quote:
Oude kerel danquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wat een enorm troll-VBL-subforum is dit geworden ondertussen zeg.
Trieste mongolen inderdaad, tijd voor een ruimingsactie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
omdat ze achter lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Aguero het volgende:
Waarom staan de tijden nog niet op London2012.com?
Finalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Aguero het volgende:
inderdaad, jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Nog genoeg tijd om progressie te boeken. Zeer hoopvol voor de toekomstquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
23. Één van de jongsten in dit veld.
Verschrikkelijk dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
nee net nietquote:
Gelijk weer VBL..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik zie overal verschillende meningen, mag dat niet?
Er wordt hier nooit opgeruimd tijdens toernooienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Trieste mongolen inderdaad, tijd voor een ruimingsactie.
Ik alle sporters wel, maar zo werkt het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n sporter gun ik wel een medaille
Overdrijf niet zo joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Probleem is dat je mening niet altijd geuit hoeft te worden. Alleen maar komen trollen kan in ONZquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik zie overal verschillende meningen, mag dat niet?
Vanwaar die tranen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wat mensen weghouden hier zou geen kwaad kunnen inderdaadquote:
Wordt lastig, dan is ie al bijna 28.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
0.08 van brons, komende vier jaar groeien en dan doet hij echt mee.
is wel zo, alles een faal noemen terwijl dit een topprestatie is met een dik PRquote:
Tijdsverschilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Aguero het volgende:
Sommige dingen kan de een beter dan de ander.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Waarom start iemand zo matig als hij zijn hele leven zwemt?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het is een openbaarforum dus het mag wel gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Probleem is dat je mening niet altijd geuit hoeft te worden. Alleen maar komen trollen kan in ONZ
Verwijlen zag ik maar al te graag op z'n bek gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik alle sporters wel, maar zo werkt het niet
Tsja, het valt gewoon op.quote:
Echt he? Zhe Zjermans hebben daar een uitdrukking voor: zum kotzenquote:Op jwoensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
O dus we moeten het allemaal eens zijn anders kenker je maar op naar ONZ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Probleem is dat je mening niet altijd geuit hoeft te worden. Alleen maar komen trollen kan in ONZ
Hij is al 23. Volgens mij hoor je in de zwemwereld tegenwoordig dan al te pieken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En hij weet waar het aan ligt.Dus 2016
Je bent zelf een mongul,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Chinezen pieken op hun 16e.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is al 23. Volgens mij hoor je in de zwemwereld tegenwoordig dan al te pieken.
Hihi Dakhaas is een utregs woordjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een openbaarforum dus het mag wel gewoon
Jij uit je mening toch ook dakhaas
Efimovaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef ddx het volgende:
Die dame in baan 8 blijft maar erg lange slagen maken, volgens mij de helft van de rest ongeveer ?
Geen explosieve spieren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Die schermer toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verwijlen zag ik maar al te graag op z'n bek gaan
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O dus we moeten het allemaal eens zijn anders kenker je maar op naar ONZ?
Wat is dit voor Noord-Korea praktijken?
Hij is een 1500m zwemmer geweest, dit is de erfenis.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Die doet een Veldhuisje ja... alleen giebelt ie nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Magnussen met de zoveelste choke trouwens, dat mag je wel onder de noemer falen scharen eigenlijk...
Dat bepaald iedereen zelf wel even, je hoeft niet overal op te reageren hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
plakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen maken alles kapot.
En hij is 5de geworden. Snap persoonlijk serieus niet waarom je daar om gaat zitten juichen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
is wel zo, alles een faal noemen terwijl dit een topprestatie is met een dik PR
Ah, dank.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hij is een 1500m zwemmer geweest, dit is de erfenis.
Draai het om: waarom zijn de anderen, die ouder zijn, allemaal een langzamere 2e 50?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Is dat ONZtaal?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef knep het volgende:
[..]
Echt he? Zhe Zjermans hebben daar een uitdrukking voor: zum kotzen![]()
Zeg dat maar tegen Dara Torres.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is al 23. Volgens mij hoor je in de zwemwereld tegenwoordig dan al te pieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |