze verkeerd afgesteld
Ik durf dan niet eens in het topic te kijken, als hij moet lopen. Krijg je natuurlijk dezelfde reacties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Ericr het volgende:
Mocht Martina de finale 100m halen en daar 5de of 6de worden dan is het ook gewoon knap, waarschijnlijk kan je daarna 100 jaar wachten tot weer een Nederlander zo'n finale haalt. Bij het zwemmen is de kans wat groter maar na deze OS kan het makkelijk zo zijn dat de komende 20 jaar geen Nederlander de 100m vrij finale haalt.
Jij juicht ook elk jaar weer voor een ander team je begrijpt er sowieso geen klote van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Wat doe je nou dom haten, ze moeten ook wel eens reclame uitzendenquote:
Soort troll, maar goed wat herover gezegd wordt is toch aan dovemansoren gericht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je dat al trollen? Wat zul jij een zwaar leven hebben
Wie had die Litouwse dan ook verwachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel mooie 'afgang' van dr. Ze telde hem al
Raar he, dat is al altijd zo geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Arcee het volgende:
Publieke omroep die eruit moet voor commercials.:')
Daihatsugrappen zijn nog slechter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
Jongens, Suzuki grappen kunnen écht niet.
Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
Waar blijft die reportage over Dorian? Heb ik dat gemist? Krijgen we Phelps weer.
Of reacties dat het eigenlijk een Antilliaan is. Mongolen united dit subforum. Excuses aan de echte downers bij deze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik durf dan niet eens in het topic te kijken, als hij moet lopen. Krijg je natuurlijk dezelfde reacties.
Zijn er teams met zwemmen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij juicht ook elk jaar weer voor een ander team je begrijpt er sowieso geen klote van.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij juicht ook elk jaar weer voor een ander team je begrijpt er sowieso geen klote van.
Wielrennen hoort meer onderdelen te hebben vind ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef vincerusso het volgende:
Grootste olympier ?![]()
![]()
![]()
lekker eerlijk dan omdat het zwemmen veel onderdelen heeft
Zulke dingen doe je maar in ONZquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daihatsugrappen zijn nog slechter.
Ah het is echt niet trollen. Negeer het dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef knep het volgende:
[..]
Soort troll, maar goed wat herover gezegd wordt is toch aan dovemansoren gericht.
Jammer dat Genee en Derksen geen programma hebben nu.
dacht het ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Neroje het volgende:
Ik dacht net al dat Lochte zich plaatste voor de finale van dit, maar dat was een ander onderdeel
Ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen hoort meer onderdelen te hebben vind ik
tja een judoka kan nooit zoveel medailles krijgen als die cokesnuivertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind 't mooie outfits, gisteren vertelde Stella McCartney (ontwerpster van de Team GB outfits) dat het broekje van Tom Daley het lastigste was te ontwerpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef dakpan90 het volgende:
Aparte shirts van de Britten, net alsof ze een schort om hebben
Moet zeggen dat ik het wel tof vind voor zo'n wedstrijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Skip die nietszeggende interviewtjes en zendt gewoon zwemmen uit!
ze hebben je gehoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Skip die nietszeggende interviewtjes en zendt gewoon zwemmen uit!
welke?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja een judoka kan nooit zoveel medailles krijgen als die cokesnuivert
Wat was de reden?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 't mooie outfits, gisteren vertelde Stella McCartney (ontwerpster van de Team GB outfits) dat het broekje van Tom Daley het lastigste was te ontwerpen.
Hoeveel onderdelen kunnen er meer bij wielrennen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met die suzuki grappen hier, verpesten het hele subforum.
Laat dat volk lekker terug gaan naar PTA ofzo.
Jij bent toch diegene die elke sporter die geen goud haalt een faler noemtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zulke dingen doe je maar in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |